|
|
Hemulisoturi
VIP #20
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 06.11.06 - klo:15:29 » |
|
No itse ostaisin jos noin halvalla saisin. Tuo pilkkionki taitaa olla joku Delfin tyyppinen. Koko setin hinta näytti olevan vain n.12 €, omasta mielestäni tuo vapa on jo hinnan väärti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos sinulla ei ole hyvää syytä tehdä se mitä olet tekemässä, on sinulla syy jättää se tekemättä.
|
|
|
jrc
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 06.11.06 - klo:16:22 » |
|
Itse en osta lidlistä edes kaljaa,joten se siitä.Vanha sanonta on:"että markalla saa markan tavaran"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juho_
VIP #5
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 06.11.06 - klo:18:20 » |
|
Aivan! eli tuo 12€ pilkki setti on 12€ laatuinen..  Pitänee itsekkin ostaa, vain tuon kelan ja uistimien takia.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Juhon suurilöytö vuonna 2006 Heittokalastus.infosta- "Tämähän on kuin kotona kävelisi"
|
|
|
|
imot90
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : 06.11.06 - klo:18:24 » |
|
Itse en osta lidlistä edes kaljaa,joten se siitä.Vanha sanonta on:"että markalla saa markan tavaran"
Tuo on pelkkää ennakko luuloa lidlin tavarat on ihan hyviä meilläkin 2 vuotta vanhat stereot on toiminu täydellisesti vielä ei mitään vikaa ja ruoka siellä on parasta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jrc
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 06.11.06 - klo:19:05 » |
|
Ei se mitään ennakkoluuloa ole vaan iän tuomaa kokemusta  yleisesti ottaen halvalla ei vaan saa hyvää,mutta jokainen tyylillään."Se on makuasia sano murre,kun muniaan nuoli"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
-dasse-
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : 06.11.06 - klo:19:19 » |
|
Oisko toi pilkkisetti hyvä mulle ku oon ihan aloittelija?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 06.11.06 - klo:20:46 » |
|
Kyllä varmasti silläkin pärjää, mutta siimat olivat kyllä aika ohkaisia. Mukana oli kaksi siimaa 0.17 mm ja 0.15mm. Kummassakin kestävyys alle 2 kg, enkä tiedä luottaakko siihen  Jos Dasse aiot ostaa tuon vaihda hieman kestävämpi siima ja osta muutama tasuri vaikkapa niillä kyllä pärjäät oikein hyvin. Katsokaapa muuten sitä pilkkisetin kuvaa ja verratkaa sohjokauhaa ja reikää. Sohjokauha noin 25 cm pitkä, eli pilkkireikä on tuossa kuvassa aika suuri.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.11.06 - klo:20:48 kirjoittanut esal »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
-dasse-
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : 07.11.06 - klo:08:06 » |
|
Kyllä varmasti silläkin pärjää, mutta siimat olivat kyllä aika ohkaisia. Mukana oli kaksi siimaa 0.17 mm ja 0.15mm. Kummassakin kestävyys alle 2 kg, enkä tiedä luottaakko siihen  Jos Dasse aiot ostaa tuon vaihda hieman kestävämpi siima ja osta muutama tasuri vaikkapa niillä kyllä pärjäät oikein hyvin. Katsokaapa muuten sitä pilkkisetin kuvaa ja verratkaa sohjokauhaa ja reikää. Sohjokauha noin 25 cm pitkä, eli pilkkireikä on tuossa kuvassa aika suuri. Kiitoksia tiedosta! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 07.11.06 - klo:09:32 » |
|
On Liiterissä ihan hyvääkin tavaraa mutta löytyy sieltä sekundaakin. Ihan tuurissaan millainen sattuu kohdalleen. Noistakin pilkeistä voi joku olla älyttömän hyvä ja toinen laueta paketista ottaessa. Itsellä sieltä ostaessa ei odotukset ole kovin korkealla niin ei voi pettyäkään. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
Jussi_
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 08.11.06 - klo:15:14 » |
|
 Pitää äkkiä läydä ostamasa jos täälläkin sattuisi olemaan. Mitä pilkkejä tuossa on?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the juQ
Mannen utan nötter - Mies ilman pähkinöitä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 08.11.06 - klo:15:26 » |
|
 Pitää äkkiä läydä ostamasa jos täälläkin sattuisi olemaan. Mitä pilkkejä tuossa on? Mormuskoita ja morreja. Eipä muita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
jännä
|
|
|
Jussi_
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 08.11.06 - klo:16:58 » |
|
eikö morri ja mormyska oo sama asia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hemulisoturi
VIP #20
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 08.11.06 - klo:17:01 » |
|
eikö morri ja mormyska oo sama asia?
Kyllä se minun mielestä on. Repesin ''mormuskoita ja morreja''- tekstille  . Sori juQ..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos sinulla ei ole hyvää syytä tehdä se mitä olet tekemässä, on sinulla syy jättää se tekemättä.
|
|
|
MikkoS
VIP #14
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 08.11.06 - klo:17:11 » |
|
ihan perus settihän tuo on, alkuperäinen kärki tosin menis vaihtoon heti!paketissa tosin näyttää olevan herkempiä kärkiä mukana 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
»Amßãssädêur 5500 cs-Çónòlôn P®ð«
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #15 : 08.11.06 - klo:17:18 » |
|
Mulla on pari noita samoja pilkkivapoja ollut jo muutaman vuoden. Olen motonetistä ostanut joskus ne. Ne on ihan hyvin pelannut. Noita siimoja ja muita värmeitä en ottaisi käyttööni. Sohjokauha ja pilkki on ihan käytettävät. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vegetabletti
Jäsen

Poissa
hauki on kala
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 08.11.06 - klo:17:51 » |
|
Pitää se ostaa jos niitä enää sattuu olemaan ,on se sen verran edullinen. Saahan nähä onko hintansa väärti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : 08.11.06 - klo:17:56 » |
|
Nyt vasta kattosin et maksaa 12e toi setti. En ostaisi. En maksanu ku 2 euron paikkeilla tosta pilkistä kpl. Joka tapauksessa alle 3e/kpl.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 08.11.06 - klo:19:40 » |
|
Saksassa näyttää olevan valmistettu. Paketissa lukeva internetosoite on tälläinen http://www.fantastic-for-fishing.com/En kovin paljoa tajua, vaikka Saksa on valinnaisena oppiaineena koulussa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vegetabletti
Jäsen

Poissa
hauki on kala
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 09.11.06 - klo:16:02 » |
|
Tänään oisin ostanu kyseisen setin mutta oli jo siilinjärven lidlistä loppunut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hemulisoturi
VIP #20
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 09.11.06 - klo:16:03 » |
|
Tänään oisin ostanu kyseisen setin mutta oli jo siilinjärven lidlistä loppunut  Ja eilen vielä oli muutamia settejä jäljellä. Tänään sitten ei ole ollut nähtävästi yhtään  ..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 09.11.06 - klo:20:21 » |
|
Tänään oisin ostanu kyseisen setin mutta oli jo siilinjärven lidlistä loppunut  Ja eilen vielä oli muutamia settejä jäljellä. Tänään sitten ei ole ollut nähtävästi yhtään  .. Lidlin tavarat loppuvat todella nopeasti. Mainoksessa luki, että vähintään 12pkt/myymälä. Joensuussa oli ainakin enemmän, kun omani ostin maanantaina noin klo. 16 aikoihin, monta ukkoa kantoi niitä kassalle ja yli kymmenen oli vielä jäljellä. Uskoisimpa, että tänään ei ole Joensuussa ainakaan ollut enää ainuttakaan jäljellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 10.11.06 - klo:14:36 » |
|
Oli poistunut jo kuvastosta kai pilkkisetit, joten en tie minkälainen rensseli siellä oli myynnis. Mutta kaverit osti Lidlistä perusvehkeet ja harrastavat niillä leikkimielistä nykimistä. Omat vehkeeni ovat vähän laadukkaammat ja reissuja on kertynyt paljon enemmän, joten mulle ne isommat perkuut yleensä lankeaa yhteisillä reissuilla. Kyllä kaveritkin silti kalaa aina saavat, ihan hyvinkin. Ja ihan Lidlin ongilla menestyivät hyvin pilkkikisoissakin, repivät haukia kun muut keskittyivät ahveniin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä! Hervannan Jamie Oliver
|
|
|
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 10.01.07 - klo:11:58 » |
|
Keskustelu jatkuu osoitteessa: http://www.pilkki.info
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
|