Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.11.08 - klo:20:01

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Rapala sliver
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rapala sliver  (Luettu 448 kertaa)
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 20.02.07 - klo:15:18 »

Onkos jollain kokemusta tämmöisestä vaapusta?Kyseessä on heitto ja veto vaappu.Hauelle tämä vaappu on lähinnä tehty.

Pituus           Paino           Uintisyvyys (heitto / uistelu)
13 cm         17 g         2,7m    3,3m 
20 cm         38 g         3,6m    4,2m 

LAINATTU NORMARKIN SIVUILTA.....

Kaksiosainen Sliver on isojen petojen ottipeliklassikko, joka toimii niin makeassa kuin suolaisessa vedessä. Sen kestävyyden takaa kovapuinen rakenne ja suolaveden kestävät koukut ja uintilista. Erityisesti Sliver palvelee suurhaukien pyytäjiä.

Uppoavan Sliverin kapeaprofiilinen muoto ja kaksiosaisuus tekevät sen uintiliikkeestä ainutlaatuisen. Uintiliike säilyttää eloisuutensa kovassakin vetovauhdissa, niinpä tämä isokokoinen suosikkiuistin jää monen suurpedon viimeiseksi ateriaksi. Sliveriä kannattaa kokeilla myös heittouistimena isojen haukien apajilla.

* silver_c.jpg (19.88 kilotavua, 319x203 - tarkasteltu 4 kertaa.)
tallennettu
imot90
Vieras
« Vastaus #1 : 20.02.07 - klo:15:47 »

Omistan värit s ja rh molemmat toimineet ihan hyvin hauelle joskus jopa todella hyvin. Parempi noista väreistä on ollut s ja sitä käytin viime keväänä ja kesällä aika paljonkin isoja ei tullut mutta muutaka ihan mukava hauki tuli. Ihan jees perus rappala Hymyilee leveästi
tallennettu
MikeTonic
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.07 - klo:16:57 »

Minulla taitaa olla tuollainen 20cm NF värillä oleva vetovaappu. Taisin yhden (vai kaksi?) 2-3kg painoisen pulikan sillä saanut, mutta on ollut jo yli 10 vuotta kakkos/kolmos pakissa täytteenä - eikä ole vettä tänä aikana nähnyt.

Minusta sliver on ennenkaikkea vetovaappu ja tämä heitto-ominaisuus pätee ehkäpä enemmän tähän pienempään 13cm malliin.

Sanovat, että tuo 13cm malli toimisi kohtalaisesti myös kuhalle vetovaappuna. Se voi pitää paikkansa, kun on kapearunkoinen ja uinti letkeä.
tallennettu
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.07 - klo:17:19 »

Silloin kun mun tuli vähän hinattua, niin sliver oli erittäinkin suosittu.. sopivan syvällä kohtuu matalissa lahdukoissa ja järvissä ilman painotusta. hauen soutuun/ vetoon "pakollinen" hankinta.. ja suht edullinen hankittava esim kalastus.com:sta tai Huuto.netistä.
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #4 : 20.02.07 - klo:17:25 »

Mun on pakko olla tässä aiheessa se vastarannan kiiski. Pakko sanoa että on huonoimpia uistimia mitä meikäläiseltä löytyy.
Luulen kyllä et jossain olosuhteissa noiden on pakkokin toimia, mut mun alueella ei mitään virkaa noilla.
tallennettu
Mustekala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.07 - klo:18:00 »

Kyllä muutamia haukia olen saanu tuolla. Itellä on 13cm versio ja oon aika pettyny siihen  Vihainen

* P2200026.JPG (654.66 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 10 kertaa.)
tallennettu

Heittokalastuksen ihmelapsi
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 20.02.07 - klo:18:52 »

OT: onko halua vaihtaa tota johonkin?
tallennettu
Mustekala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.07 - klo:17:03 »

OT: onko halua vaihtaa tota johonkin?

En oo halukas vaihtokauppoihin, koska pitää ainakin keväällä testata tuo hauelle. Syksyllä ei ollu ainakaan kauheen ottihalunen Sliveriin. Väri saattaa tietysti olla vähän huono?
tallennettu

Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 22.02.07 - klo:17:06 »

värihän on helvetin hyvä.
tallennettu
Mustekala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 22.02.07 - klo:17:17 »

värihän on helvetin hyvä.

No niin kai se on. Muuten osto vinkkinä kannattaa käydä Ahvenanmaalla jossain pikkukylän Marketissa kattomassa merikalastus vaappuja. Hintana tuollakin sliverillä oli Marketissa 3 €. Mutta enpä ostanut sieltä vaan luulin että Maarianhaminasta saa halvalla, mutta hinta nousikin 7€  Virnistää
tallennettu

allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.07 - klo:17:47 »

Mustekalalla yksi parhaimmista haukiväreistä minun mielestäni. Itsellä on yksi tuollainen 13cm S värinen, yksi hauki sillä on tullut, mutta on saanut erittäin vähän peliaikaa koska en pidä sen uinnista. 10min maksimissaan on tainnut olla vedessä. Kaipa tämä ihan käypä uistin on.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu