Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #25 : 03.06.08 - klo:08:15 » |
|
Ensimmäisen kerran kun tuota Puukalaani vedessä uitin, niin siitä halkesi lakka ja maali kerros kahdesta kohtaa. Petyin kyllä pahasti, kun kerran on kallis uistin, eikä sitten kestä vettä. Onko muilla hajonnu Puukalat?
-Lähetä se takaisin Kuusamolle, saat uuden tilalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #26 : 03.06.08 - klo:08:22 » |
|
-Lähetä se takaisin Kuusamolle, saat uuden tilalle.
Ei välttämättä tarvitse edes lähettää. Minä lähetin niille vain sähköpostilla kuvan rikkinäisestä uistimesta ja sain uuden tilalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
lape89
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #27 : 03.06.08 - klo:14:33 » |
|
Kiitos Jio:lle ja Stögö:lle neuvoista, laitoin Kuusamolle sähköpostia.........
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #28 : 04.06.08 - klo:18:55 » |
|
On tainnut tapahtua valmistus virhe kun kerran noin kalliista uistimesta maalit lähtee. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lape89
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #29 : 06.06.08 - klo:10:56 » |
|
Jep, Kuusamolta tuli sähköpostia ja lupasivat laittaa uuden Puukalan tulemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heittokalastaja-94
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #30 : 25.07.08 - klo:19:46 » |
|
Voihan toi olla ihan hyvä mutta ei kyllä 20e arvoinen mielestäni
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Turusukko
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #31 : 26.07.08 - klo:22:10 » |
|
Minulla Kuusamon puukala on kevät/syksy viehe. Kyllä sillä haukea tulee hyvin ei siitä pääse mihinkään. Olen ottanut yhden koukun pois ja siirtänyt toista, tehnyt siitä kaksi koukkuisen vieheen että ei sotkeennu niin helposti ja ei myöskään vaurioita pieniä haukia. Lisäksi laitoin nokkalenkistä hieman laajempaa potkua siihen. Puukala oli ennen haukivieheiden peruskalustoa, mutta nykyisin moni on sen unohtanut kun on niin paljon hyviä vieheitä tarjolla. Yksi hyvä puoli puukalassa kuitenkin on se että se ui aika lähellä pintaa. Puukala on tavallaan aika "surkea" uistin kun koukut ja nokkalevy in vaan isketty ruuveilla kiinni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T4ps4
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #32 : 10.08.08 - klo:19:55 » |
|
Tuosta puukalan materiaalista senverran, että se on mäntyä, oikeastaan sydänpuuta, eli siis punahonkaa. Sekä Jio että Atho olivat oikeassa.
-T4ps4
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #33 : 15.09.08 - klo:16:17 » |
|
Onko olemassa paikkaa netissä josta voisi Kuusamon Puukala vieheen tilata? Tai jos jollain ylimääräisenä pakin pohjalla olisi kyseinen uistin ja voisi sen myydä niin YV:tä vaan mulle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #34 : 15.09.08 - klo:19:31 » |
|
Onko olemassa paikkaa netissä josta voisi Kuusamon Puukala vieheen tilata? Tai jos jollain ylimääräisenä pakin pohjalla olisi kyseinen uistin ja voisi sen myydä niin YV:tä vaan mulle  http://www.128810.webshop.eurovator.se/group.asp?group=1600&sub=0 tuollainen Ruotsalainen paikka löytyi näin kun nopeasti etsiskelin. Hinnassa et kyllä paljoa säästä jos tuolta tilaat, en sitten tiedän kuinka kovasti tuon puukalan haluat 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
stento-z
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kippis
Profiili
|
 |
« Vastaus #35 : 16.09.08 - klo:08:38 » |
|
En nyt muista mistä sen luin mutta puukala kalastaa vaikka olis vähän halkeillut tai vettynyt,se on vissiin se käsiala 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vanhalla on oppimisen vaikeus
|
|
|
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #36 : 16.09.08 - klo:09:20 » |
|
En nyt muista mistä sen luin mutta puukala kalastaa vaikka olis vähän halkeillut tai vettynyt,se on vissiin se käsiala  -Puukala on nimenomaan parhaimmillaan käsiala-viehe.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
löllö_hauki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Raha ei ole esteenä kalastustarvikkeita ostaessa.
Profiili
|
 |
« Vastaus #37 : 16.09.08 - klo:18:53 » |
|
Ostin kuusamon tehtaanmyymälstä ja kakkoslaatua oli. Ihan kuin siinä ei olisi ollut ollenkaan lakkaa kun vesi teki siitä aivan lahon ja muutenkin maalit lähtivät. Kyllä se komeasti ui kun vain osasi uittaa. Nyt kun on hyrrä niin voisi hankkia uuden puukalan kun jonnekkin järveen sekin palikka on joutunut. Yli vuoteen en ole tuota puukalaa omistanut...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jerkkiä paiskon.
|
|
|
Iigori
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #38 : 20.09.08 - klo:22:25 » |
|
Yksi parhaista suurhauki uistimista!! Olen itse saanut kaikki "isot" haukeni juuri puukalalla,ja värinä tietysti puna-valkoinen.
Jos jollain on pakin pohjalla vielä sellainen iso vanha puukala,niin laita yv:tä olisin kiinnostunut ostiskelemaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #39 : 20.09.08 - klo:22:31 » |
|
jos on mahdollisuus hankkia Kaapula vaappuja niin suosittelen.. niissä on usein jopa oma uinti, mitä Puukala ei omaa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iigori
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #40 : 23.09.08 - klo:20:57 » |
|
Kaapulathan tehdään Porissa,olen saanut niitä muutaman todella halvalla koekäyttöön itse tekijältä,ja on ihan hienosti toiminut!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|