KALASTUS
MERIKALASTUS
MOOTTORIVENE
ONGINTA
PILKKI
VETOUISTELU
Kalastuksen huippumerkit:
Fishers.fi
ETUSIVU
GALLERIA
SAALIIT
MUUT
KESKUSTELU
INFO
KALASTUSLUVAT
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
02.12.08 - klo:14:50
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Tilaa RSS-feedi
Finnmatkat
| |
Ebookers
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
-täsmähaku
Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
Yleinen keskustelu
Reissuraportit
Viimeisin reissu / Tuliko mitään.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
<< edellinen
seuraava >>
Sivuja:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
|
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Viimeisin reissu / Tuliko mitään. (Luettu 48807 kertaa)
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
Vs: Viimeisin reissu / Tuliko mitään.
«
Vastaus #1275 :
03.08.08 - klo:19:15 »
20h punttia heittääs korkkarilla, saalis jäi vähän laimeesks...1 ahven
Ei ihan kohdekala...Mut jees reissu silti
tallennettu
---Riko-vaaput---
Taikajanne
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1276 :
03.08.08 - klo:23:36 »
6h kalastusta parin kaverin kanssa,
kalaa tuli noin soppelisti, 40 affenaa per naamari noin about (oikeesti
pelkkää filettä oli päälle 7kg, affen oli äkäsel syönnil
)
ja miulle pianoinen ylläri:
heittelin siin ul-setilläin salmon hornettia ja paukahti sit tämmöönen siihe kii:
nuin 4kg painoa, kyl vääns nii perhanasti näin kokemattomalle kalamiehelle ul-setis
Viimmeisenä lomapäivänä tämänkesän enkkahauki! iha jees tapa lopettaa loma
edit:
Vähä hieno säätöö....
«
Viimeksi muokattu: 03.08.08 - klo:23:57 kirjoittanut Taikajanne
»
tallennettu
emmie tajuu
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
«
Vastaus #1277 :
04.08.08 - klo:10:02 »
Eilen illalla noin seitsemän aikoihin menimme isän kanssa käymään yhdellä purolla. Perille päästyämme kuitenkin huomasimme veden olevan hyvin matalalla. Oltiin varauduttu paikan vaihtoon, ja mulla oli Vantaanjoelle lupa mukana. Lähdettiin sitten Vantaan joen Vanhanmyllynkoskelle. Sielläkin oli vesi ihan liian matalalla. Lupani kävin kuitenkin myös Kittelänkoskelle, joten sinne vielä mentiin. Oli matalaa taas, mutta pystyi kuitenkin ihan hyvin heittelemään vähän aikaa. Ei kauaa kutenkaan ehditty olla, kun ajellessa oli suurin osa ajasta mennyt. Yhden Vibraxin sain jätettyä pohjaan.
«
Viimeksi muokattu: 04.08.08 - klo:10:05 kirjoittanut Kalastaja-93
»
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1278 :
04.08.08 - klo:11:04 »
Lainaus käyttäjältä: Taikajanne - 03.08.08 - klo:23:36
6h kalastusta parin kaverin kanssa,
No teillähän hyvä reissu on ollut. Jos filettäkin on yhteensä yli 7kg ollut niin kyllä niitä ahvenia on sitten tosiaan tainnut tulla
Lisäksi vielä komea enkkahauki, onnea vaan! Kalastitteko muuten järvellä vai merellä?
tallennettu
Taikajanne
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1279 :
04.08.08 - klo:11:15 »
Lainaus käyttäjältä: allu_ - 04.08.08 - klo:11:04
No teillähän hyvä reissu on ollut. Jos filettäkin on yhteensä yli 7kg ollut niin kyllä niitä ahvenia on sitten tosiaan tainnut tulla
Lisäksi vielä komea enkkahauki, onnea vaan! Kalastitteko muuten järvellä vai merellä?
merellä.
ahven oli aivan hullulla syönnillä kyl
miul toimi salmo hornetti huippuhyvi ja kavereil jigit.. oli oikeestaan aivansama mitä sinne heitti, kaikilla tuli
tallennettu
emmie tajuu
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1280 :
04.08.08 - klo:22:49 »
8 vuorokautta Kuusingilla Kuusamossa perhoa uittamassa, 88 harjusta ja 29 taimenta. 9 harria otin syömäkaloiksi ylös.
Kaveri sai 3 kg taimenen, mä olin haavimiehenä. Hieno reissu
tallennettu
Fly fishermen are born honest, but they get over it.
Ed Zern
What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Patrick F. McManus
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1281 :
04.08.08 - klo:23:03 »
Lainaus käyttäjältä: Markose - 04.08.08 - klo:22:49
8 vuorokautta Kuusingilla Kuusamossa perhoa uittamassa, 88 harjusta ja 29 taimenta. 9 harria otin syömäkaloiksi ylös.
88 harjusta ja 29 taimenta?
? mitä hel...!?!?
tallennettu
riwehe
spede
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1282 :
04.08.08 - klo:23:11 »
On mahtanut olla hieno keikka!!! Tollasesta haaveillut jo jonkun aikaa ja oon jo alkanu sitomaan harriperhoja, vaikka reissua ei ole näillä näkymiin vähään aikaan tulossa.... Tuliko isojakin harreja?
tallennettu
Lainaus käyttäjältä: Lastunen
Jätkä puhuu asiaa!
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1283 :
04.08.08 - klo:23:30 »
Rymyttiin kaverin kanssa Lakselvassa perjantaista sunnuntaihin harrin perässä.
Tuloksena mulle reilut parikymmentä mittalurjusta perholla, paria lukuunottamatta kaikki pintureilla. Isoin oli aivan tajuttoman läski 47cm, hyvää oli.
Oli muuten usko koetuksella, kun perjantaista lauantaihin rymyttiin kymmenen kilometrin matkoja suuntaansa soiden yli vesisateessa ja tajuttomassa tuulessa mahtipaikkojen perässä tyhjää pyytäen.
Hieman lohtua (?) antoi lauantain neliseiska ja sen monsterin (lohi/taimen) pitely.. Jarru tappiin, 150metriä piuhoja pihalle ja vitosen vapa huutaa armoa. No tuota ei kauaa kestänyt, juuri ehdin ymmärtää tapahtuneen prkl..
Valehtelematta parikiloinen harri oli myös pariin kertaan siiman päässä, mutta ei halunnut meidän kylmälaukkuun. Ja sainhan mä yhden pörhövavankin poikki, aika nätisti napsahti takaheitossa kahvan yläpuolelta, heh.
Sunnuntaina löydettiinkin sitten mahtipaikka: kymmenellä peräkkäisellä heitolla +40cm harjus kyytiin.. Ei kehdannut jatkaa.
Täytyy pistää kuvaa jossain vaiheessa, kun kaveri saa niitä mulle cd:llä lähetettyä.
tallennettu
Heittokalastus.info
-
Vetouistelu.info
-
Pilkki.info
-
Onginta.info
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1284 :
04.08.08 - klo:23:30 »
Hyvä jätkät hienoa! Hieno saldo.
tallennettu
Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1285 :
04.08.08 - klo:23:34 »
Lainaus käyttäjältä: riwehe - 04.08.08 - klo:23:11
On mahtanut olla hieno keikka!!! Tollasesta haaveillut jo jonkun aikaa ja oon jo alkanu sitomaan harriperhoja, vaikka reissua ei ole näillä näkymiin vähään aikaan tulossa.... Tuliko isojakin harreja?
Runsaasti pikkusinttejä, mutta oli joukossa iloisiakin yllätyksiä (harrin alamitta 35cm ja taimenen 60cm, mittatanea en saanut). Laitoin jokusen maisemakuvan tuonne gallerian puolelle...
Kalamäärä oli tarkasti tiedossa, sillä mä pidän muistivihkoon kirjaa mitä uittaa missäkin paikoissa joella, minkälaisissa olosuhteissa ja miten pelittää/millä kalaa tulee. Tää oli nyt kuudes reissu peräkkäin ja nyt alkaa vasta aavistuksen verran olemaan hajua, mitä niille tarjota. Mielenkiintoista on se, että jollakin hetkellä joku perho pelittää aivan loistavasti ja sitten syönti loppuu kun veitsellä leikaten. Valaistusolosuhteet tms muuttuu ja väri ei enää toimi tai sitten kyseistä otusta ei enää nouse pohjasta kuoriutumaan tms.... ei oo helppoo.
tallennettu
Ed Zern
Patrick F. McManus
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1286 :
04.08.08 - klo:23:40 »
Lainaus käyttäjältä: Markose - 04.08.08 - klo:23:34
Runsaasti pikkusinttejä, mutta oli joukossa iloisiakin yllätyksiä (harrin alamitta 35cm ja taimenen 60cm, mittatanea en saanut).
Kyllähän noita alamittoja löytää vaikka kaivosta.
Oliko paljon mittaharreja/mikä oli isoin? Mistä suunnalta tulivat/haluatko paljasta ottiperhoja?
tallennettu
Heittokalastus.info
-
Vetouistelu.info
-
Pilkki.info
-
Onginta.info
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1287 :
04.08.08 - klo:23:50 »
Lainaus käyttäjältä: kevytkalastaja - 04.08.08 - klo:23:40
Kyllähän noita alamittoja löytää vaikka kaivosta.
Oliko paljon mittaharreja/mikä oli isoin? Mistä suunnalta tulivat/haluatko paljasta ottiperhoja?
Alle 40 senttiin jäivät, Kuusingin harrit on yllättävän skidejä eikä mittakalaa löydy ihan helposti. Muutama kunnollinen tälli tuli ja myös hyviä karkuutuksia (ainahan ne isoimmat pääsee karkuun
)
Parhaimmat harripaikat mm. Putkosen ja Kiviojan pulinavirrat.
Ottiperhoina pelittivät mm. oliivivihreä/musta larva, erittäin pienet mustat larvat (18-koukkuun sidottu vain musta kierre ja aavistus punaista päähän tai perään ), tummat pinturit (klinkhämer), ruskea pieni nalle puh, oranssisävyiset larvat, mustapunaiset larvat, mustapunaiset streamerit, ruskea/vaaleanruskea rackelhane, royal coachman, mustat pienet nymfit , vihertävät ja mustapunaiset pupat, red tagit, zulut, musta hyttynen jne.
tallennettu
Ed Zern
Patrick F. McManus
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1288 :
04.08.08 - klo:23:54 »
Lainaus käyttäjältä: Markose - 04.08.08 - klo:23:50
Alle 40 senttiin jäivät, Kuusingin harrit on yllättävän skidejä eikä mittakalaa löydy ihan helposti. Muutama kunnollinen tälli tuli ja myös hyviä karkuutuksia (ainahan ne isoimmat pääsee karkuun
)
Parhaimmat harripaikat mm. Putkosen ja Kiviojan pulinavirrat.
Ottiperhoina pelittivät mm. oliivivihreä/musta larva, erittäin pienet mustat larvat (18-koukkuun sidottu vain musta kierre ja aavistus punaista päähän tai perään ), tummat pinturit (klinkhämer), ruskea pieni nalle puh, oranssisävyiset larvat, mustapunaiset larvat, mustapunaiset streamerit, ruskea/vaaleanruskea rackelhane, royal coachman, mustat pienet nymfit , vihertävät ja mustapunaiset pupat, red tagit, zulut, musta hyttynen jne.
Jees, olen vain joskus kuullut että sieltä saadaan silloin tällöin melko komeitakin harjuksia. Vaikka taimenen perässähän tuonne pääasiassa mennään, mutta löytyy sieltä niitä harrigurujakin.
Enivei, varmasti mukava reissu ollut kaikinpuolin.
tallennettu
Heittokalastus.info
-
Vetouistelu.info
-
Pilkki.info
-
Onginta.info
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1289 :
04.08.08 - klo:23:59 »
Lainaus käyttäjältä: kevytkalastaja - 04.08.08 - klo:23:54
Jees, olen vain joskus kuullut että sieltä saadaan silloin tällöin melko komeitakin harjuksia. Vaikka taimenen perässähän tuonne pääasiassa mennään, mutta löytyy sieltä niitä harrigurujakin.
Enivei, varmasti mukava reissu ollut kaikinpuolin.
Joo, loistava reissu oli.
Tanttuahan siellä oltiin jahtaamassa, olisi vaan pitänyt malttaa enemmän uittaa streameria, mun suurin harri tälläsi isoon 2-haaraiseen vihreä/puna/mustaan streameriin, olisi tullut vähemmän kiusattua noita pikkuveitikoita. Onhan siellä kiskan seinällä kuvia isoista haraldeista, löytyy niitä aina välillä.
tallennettu
Ed Zern
Patrick F. McManus
Heittokalastaja-94
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1290 :
05.08.08 - klo:09:06 »
Oiskohan ollut toissaviikon tiistai-keskiviikkona kun sain n.800g hauen, 1,68kg hauen ja 1,37kg kuha.
tallennettu
Korkis
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1291 :
05.08.08 - klo:09:22 »
Eilen taas korkkarilla punttia viskaamassa, about 6h, 18-24...Aika hiljasta piteli laiturilla, mut sitten aika myöhään oisko ollu 10 maissa kun pääsin huutamaan korkkarilla ekaa kertaa: kala! Tunsin että on ainakin voimaa tällä kalalla,ei ollu mikään ihan pikkunen, ja jonkun aikaa ehin sen kanssa jo painia niin pääshän se prkl irti
Nooh joku siinä vieressä "lohdutteli" että näytti vähän että ois ollu kyljestä kiinni...Noh ei huono reissu toikaan, kokemusta rikkaampi
tallennettu
---Riko-vaaput---
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1292 :
05.08.08 - klo:11:14 »
Lainaus käyttäjältä: Korkis - 05.08.08 - klo:09:22
Eilen taas korkkarilla punttia viskaamassa, about 6h, 18-24...Aika hiljasta piteli laiturilla, mut sitten aika myöhään oisko ollu 10 maissa kun pääsin huutamaan korkkarilla ekaa kertaa: kala! Tunsin että on ainakin voimaa tällä kalalla,ei ollu mikään ihan pikkunen, ja jonkun aikaa ehin sen kanssa jo painia niin pääshän se prkl irti
Nooh joku siinä vieressä "lohdutteli" että näytti vähän että ois ollu kyljestä kiinni...Noh ei huono reissu toikaan, kokemusta rikkaampi
Missä kohtaa laituria sulla oli kala kiinni?
tallennettu
Korkis
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1293 :
05.08.08 - klo:11:15 »
Siellä alhaalla, oisko ollu 45 kohilla...
tallennettu
---Riko-vaaput---
Kalastaja-93
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
«
Vastaus #1294 :
05.08.08 - klo:11:47 »
Olipa loistava reissu eilisiltana.
Olimme kotona, kun isä sai soiton kaveriltaan, että mentäisiinkö Loviisan lähellä olevaan Koskenkylään. Sinne oli kuulemma lohikaloja istutettu, lupa oli 6€ päivältä. Tuo isän kaveri on Heittokalastaja-94:n isä, joka oli myös tulossa mukaan. Pyydettiin minuakin sitten mukaan, ja enhän siinä yhtään epäröinyt. Lähdimme joskus puoli viiden aikaan kohti huoltoasemaa, josta luvat pitäisi ostaa.
Isälle ja Hk:n isälle ei lupia ostettukaan, minulle ja Hk:lle vain. Ajoimme sieltä sitten ensimmäiselle paikalle kellon ollessa n. puoli seitsemän. Paikassa pitäisi olla jonkun nettisivun mukaan kirjolohta, taimenta ja harjusta sekä turpaa ja toutainta. En mitään tiettyä kalaa varsinaisesti yrittänyt, ja pistin siiman (tai siis perukkeen) päähän punaisen Mepps Aglia Longin. Heittelin kohtaan, jossa seisova vesi alkoi muuttua virraksi. Kaislikkoa oli rannoilla ja kelauksen lopussa tuli todella matala kohta, josta piti kelata hyvin nopeasti. Eipä siinä tainnut kymmentäkään heittoa mennä, kun tunsin varovaisen tärpin. Ei jäänyt kiinni. Pari heittoa samaan paikaan ja taas tärähti. Nyt pysyi kiinni.
Huusin että nyt on kala kiinni, ja isä lähti hakemaan haavia. Oli unohtunut tietysti autoon, joka oli kuitenkin melko lähelle pysäköity. Kesti noin parikymmentä sekuntia, kunnes näin kalan. Hopea kylki vilahti. Ajattelin, että tämä on varmaan turpa tai toutain. Oli selvästi isoin kalani. Kymmenisen sekuntia meni, kun sain kalan rantaan asti. Hk otti kalan käsin ylös. Arvelin toutaimeksi. Väsytys oli niin nopea, ettei isä ollut vielä edes tullut haavia hakemasta. Kala irroitettiin sillä aikaa, ja isä tuli. Otin kalan käteen ja isä otti kuvan. Punnittiin vielä nopesti, ja puntari ilmoitti lukemiksi 2,1kg. Isoin kalani tähän asti. Päästin kalan takaisin. Ihmettelin hieman, kun olin kuullut toutaimen olevan erittäin kova taistelija, mutta tuo tuli rannalle jo puolessa minuutissa. Ei edes sätkinyt ollenkaan kuvauksen ja punnituksen aikana.
Jatkettiin samassa paikassa. Heittelin samalla lipalla, ja Hk yritti mustalla, keltapilkkuisella Vibraxilla. Sitten Hk huusi kalan olevan kiinni. Nyt oli haavi heti käsillä, ja nopean väsytyksen jälkeen Hk:n isä nappasi kalan haaviin. Pieni haukihan se siellä. Nopea kuvaus, Vibrax irti ja punnitus. Hieman yli puoli kiloahan se oli. Pääsi takaisin polskuttelemaan. Sen jälkeen ei siitä paikasta enää tullut, ja ajoimme toiseen paikkaan.
Menimme erään sillan alle heittelemään. Pian Hk sai jollain lipalla kiduksista kiinni olevan pienen ahvenen
. Pääsi tietenkin takaisin. Itse heittelin samaa Meppsiä. Jossain vaiheessa kun olin kelannut lipan melkein loppuun asti, huomasin pienen ahvenen. En ollut edes tuontenut mitään siiman päässä, ja se hieman käännähti ja lähti pois. Saattoi vain seurata viehettä, kun en tuntenut mitään. Siitä paikasta ei sitten tullut enää, ja kävelimme vähän matkaa toiselle paikalle. Keskellä virtaa oli todella paljon kiviä, joita pitkin pääsi melkein vastarannalle. Ei kuitenkaan ihan, joten jäimme siihen joillekin kiville heittelemään. Hk:lla ei tapahtumia, mulla oli taas samassa lipassa joku kala kiinni pari sekuntia. Ehdin todella nopealla vilahduksella nähdä hieman punaista evää ja valkoista mahaa. Luultavasti ahven tai joku särkikala. Hk käveli vähän matkaa kivillä toiseen paikkaan, ja sai sieltä pienen ahvenen. Mulla ei ollut enää tapahtumia. Kävelimme tasaiselle maalle ja sitten vähän matkaa toiselle paikalle.
Löytyikin aika mielenkiintoinen paikka. Piti hieman pudottautua joltain tasaiselta betonitasanteelta alemmas. Vasemmalla puolella näkyi erittäin kivikkoinen virta, ja vähän matkan päässä toisella puolella oli samannäköistä. Niiden välissä oli kohta, johon pystyi ihan hyvin heitellä. Ei ollut siinä kohtaa tapahtumia, Hk:lla jäi joku Meppsi pohjaan. Kello oli noin kahdeksan, ja ajattelimme vielä käydä ensimmäisessä paikassa ennen kuin lähdemme. Ajoimme sitten sinne.
Heittelin taas samaa Meppsiä. Olin kovemman virran paikoissa kokeillut myös Salmo Hornettia, kun lippa nousi heti pintaan. Ei kuitenkaan siihen tärpännyt. Hk kokeili vähän myös perhovälineitä, mä virvelöin. Oli mullakin mukana perhovehkeet, mutten jaksanut niitä enää kokeilla kun oli niin vähän aikaa. Hk:lla oli perho kiinni pohjassa, mutta sai irti. Hk rupesi taas virvelöimään, ja otti Calico Catin käyttöön. Heitti ensimmäisen heiton, kelasi vähän matkaa ja huusi kalan olevan kiinni. Hk:n isä otti taas haavin esiin, ja pian kala olikin jo haavin pohjalla. Suunnilleen kilon painoinen hauki. Kuva kalasta, lippa irti ja punnitus. Vaaka näytti n. 1,4kg. Pääsi takaisin tämäkin. Hk jatkoi samalla lipalla, mä vieläkin Meppsillä. Vähän ajan päästä mulla tärppäsi. Ei jäänyt kuitenkaan kiinni. Parin heiton päästä uudestaan, ja kiinni jäi. Pian pintaan nousi ärhäkkä n. 100g ahven. Putosi koukusta irti sätkiessään. Otin sen käteen ja päästin menemään. Sen jälkeen ei enää tapahtumia, ja lähdimme muistaakseni 20 vaille yhdeksän kotiin päin.
Oikein mukava reissu oli, sain ennätyskalan, ja kerrankin tuli saalista. Varmasti menemme uudestaan joskus. Olin yhtä hymyä koko loppuillan tuon toutaimen saamisen jälkeen
. En huomannutkaan kuinka paljon kuvia isä otti reissulla. En jaksa kaikkia pistää, mutta muutaman.
Toutain.jpg
(96.24 kilotavua, 600x800 - tarkasteltu 66 kertaa.)
Pienempi hauki.jpg
(105.8 kilotavua, 600x800 - tarkasteltu 42 kertaa.)
Kiviltä heittelyä.jpg
(131.16 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 35 kertaa.)
Tasanteelta.jpg
(116.05 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 37 kertaa.)
Hauki.jpg
(95.93 kilotavua, 600x800 - tarkasteltu 49 kertaa.)
Ahven.jpg
(77.03 kilotavua, 600x800 - tarkasteltu 45 kertaa.)
«
Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo:14:50 kirjoittanut Kalastaja-93
»
tallennettu
a-n-a
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1295 :
05.08.08 - klo:12:20 »
Onnea ennätyskalasta Kalastaja-93:selle
Hyvän näköiseltä kala paikalta kalastamanne paikka muutenkin näyttää
Jos sitten ensikerralla sattuisikin tulemaan punalihaista
tallennettu
AMR
Kalastaja-93
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
«
Vastaus #1296 :
05.08.08 - klo:12:22 »
Lainaus käyttäjältä: a-n-a - 05.08.08 - klo:12:20
Onnea ennätyskalasta Kalastaja-93:selle
Hyvän näköiseltä kala paikalta kalastamanne paikka muutenkin näyttää
Jos sitten ensikerralla sattuisikin tulemaan punalihaista
Kiitos kiitos
. Ei kyllä jäänyt yhtään harmittamaan vaikkei punalihaista saanutkaan, oli mahtava reissu
tallennettu
Haverö
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1297 :
05.08.08 - klo:17:43 »
korppoosta perjantaina
tuomas+rapujuhlat 228.jpg
(1886.46 kilotavua, 3264x2448 - tarkasteltu 44 kertaa.)
tallennettu
kaikki mitä tinkaa ei tartte maksaa
SUURkalastaja jyväskyläst
Jäsen
Poissa
-Suuuuuurrkalastaja
Profiili
«
Vastaus #1298 :
05.08.08 - klo:21:13 »
Pari kuhaa ja jokusia haukia, suurimman ollessa 4kg hujakoilla . Tuossa enemmän:
http://www.heittokalastus.info/forum/reissuraportit/summan-vesilla/msg84859/#msg84859
tallennettu
Lainaus käyttäjältä: Lastunen - 07.08.08 - klo:17:12
On se hurja jätkä!
a-n-a
Aktiivi
Jäsen
Poissa
Profiili
«
Vastaus #1299 :
06.08.08 - klo:16:20 »
Kuhastamassa kävin tosin en uskonut saavani mitään koska on aika kylmä sää täällä mutta kuitenkin heti ekasta paikasta naksahti yksi kuha ylös ja pari oli myös kiinni. Sitten siinä kuhastuksen ohessa ajattelin koittaa onko hauki syönnillään. Sidoin perukkeen kiinni ja lastusen komian kiinni. Kuinka ollakkaan.. Yksi heitto lumpeikon viereen ja yksi hauki
Siihen jätin hauestuksen tältä päivält
Eipä muuten kaloja sitten veneeseen asti tullutkaan
«
Viimeksi muokattu: 06.08.08 - klo:16:23 kirjoittanut a-n-a
»
tallennettu
AMR
Sivuja:
1
...
45
46