El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #50 : 14.02.08 - klo:20:48 » |
|
Ensiviikolla alkaa tetti (paikalliseen kalastusvälinekauppaan.  ) ja seuraava viikko lomaa, joten koitan taas sellaisen kolmenkymmenen satsin saada tehtyä tässä parinviikon aikana, niin saavat kaikki tilanneet vaappunsa myös tuossa samassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #51 : 22.02.08 - klo:16:23 » |
|
Nyt saatavilla taas tuota Pullukkaa. Toimitus on näissä nopeampi kuin muissa malleissa. Teen tässä viikonloppuna koesatsin, niin katsotaan minkälainen uinti tulee olemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #52 : 24.02.08 - klo:14:22 » |
|
Tässä kuva vielä parista Nemosta, jotka puuttuivat edellisen sivun kuvista.
|
|
|
|
Tori
Jäsen

Poissa
Kalastusta ei voita mikään.
Profiili
|
 |
« Vastaus #53 : 03.03.08 - klo:07:51 » |
|
Hienoja on, kieltämättä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuha-Eki
Jäsen

Poissa
Ns. vaapunväkertäjä
Profiili
|
 |
« Vastaus #54 : 03.03.08 - klo:20:04 » |
|
On ne Sataset komeita! Kun vain itse osaisi  ...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Koukuttaako?
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #55 : 03.03.08 - klo:20:29 » |
|
Kiitoksia vain. Kun vain itse osaisi  ... Kuule kun jaksat harjoitella ja vääntää vaan niitä vaappuja, niin niistä tulee aivan hyviä, sen ei tarvitse olla hyvän näköinen, vaan jo se merkitsee että tekee vaapun "tunteella", eli panostaa edes hievenen rakentamiseen. Tällätavalla vaappu saa enemmän tunnearvoa, ja sitäkautta luottoa. Eivät nämä minunkaan mitään hienoja ole, mutta olenkin valmistanut niitä vasta hieman yli puoli vuotta, vielä on enemmän opittavaa kuin mitä on opittu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #56 : 03.03.08 - klo:20:34 » |
|
Onko Samu tältä vuodelta odotetavissa uutta Satanen -mallia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
Kuha-Eki
Jäsen

Poissa
Ns. vaapunväkertäjä
Profiili
|
 |
« Vastaus #57 : 03.03.08 - klo:20:36 » |
|
Kuule kun jaksat harjoitella ja vääntää vaan niitä vaappuja, niin niistä tulee aivan hyviä, sen ei tarvitse olla hyvän näköinen, vaan jo se merkitsee että tekee vaapun "tunteella", eli panostaa edes hievenen rakentamiseen. Tällätavalla vaappu saa enemmän tunnearvoa, ja sitäkautta luottoa. Eivät nämä minunkaan mitään hienoja ole, mutta olenkin valmistanut niitä vasta hieman yli puoli vuotta, vielä on enemmän opittavaa kuin mitä on opittu.
Kun vain saisi lakat ja maalit toimimaan niin voisi kunnolla keskittyä valmistukseen, mutta kun ne ei suostu toimimaan!  Itse olen semmoinen pikkutarkka enkä voi sietää sitä, että vaapussa on esim. halkeamia (niinkuin niitä minulla on).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Koukuttaako?
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #58 : 03.03.08 - klo:20:42 » |
|
Onko Samu tältä vuodelta odotetavissa uutta Satanen -mallia?
Voipi olla että kokonaan uutta mallia ei ole tulossa, mutta kun saadaan pari koeversiota tulemaan tuolta, niin saas nähdä mitä tapahtuu. Eikä sitä tiedä vaikka kokonaan uusi malli olisi tulossa, jos käy samalla tavalla kuin rannarin kanssa.  Kun vain saisi lakat ja maalit toimimaan niin voisi kunnolla keskittyä valmistukseen, mutta kun ne ei suostu toimimaan!  Itse olen semmoinen pikkutarkka enkä voi sietää sitä, että vaapussa on esim. halkeamia (niinkuin niitä minulla on). Oikeiden lakkojen ja maalien etsiminen vie todella paljon aikaa, itsellä ei lakat oikein vieläkään tahdo pelata niinkuin minä tahtoisin, mutta eiköhän se tästä vielä joskus. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Giafo
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #59 : 08.03.08 - klo:17:29 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #60 : 09.03.08 - klo:20:21 » |
|
Hiukan viivästyi tämän ruiskuturman takia, eikä maalaukseen asti päässyt vielä kuin Dukesin Nipsut + testi Pullukat. Nyt kyllä parantui tuo jälki erittäin paljon kun uusi ruikkari tuli. Kilpailuvaappukin valmistui tuossa tunti sitten, ja onnistui melko hyvin...  Nyt pitäisi sitten taas päättää, lähettääkkä Nemo vai Nipsu sorvattavaksi, kummassakin sama myyntimäärä, ja luottoa löytyy saman verran. Tosin silloin Nipsun hinta nousisi, mikä ei ole hyvä, ja Nemon taas laskisi, joka olisi hyvä. Heitelkäähän jotain kommenttia tuohon ropleemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #61 : 09.03.08 - klo:20:25 » |
|
Yllättävää kyllä olen Nemon kannalla  . Nipsulle on niin vähän käyttöä omissa tarpeissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #62 : 09.03.08 - klo:20:32 » |
|
Varmaan kannattaisi sorvauttaa sitä kummalle on enemmän sulla käyttöä ja kumman teko käsin on hankalampaa... Jos jälki paranee vielä entisestä niin luvassa varmaan aika näyttävää tavaraa tulossa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
---Riko-vaaput---
|
|
|
Giafo
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #63 : 11.03.08 - klo:08:12 » |
|
Jos pystyisit sorvauttamaan vaikka 8cm version nipsusta niin tulisiko se halvemmaksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #64 : 15.03.08 - klo:21:44 » |
|
Nonniin, ensimmäiset Satasen Pullukat tulivat uunista ulos, ja hieman pääsivät kärähtämään. No, koeversioitahan nämä ovatkin, ja ensiviikolla saapuukin uusi pohjalakka, niin jos tulisi parempaa jälkeä. Nämä ovat vielä vanhalla ruutalla ruiskittuja (Tosin muutamassa uudenkin ruiskun jälkeä.) Pääsi vain tapahtumaan sellainen pieni haveri, että kun huvikseni puhalsin tuota suutinta puhtaaksi, niin eikös tuo suutin lennähdä tuonne jonnekin pimeään reikään.  No, uusi lähti saman tien tilaukseen. Koukkuina alan käyttämään noita VMC:n Barbarianeja, tuntuivat sen verta hyviltä. Noiden uinti muuten melko hyvää, joko pientä tai isoa kylkiävilauttelevaa ja hakuakin löytyy.
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #65 : 15.03.08 - klo:21:52 » |
|
Noi koukut on mullakin käytössä ja oon niihin tyytyväinen, ihan hyvä hinta/laatusuhde noissa, suosittelen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
---Riko-vaaput---
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #66 : 15.03.08 - klo:22:07 » |
|
Onkos kellään kokemusta kyseisestä Barbarian koukusta mertsarijahdissa? Jos ottaisi käyttöön kaikkiin malleihin saman koukun? Tuntuu sen verta hyvältä. EDIT: Se oli Barbarian eikä Goliath... 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:22:10 kirjoittanut El Samu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
|
 |
« Vastaus #67 : 15.03.08 - klo:22:10 » |
|
Komeaa Pullukkaa pukkaa pitkästä aikaa. Onko tuo ahvenen värinen uuden ruiskun jälkeä? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:22:36 kirjoittanut Kalastaja-93 »
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #68 : 15.03.08 - klo:23:36 » |
|
Eipä ole appura uudella maalattu, kun tuo suutin tulee, niin alan maalailemaan noita vähän enemmän. Ensiviikon aijon viettää aihioiden parissa, niin että teen kaikkia malleja tarpeeksi, niin että tilaukset tulisivat hiukan nopsammin. Uudet sivut muuten ovat julkaisun alla, ja sisältävät huomattavasti enemmän sisältöä kuin tämänhetkiset. Fiksuimmat ehkä jo jotain löytäneetkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #69 : 15.03.08 - klo:23:45 » |
|
Nonniin, ensimmäiset Satasen Pullukat tulivat uunista ulos, ja hieman pääsivät kärähtämään.
joo, tosi kehnoilta näyttävät... mä voin tehdä sulle palveluksen ja ottaa noi niin ei tarvi roskiin heittää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #70 : 17.03.08 - klo:20:56 » |
|
Nonniin, nyt on jälleen uudet sivut julkaistu, ja nämä ovat ensimmäiset kokonaan itse tehdyt. Sisältöä koitetaan lisätä yhä enemmän, niin että käijät viihtyisivät hiukan pidempään sivustolla. (Nyt aika on 3.17min  ) Nyt myös tilaus suoraan sivustolta mahdollista, ja jopa suotavaa, näin kaikki tilaukset tulevat tietokantaan, ja minun on helpompi niitä selvittää. Muistakaa nyt myös kommentoida niitä gallerian kuvia, ettei ihan pelkän kaveripiirin jutuiksi mene.  Tänään muuten valmistui tuollainen parinkymmenen aihion satsi noita langattomia Nipsuja, jotka huomenna saavat langat. Tilaajille siis kohta vaaput luvassa! Sivuille: http://satanen.heittokalastus.info
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #71 : 17.03.08 - klo:21:20 » |
|
"logo kuva" näkyy jotenkin hassusti, alta näkyy toista osaksi ja sivulta myös. Vai johtuukohan vain tästä mun käyttämästä 1650*1200 resosta  Vai onko näin tarkoituskin?
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #72 : 17.03.08 - klo:21:44 » |
|
Sinulla näkyy vielä tuo vanha headeri, päivitäppäs kerran, niin pitäisi näkyä uusi.  Kaikki Exploorerin käyttäjät ovat muuten sanoneet, että sivut ei näy??? Onko näin muilla? Firefooxilla näkyy ihan hyvin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
|
 |
« Vastaus #73 : 17.03.08 - klo:21:45 » |
|
Eipä näy ainakaan mulla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #74 : 17.03.08 - klo:22:05 » |
|
Sinulla näkyy vielä tuo vanha headeri, päivitäppäs kerran, niin pitäisi näkyä uusi.  Kaikki Exploorerin käyttäjät ovat muuten sanoneet, että sivut ei näy??? Onko näin muilla? Firefooxilla näkyy ihan hyvin. Joo headeri virhe korjaantui, joten nyt näyttää hyvältä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|