Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.12.08 - klo:09:18

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Kuolevatko kalastusvälineliikkeet (erikoisliikkeet) sukupuuttoon?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kuolevatko kalastusvälineliikkeet (erikoisliikkeet) sukupuuttoon?  (Luettu 3288 kertaa)
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #100 : 21.09.07 - klo:22:51 »

Niin minkäs kelan se kaverisi nyt sitten osti? Jäi nyt hieman vaivaamaan, kun ei käypäiset erikoisliikkeen kelat käy?

Sori Sakkeus myöhäinen vastaus, enpäs huomannutkaan tätä aikaisemmin. Curadonhan se osti reippaasti halvemmalla kun mitä noissa tarjottiin, ihan hintalapusta katsomalla ilman hyvä veli -järjestelmää.

Mä en tiedä missä Honkkarissa Sakkeuskin on vieraillut, mutta mä en nyt sotkis King Kongia ja honkkaria toisiinsa, tommoinen tavaratalokin on olemassa Hymyilee Tikkurilan Honkkarissa olen saannut elämäni parasta palvelua kalastusvälineissä noista varsinaisista ERIKOISliikkeistä ja hintataso on niin sopiva, ettei tarvitse alkaa tinkimään tai ihmettelemään mikä se varsinainen hinta sitten onkaan.

Mulla on ainakin pelannut palvelu Keravalla ja se Tiksissä, muissa honkkareissa en ole vieraillutkaan, mutta kalastusosaston myyjät ovat ihan asiantuntevia heppuja noissa - ainakin olleet, ehkä nyt tuli muutos kun vakkarimyyjä tuolla Tiksissä lopetti.

Nimim. Berkley Series One 10" 99e Honkkarissa ja Tyrskyssä 199e.

Ja mikä ihmeen erikoisliike se on jossa ei niitä vapoja ole hyllyssä talvellakaan kun pari hassua? Mielestäni on kummaa että jopa valikoimassa Honkkari pystyy useimmiten vetämään esim. vapojen määrässä isomman korren kun pääkaupunkiseudun kalastusliikkeet.
« Viimeksi muokattu: 21.09.07 - klo:22:58 kirjoittanut Juha » tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 21.09.07 - klo:23:02 »

Tosin nyt on löytynyt erikoisliike jota minä alan varmaan suosimaan Hymyilee Hintataso hyvä ja kamaa reilusti hyllyssä Hymyilee Tosin netissä toimiva Hymyilee
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #102 : 21.09.07 - klo:23:04 »

Tosin nyt on löytynyt erikoisliike jota minä alan varmaan suosimaan Hymyilee Hintataso hyvä ja kamaa reilusti hyllyssä Hymyilee Tosin netissä toimiva Hymyilee
Ei taida kiinostaa, kun kyseessä on entinen yhteistyökumppani Iskee silmää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
temesi
Vieras
« Vastaus #103 : 21.09.07 - klo:23:05 »

Ei taida kiinostaa, kun kyseessä on entinen yhteistyökumppani Iskee silmää

Nii ei tarvii kertoo...? Hymyilee leveästi
tallennettu
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 21.09.07 - klo:23:11 »

Nii ei tarvii kertoo...? Hymyilee leveästi

Niin, kohta aktiivi-alueella luettavissa tiedotus ja myöhemmin myös täällä uutisissa Hymyilee Pysykää kuulolla Hymyilee
tallennettu

Juha Söderholm

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #105 : 21.09.07 - klo:23:13 »

Minä myös arvosta tuota kyseistä kauppaa, tavara tuli nopeasti, huolellisesti pakattuna ja vielä hintakin kohdallaan.
« Viimeksi muokattu: 21.09.07 - klo:23:16 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu