Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 05.10.06 - klo:17:28 » |
|
Tyhmä kysymys, mille kalalle tämä ks. vaappu on oikeen suunnattu? Mitä sillä parhaiten tulee? Isommilla malleilla siis?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Fishers man friend
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 05.10.06 - klo:18:17 » |
|
Minulla on se Countdown firetiger värissä 11cm.Jja hyvin toimii! Yhtenä reissuna ku kävin vain hetken uistelemassa niin sain sillä 3 haukea ja heittelyssä keväällä kun muilla ei tullut muilla mitään, niin sillä tuli. Eli minusta se kyllä se parhaiten hauelle kelpaa kylmissä vesissä ja kuulemma kuhaakin on saatu. Yksi luottovieheistäni!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : 05.10.06 - klo:18:19 » |
|
Kuhalle yx parhaimmista vaapuista. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jussi_
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 12.10.06 - klo:20:34 » |
|
Molemmat 10cm alaspäin hyviä ahvenelle ja hauelle. Suuremmat Orginalit toimii hauelle ja kuhalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
HeQ
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Vapaamuotoinen keskustelija.
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 18.11.06 - klo:23:09 » |
|
Suunnattu vähän "yleisuistimeksi" kaikille kaloille, originaalille ainakin on monta eri kelaustapaa. Minulla on sellainen Rapala VHS jossa esitellään eri kelustyylit ja siinä Rapalaan tarttuu hauki.
Countdown on uppoava ja suunniteltu syvemmällä oleville kaloille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minäkin ajettelin liittyä joensuun perhokalastajiin
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 18.11.06 - klo:23:13 » |
|
Countdown firetigerin omistan ja haukea jonkun verran joskus tullut.ei ole lempi vieheeni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 19.11.06 - klo:13:59 » |
|
Eikös Original oo tehty lähinnä vetouisteluun ja Countdown on sen heittomalli? Itte oon saanut 7cm tai 9cm Countdowneilla haukea ja ahventa hyvin, Originalilla mennyt munat pataan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä! Hervannan Jamie Oliver
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 19.11.06 - klo:14:11 » |
|
Minulta löytyy laukusta pari Originaalia ja yksi Countdown. Ainoa millä jotain olen saanut on 11cm(?) ambulanssi värinen. Peliaikaa ovat kyllä saaneet maineensa takia mutta ilmeisesti kalastajassa on vikaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
HeQ
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Vapaamuotoinen keskustelija.
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 19.11.06 - klo:16:35 » |
|
CountDown on uppoava yleisviehe, jolla on tiheämpi uintiliike kuin Originalilla. CountDownilla pystyy kalastamaan tarkasti ja tehokkaasti vaihtelevissa syvyyksissä ja eri vesikerroksissa. Originaalista en löytänyt tietoa. Eli tuon tekstin perusteella Countdown on yleisviehe joka soveltuu sekä heittelyyn että vetouisteluun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minäkin ajettelin liittyä joensuun perhokalastajiin
|
|
|
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 19.11.06 - klo:16:46 » |
|
Tällä "18cm" origininalilla ahvenvärillä on tullut erittäin hyvin haukea. Minun vaappuni on muuten 16cm vaikka paketissa lukee että pitäisi olla 18cm, tiedä sitten ovatko kaikki. Heittämällä en ole saanut mitään, koska se lentää huonosti ja sen takia en sen kanssa pahemmin heittele.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Haugi_94
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : 31.03.07 - klo:15:08 » |
|
Minulla on sinisen värinen cauntdown, joka on 11cm pitkä. Voisikohan sillä saada kuhaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 31.03.07 - klo:15:20 » |
|
Minulla on sinisen värinen cauntdown, joka on 11cm pitkä. Voisikohan sillä saada kuhaa?
Lukaiseppa huviksesi tämä ketju läpi.  Ja mitä tulee tuohon väriasiaan, niin mikäpä ettei kuhalle kelpaisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Haugi_94
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : 31.03.07 - klo:15:23 » |
|
En oli koskaan kuhaa kalastanut ja väreistä en tiedä yhtikäs mitään. Mutta nähtävästi sillä voi saada. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustekala
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 31.03.07 - klo:16:46 » |
|
Joskus sain metsälammelta pienellä countdownilla siian. Toimii myös hyvin ahvenelle.
Original on mielestäni paras Rapalan vaappu vaikka sillä onkin vähän huono heitellä mut UL-välineillä seki lentää ihan hyvin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Heittokalastuksen ihmelapsi
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 20.04.07 - klo:20:34 » |
|
orginal on ihan ok 13cm... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalastus se oikea harrastus
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 01.06.07 - klo:19:11 » |
|
mul on muistaakseni 5 tai 6-senttinen Countdown väri BTR, onko tämä väri tai koko ollut hyvä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 02.06.07 - klo:14:06 » |
|
Tuo 5 senttinen on yksi parhaista koskivieheista, ahventakin kylla tulee jarvelta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä! Hervannan Jamie Oliver
|
|
|
Kalastaja-93
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 06.06.07 - klo:19:21 » |
|
Mun isä sai just työpaikaltaan ton saman mitäköhä sillä sit vois tulla (kuhaa en ole ikinä saanutkaan, jos sitä kalastetaan enemmän vetämällä)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 06.06.07 - klo:19:46 » |
|
Mun isä sai just työpaikaltaan ton saman mitäköhä sillä sit vois tulla (kuhaa en ole ikinä saanutkaan, jos sitä kalastetaan enemmän vetämällä)
Haukea nyt ainakin mutta tuskin kuhakaan hyljeksii. Itse en orkkiksella ole koskaan kuhaa saanut mutta moni muu varmaan on 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dille92
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 09.06.07 - klo:12:08 » |
|
 Tällä värillä varustettu 11cm kountouni on antanu hyvin kuhaa vedossa ja haukikin on tullu. Viimekesän isoin kuha 4,35kg tuli tällä kyseisellä mallilla ja eilen taas tuli kuha ja hauki tällä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.06.07 - klo:12:11 kirjoittanut Dille92 »
|
tallennettu
|
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen...
|
|
|
Kalastaja-93
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kirjolohi 1,6kg
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 04.07.07 - klo:19:31 » |
|
Voikohan (pakkauksen mukaan 9cm) ahvenenvärisellä Originalilla saada haukea matalasta ja tummasta vedestä? Ostin sen tänään ja pääsen ehkä ens viikolla pariks päiväks kokeilemaan sitä tollasiin vesiin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wallu
Jäsen

Poissa
Kalattomuus vaivaa...
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 06.07.07 - klo:16:30 » |
|
Ostin juuri tänään 5cm pitkän oranssin countdownin koskikalastusta ajatellen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Samat sanat kuin Wallulla
|
|
|
iMeffz
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 06.07.07 - klo:20:00 » |
|
Itsellä on toiminut 5cm ja 7cm countdownit todella hyvin koskella. Hieman paremmin kirjolohelle tuo 5cm, mutta 7cm on ollut parempi mielestäni taimenelle. Suosikki värejä kirjolohelle ovat ambulanssi ja papukaija. Taimenelle parhaiten toiminut ahvenväri ja papukaija. Parhaimmillaan tuo on vähän virtaamassa leveässä koskessa, koska heittopituudet on todella hyvät. Matalassa koskessa en ole tuota pahemmin käyttänyt, kun uistin tykkää jäädä pohjaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 08.07.07 - klo:17:11 » |
|
cd5 firetiger värissä on todella hyvä ahvenelle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Suruaika on ja tuska on valtava! :'( Parhaimmistakin paremmilla kalavesillä nähdään Ukka Pappani! <3
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #24 : 09.07.07 - klo:08:18 » |
|
onko cd piennimmät koot toiminu ahvenelle kuin tuo 5cm.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|