Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:14:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Satanen vaaput.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Satanen vaaput.  (Luettu 8112 kertaa)
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 14.02.08 - klo:20:48 »

Ensiviikolla alkaa tetti (paikalliseen kalastusvälinekauppaan.  Virnistää) ja seuraava viikko lomaa, joten koitan taas sellaisen kolmenkymmenen satsin saada tehtyä tässä parinviikon aikana, niin saavat kaikki tilanneet vaappunsa myös tuossa samassa.
tallennettu

El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 22.02.08 - klo:16:23 »

Nyt saatavilla taas tuota Pullukkaa. Toimitus on näissä nopeampi kuin muissa malleissa. Teen tässä viikonloppuna koesatsin, niin katsotaan minkälainen uinti tulee olemaan.
tallennettu

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #52 : 24.02.08 - klo:14:22 »

Tässä kuva vielä parista Nemosta, jotka puuttuivat edellisen sivun kuvista.

* Elsamut.jpg (232.61 kilotavua, 781x433 - tarkasteltu 46 kertaa.)
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Tori
Jäsen
*
Poissa

Kalastusta ei voita mikään.

Profiili
« Vastaus #53 : 03.03.08 - klo:07:51 »

Hienoja on, kieltämättä.
tallennettu
Kuha-Eki
Jäsen
*
Poissa

Ns. vaapunväkertäjä

Profiili
« Vastaus #54 : 03.03.08 - klo:20:04 »

On ne Sataset komeita! Kun vain itse osaisi  Pyörittää silmiään...
tallennettu

Koukuttaako?
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 03.03.08 - klo:20:29 »

Kiitoksia vain.  Hymyilee

Kun vain itse osaisi  Pyörittää silmiään...

Kuule kun jaksat harjoitella ja vääntää vaan niitä vaappuja, niin niistä tulee aivan hyviä, sen ei tarvitse olla hyvän näköinen, vaan jo se merkitsee että tekee vaapun "tunteella", eli panostaa edes hievenen rakentamiseen. Tällätavalla vaappu saa enemmän tunnearvoa, ja sitäkautta luottoa. Eivät nämä minunkaan mitään hienoja ole, mutta olenkin valmistanut niitä vasta hieman yli puoli vuotta, vielä on enemmän opittavaa kuin mitä on opittu.

tallennettu

Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 03.03.08 - klo:20:34 »

Onko Samu tältä vuodelta odotetavissa uutta Satanen -mallia?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
Kuha-Eki
Jäsen
*
Poissa

Ns. vaapunväkertäjä

Profiili
« Vastaus #57 : 03.03.08 - klo:20:36 »

Kuule kun jaksat harjoitella ja vääntää vaan niitä vaappuja, niin niistä tulee aivan hyviä, sen ei tarvitse olla hyvän näköinen, vaan jo se merkitsee että tekee vaapun "tunteella", eli panostaa edes hievenen rakentamiseen. Tällätavalla vaappu saa enemmän tunnearvoa, ja sitäkautta luottoa. Eivät nämä minunkaan mitään hienoja ole, mutta olenkin valmistanut niitä vasta hieman yli puoli vuotta, vielä on enemmän opittavaa kuin mitä on opittu.

Kun vain saisi lakat ja maalit toimimaan niin voisi kunnolla keskittyä valmistukseen, mutta kun ne ei suostu toimimaan!  Vihainen
Itse olen semmoinen pikkutarkka enkä voi sietää sitä, että vaapussa on esim. halkeamia (niinkuin niitä minulla on).
tallennettu

Koukuttaako?
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 03.03.08 - klo:20:42 »

Onko Samu tältä vuodelta odotetavissa uutta Satanen -mallia?

Voipi olla että kokonaan uutta mallia ei ole tulossa, mutta kun saadaan pari koeversiota tulemaan tuolta, niin saas nähdä mitä tapahtuu. Eikä sitä tiedä vaikka kokonaan uusi malli olisi tulossa, jos käy samalla tavalla kuin rannarin kanssa.  Hymyilee leveästi

Kun vain saisi lakat ja maalit toimimaan niin voisi kunnolla keskittyä valmistukseen, mutta kun ne ei suostu toimimaan!  Vihainen
Itse olen semmoinen pikkutarkka enkä voi sietää sitä, että vaapussa on esim. halkeamia (niinkuin niitä minulla on).

Oikeiden lakkojen ja maalien etsiminen vie todella paljon aikaa, itsellä ei lakat oikein vieläkään tahdo pelata niinkuin minä tahtoisin, mutta eiköhän se tästä vielä joskus.  Virnistää
tallennettu

Giafo
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 08.03.08 - klo:17:29 »

Millos saamme nähdä hiihtoloman tuotannon? Näyttää kieltä  Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään
tallennettu

El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 09.03.08 - klo:20:21 »

Hiukan viivästyi tämän ruiskuturman takia, eikä maalaukseen asti päässyt vielä kuin Dukesin Nipsut + testi Pullukat. Nyt kyllä parantui tuo jälki erittäin paljon kun uusi ruikkari tuli. Kilpailuvaappukin valmistui tuossa tunti sitten, ja onnistui melko hyvin...  Iskee silmää Nyt pitäisi sitten taas päättää, lähettääkkä Nemo vai Nipsu sorvattavaksi, kummassakin sama myyntimäärä, ja luottoa löytyy saman verran. Tosin silloin Nipsun hinta nousisi, mikä ei ole hyvä, ja Nemon taas laskisi, joka olisi hyvä. Heitelkäähän jotain kommenttia tuohon ropleemaan.
tallennettu

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #61 : 09.03.08 - klo:20:25 »

Yllättävää kyllä olen Nemon kannalla Iskee silmää. Nipsulle on niin vähän käyttöä omissa tarpeissa.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #62 : 09.03.08 - klo:20:32 »

Varmaan kannattaisi sorvauttaa sitä kummalle on enemmän sulla käyttöä ja kumman teko käsin on hankalampaa...
Jos jälki paranee vielä entisestä niin luvassa varmaan aika näyttävää tavaraa tulossa  Iskee silmää
tallennettu

---Riko-vaaput---
Giafo
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 11.03.08 - klo:08:12 »

Jos pystyisit sorvauttamaan vaikka 8cm version nipsusta niin tulisiko se halvemmaksi?
tallennettu

El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 15.03.08 - klo:21:44 »

Nonniin, ensimmäiset Satasen Pullukat tulivat uunista ulos, ja hieman pääsivät kärähtämään. No, koeversioitahan nämä ovatkin, ja ensiviikolla saapuukin uusi pohjalakka, niin jos tulisi parempaa jälkeä. Nämä ovat vielä vanhalla ruutalla ruiskittuja (Tosin muutamassa uudenkin ruiskun jälkeä.) Pääsi vain tapahtumaan sellainen pieni haveri, että kun huvikseni puhalsin tuota suutinta puhtaaksi, niin eikös tuo suutin lennähdä tuonne jonnekin pimeään reikään.  Pyörittää silmiään No, uusi lähti saman tien tilaukseen. Koukkuina alan käyttämään noita VMC:n Barbarianeja, tuntuivat sen verta hyviltä. Noiden uinti muuten melko hyvää, joko pientä tai isoa kylkiävilauttelevaa ja hakuakin löytyy.

* maalis08 028.JPG (155.08 kilotavua, 640x360 - tarkasteltu 70 kertaa.)
tallennettu

Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #65 : 15.03.08 - klo:21:52 »

Noi koukut on mullakin käytössä ja oon niihin tyytyväinen, ihan hyvä hinta/laatusuhde noissa, suosittelen.
tallennettu

---Riko-vaaput---
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 15.03.08 - klo:22:07 »

Onkos kellään kokemusta kyseisestä Barbarian koukusta mertsarijahdissa? Jos ottaisi käyttöön kaikkiin malleihin saman koukun? Tuntuu sen verta hyvältä.

EDIT: Se oli Barbarian eikä Goliath...  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:22:10 kirjoittanut El Samu » tallennettu

Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #67 : 15.03.08 - klo:22:10 »

Komeaa Pullukkaa pukkaa pitkästä aikaa. Onko tuo ahvenen värinen uuden ruiskun jälkeä? Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:22:36 kirjoittanut Kalastaja-93 » tallennettu
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 15.03.08 - klo:23:36 »

Eipä ole appura uudella maalattu, kun tuo suutin tulee, niin alan maalailemaan noita vähän enemmän. Ensiviikon aijon viettää aihioiden parissa, niin että teen kaikkia malleja tarpeeksi, niin että tilaukset tulisivat hiukan nopsammin. Uudet sivut muuten ovat julkaisun alla, ja sisältävät huomattavasti enemmän sisältöä kuin tämänhetkiset. Fiksuimmat ehkä jo jotain löytäneetkin.
tallennettu

jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #69 : 15.03.08 - klo:23:45 »

Nonniin, ensimmäiset Satasen Pullukat tulivat uunista ulos, ja hieman pääsivät kärähtämään.

joo, tosi kehnoilta näyttävät... mä voin tehdä sulle palveluksen ja ottaa noi niin ei tarvi roskiin heittää  Virnistää
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 17.03.08 - klo:20:56 »

Nonniin, nyt on jälleen uudet sivut julkaistu, ja nämä ovat ensimmäiset kokonaan itse tehdyt. Sisältöä koitetaan lisätä yhä enemmän, niin että käijät viihtyisivät hiukan pidempään sivustolla. (Nyt aika on 3.17min Hymyilee) Nyt myös tilaus suoraan sivustolta mahdollista, ja jopa suotavaa, näin kaikki tilaukset tulevat tietokantaan, ja minun on helpompi niitä selvittää. Muistakaa nyt myös kommentoida niitä gallerian kuvia, ettei ihan pelkän kaveripiirin jutuiksi mene.  Hymyilee leveästi Tänään muuten valmistui tuollainen parinkymmenen aihion satsi noita langattomia Nipsuja, jotka huomenna saavat langat. Tilaajille siis kohta vaaput luvassa!

Sivuille: http://satanen.heittokalastus.info
tallennettu

Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #71 : 17.03.08 - klo:21:20 »

Nonniin, nyt on jälleen uudet sivut julkaistu, ja nämä ovat ensimmäiset kokonaan itse tehdyt.
Sivuille: http://satanen.heittokalastus.info

"logo kuva" näkyy  jotenkin hassusti, alta näkyy toista osaksi ja sivulta myös. Vai johtuukohan vain tästä mun käyttämästä 1650*1200 resosta Epävarma
Vai onko näin tarkoituskin?

* Clipboard31.jpg (102.71 kilotavua, 1023x479 - tarkasteltu 28 kertaa.)
tallennettu

El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 17.03.08 - klo:21:44 »

Sinulla näkyy vielä tuo vanha headeri, päivitäppäs kerran, niin pitäisi näkyä uusi.  Iskee silmää Kaikki Exploorerin käyttäjät ovat muuten sanoneet, että sivut ei näy??? Onko näin muilla? Firefooxilla näkyy ihan hyvin.
tallennettu

Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #73 : 17.03.08 - klo:21:45 »

Eipä näy ainakaan mulla.
tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #74 : 17.03.08 - klo:22:05 »

Sinulla näkyy vielä tuo vanha headeri, päivitäppäs kerran, niin pitäisi näkyä uusi.  Iskee silmää Kaikki Exploorerin käyttäjät ovat muuten sanoneet, että sivut ei näy??? Onko näin muilla? Firefooxilla näkyy ihan hyvin.
Joo headeri virhe korjaantui, joten nyt näyttää hyvältä Hymyilee
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu