Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.11.08 - klo:20:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Eka taimen reissu
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Eka taimen reissu  (Luettu 829 kertaa)
J-KING
J-King lusikat / Merisika / Someron Picasso
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« : 31.03.07 - klo:00:52 »

Tervehdys heittisläiset täältä kihdiltä, saavuimme juuri äsken pimeässä jäitä kolistellen kihtiluodolle. Vesi on avoimilla aluella 0.7 asteista eli aika jäätävää on. Nyt nuotion loisteessa hiotaan huomista taktiikkaa ja pystytetään telttoja. Tämä on elämää.
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
-bf-
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.07 - klo:00:56 »

Haistaakaa v****u. ennemmin olisin siellä tekemä kiehisiä..   Iskee silmää aamulla duuniin ja silleen.

Millä porukalla?

bf
tallennettu
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.07 - klo:06:25 »

Vai että pimeässä ja jäiden seassa Kihdille,olette te kovia jätkiä sinnehän tulee matkaa useampi kilometri.No onhan se suuri saari,riittää kiertämistä vähän suuremmallekin porukalle. Kireitä
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.07 - klo:20:16 »

Vai että pimeässä ja jäiden seassa Kihdille,olette te kovia jätkiä sinnehän tulee matkaa useampi kilometri.No onhan se suuri saari,riittää kiertämistä vähän suuremmallekin porukalle. Kireitä
kyllä oli reissu, joka yö sen verran pakkasta että joutu odottelee pitkälti puoleenpäivään että rannat aukesi jäästä. Silti saimme 2 taimenta ylös ja 2 karkuutusta. Veden lämpö noin 0.5-1.2 asteista.
« Viimeksi muokattu: 01.04.07 - klo:22:10 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #4 : 08.09.07 - klo:20:30 »

Nostan aiheen ylös riemusta kiljuen, sillä ensi perjantaina alkaa syksyn taimenjahti. Olosuhteiden pakosta päätimme lähteä telttareissulle. Ajamme Vuosnaisista n.30km ulos ja leiriydymme ihan perämeren Reunoille, sillä siellä on aivan uskomattoman upeita kivikoita keskellä ei mitään. telttapaikka valitaan viimeisimmästa vähänkin tuulen suojaa antavasta saaresta ja aloitamme armottaman tykityksen. Tietysti kelit on otettava huomioon. Vedet ovat sen verran jo jäähtyneet että varsinkin hämärähetkillä voi taimenki jo löytyä.
tallennettu

J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #5 : 09.09.07 - klo:21:32 »

yllätys että ennustaa tuulen voimistuvan ensi viikonlopuksi Epävarma
Mutta kyllä sika puskee sinne vaikka väkisin Vihainen
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=02923&param=T&kunta=Uusikaupunki
tallennettu

allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 09.09.07 - klo:21:44 »

Ei 5 päivän ennusteeseen kannata luottaa tipan vertaa. Jos eivät yleensä osaa ennustaa 1-2 päivän päähän lähellekään oikein, ei 5 päivän ennuste osu juuri koskaan oikein. Viimeisten päivien osalta siis. Hyvinkin todennäköisesti viikonloppuna on ihan normaali tuuli
tallennettu
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #7 : 09.09.07 - klo:21:51 »

Hyvinkin todennäköisesti viikonloppuna on ihan normaali tuuli
Eli 10-15 m/s
tallennettu

APHREALi
VIP #10
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.07 - klo:16:07 »

tuliks kalaa ?
tallennettu
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #9 : 24.09.07 - klo:16:18 »

tuliks kalaa ?

siis en ollut tuolloin kalassa kun keli oli kova, mutta viime viikonloppuna olin kalassa ja saimme yhden taimenen ja kaksi karkuutusta, hauki oli kovinkin syönnillään ja säynäväkin maistoi lusikkaa.
tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ei kalaa(n) ilman Carilloo...

Profiili
« Vastaus #10 : 26.09.07 - klo:21:44 »

siis en ollut tuolloin kalassa kun keli oli kova, mutta viime viikonloppuna olin kalassa ja saimme yhden taimenen ja kaksi karkuutusta, hauki oli kovinkin syönnillään ja säynäväkin maistoi lusikkaa.

1,5 viikkoa sormien naputtelua ja sit päästään asiaan... aattelin pistää jo nyt kelluntahaalarin päälle ja Carillo(n/t) taskuun,ettei sit unohdu...  Pyörittää silmiään

Edit: Muokattu, hymiöitä poistettu.
« Viimeksi muokattu: 26.09.07 - klo:23:36 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Ei se määrä vaan se koko...
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #11 : 26.09.07 - klo:21:47 »

1,5 viikkoa sormien naputtelua ja sit päästään asiaan... aattelin pistää jo nyt kelluntahaalarin päälle ja Carillo(n/t) taskuun,ettei sit unohdu...  Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään
Kyllä, tuota reissua jo odotellaan sillä kyseessä on Kustavi GP 2007, avoin kalastuskilpailu.
Mä tuon pullon haukea Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 26.09.07 - klo:23:34 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 26.09.07 - klo:23:03 »

huomenna ois tarkotus lähteä narraamaan taimenta! tai no veikkaan et taimenet kyl narraa kalastajaa!!
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu