Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:16:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Pelastautumispuku
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pelastautumispuku  (Luettu 240 kertaa)
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« : 19.03.08 - klo:00:17 »

Onkos kellään kokemuksia pelastautumisasusta kahluuvermeenä. Gotlannissa tuli vaan mieleen että taitais olla ehdoton peli kylmäänvuoden aikaan, varsinkin kovemmissa keleissä tapahtuvaan rantakalastukseen kun eivät meinanneet enää tavalliset kahluuhuosut riittää...nim.merkillä kerran turvallaan ja kylmä tuli Surullinen
Lähinnä itse olen miettinyt sellaista joissa ei olis kiinteää saapasta vaan sukka olis neopreeniä tai gorea, näin voisi käyttää kahluukenkiä ja lämpösaappaita, aina tarpeen vaatiessa.
Olen ajatellut Ursuitin seahorsea, onko kellään kokemuksia?
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
Toge
VIP #13 "yhden menin ottamaan...."
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.08 - klo:06:24 »

Mulla ei nyt ihan henkilökohtaisia kokemuksia ole pelastautumispuvuista mutta kun tein tuollaista taustatyötä ja luin aiheesta ni luulenpa että vois olla aivan täydelliset kalastuskäyttöön. http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=590

On varmasti tosi hengittävä ja joustava mutta onko se taas hintansä väärti niin sitä en tiedä  Epävarma
Tuolta sivuilta kun luki sitä yhtä kommenttia niin ilmeisesti ei kannata sohio koukuilla kauheesti pukua  Hymyilee leveästi
tallennettu

Mitäs kyyyyl
stento-z
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kippis

Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.08 - klo:10:03 »

No sellainen oli päällä siellä Kustavissa ja on ne perhanan hyvät noi on tosin saappailla ja ne ei ole hyvät on liian kapea malli ainakin meikäläisen lättäjaloille

* Heittisreissu 077.jpg (199.47 kilotavua, 1267x950 - tarkasteltu 21 kertaa.)
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #3 : 19.03.08 - klo:10:24 »

Joo, muistan että sulla oli tuo puku.
Mä vain epäilen että tuo kiinteä saapas on turhan liukas rantakivillä, siksi haluan että olis sukalla jotta vois käyttää kahluukenkiä.
Kuinkas kestävät noissa mahtaa olla saumat, eli kestävätkö kunnolla käyttöä vai rupeeko saumat tihkuttaa helposti?
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
stento-z
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kippis

Profiili
« Vastaus #4 : 19.03.08 - klo:16:10 »

On noi ainakin kestäneet noin 10v mutta ei ne kovin ahkerassa käytössä ole on sen verran suolainen hinta että pyrin käyttämään vähän kelin mukaan syksyisin.Mutta mun kaveri on jo laittanut uudet saappaat ja taas pelaa joten arvelisin niitten kyllä kestävän kovaakin käyttöä Iskee silmää
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu