Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:10:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Korkis ja "RIKOT"
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Korkis ja "RIKOT"  (Luettu 16536 kertaa)
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #225 : 23.06.08 - klo:21:06 »

Joo, onnea vaan saamamiehelle ja itse Korkikselle.
Huomisella koskireissulla uitan Rikoa todella paljon, jos vaikka saisi jotain  Iskee silmää
tallennettu
Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #226 : 23.06.08 - klo:22:09 »

Avot!  Järkyttynyt

Onnittelut "saamamiehelle" ja vaapun rakentajalle!!!  Virnistää
tallennettu

J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #227 : 23.06.08 - klo:23:28 »

Loistavaa settiä äijät repii, hienoa.
Nuo Rikot rupee kilpailemaan kohta kovassa kapulasarjassa.
Korkis on jo varmaan menossa kohti pohjoista... Iskee silmää
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
igors
Ihmisohjus
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #228 : 24.06.08 - klo:07:43 »

Johan on taas foorumin vaapuntekijät, erityisesti nyt sitten Korkis saanut mahtavaa "mainosta" ja aivan aiheellisesti.  Kyllä varmaan pian sitten tuleekin tilanne että ei tarvitse kenenkään muita kuin foorumilaisten "kalanpyytäjiä" hankkia pakkiinsa. Taitaa vain tuo kapasiteetin pula aiheuttaa ongelmia Virnistää  mutta kunhan sitten pyrittäisiin "omien kalamiesten" tarpeet tyydyttämään ensi sijaisesti.  Loistavaa tekstiäkin Säkkimieheltä,  suoraan sanoen kateeksi käy.

Koskaan en ole vielä edes pientäkään lohta saanut  Nolostunut  Itkee  vaikka ikääkin on jo kertynyt, nyt tämäntapaiset kirjoitukset saavat kyllä ainakin hetkeksi miettimään josko joskus itsekin tuonne pohjoiseen kalaan lähtisi.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #229 : 24.06.08 - klo:07:51 »

itsekkin oikeen innolla odotelen että mitä mahtaa tapahtua kun lohi nousee tonne siikakosken korkeuksille asti ku ovat noin hanakasti ottaneet tenolla tuohon rikoon. onnea vain saama miehille ja korkikselle loistavasta vaapusta. itsellä oli tarkoitus mennä huomen kokeilemaan onnea tuonne siikakoskelle että josko se monta reissua kiusannut taimen jäis jo kunnolla kiinni.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Tahtoo ul-välineet

Profiili
« Vastaus #230 : 24.06.08 - klo:10:14 »

Tuli testattua 100mm Rikoja kuhan soutu-uistelussa. Vaapun uinti on HYVIN hakevaa, mutta tämä kuva ei tosiaankaan kestä kovin nopeaa vauhtia.. Heittopituudet ovat ihan hyviä.

Saalista ei pahemmin kuulunut, muutama puikkari Rikoon.. Johtuen osittain varmaankin siitä, että sää oli hyvin ailahtelevaa (ukkosta ja sadetta) eikä kuha noussut pintaan syömään. Kolme reissua --> kuhia tuli vain yksi noin 4 metristä Stormin Mag Wartilla. Pyörittää silmiään
tallennettu

Yksi perillä, toinen tulossa. Hymyilee
Säkkimies
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #231 : 24.06.08 - klo:10:48 »

Kiitti vaan kiitoksista  Hymyilee leveästi
Rikot ui aika mukavasti jo tekijän jäljiltä ,
se pitää naputtaa vapaan suunnilleen kuin junghanssin herätyskello viittävaille kuus.
Taimen taas pitää siitä sivutuijauksesta.

* lohi 015.jpg (1450.3 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 54 kertaa.)
tallennettu
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #232 : 24.06.08 - klo:12:00 »

Kusti polki ja posti kulki eli vaappu tuli ehjänä perille. Näyttää siltä että voisin syödä tuon vaikka itse.  Hymyilee leveästi Kiitos.
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #233 : 24.06.08 - klo:13:49 »

KIITOS kaikille kehuista, pakko myöntää että itekin "suht" tyytyväinen vaappuihin  Iskee silmää

Ja Überschnitzel tohon 100mm vaappun saa kyllä vetoakin kestävemmän uinnin jos ei pidä vaapussa hakua niin paljon.
Mut tilanteen mukaan  Iskee silmää
tallennettu

---Riko-vaaput---
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Tahtoo ul-välineet

Profiili
« Vastaus #234 : 24.06.08 - klo:15:02 »

Hyvä tietää, tosin soutu-uistellessa ei kovilla nopeuksilla ollakaan liikkeellä.  Hymyilee
tallennettu

Yksi perillä, toinen tulossa. Hymyilee
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #235 : 24.06.08 - klo:15:03 »

Olis semmoinen kysymys että mitä käytät tuossa suomujen maalauksessa ku tulee niin hyvännäköistä salmiakki kuviota? ei ole meinaan muissa vaapuissa tullut samanlaista kuviota vastaan.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #236 : 24.06.08 - klo:15:07 »

Pirkan sipulipussista isompi kuvio ja toi pienempi siitä samfishingin tyllistä...Eli noi aika yleiset
tallennettu

---Riko-vaaput---
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #237 : 24.06.08 - klo:21:51 »

Tänään käväsin n.klo.18-20 siikakoskella taas kokeilemassa, vesi noussu taas...Ei oikeastaan mitään ihmeempää mainittavaa reissusta paitsi jäi kyrsimään yks kalan karkuutus naaman eessä. Olin justiinsa nostamassa vaappua takas uutta heittoa varten kun Vavassa ehti vaan kerran kunnolla tärähtää ja muljahtaa komeasti kalan kylki(?) siinä naaman edessä ja siima poikki?! ja otti vielä vaapunkin mukanaan...  Vihainen Näytti kyl ihan kirjolta/taimenelt, vaikka vaikuttais hauelta ton siiman katkomisen perusteel...  Epävarma
tallennettu

---Riko-vaaput---
ode
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #238 : 25.06.08 - klo:09:57 »

huono mäihä kävi..mikäs vaappu sinne meni?saattohan se olla iso taimen.
tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #239 : 28.06.08 - klo:00:43 »

Huono tuuri kävi mullakin tänään kun olin uistelemas, Joku isompi (hauki) hyökäs tummanpunaiseen rikoon kunnolla ja onnistui sitten teutaroimaan siiman kitaansa ja uistin ja hauki meni samantien menojaan Vihainen
Perukekin oli kyllä ihan kohtalaisen mittainen, mutta hyppi ja rimpuili niin kovaa, että siima sattui osumaan hampaisiin ja samantien sitten poikki Surullinen
tallennettu

Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #240 : 29.06.08 - klo:15:32 »

Näille Rikoille olisi näköjään jo jonkunverran halukkaita ostajia, joten se tietää mulle lisää hommaa vaappujen kanssa. Ja koska en noita minään "massana" halua alkaa tekemään koska haluan että vaaput ovat niin laadukkaita kun vaan pystyn itse tekemään, eli noita ei mitään suuria määriä vuodessa valmistu.

Oon ajattelut noiden kpl hintaa ja se on tällä hetkellä ollut aika halpa, siihen nähden kauan vaappujen tekoon menee, ja jo pelkästään materiaaleihin menee aika paljon rahaa, eli mulla ei tosta 9€/kpl ole oikeastaan ihmeempiä itelle käteen jäänyt. Toi hinta ollu lähinnä sen takia alhasempi koska oon aina välillä tehnyt noiden omien vaappujen ohella joitain myyntiin jotta pysyis harrastus halvempana  Iskee silmää Mutta nyt kun näistä kiinnostuneita näyttäs jo jonkunverran olemaan, niin hintaa tulisi olemaan 11-12€/kpl. Koska tekisin siis aina jonkunnäkösen sarjan mitä tulee pelkästään myyntiin.

Jos noita aina jonkunnäkösen sarjan teen myyntin, varmaankin ihan toiveväreillä suurin osa, niin onko kukaan enää kiinnostunut ostamaan jos hinta tulee nousemaan tonne 11/12€ paikkeille?

En siis todellakaan halua nostaa hintaa "rahan himon" takia, vaan että itellekin jäis työstä jotain käteenkin. Voi olla ettei niin montaa enää kinnostakaan näiden osto kpl hinnan nousun jälkeen, mutta hinta tulee olemaan jokatapauksessa myyntin tulevin rikojen, kohdalla n.12€/kpl.

Mitä mieltä on muut tästä?
tallennettu

---Riko-vaaput---
ode
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #241 : 29.06.08 - klo:15:37 »

ei oo mun mielestä pahan hintasta.ja varsinkin kun ne näyttää syötävän hyviltä.harmi vaan et oon oo ite vielä mitään saanu mutta kyllä sieltä jotain rupee tuleen. Iskee silmää
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #242 : 29.06.08 - klo:15:50 »

Eihän tuo toimivasta omavalmiste vaapusta ole mikään paha hinta varsinkin kun toimivuutensa on näyttänyt. Itteäni ei vaan nuo pienemmät kiinnosta vaan ne isommat versiot ja niitä kyllä tulen varmasti tilaamaan jokusen.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
lape89
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #243 : 29.06.08 - klo:15:55 »

Mielellään noista voin sen 12€ kappaleelta maksaa, jos saan itse valita minkä väriseksi vaaput maalaat.
tallennettu
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #244 : 29.06.08 - klo:16:12 »

Mielellään noista voin sen 12€ kappaleelta maksaa, jos saan itse valita minkä väriseksi vaaput maalaat.

Värit saa valita itse, ja yritän ne parhaani mukaan toteuttamaan.  Hymyilee
tallennettu

---Riko-vaaput---
Pikeman
VIP #12
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #245 : 29.06.08 - klo:16:16 »

12€ hinnalla vosin ottaa pari kuha rikoa testiin, jos siis vielä teet noita kuha versioita.
tallennettu

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä niin paljon kuin naama vaatii.
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #246 : 29.06.08 - klo:16:22 »

12€ hinnalla vosin ottaa pari kuha rikoa testiin, jos siis vielä teet noita kuha versioita.

Kohta puolin valmistuu noitakin taas 15kpl...Voin laitella viestä tarkemmin väreistä, kun alkaa olla siinä kunnossa.
tallennettu

---Riko-vaaput---
Säkkimies
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #247 : 29.06.08 - klo:17:59 »

Vedettiin vähän "testiä" taas , oli yksi "Jäsen" matkassa ja oli pelissä pari uutta Rikoa edellisten lisäksi .
5 tuntia vedettiin tyhjää  Vihainen, sitten kolme taimenta tunnissa . Virnistää
Rikon keltaisella tuli kuvan taimen .Räppärissä oli samanlainen kiinni veneelle asti .

C:\Documents and Settings\Pertsa\Omat tiedostot\Omat kuvatiedostot\hirvi\hirvi 059.jpg

* hirvi 059.jpg (895.2 kilotavua, 1536x2048 - tarkasteltu 52 kertaa.)
tallennettu
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #248 : 29.06.08 - klo:18:14 »

Hieno homma! Ei oo jääny ihan turhiksi pakkiin pyörimään  Iskee silmää
tallennettu

---Riko-vaaput---
eameli
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #249 : 29.06.08 - klo:22:07 »

paljolla myisit noita??? Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu