Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.01.09 - klo:10:53

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Kuolevatko kalastusvälineliikkeet (erikoisliikkeet) sukupuuttoon?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kuolevatko kalastusvälineliikkeet (erikoisliikkeet) sukupuuttoon?  (Luettu 3392 kertaa)
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 17.06.07 - klo:19:43 »

Joo tosiaan Turun pyyntiväline on erikoisliikkeistä mielestäni paras missä ikinä olen asioinut. Valikoimaa löytyy paljon ja tulevaa jerkkihommaani ajatellenkin se on hyvä liike, aivan sairaasti jerkkejäkin myynnissä. Olen kovin odottanut sitä päivää, että ne tekee sen nettikaupan.
tampereelta ja muistaakseni turustakin saa kamaa postitse.. toki ne tarjolla olevat mallit puuttuu sivuilta, mutta jos tietää valmiiksi tarvitsemansa tuotteen niin normi postikuluilla tulee. Tampereen kalastusvälineestä ainakin.. ja vielä nopeasti.
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #51 : 17.06.07 - klo:19:51 »

Joo Tampereelta oon tilannu kamaa sähköpostin kautta. Se on ihan kätevä. Mut Turussa vaan huono kun ei ole kuvia oikeen eikä hintoja.
Sellanen ostoskorihomma ois hyvä. Yx myyjä siellä viimex sanos et he meinaavat sellasen tulevaisuudessa järkätä.
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 17.06.07 - klo:19:59 »

Tuollaisen nettikaupan perustaminen on aikaa ja vaivaa vaativa juttu. Kun ajatellaan kalastusvälinekauppaa nettikauppana ja ostoskoriperiaatteella, niin ylläpidettävien tuotemerkkien ja niiden sisältämien yksittäisten tuotteiden ajantasalla ylläpitäminen on kova juttu. Nythän homma toimii, jos ostaja tietää mitä haluaa ja tilaa suoraan sähköpostitse, mutta olisihan se kivaa selailla kaikenlaisia tuotteita muutenkin.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
temesi
Vieras
« Vastaus #53 : 17.06.07 - klo:20:06 »

Turun pyyntivälineessä ne sanos et heidän tarvii palkata yksi mies lisää hommiin. Yhdelle miehelle on koko päivän työ hoitaa sivua ja päivittää hintoja ja postittaa tilauksia.
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 17.06.07 - klo:20:17 »

Turun pyyntivälineessä ne sanos et heidän tarvii palkata yksi mies lisää hommiin. Yhdelle miehelle on koko päivän työ hoitaa sivua ja päivittää hintoja ja postittaa tilauksia.

Voisin kuvitella tuon pitävän hyvinkin paikkaansa. Suurin hommahan tuossa on saada kaikki vermeet listattua ja järjesteltyä sivustolle sekä toiminnan käynnistäminen. Kuinka nopeasti mahtaa tuollainen kaiken kattava nettikauppa saada kannattavuutta...puoli vuotta? Melkoinen sijoitus liikkeenpitäjältä epävarmaan tulevaisuuteen. Osinhan tuo käynnistyminen riippuu tietysti sivuston laadukkuudesta, valikoiman laajuudesta ja ylläpidon aktiivisuudesta.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #55 : 17.06.07 - klo:23:38 »

Mitä säkin noiden katteista tiedät? Jos hakee maksimikatetta, niin ei suosita ainakan tuotetta jossa on surkea kate, toisessa esimerkkikeloistasi on kate surkea, toisessa huomattavasti parempi, tokko tiedät kummassa kumpi edes.
En tosiaan itse noista katteista tiedä mutta hieman oudolta tuntuu mennä liikkeeseen kysymään jotain kun myyjä sanoo sen olevan ihan paska ja tarjoo tilalle jotain puolet halvempaa kinderiä, jonka tiedät olevan ihan lelu. Tässä nyt taasen päästään siihen että joidenkin liikkeiden tavoite on myydä vaikkapa hyrriä eikä haspeleita koska hyrristä saa paremman katteen. Mutta se ei auta hirviästi ostajaa jos se sen haspelin haluaa. Tää nyt on ihan oma kokemus kun olen haspelihemmo, niin olen kyllä aika friikki joissain liikkeissä Iskee silmää. En halua moisella kommentilla aiheuttaa närää, totean vain faktat omasta kokemuksesta. Ihan eräässä liikkeessä (ei nyt puheissa olevista) olen sormikoukkua väntänyt kun kaveri totesi että ei haspelilla Iskee silmää Iskee silmää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #56 : 18.06.07 - klo:00:01 »

Itseasiassa keskimäärin haspeleis on parempi kate... Se mitä myyjä suosittaa, saattaa johtua muustakin kuin katteesta. Missä tahansa liikkeessä.
Kuten mistä? Hyrräkelalla kalastavan myyjän mielipiteestä, erä-lehden testistä, jne?? Tämä oli ainakin mulla ongelma tuossa W-Liikkeessä vaikka palvelu oli ok noiden "gurujen" liikkeeseen saapumisen ohella niin kun pyysin oikeasti laatuhaspelia niin sain Kesoilin kauraa! No kakkoskelaakin tarviin joten ei siinä mitään mutta mitä se vaatis etä saisi sen mitä haluaa? Eurot kourassa liikkeeseen vai mitä. Onneksi on liike löytynyt staditakin jossa noi taalerit kelpaa ja saa sen mitä haluaa vaika ei ole nimeä noilla markkinoilla. Silti esim vapojen osalta tuolla W-liikkeessä oli hyvä tarjonta ja sai sitä mitä pyysi. Snadit siitä ko liikkeelle
tallennettu

www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #57 : 18.06.07 - klo:00:19 »

Esimerkiksi hyvin pitkälti siitä, tai myyjän näkemyksestä että mitä ko käyttöön yleensä ostetaan tai esimerkiks kuun suhteest saturnukseen. Varastosaldo saattaa vaikuttaa huomattavasti enemmän myös suositukseen kuin kate.

Onko oikeasti laadukkaita haspeleita muka olemassa? Mikä on tämä liike Tsadissa mistä saa mitä haluaa?
Wirginia.
Toi kysely "muka" laadukkaista haspeleista kertoo totaalisesta hyrrä käyttäjästä, minkä tiedän Sinun olevan. Anyway kysehän ei ole siitä mitä liikkeet myy vaan siitä mitä ostaja haluaa. Esim minä haluan haspelin. Olen käyttänyt/kokeillut/epäonnistunut käyttämään 400€ hyrrää. Olenko siis huono kalamies/haspelimies/looseri/jotain muuta mitä?. Haluan siis sen haspelin kun en hyrrää käytä kuin tietyissä tarkoituksissa kuten vedossa. Miksi en sitä saa??. No koska myyjillä ei tietämys riitä siihen koska muodin mukaan KAIKKI käyttää hyrrää tuossa hintaluokassa. Minä en! Olen siis outo lintu mutta siitä outoudesta maksava lintu. W- liikkeess' ei saanut sitä outoutta oiotua edes taalereilla, mitä ihmettelen suuresti.
tallennettu

psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #58 : 18.06.07 - klo:00:38 »

Eip ilmesest ollut Wopperis hyllys mitään sulle riittävän kallist hapselii eikä halua yksittäistilata. Sturenkadun putiikist mul ei ole kokemust vuosikymmeneen joten en kommentoi mitään siitä. Aikanaan siellä asioin ajoittain, tuskin enään. Olet maltamaton ja oppimishaluton jos et opi hyrrällä heittämään, kaikessa raskaammassa kalastuksessa hyrrän edut haspeliin nähden ovat kiistattomat. Ehkei kukaan oikeasti pitänyt suo niin kyvyttömänä ettet usko pystyväsi oppimaan hyyräl heittoa.

BTW, mä voin edelleenkin opettaa sut heittään hyrrällä, kaikki ovat tähän mennes oppineet... Sit sul on hintalaatusuhteeltaan huono ja kallis haspeli turhan panttina ku et tiedä mitä sil tekisit...
Kysehän ei ole siitä ettenkö haluisi oppia heittämään hyrrällä ja tarjouksesi on edelleen takaraivolla kunhan aikataulut sopii yhteen, kiitos siitä. Hyrrällä olen jo vuosia yrittänyt yksin opetella ja siinä kisassa haspeli vie voiton ylivoimaisesti. Nyttenkin olen taasen uuden kepin hyrräharjoitteluun hommannut. MUTTA miksen silti voi saada sitä laatuhaspelia kaupasta?? Netti tilauksiin en ryhdy kun toimivuus on säätiedotusten luokkaa. Ja ymmärrän hyvin että hyrrämiehen mielestä haspelit on homojen hommia, niin minäkin ajattelen hyrristä Iskee silmää Iskee silmää
Yötä Abo!
tallennettu

Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 18.06.07 - klo:07:34 »

Mitä säkin noiden katteista tiedät? Jos hakee maksimikatetta, niin ei suosita ainakan tuotetta jossa on surkea kate, toisessa esimerkkikeloistasi on kate surkea, toisessa huomattavasti parempi, tokko tiedät kummassa kumpi edes.

Eiköhän tuo kate ole liikekohtainen yleisesti ottaen. Tai ainakin noin se yleensä liikemaailmassa menee: Jos mä myyn pääasiassa 10000 x kappaletta merkin XXX keloja ja 1000 x kappaletta merkin YYY -keloja niin jossain on vika jollei mulla oo merkissä XXX paremmat katteet.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 18.06.07 - klo:09:56 »

Niin, eli hapseleissa on paremmat katteet ja kaikilla suomalaisilla kalastustarvikeliikkeillä surkeat kun volyymit ei riitä. Kuitenkin on huomattavia mallikohtaisia eroja katteissa, kalastusvälineissä. Noita ei tässä maassa kukaan kuitenkaan tilaa tuhansissa.

Pääsääntöisesti noinhan se joo menee, suomessa taitaa halpiskaman katteet olla tosiaan parhaimmat tällä hetkellä.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 18.06.07 - klo:12:41 »

Hetkinen, minne katosi ensimmäiseltä sivulta Spanden kirjoitus??? Eikai siinä ollut mitään väärää? Vai oliko?
tallennettu

Hyvä, parempi, minulle sopivin...
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 18.06.07 - klo:12:44 »

Hetkinen, minne katosi ensimmäiseltä sivulta Spanden kirjoitus??? Eikai siinä ollut mitään väärää? Vai oliko?

Joo ei mustakaan, on tainnut joku moderaattori näppihäiriössä poistanut senkin kun on tätä topiccia siivonnut.
tallennettu

Juha Söderholm

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 18.06.07 - klo:14:43 »

Se näppivirhe on varmaan tullut minulle koska eihän tätä kukaan muukaan ole siivonnut, tietääkseni. Mitä siinä viestissä sanottiin?
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #64 : 18.06.07 - klo:15:09 »

Se näppivirhe on varmaan tullut minulle koska eihän tätä kukaan muukaan ole siivonnut, tietääkseni. Mitä siinä viestissä sanottiin?

En muista enää, mutta pitkä se oli. No, sellasta sattuu  Hymyilee. Löytyyköhän sitä enää mistään?
tallennettu

Hyvä, parempi, minulle sopivin...
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #65 : 18.06.07 - klo:15:17 »

En muista enää, mutta pitkä se oli. No, sellasta sattuu  Hymyilee. Löytyyköhän sitä enää mistään?

Sen tietää Juha, löytyykö sitä enää mistään. En kyllä kirveelläkään muista että olisin muiden viestejä poistellut kuin Deepin ja Freakloaderin. Ja varsinkaan pitkiä sellaisia. Paljon silti mahdollista että se meni minun toimesta...
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #66 : 18.06.07 - klo:15:41 »

Toivottavasti erikoisliikkeet eivät katoa mihinkään. Erityisesti vapaostoksissa ainakin itse tykkään kääntyä asiantuntijaliikkeen puoleen. Perustarvikkeet, kuten jigit, Stormin tuotteet, siimat ja perukelangat tulee ostettua Honkkari-Prisma-Motonet ynnä muuta kaupoista, koska ne ovat lähellä ja niissä nyt tulee muutenkin käytyä jonkin verran, ja ovathan ne edukkaita. Yleensä keväällä ja syksyllä tulee sitten tehtyä THE kauppareissu, yleensä W-liikkeeseen, ja törsättyä kaikkeen kivaan sälään. Lopputulemana on se, että vaikka ostan useimmiten jostain muualta kuin erikoisliikkeestä niin pitkässä juoksussa rahani menevät aikalailla 50-50 erikoisliikkeiden ja sekatavarakauppojen kesken.
Palvelu on ainakin W-kaupassa ollut aina luokkaa 10+, asiantuntemus ehkä lähempänä 11.
tallennettu

Deadman walking.
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #67 : 18.06.07 - klo:15:59 »

Sen tietää Juha, löytyykö sitä enää mistään. En kyllä kirveelläkään muista että olisin muiden viestejä poistellut kuin Deepin ja Freakloaderin. Ja varsinkaan pitkiä sellaisia. Paljon silti mahdollista että se meni minun toimesta...
lähti lapasesta.. heh Hymyilee
tallennettu
sakkeus
Vieras
« Vastaus #68 : 18.06.07 - klo:16:54 »

No niin on se sitten tännekkin kirjoitettava jotta ihmiset ymmärtäisivät kaksi ihan eri asiaa! Eli..... Honkkarit ja motohotot myyvät halpaa hintaa, kun taas erikoisliikkeet myyvät palvelua! Itse kulun siihen koulukuntaan, joka haluaa ja saa palvelua erikoisliikkeestä! Turhaa on erikoisliikkeitä mollta, jos et ole palvelua saanut! Sitä, kun voi ihan rehellisesti kysyäkkin, eikä tarvitse tuppisuuna kassalla seisoa! Takuuasiat sekä erioisimpien asioiden saatavuus erikoisliikkellähän kuuluvat hintaan, kun taas noita et halpahalleista välttämättä saa, vaikka niistä erikseen maksaisitkin! Tämä keskuseluhan on lopuksi aivan naurettavaa, sillä ne erikoislikkeet joka haluavat palvella ja haluavat asikkaansa takaisin liikeeseensä tekevät myöskin sen ja liike pärjää. Mitenkä kinkongit ja motohotot? Pyydetäänkö heillä palaamaan ja tarjoaanko heillä kahvit ja viimehetken kalavinkit myös? Tuskimpa!! Entäs netti myymälät? Tuskimpa sieläkään??
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #69 : 18.06.07 - klo:17:00 »

Kyllä minä ainakin osaan tavarani itse hyllystä hakea, parempi vaan ettei ketään tuu ahdistelemaan kun rauhassa haluaa kerätä hankittavat tavarat kasaan.
Täällä foorumilla voi kalavälineistä ja kalastuksesta puhua niin paljon kun sielu sietää. Enemmän täällä kokemukseen perustuvaa tietoa liikkuu kuin myyjillä joiden mielestä kaikki on hyviä joita vähänkin katselee. Erikoisliikkeisiin itse turvaudun vasta siinä vaiheessa kun haluamani tuotteita ei todellakaan mistään muualta saa.
Ja motonetin tuotteilla on ainakin takuut pelannut hyvin, honkkareista en tiedä...
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #70 : 18.06.07 - klo:22:46 »

Nyt ainakin omalta kohdalta on vaikea löytää tuota palvelua, kuten Sakkeus kaipaili. Sitä löytyy vain tietylle käyttäjäryhmälle eli hyrräharrastajille. Perhostelijoille on sitten oma liikkeensä. vaikka täälläkin tuota haspeliosastoa moitittu niin silläkin on iso käyttäjäryhmänsä ja jotkut jopa vaatii laatua sille. Eli nuo erikoisliikeet alkaa jo ollaa liian erikoistuneita ja palvelee liian pientä ryhmää tuosta isosta joukkiosta. Minusta ei tulis hirviästi kehua noita spessuliikeitä vain siltä pohjalta että ite siellä on palvelua saanut jos kuuluu tuohon "muotiryhmään". Luvan ostaneita on kumminkin huomattava määrä eikä kaikki käytä hyrrää....
tallennettu

aaAAaa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #71 : 19.06.07 - klo:07:33 »

Emmää tajuu tuota höpinää etteikö saisi haspelia kaupasta, kun sen haluaa. Mun kax Ambidexii on ostettu ihan TTstä eikä muistaakseni yhtään vuittuiltu ku niitä ostin. Ohjeita ja vinkkejä sain kaupanpäälle ja aikoinaan, kun toisesta katkes kampi, annettiin myynnissä olevasta mulle uus, koska "maahantuojalt tilaaminen kestää kuitenkin ainakin viikon".    Mitäs palvelua se toi oikeen on?

Erikoisliikkeet on takuulla markettien ja nettikauppojen puristuksessa, mut nehän siirtyy just six ku niiden pitäiski olla, erikoisliikkeiksi. Rupaloita euron kappale halutessa kannattaaki mennä prismaan.
tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 19.06.07 - klo:07:55 »

Tosiaan, nyt siis on menty vähän hakoteille tässä keskustelussa (myös itseni toimesta) eli alun perinhän tässä pohdittiin että onko tosiaan kalastusliikkeillä realistiset "selviämismahdollisuudet" Suomessa.

Suomalaiset kun tunnetusti käyttävät paljon vähemmän rahaa harrastuksiin kun esim. keski-eurooppalaiset, ruotsalaiset tai jenkit. Tommonen liike kuitenkin tarvitsee muitakin asiakkaita kun nämä HC-asiakkaat jotka haluavat Mantaa jne, väitän tosiaan että valtaosalle kalastuksen harrastajia esim. manta ei hirveästi sano ja jerkkauskin voi vielä olla aika vierasta. 90% kalastajista kuitenkin heittelee sitä räsästä, reflexiä ja nilsua sillä Shimanon CX-sarjalaisella setillä jolla on pärjätty kymmenisen vuotta, eikä muuta settiä välttämättä edes ole.
tallennettu

Juha Söderholm

Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #73 : 19.06.07 - klo:08:36 »

No eikö se ole vähän joka liiketoiminnassa niin, että vain kannattavia asiakkaita kannattaa pitää.. eli se 10% varmaan edustaa juuri sitä ja heidän kulutuskäyttäytyminen tuskin muuttuu.. ja rahantulon osalta nuo riittänee osalle liikkeistä. tietysti asiakkaina on myös "ilmaisia" ohikulkijoita, jotka kuluttavat nopeasti x määrän rahaa. markkinakasvun osalta en osaa sanoa mitään, mutta jokunen siitä 90%:sta siirtynee tonne kympin joukkoon jossain vaiheessa.. eli se ei ole katoava osuus.
Kun nämä amerikkalaiset tuntuisi olevan asioissa edellä, niin siellä kalastusliikkeet menestyvät, vaikka Walmartit + muut marketit myy tavaraa aivan eri mittakaavassa kuin suomessa on nähty. Ehkä se kehitys ajaa suomessakin amerikkalaiseen ratkaisuun (joidenkin osalta), jossa rakennetaan yhteisvoimin BassPro shopin tyyppisiä isoja KALASTUSLIIKKEITÄ vähän syrjemmäksi..
tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 19.06.07 - klo:08:45 »

No eikö se ole vähän joka liiketoiminnassa niin, että vain kannattavia asiakkaita kannattaa pitää.. eli se 10% varmaan edustaa juuri sitä ja heidän kulutuskäyttäytyminen tuskin muuttuu.. ja rahantulon osalta nuo riittänee osalle liikkeistä. tietysti asiakkaina on myös "ilmaisia" ohikulkijoita, jotka kuluttavat nopeasti x määrän rahaa. markkinakasvun osalta en osaa sanoa mitään, mutta jokunen siitä 90%:sta siirtynee tonne kympin joukkoon jossain vaiheessa.. eli se ei ole katoava osuus.
Kun nämä amerikkalaiset tuntuisi olevan asioissa edellä, niin siellä kalastusliikkeet menestyvät, vaikka Walmartit + muut marketit myy tavaraa aivan eri mittakaavassa kuin suomessa on nähty. Ehkä se kehitys ajaa suomessakin amerikkalaiseen ratkaisuun (joidenkin osalta), jossa rakennetaan yhteisvoimin BassPro shopin tyyppisiä isoja KALASTUSLIIKKEITÄ vähän syrjemmäksi..

Tää on just mun visio, eli mäkin luulen, että suurin osa liikkeistä kuolee ja tilalle tulee pari isompaa syrjempään kunnollisilla nettikaupoilla varustettuna.

Keskustassa en usko että pärjää kauhean pitkään yksikään liike jo pelkästään kun mietitään keskustan liiketilojen kuluja niin siihen saa aika monta vaappua myydä, että toi tulee jo katetuksi.
tallennettu

Juha Söderholm

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu