Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:16:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Oma lampi.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Oma lampi.  (Luettu 3196 kertaa)
RaiTTinEn
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 20.06.08 - klo:10:54 »

Mäskiä mää ainakin syöttäisin. Sitten kokeilisin myös kaurahiutaleita, ne ainakin kelpasivat salakoille kun oli joskus tuossa piha altaassa.
tallennettu

Se on vähän kuin lampaiden hässimistä, aluksi iha kivaa. Sitten alkaa hävettää, eikä edes kavereille kehtaa kertoa.
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 20.06.08 - klo:11:14 »

Tässähän oikein alko idealamppu vilkkumaan... Kuitenkin kun tuo aitaamaton ruokinta houkuttelee paikalle myös muuta kalastoa niin pyytää sitten katiskalla sitä roskakalaa pois ja nakkelee ruokakalat takas kasvamaan. Sit tekee siitä roskakalasta ja vaikka noista kauraryyneistä jonkun sortin mäskiä ja syöttää niille. Voisin jopa kuvitella että se ei roskakalalle enää kelpaa joten aikaa myöten sekin häviää ja paikalle jää vaan ruokakalaa. Sen jälkeen pyytää katiskalla jostain muualta sitä mäskikalaa.

HUOM. nämä on vain minun ideointia eli ei käytännössä itse kokeiltuja...
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
ode
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #52 : 20.06.08 - klo:12:39 »

kyllä tuo on ihan hyvä idea kanssa tai sit tekee sillei että syöttää sitä kauraryyniä jossain paikassa ja laittaa katiskan sinne ja sinne tekee niistä roskakaloista ja kauraryyneiistä mäskiä sinne ns.aitaan Virnistää
tallennettu
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 20.06.08 - klo:21:48 »

Samahan se on aloittaa siitä omasta rannasta niin saa siitä roskakalat pois ja "arvokalat" jää.
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
ode
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #54 : 21.06.08 - klo:15:43 »

sori off topic mut en löytäny tästä aiheesta mistään eli voisiko joku sitten kertoa että minkälaista mäskiä minä tekisin. mitä aineita  siihen tulee ja muutenkin vähän ohjeita kun ahvenelle ja hauelle lähinnä sitä ns.ruokaa tekisin Virnistää
tallennettu
igors
V.S.O.P - vain lääkkeeksi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 21.06.08 - klo:17:20 »

Onginta.info/ mäskit.  Ainakin jotakin tietoa löytynee.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia
ode
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #56 : 21.06.08 - klo:18:57 »

joo kiitos avusta Hymyilee
tallennettu
rolli92
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 23.07.08 - klo:12:56 »

Tänään lähdin tonne meidän metsälammelle testaamaan että miten nuo uudet aurinkolasit toimii, ja yllätys oli suuri, kun huomasin siinä pinnassa kymmenkunta ruutanaa, jotka olen joskus 5 vuotta sitten sinne istuttanut. Tähän päivään asti en ole niistä mitään kuullut, satunnaisia molskahduksia, olen ajatellut että sammakot yms siellä pomppii. Joskus olen katiskaakin pitänyt, mitään ei ole ollut. Olin aina ajatellut että se suolampena on kaloille liian hapan, ja tänään ne sitten vaan lekottelevat siinä pinnassa... Oli kyllä hyvä ostos ne lasit, ei niitä siitä muuten olis huomannu Hymyilee

Eihän ruutanoilla niin arvoa ole, mutta joskus kun on tylsää niin voihan niitä koittaa narrailla. Olen vaan sellaisen huhun kuullut että ruutana ei kovinkaan hanakasti matoon ota lieneekö sitten totta?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu