Niin minkäs kelan se kaverisi nyt sitten osti? Jäi nyt hieman vaivaamaan, kun ei käypäiset erikoisliikkeen kelat käy?
Sori Sakkeus myöhäinen vastaus, enpäs huomannutkaan tätä aikaisemmin. Curadonhan se osti reippaasti halvemmalla kun mitä noissa tarjottiin, ihan hintalapusta katsomalla ilman hyvä veli -järjestelmää.
Mä en tiedä missä Honkkarissa Sakkeuskin on vieraillut, mutta mä en nyt sotkis King Kongia ja honkkaria toisiinsa, tommoinen tavaratalokin on olemassa

Tikkurilan Honkkarissa olen saannut elämäni parasta palvelua kalastusvälineissä noista varsinaisista ERIKOISliikkeistä ja hintataso on niin sopiva, ettei tarvitse alkaa tinkimään tai ihmettelemään mikä se varsinainen hinta sitten onkaan.
Mulla on ainakin pelannut palvelu Keravalla ja se Tiksissä, muissa honkkareissa en ole vieraillutkaan, mutta kalastusosaston myyjät ovat ihan asiantuntevia heppuja noissa - ainakin olleet, ehkä nyt tuli muutos kun vakkarimyyjä tuolla Tiksissä lopetti.
Nimim. Berkley Series One 10" 99e Honkkarissa ja Tyrskyssä 199e.
Ja mikä ihmeen erikoisliike se on jossa ei niitä vapoja ole hyllyssä talvellakaan kun pari hassua? Mielestäni on kummaa että jopa valikoimassa Honkkari pystyy useimmiten vetämään esim. vapojen määrässä isomman korren kun pääkaupunkiseudun kalastusliikkeet.