Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.01.09 - klo:11:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Kuulutko kalastusseuraan? Miksi et kuulu?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kuulutko kalastusseuraan? Miksi et kuulu?  (Luettu 2410 kertaa)
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« : 14.07.06 - klo:19:10 »

Kuulutteko johonkin kalastusseuraan? Jos ette kuulu niin miksi ette kuulu?

Itse en kuulu, syynä on se että suurin osa seuroista on lähinnä uistelu- tai perhokalastus-painotteisia. Itse en oikeen tiedä mitään "yleiskalastusseuraa", johon voisi liittyä. Pääasiallisille heittokalastajillekin seuroja on kovin vähän.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juho_
VIP #5
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.07.06 - klo:19:37 »

Joo, en kuulu.. Kuuluisin mielelläni, muttei taida täällä raahessa semmoisia olla.. Epävarma
Ikävää sinäänsä, koska sinne olisi varmasti kysyntää.. Surullinen

Varmasti tuolla oulussa jotain sellaisia saattaisi löytyäkkin.. Mutta ei oikeen ole minulle, noiden välimatkojen takia..

Tästä tulikin mieleen, ehdottaa 4H lle että voisin perustaa olkijoelle jonkinlaisen "kalastus kerhon" johon saisi tulla niin pienempiä kuin vaikka vanhempiakin..
Hmm.. Pitänee miettiä.. Iskee silmää
tallennettu

-Juhon suurilöytö vuonna 2006 Heittokalastus.infosta-
"Tämähän on kuin kotona kävelisi"
jrc
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 14.07.06 - klo:19:40 »

Kyllä kuulun,porukassa on mukavampi  Hymyilee
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 14.07.06 - klo:20:50 »

En kuulu,mutta pervosteluseura kyl kiinnostaisi..Yksinkertasesti,koska täällä päin ei ole oikeen mitään kalastusseuroja..
tallennettu

fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 14.07.06 - klo:21:58 »

Kuuluin aiemmin, mutta en kokenut saavani seuralta mitään. Seuralla on hyvät kalavedet, mutta ei minun kalapaikkojeni lähellä ja muutenkin seuran yhteisö oli jollain tavalla sisäänlämpiävä. Seura on suomen suurin kalastusseura, mutta samalla se on työpaikkaseura, joten toiminta käytiin enemmänkin työpaikalla. Ja itse olen kuitenkin saman työnantajan palveluksessa, mutta eri toimipisteessä, joten aika moni asia jäi kuulemati.

Seuralla oli/on joitakin yhteisiä retkiä erämessuille ja kalastuskilpailujakin, mutta niistäkin tiedottaminen kulki kuulopuheina.  Ja koska seura on työpaikkaseura, niin ei kalakaverieni ollu mahdollista siihen liittyä ja osallistua retkiin.

Edit: muuten voisivatko kaikki mainita tässä yhteydessä mistä ovat ja olisiko kiinnostusta seuratoimintaan, niin voisivat toiset neuvoa lähimmmän seuran, tai porukassa muodostaa uuden.

Itse pyörin Joutseno-Imatra akselilla ja seuratoiminta kiinnostaisi, vaikkakin tällä seudulla seuroja onkin.
« Viimeksi muokattu: 14.07.06 - klo:22:05 kirjoittanut fatbloke » tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 14.07.06 - klo:22:46 »

Ei löytynyt hyvää johon liittyä joten perustimme oman Hymyilee leveästi. Pieni valikoitu seurue, jolla on hyviä yhteyksiä ympäriinsä.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ostakaa ny toi pommi mult poijjes

Profiili
« Vastaus #6 : 14.07.06 - klo:22:54 »

en koska täällä ei ole semmoisia
tallennettu

Vitu* sano vatanen taas meni satanen
roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 15.07.06 - klo:03:05 »

no enpä kuulu seuroihin
en kyllä tiedä oikein mitään kalaseurojakaan
vai pitäiskö perustaa oma?
tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
jrc
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.07.06 - klo:09:30 »

Jos haluat saada tietoosi lähi alueellasi toimivan kalastusseuran,niin kysäiseppä suomen vapaa-ajan kalastajien liitosta(svk).Rohkeasti vaan soittelemaan seuroihin,ne kyllä ottaa hyvin mielellään mukaan toimintaansa.
tallennettu
masa
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 15.07.06 - klo:10:51 »

Minäkin kuulun kalastusseuraan. Seuran nimi on:Limingan kalastusseura.
tallennettu

!¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯!----_\
!-^^tervetuloa!^^-!__!!:''''''\\___
!_______ ___........_____........____.'!!
''(@)''(@)') ''(@)''(@)''''''''(@)''""(@)

Täs mun rekka millä mää kuskaan kaloja:D
Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.07.06 - klo:14:47 »

En kuulu seuraan. Varmasti olisin joskus moiseen liittynyt, mutta koskaan ei ole kukaan tullut kertomaan mistään seurasta minulle. Ei edes Erämessuilla, joilla on tullut Oulussa käytyä lähes joka kerta kun ovat järjestetty elinaikanani.
Sen verran hienosti on pärjätty ilman seuraakin, ettei omatoimisestikaan ole tullut mieleistä seuraa etsittyä.
tallennettu

tjok
Vieras
« Vastaus #11 : 15.07.06 - klo:14:49 »

itse en kuulu mihinkään kalastus seuraan, koska en tiedä täältä imatralta päin yhtään ja niissä on kai jonkin sortin jäsenmaksutkin ja eihän sellaseen nyt rahaa kannata tuhlata!  Virnistää
tallennettu
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 15.07.06 - klo:17:20 »

hyvää asiaa Jehiltä. se tosiaan on niin että jos seuraan liitytään, niin nykyään sille tiedolle ja kaveruudelle ei lasketa mitään arvoa. Pitäisi jäsenmaksun "sijoitettuaan" saada kalastusvälineitä tai rahaa yms vähintään saman verran takaisin. Esimerkiksi seuraassa jossa itse oln, niin tehtiin reissu erämessuille kolille. Hintaa matkalle lippuineen ja syömisineen tuli 30 euroa. Tän vuotinen Riksun messureissu olisi ollut 35 egee. Itsellä kun oli muuta menoa eli tuli käytyä helsingissäkin samalla sukuloimassa, niin reissu oli omalla autolla ja omat liput + matkalla kahvittelu kalliimpi.

Ja Imatralla/ imatran suunnalla on ainakin 4 kalastusseuraa, josta yksi on työpaikkaseura. Pörhöstelijöille on oma, sitten on Joutsenossa on omansa. Tainionkosken urhailukalastajat on yksi imatralainen yleisseura ja sitten on kaukopään kalamiehet, joka on työpaikkaseura.

On monille nuorille seuroista se hyöty, että pääsee mahdollisesti veneeseen/ veneellä paremmille heittopaikoille. Pääsee kokeilemaan toisten välineitä ja välineet vaihtuu paremmin. Varsinkin netissä on aika hankala ruveta selittämään sitä ottiviehettä/ ottipaikkaa. Näyttämien on helpompaa ja mielummin sitä seurakaverilleen tietoja kertoo ja vinkkejä antaa, kuin tuntemattomalle.
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
Hemulisoturi
VIP #20
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 15.07.06 - klo:21:23 »

Kyllä kuulun joo. Toivalan pilkkikerhossa jo 4- vuotiaasta saakka  Iskee silmää
tallennettu

Jos sinulla ei ole hyvää syytä tehdä se mitä olet tekemässä, on sinulla syy jättää se tekemättä.
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.07.06 - klo:00:50 »

Pitäiskös perustaa Heittokalastus ry?  Virnistää
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 18.07.06 - klo:01:03 »

kalastus seurat taitaa olla kaikki paikkakuntakohtaisia
vai onko joitain niin sanottuja valtakunnallisia seuroja heittokalastajille?

heittokalastus ry?olisi varmaan paljon liittyjiä

tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.07.06 - klo:01:09 »

kalastus seurat taitaa olla kaikki paikkakuntakohtaisia
vai onko joitain niin sanottuja valtakunnallisia seuroja heittokalastajille?

heittokalastus ry?olisi varmaan paljon liittyjiä

Jep. Tai Suomen Heittokalastajat Ry:kin voisi olla jees nimi.

Saishan tommosen ryn puitteissa järkättyä vaikka mitä.
tallennettu

Juha Söderholm

Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 03.11.06 - klo:09:28 »

Tällä, nimenomaisella hetkellä, en kuuluu. Mutta miksi, siihen en osaa todellakaan antaa kovin järkevää ja vakuuttavaa vastausta... Mutta hei, nyt keksin! Siis minusta aivan pomminvarman selityksen! En kuulu yhteenkään nykypäivänä toimivaan kalastusseuraan, koska yksikään niistä seuroista ei kanna nimeä "Suomen Heittokalastajat ry". Pyörittää silmiään
 Toivottavasti meni läpi Iskee silmää.
tallennettu

Kunnioittaen toveri ja veli heittokalastuksessa.
temesi
Vieras
« Vastaus #18 : 03.11.06 - klo:10:21 »

Kuulun Salon Urheilukalastajat Ry nimiseen seuraan.
tallennettu
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 03.11.06 - klo:10:29 »

Kuulun POKA:an, eli Polyteknikkojen Kalastusseuraan, vaikka opiskelenkin yliopistossa. Syy seuraan kuulumiseen on se, että yliopiston oma kalastusseura ATT, Akateemiset Tyrskyturskaajat on ajettu alas, ja kuitenkin kaipaan jotain mukavaa seuratoimintaa. POKA tarjoaa täällä pk-seudulla opiskelijalle erittäin hyvät puitteet tälle. Rento meininki ja asiantuntevat jäsenet ovat todellakin plussaa.
tallennettu

Deadman walking.
Toge
VIP #13 "yhden menin ottamaan...."
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #20 : 03.11.06 - klo:12:26 »

En kuulu mihinkään kalastus seuraan mutta löytyisi kyllä Loimaan Urheilukalastajat.. En viitsi siihen liittyä koska heidän toimintansa on niin mitään sanomatonta eli eivät oikeastaan tee yhtään mitään.. Maksat jäsenmaksuja mutta mitään ei saa vastineeksi no jotkut liittyy että saavat tuntea kuuluvansa johonkin mutta minä en pelkästään sen takia liity. Heittokalastajat RY jos perustettaisiin niin siihen liittyisin aivan varmasti koska tuntuu että täällä kaverit saa jotain aikaiseksikin.
tallennettu

Mitäs kyyyyl
temesi
Vieras
« Vastaus #21 : 03.11.06 - klo:12:48 »

On se ihme jollei mitään etuja ole??
Salon urheilukalastus seurassa on vaikka mitä etuja, sen nettisivulta äsken lunttasin niin etuina sanottiin:
Jäsenten käytettävissä on sun buster vene varustettuna 20hv moottorilla, sekä Salon kaupungin omistama mökki joka sijaitsee luonnonkauniissa papinsaaressa.
Ja tietysti saat myös kalamieslehden kotiisi kannettuna 8-kertaa vuodessa.

Tämän kaiken lisäksi jäsen saa 25% alennusta joka tuotteesta Salon Urheilutarvikkeesta.
Jäsenmaksu on 12e vuodessa, ei tarvii ainakaan meikäläisen miettiä kahta kertaa haluanko olla jäsen... Hymyilee
tallennettu
imot90
Vieras
« Vastaus #22 : 03.11.06 - klo:15:25 »

Tossa pari viikkoa sitten liityin ruokolahden urheilukalastajiin...
tallennettu
Hemulisoturi
VIP #20
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 03.11.06 - klo:18:53 »

Olen kuulunut vaahtosammuttimen kokoisesta Toivalan Pilkkikerhoon, isäni minut sinne ilmoitti. Nyt on tullut jo reippaat 10 vuotta oltua ko. kalastusseurassa  Hymyilee leveästi
En vain ole osallistunut yhteenkään ''kokoukseen'' taikka ''tapahtumaan''.  Nolostunut.
Mutta hyvänä plussana tulee Vapaa-ajan kalastaja- lehti tämän seuran myötä.
tallennettu

Jos sinulla ei ole hyvää syytä tehdä se mitä olet tekemässä, on sinulla syy jättää se tekemättä.
lape89
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 03.11.06 - klo:18:57 »

En kuulu, koska täällä ei ole mitään kalastusseuroja.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu