Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:06:41

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Valmistetaanko team-eskoja enää?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Valmistetaanko team-eskoja enää?  (Luettu 695 kertaa)
unic
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 17.07.06 - klo:20:29 »

miten en tahdo mistää löytää kyseistä viehettä, ollut haussa jo pidempään. mistäköhän noita löytäis?
tallennettu

Always think like a fish, no matter how weird it gets'''
Storm
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.07.06 - klo:20:36 »

miten en tahdo mistää löytää kyseistä viehettä, ollut haussa jo pidempään. mistäköhän noita löytäis?

Ainakin Tiksin Honkkarista löytyy pilvin pimein, kuten myös Keravan.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ostakaa ny toi pommi mult poijjes

Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.06 - klo:21:16 »

valmistuksesta en osaa sanoa,mutta ainakin häijään urheilutarvikkeessa,tampereen kalastusvälineessä,kesport alpilla ja sportia pekassa on ollut eli kyllä pitäis löytyä kun mäkin löydän vaikka en niitä etsi
tallennettu

Vitu* sano vatanen taas meni satanen
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.06 - klo:00:17 »

Kyllä niitä löytyy, mutta kauppiaat tänä päivänä tilaavat varmaankin tammikuussa arvioiden mitä kesällä menisi. Ainakin näin on monissa prismoissa, cittareissa, intersporteissa yms ei kalastusvälinekaupoissa. Myyntiä ei seurata ja tavaraa harvoin tilataan lisää. Sitten nämä suositut loppuvat jo alkukesästä. mm. planon pakit, laukut ja rasiat tuntuvat olevan täällaista tavaraa, jota ei saa edes kalastusvälineliikkesitä, kun tavara on loppunut. Se kun tuntuu olevan tänä päivänä halvempaa myydä puoli kesää ei oota, kuin joutua varastoimaan koko talvi ylimääräistä.

Eskoja kyllä löytyy, mutta värit vaihtunevat niisäkin vuosittain, jolloin jos on hyvän ottivärin löytänyt, niin sitten on työlästä löytää toista kappaletta.
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #4 : 21.07.06 - klo:12:09 »

Kyllä niitä pitäisi saada. Mutta tuo värikartta jutska ärsyttää, kun Rapala pistää aina uudet värit, ja jos on löytänyt vanhoista väreistä sen oikean, niin sitä ei sit enää tehdä. Sais mun puolesta laittaa vaikka uusia värejä, eikä vaan laittaa kaikkia uusiks.
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
Toge
VIP #13 "yhden menin ottamaan...."
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.06 - klo:12:56 »

Minä olen kyllä kuullut sellaisia huhuja että eskoja ei enää valmistettaisi ollenkaan? Voi tietysti olla pelkkiä huhuja vaan eikä semmosia kannata uskoo  Hymyilee
tallennettu

Mitäs kyyyyl
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu