Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:16:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Pinkkiä hauelle
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pinkkiä hauelle  (Luettu 440 kertaa)
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 16.05.08 - klo:11:02 »

Kokemuksia pinkin värin toimivuudesta haukiuistimissa? Missä olosuhteissa mihin vuodenaikaan pelittänyt, missä ei? Tuleeko ylipäätään paljon uitettua? Ainakin perhopuolella kovasti käytetään ärsykevärinä.  Vaikenee
tallennettu
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.08 - klo:11:39 »

Oon kanssa kuullu et tuo pinkki ois todella hyvä ärsykeväri hauelle, mikä ettei silti. Ei vain kauhiasti ole pinkkejä uistimia kaupassa  Hymyilee leveästi
tallennettu
SUURkalastaja jyväskyläst
Jäsen
*
Poissa

-Suuuuuurrkalastaja

Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.08 - klo:12:06 »

Oon kanssa kuullu et tuo pinkki ois todella hyvä ärsykeväri hauelle, mikä ettei silti. Ei vain kauhiasti ole pinkkejä uistimia kaupassa  Hymyilee leveästi
Nyt Räsäseltä tuli pari pinkkiä uutuusväriä!. Iskee silmää
tallennettu

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 16.05.08 - klo:12:10 »

Minä oon tässä koko kevään uitellut pinkkiä Tasmanian Deviliä eikä tärpin tärppiä. Ei ilmeisesti ärsytä tarpeeksi. Onkohan peräti niin etten juuri sillä pinkillä ole saanut yhtään mitään... Muun värisillä vastaavilla kyllä.

Edith: Tarkennetaan että aikaisempina vuosinakaan en pinkillä ole mitään saanu mut muilla kyllä.

Ja toenennii editti: Olihan mulla 14cm pinkki Nilsukin enkä silläkään saanut kovin raposia. Pieni haju on että olisin muutaman pikkupulikan sillä saanut mut peliaikaan nähden turha väri siinäkin uisteessa.
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:12:20 kirjoittanut Stögö » tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 16.05.08 - klo:12:37 »

Mulla on semmonen mututuntuma että väri vaatii aika lailla tietyn olosuhteen toimiakseen mutta tätä voi tarkentaa meidän haukispesialistit kun pääsevät koneen ääreen...Kotkassa todella huonolla syönnillä jallitin pari perus haukea viime syksynä kun kaverit ei saanu mitään..Vesi oli aika sameeta tuolloin...

Toisaalta ei stadin edustalta tällä viikolla kiskottu +5 kg haukikaan voi aivan väärässä olla  Pyörittää silmiään  Iskee silmää (Huom. vesi oli todella kirkasta)
tallennettu
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.08 - klo:13:38 »

Mulla on semmonen mututuntuma että väri vaatii aika lailla tietyn olosuhteen toimiakseen mutta tätä voi tarkentaa meidän haukispesialistit kun pääsevät koneen ääreen...K

no en mikää spesialisti ole, mutta copy-paste sujuu... Hymyilee leveästi

kuva haukiseuran sivuilta
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
temesi
Vieras
« Vastaus #6 : 16.05.08 - klo:17:14 »

Mulla ainakin sellanen kutina et toi pinkki alkaa aika pirun syvällä vasta näyttämään luonnollisen väriseltä.  Cool
tallennettu
][_äski
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.08 - klo:20:13 »

Itse olen ainakin nyt keväällä saanut ihan mukavasti haukea tuolla pinkkiselkä, kirkaskylki ja keltainenmaha värisellä bomberilla. Yllättävän hyvin toiminu, johtuuko sit siitä että vedet ollu aika tummia nyt...
tallennettu
Nils Baster
Jäsen
*
Poissa

Help me out

Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.08 - klo:18:19 »

no en mikää spesialisti ole, mutta copy-paste sujuu... Hymyilee leveästi

kuva haukiseuran sivuilta

Mutta kyllähän vähän omilla vesillä noi värien merkitys voi muuttua eli jos haluat heitellä/uistella uudella uistimella, vaikka keltavihreällä ja on ilta ja kirkas vesi niin kyllä sillä kalaa voi tulla paremmin ku tolla oranssilla mitä tos suositellaan. Varsingin ku kalastat, vaikka iltana ja oot kattonu tän väritaulukon ni et välttämättä saa tolla oranssilla mitään ku oot, vaikka halunu heitellä/uistella tolla keltavihreällä ku sulla ei oo semmosta halua koittaa sillä oranssilla, koska haluut kokeilla uutta viehettä, mikä on keltavihreä. Eli kokeilkaa sillä millä haluatte.
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:18:24 kirjoittanut Nils Baster » tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu