Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:18:07

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Onko kalastusmatkoja suunnitteilla?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Onko kalastusmatkoja suunnitteilla?  (Luettu 1011 kertaa)
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« : 08.12.07 - klo:20:19 »

Talvi saattaa tulla kohtapuolin, vaikka tällä hetkellä ainakin etelässä se näyttää epätodelliselta ja kalakelit senkun jatkuu. Oletkos suunnitellut jo tulevia kalareissuja ensikaudelle?

Itse ajattelin mennä kesäkuussa Norjaan Stjordaliin lohta yrittämään sekä heinäkuussa vuotuinen reissu Kuusamoon Kuusinkijoelle. Jonain vuonna on ajatuksissa lähteä Simrishamniin lohta uistelemaan....
tallennettu

Fly fishermen are born honest, but they get over it.
Ed Zern

What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Patrick F. McManus
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.07 - klo:20:22 »

Pari koskiareissua olen suunnitellut ensivuodeksi. Tarkoitus olisi samalla viikolla kun mökillä ollaan käydä Pomarkun Kynäsjoella kirjolohta yrittämässä. Ajattelimme myös isän kanssa jos lähtisimme pariksi päiväksi Merikarvianjoelle ja kiertäisimme eri koskia siellä.

EDIT: Lapin reissun unohdin täysin. Ei tosin vielä varmaa mennäänkö.
« Viimeksi muokattu: 08.12.07 - klo:20:38 kirjoittanut Mikko10 » tallennettu
mika922
Jäsen
*
Poissa

Siikahan se siellä!

Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.07 - klo:20:32 »

Ensi keväänä hyvällä tuurilla Ruotsiin Vänerille ja/tai Vätternille lohta kalastamaan. Itse en ole ennen ollut mutta isä on ja sanonut, että älyttömän hyvä paikka. Halistenkoski ja Nautelankoski tulee tutuksi ensi kesänä varmasti. Lisäksi jokakesäinen Lapin reissu olisi tarkoitus tehdä ja muita reissuja on tulossa ainakin loimijoelle erään uuden tutun kanssa ensi kesänä. Ja onhan se Heittokalastus.infon kevätretkikin. Eli menoa ja meininkiä on ensi vuonna löytyy! Virnistää
tallennettu

Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
djuza
Kettuuntunut maailmanmatkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 08.12.07 - klo:21:19 »

Ei suunnitteilla mutta olen päättänyt otta virvelin mukaan työmatkoille jos aikaa heittelylle jäis.Kuulin duunissa et m.m  mörrumiin olis jotain keikkaa ja YLLÄTYS ilmottauduin vapaaehtoiseksi menijäks Iskee silmää.Niin ja tosiaan toi heittiksen reissu Virnistää.
tallennettu
roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.07 - klo:10:02 »

Kunhan kesäloma joskus ensivuonna alkaa,niin auton keula käännetään kohti pohjoista(lappiin).
Aikomuksena harrastaa rannalta kalastusta.Kertokaapas heittotoverit kohteita väliltä Kemi-Kilpisjärvi.

Ruotsin puolellakin voisi tietty piipahtaa,ja käsivarresta sitten norjan puolella käväisemää.
tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.07 - klo:20:24 »

Ensi keväänä olisi tarkoitus etsiä joku puro ja mennä uusia perhokalastusvälineitä kokeilemaan. Jonkun heittisläisen kehumalle Sykärin järvelle pitäisi myös keväällä/kesällä vuokrata vene. Ja tietty myös tuo retki Siuronkoskelle, jos sinne päästään.
tallennettu
SUURkalastaja jyväskyläst
Jäsen
*
Poissa

-Suuuuuurrkalastaja

Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.07 - klo:20:55 »

Keväällä oon varmaankin menossa pilkille viikoks. Muistaakseni Ylläkselle ois tarkotus matkata...
tallennettu

VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #7 : 11.12.07 - klo:22:18 »

Maaliskuussa 2008 Gotlanti kutsuu,viikonverran ollaan pelipaikoilla.
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.07 - klo:22:24 »

Taimen mielessä vai?
Vai mitä kalaa siellä ikinä pyydetäänkään, tanttu nyt ekana tuli mieleen..
tallennettu
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ei kalaa(n) ilman Carilloo...

Profiili
« Vastaus #9 : 11.12.07 - klo:23:19 »

Tulppa ei sit aja... Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt
tallennettu

Ei se määrä vaan se koko...
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 11.12.07 - klo:23:46 »

Kesäkuun lopulla/heinäkuun alussa Oulun suunnalla pari viikkoa ja heinäkuun lopulla/elokuun alussa jonnekin päin lappia, Suomen tai Norjan puolelle. Tarvis vaan keksiä joku kiva joenpätkä, jossa saisi olla suht rauhassa multa kalastajilta, mutta löytää tanttua ja isohkoa harria.. Alkaa vaan olla melko hankala yhtälö.

Lisäksi mateen, kirbelin ja hauen pilkinnät, pari koskireissua talvella, sumarireissu keväällä jnejne. Missäs muuten myydään aikaa kalastukselle? Vaikenee
tallennettu

Makee
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 17.12.07 - klo:10:19 »

Viikon reissu ens kesänä http://www.flatearth.no/?&l=1 <- tonne, josta ainakin yks kokonainen päivä kalastusta aivan törkeen hienoissa maisemissa Hymyilee Taimentahan sielläkin pitää koittaa pyydystää Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:10:49 kirjoittanut Makee » tallennettu
jpsuominen
Kojak
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 17.12.07 - klo:11:06 »

Viikon reissu ens kesänä http://www.flatearth.no/?&l=1 <- tonne, josta ainakin yks kokonainen päivä kalastusta aivan törkeen hienoissa maisemissa Hymyilee Taimentahan sielläkin pitää koittaa pyydystää Iskee silmää

Jätä ne taimenvehkeet kotiin ja mene hyvä ihminen merelle!
tallennettu

Makee
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 17.12.07 - klo:11:30 »

Jätä ne taimenvehkeet kotiin ja mene hyvä ihminen merelle!

Merelle tuolla siis mennään ja kaikki välineet on valmiina paikan puolesta. Mahdollisuus on vaan valita vähän että mitä haluaa pyytää, esim. taimenta tai lohta  Näyttää kieltä
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #14 : 17.12.07 - klo:11:50 »

• Heittiksen kevät reissu
  • 2vko merellä
  • Monia muita 1vko kestäviä reissuja merellä perheen kanssa (itselleni ne ovat kalastus reissuja)
  • Allun kanssa varmaan mennään jonnekkin uuteen jännään paikkaan kunhan saan tuo oman uuden 7m veneeni kuntoon.

Tossa tais olla aikalailla kaikki  Hymyilee
tallennettu
kasankin
VIP #18 / Kukkakeppi...ihan oikeasti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

se mikä ei tapa, sattuu ihan hitosti

Profiili
« Vastaus #15 : 19.12.07 - klo:19:55 »

Oli tarkoitus lähtee Kielin kanavalle saksaan kalastamaan, mutta se koko matka tössähti siihen, ku sain tietää että pitää olla kaiken mailman lupia, ja ennen ku luvan saa niin pitää käydä joku kallis noin viikon kestävä kurssi.... elikkä ei kiitos....
Nyt olis viikon pitkä lohireissu lappiin faijan kans sen saksan matkan tilalle.
Pääsee tutustumaan uusiin kaloihin ja uusiin kalastustyyleihin, perholla, ongella ja uistimilla olis tarkoitus yrittää saada jotain aikaiseksi Iskee silmää
tallennettu

Kasankin Make

"Laihduin 28kg koska sain lapsen"
T.L
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 19.12.07 - klo:21:59 »

Pääsiäisenä viikko gotlannissa.on ainakin rantaa mitä viskoo. sanoin porukalle et minun ajokortti ei ole ruottis voimas ja läpi meni Virnistää Cool
tallennettu
J-KING
J-King lusikat / Merisika / Someron Picasso
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #17 : 19.12.07 - klo:22:05 »

Pääsiäisenä viikko gotlannissa.on ainakin rantaa mitä viskoo. sanoin porukalle et minun ajokortti ei ole ruottis voimas ja läpi meni Virnistää Cool
Taidetaan olla siellä lähes yhtä aikaa.....
Itse aiassa olemme viikon 11 siellä Cool
« Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:22:09 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #18 : 19.12.07 - klo:22:14 »

Tulppa ei sit aja... Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt
Sä ajat heti kun laiva saapuu tukholmaan Hymyilee leveästi
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 19.12.07 - klo:22:19 »

Sä ajat heti kun laiva saapuu tukholmaan Hymyilee leveästi

Se ajaa kuka vuokraa....... Cool Cool Cool Cool Cool alan nyt jo varmuuden vuoks pitään yli promillea päällä ettei tu sit suotta kinaa kun ei oo vaihtoehtoja Virnistää Virnistää
tallennettu

J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #20 : 19.12.07 - klo:22:21 »

Se ajaa kuka vuokraa....... Cool Cool Cool Cool Cool alan nyt jo varmuuden vuoks pitään yli promillea päällä ettei tu sit suotta kinaa kun ei oo vaihtoehtoja Virnistää Virnistää
No, sinne voin ajaa mutta arvaas kuka myös ajelee pikkubussia sitten siellä paikan päällä.. Iskee silmää
tallennettu

T.L
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 19.12.07 - klo:22:26 »

Vai samma timma Cool. Sitä vaa miettiny et kuinka hullu on ku tanen perässä lähtee sinne asti mut koettavahan se on! Pääsiäinen siellä ja pari viikkoo Kustavissa heti putkee,,muutaman kalan takia tulee vuodessa helposti 100 kalastus päivää.ei oo enää mitää järkee tässä touhussa Vihainen.

Sit ku on kasa vapoja ja pakkeja rampilla ni pitäkää hyvänä,olen tullu järkiini?

Tapaninpäivänä tulen autolla itse ajaen, et turun päästä mahtuu.pari ukkoo kyytiin Epävarma TL
tallennettu
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 19.12.07 - klo:22:52 »

No, sinne voin ajaa mutta arvaas kuka myös ajelee pikkubussia sitten siellä paikan päällä.. Iskee silmää

No joku paikallinen taksi suhari tietenkin!!! Virnistää aamulla mittarilla rantaan ja illalla samalla autolla takas(peräkärryn kans...)
tallennettu

Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #23 : 21.12.07 - klo:19:05 »

Ensi keväänä olisi tarkoitus etsiä joku puro ja mennä uusia perhokalastusvälineitä kokeilemaan. Jonkun heittisläisen kehumalle Sykärin järvelle pitäisi myös keväällä/kesällä vuokrata vene. Ja tietty myös tuo retki Siuronkoskelle, jos sinne päästään.

Lisätään tähän listaan vielä reissu Erkylänjärvelle, Riihimäelle. Pitäisi keväällä sinne mennä ja kalankiskoja näyttäisi vähän paikkoja.
tallennettu
simoz
Jäsen
*
Poissa

terve lapsi kalastaa...

Profiili
« Vastaus #24 : 24.01.08 - klo:21:20 »

Ens vuodeksi on vaikka kuinka monta matkaa korvantakana saa nähdä kuin moni niistä toteutuu  Epävarma
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu