Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 02.11.06 - klo:13:03 » |
|
Toivooko kukaan kalastukseen liittyviä juttuja joululahjaksi? Onko pukille jo kirjoitettu? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 02.11.06 - klo:13:07 » |
|
Kiitos ideasta.  Taidankin tässä alkaa miettimään mahdollisia lahjaehdotuksia... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 Älä pakota jokea, anna sen virrata. 
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 02.11.06 - klo:13:09 » |
|
Nytkö se alkoi täälläkin!  Yritin minä puoliskolle vähän vihjailla että ostaisi tuon Kalastuksen suurtieto-kirjan. Olen kyllä sanonut etten tarvitse joululahjoja mutta sanoin myös ettei ostaisi kalastusvälineitä tietämättä ettei tule "väärää" tavaraa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : 02.11.06 - klo:13:11 » |
|
Me vähän sovittiin ettei ostella mitään. Mut mainitsin kyllä et jos pakko mulle jotain ostaa ni lahjakortti kalastusliikkeeseen kelpaa aina ja vaikka vähän suurempikin summa tervetullut. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 02.11.06 - klo:14:01 » |
|
Kirjoittelen pukille jahka tuonne Heittokalastuksen kauppaan tulee sopivia asusteita  . Tilanne on nyt sen verran hyvä ettei ole suuria toiveita itse kalastustarvikkeista. 2-osainen kelluntapuku lienee ainoa, koska keloja katellaan sitten pääsiäismunista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jiksu
Great White Troutfisher
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 02.11.06 - klo:14:04 » |
|
Päällimmäisenä on perhokalastuskamat, sitten jos vaikka pyytäis siima ja jotain muuta pientä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 02.11.06 - klo:14:05 » |
|
Kirjoittelen pukille jahka tuonne Heittokalastuksen kauppaan tulee sopivia asusteita  . Tilanne on nyt sen verran hyvä ettei ole suuria toiveita itse kalastustarvikkeista. 2-osainen kelluntapuku lienee ainoa, koska keloja katellaan sitten pääsiäismunista  Pienet kelat vai isot munat? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 02.11.06 - klo:14:21 » |
|
Kirjoittelen pukille jahka tuonne Heittokalastuksen kauppaan tulee sopivia asusteita  . Tilanne on nyt sen verran hyvä ettei ole suuria toiveita itse kalastustarvikkeista. 2-osainen kelluntapuku lienee ainoa, koska keloja katellaan sitten pääsiäismunista  Pienet kelat vai isot munat?  Näkisitpä sen pupun 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
imot90
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : 02.11.06 - klo:14:41 » |
|
Joku heitto kela ja pilkkipuku on listalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 02.11.06 - klo:15:35 » |
|
Kyllä joulupukille on jo kirjoitettu ja kirjekkin postitettu. Emäntää oon vähä kuumotellu että josko se ostais honkkarista sellaisen 99 euron halppiskaikuluotaimen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä! Hervannan Jamie Oliver
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 02.11.06 - klo:15:37 » |
|
Kyllä joulupukille on jo kirjoitettu ja kirjekkin postitettu. Emäntää oon vähä kuumotellu että josko se ostais honkkarista sellaisen 99 euron halppiskaikuluotaimen  keravan honkkarissa saman luotaimen hinta 79e 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 02.11.06 - klo:16:07 » |
|
Mä tykkään hoitaa kalastustarvikeostokset ihan itse. Porukat kuitenkin menis ostamaan jotain Fladenin skeidaa ja maksais siitäkin tuplahinnan Tulee taas tää meikäläisen outous tässä esille, mutta en kummemmin pidä joulusta. H**vetinmoinen hössötys ja joululaulujen hoilaaminen. Ei terve, ei oo mun juttu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Toge
VIP #13 "yhden menin ottamaan...."
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 02.11.06 - klo:16:25 » |
|
Minua kans ei oikein tuo joulu jaksa innostaa, enkä ole pukillekkaan kirjoittanut moneen vuoteen mitään Kuten kevytkalastajakin niin tykkään hoitaa sellaiset ostokset itse jotka liittyy kalastukseen koska muuten sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan paketissa ja pitää esittää et kiva kiitti jes on hieno vaikka oikeasti olis jotain ihan kertakäyttökamaa.. Yleensä tulee vaan tytölle ostettua jotain kivaa joka miellyttää myös omaa silmää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitäs kyyyyl
|
|
|
Jussi_
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 02.11.06 - klo:16:33 » |
|
Pukille on kovasti vihjailtu noista perhonsidonta kamoista.. Totta mooses kaikki muukin kelpaa.. Uistimet, kelat, vavat, siimat...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 02.11.06 - klo:16:34 » |
|
Sen verran vielä lisäystä omaan tekstiin, että mieluummin ottaisin lahjaksi yhden isomman/kalliimman paketin kuin kymmenen pientä pakettia missä on jotain halpaa tilpehööriä. Ehkä juuri siksi sanon kaikille jotka kyselee toivomuksia, että en tarvii mitään. Inhottavin lahja mitä tiedän on kerrasto. Penskana tuli inhotus pehmeisiin paketteihin kun joka vuosi oli se sama. Lopulta älysivät olla ostamatta niitä kun en enää aukaissut pehmeitä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 02.11.06 - klo:16:46 » |
|
Sama täällä. Kalsareita turpoo korvista ulos joulun jälkeen, puhumattakaan Hummelin pooloista. Valkoista, mustaa, vihreää yms. pooloa vuorovuosin, ja vielä konvehtirasia, T: *****tontut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Ostakaa ny toi pommi mult poijjes
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 02.11.06 - klo:17:02 » |
|
Jotaain vapaa voisin pyydellä, mutta etusijalle taitaa mennä jos sais jostain 100l 2t bensaa... =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 02.11.06 - klo:18:25 » |
|
Toivon mukaan pojilta tulee taas, aiempien vuosien tapaan, Kuusamon vuosi-uistin joululahjaksi.
Olin kylläkin huomioivinani että niitä olisi tänä vuonna kolme erilaista?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 02.11.06 - klo:18:31 » |
|
Toivon mukaan pojilta tulee taas, aiempien vuosien tapaan, Kuusamon vuosi-uistin joululahjaksi.
Olin kylläkin huomioivinani että niitä olisi tänä vuonna kolme erilaista?
Mul on tuplakappale, kun tuli saatua :/ Eli jos joku on vailla tän vuoden Vuonoa, niin saa tarjota. Avaamaton rasia  Vaihdossakin saa jotain tarjota. TAkana lukee: "vuosiuistimessa on kolme kalastavaa kokoa ja väriä".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 02.11.06 - klo:18:46 » |
|
Sinänsä kaikki tuttuni tiedävät jo hamasta menneisyydestä, että keräilen innolla urheilu-autoja. Siis niitä ehta-oikeita sellaisia. Tähän päivään saakka on vaan kokoelmani määrällinen koko kuvattavissa numerolla 0. Mistä lie, mahtaa johtua, etten edes joululahjaksi ole ensimmäistäkään saanut...  Mutta toki, kyllä sitä toivoisi Korvatunturi-ukolta jouluksi jotakin vinhempaa kalastus-aseetta. Jää vaan nähtääväksi, kuinka korkealle toi partaniekka on laajoissa piireissäkin tunnetun kiltteydeni  arvostanut  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kunnioittaen toveri ja veli heittokalastuksessa.
|
|
|
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 02.11.06 - klo:19:29 » |
|
Mul on tuplakappale, kun tuli saatua
-Jaa vuoden 2007 mallia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 02.11.06 - klo:19:32 » |
|
Mul on tuplakappale, kun tuli saatua
-Jaa vuoden 2007 mallia? Sorge, 2006 vuoden mallia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 02.11.06 - klo:19:41 » |
|
Täytyy yrittää neuvotella pukinkonttiin lupa tilata vieheitä Bass Pro Shopista, tosin tämä lahja toteutuu vain jos jotain kimppatilausta ilmenee. Ehkäpä sinne muutaman Buster Jerkin voisi toivoa sitten tuon tilauksen lisäksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Deadman walking.
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 02.11.06 - klo:20:12 » |
|
Pukinlistalta ei löydy muita kalastusvehkeitä, kuin pilkkikamoja. Tarkoitus käydä vähän useammin pilkillä tämän talven aikana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the juQ
Mannen utan nötter - Mies ilman pähkinöitä