Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.11.08 - klo:23:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Heittokalastus.infon tapaaminen Riihimäen Erämessuilla 5-8.6.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Heittokalastus.infon tapaaminen Riihimäen Erämessuilla 5-8.6.  (Luettu 1029 kertaa)
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 18.05.08 - klo:22:28 »

Pistetään tämmönen idea tällakertaa.Eli voisi järjestää jollekkin noista aukiolopäivistä tapaamisen heittisläisten kanssa,koska luulen että porukkaa on tuonne tulossa, niin voisi kierrellä ja ostella porukassa ainakin jonkun ajan messupäivänä.Jos tämä ei nyt kauhean huono idea ole ja löytyy kiinnostuneita niin tähän voisi ruveta pistelemään ehdotuksia päivästä ja tapaamispaikasta yms..
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #1 : 19.05.08 - klo:07:59 »

Ei huono idea ollenkaan. Moisesta oli jo hieman puhetta edellisillä messuilla. Itse ajattelin mennä tuolloin perjantaina/lauantaina poikkeamaan mikäli ei tule mitään esteitä.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Pasi1
Insinööri, mp-maestro
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.08 - klo:08:47 »

Tuosta oli viikonloppuna puhetta joidenkin kanssa Tampereellakin. Omalta osaltani messut jäävät tällä kertaa väliin, sillä lähdemme juuri tuoksi viikonlopuksi reissuun.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
kasankin
VIP #18 / Kukkakeppi...ihan oikeasti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

se mikä ei tapa, sattuu ihan hitosti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.08 - klo:09:20 »

Kyllä meikä on in, katellaan vaikka kesäkuun alussa joku paikka ja aika missä tavataan.
tallennettu

Kasankin Make

"Laihduin 28kg koska sain lapsen"
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.08 - klo:10:33 »

toisaalta houkuttaisi, mutta samat rojut siellä on kuin aiemminkin ja mitään kunnon tarjouksia tuskin löytyy.

ei ainakaan viimeksi ollut hirveästi eri kelamerkkejä esillä, joita olisi voinut pyöritellä. lagunaahan ne kaikki tarjosi tarjoushintaan, mutta olis kiva päästä kokeilemaan okumaa, ticaa, shakea ja muita oudompia merkkejä.

toisaalta olisihan siellä kuitenkin jotain katseltavaa taas.  Pyörittää silmiään

tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.08 - klo:14:16 »

Aivan varma en ole vielä messuille pääsystä, kun sattuu justiin koulutus viikolle.

Mutta mikäli lähden käymään messuilla niin se tulee olemaan lauantai kun tulen
tallennettu

Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.08 - klo:14:19 »

Kyllä varmasti mukana jos kyyti onnistuu!
tallennettu
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.08 - klo:16:02 »

Hyvä että löytyy kiinnostuneita.Itse en pääse sunnuntaina mutta kaikki muut päivät käy.Taitaa lauantai olla paras vaihtoehto mutta katsotaan vielä myöhemmin tarkemmin.
tallennettu
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.05.08 - klo:16:11 »

Sunnuntaina ollaan tulossa johtuen tuosta Vieheenrakennuksen SM-kisasta, eli ainakin silloin tunti ennen sulkemisaikaa tuolla ollaan. Jos joku tunnistaa, niin saa tulla nykäsemään hihasta, ja varmuuden vuoksi, jos jolloian kiinnostusta, voin toimittaa vaappuja tuolloin tuonne.
tallennettu

heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.08 - klo:17:17 »

Varmaankin lauantaina paikalla.
tallennettu
kasankin
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 29.05.08 - klo:07:44 »

Onko kuinka moni tulossan sinne lauantaina? tehräänkö rehvit sinne jonnekkin? onko liian aikaista päättää aikaa ja paikkaa?
tallennettu

Kasankin Make

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #11 : 29.05.08 - klo:08:25 »

Meikä on ulkona miitistä. Joutuu lähtee viemään tavaraa mökille kun ei mahdu samaan kyytiin lomanreissun kanssa rakennus materiaalia Surullinen Surullinen
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
jaakoppi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 29.05.08 - klo:09:04 »

Jaakoppi ei paikalle pääse. Perjantaina pitää ottaa parit oluet kun veli tulee käymään Tampereella. Lauantaina on puolison valmistumisjuhlat, siitä tuli muotoilija.
tallennettu
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 29.05.08 - klo:12:23 »

ollaan näillä näkymin menossa sunnuntaina käymään siellä
tallennettu
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 29.05.08 - klo:16:22 »

Itselläkin tuli muutos ohjelmaa..En pääsekkään lauantaina vain sunnuntaina ja perjantaina...Lauantaina metallia kuuntelemassa tampereella..
tallennettu
rolli92
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 29.05.08 - klo:20:16 »

Vaikka aivan Riihimäen kupeessa asunkin, niin erämessuilla on tultu käytyä aivan säälittävän vähän (taitaa olla kerran, ja siitäkin on varmaan 5 vuotta, jolloin olin 10v, ja olin varmaankin niin pirun innostunut silloin... Mutta tällä kertaa ajattelin käydä käväisemässä, tosin en hajuakaan milloin, varmaankin vaan lähden jokupäivä. Mutta ajattelin kysyä että millaisia tarjouksia kalastusliikkeillä on yleensä messuilla ollut? Himottaisi tuo jigivälineiden osto, ja jos messuilla on hyviä tarjouksia, niin osuvat kuin oikealle hetkelle.
tallennettu
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 29.05.08 - klo:22:06 »

Jaakoppi ei paikalle pääse. Perjantaina pitää ottaa parit oluet kun veli tulee käymään Tampereella. Lauantaina on puolison valmistumisjuhlat, siitä tuli muotoilija.

hommaat sille lahjaksi lipun messuille. saa ihailla kelamuotoilua ja ennenkaikkea suomalaista uistindesignia
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #17 : 02.06.08 - klo:21:43 »

sunnuntaina tulossasinne pojan kanssa käymään ja katsomaan kisa vieheiden tulokset. muita sunnuntaina tulijoita? olis mukava tavata täältä porukkaa ihan livenä ku jäi multa tuo siuron reissukin loppumetreillä väliin.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 03.06.08 - klo:20:49 »

noniin...näyttää olevan menopäivät kaikilla vähän eri päivinä.Itse en siis pääse lauantaina mutta perjantaina ja sunnuntaina tulee käytyä kiertelemässä.Että voihan sitä joka päivälle sopia jonkun tapaamisen niiden kesken ketkä sinne kunakin päivänä on menossa.
tallennettu
kasankin
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 04.06.08 - klo:07:38 »

Ittellä näyttää tosi huonolta sinne pääseminen tällä hetkellä näin yhtäkkiä, ei kerkii varmaan saada euroja kasaan ennen v-loppua  Epävarma
tallennettu

Kasankin Make

kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 05.06.08 - klo:22:18 »

huomenna ketään menossa?
tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #21 : 05.06.08 - klo:22:28 »

Valitettavasti tulee jäämään väliin tämä homma, vaikka aluksi olikin suunnitelmissa Vaikenee
tallennettu

J-KING
J-King lusikat / Merisika / Someron Picasso
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #22 : 06.06.08 - klo:00:12 »

Olen menossa lauantaina. Nähdään siellä Iskee silmää
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
rolli92
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 06.06.08 - klo:16:18 »

Kannattaa sitten tulla ajoissa, ja mikäli tietää mukavia syrjäisempiä katuja niin käyttää niitä. Ainakin tänään oli liikennevalo risteyksissä useampien satojen metrien jonoja jokasuuntaan. Eli kiertelee jostain muualta kuin keskustan kautta, mikäli suinkin osaa. Minäkin olen huomenna tosiaan menossa, sain vielä vapaalipunkin kesätyöpaikalta Hymyilee
tallennettu
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 06.06.08 - klo:17:13 »

Tänään tuli käytyä. Ainoa hommattu kalastusverme oli v. 2008 Nyt Nappaa.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu