Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:05:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  hi-lo
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: hi-lo  (Luettu 860 kertaa)
minnow spoon
Jäsen
*
Poissa

Lahden sissi kalastaja.

Profiili
« : 29.09.07 - klo:09:21 »

elikkä tommonen löyty käyttämätön pakin pohjalta olis koeuittoon tossa illalla menossa ja kyselisin kokemuksia,toimineita värejä ja kaikkea kyseisestä vaaputtimesta
tallennettu

Kalastaja henkeen ja vereen.
Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.07 - klo:15:58 »

Jokunen kipale meikäläisenkin pakista löytyypi. Ensimmäisenä tuli ostettua toki, tuo uljas ambulanssi, jolla kai jo jokin legendan kaltainen sädekehä ympärillään ompi. Eikä minäkään voi mitenkään sitä värkkiä moittia: eipä ole ollut mikään huippu-houkutin, mutta kalaa olen sillä kylläkin saanut. Onhan se edelleen näin, notta hauki ompi kala?

No jossakin vaiheessa innostuin sitten ostelemaan muitakin värejä ja viritelmiä, kuten esimerkiksi sitä nivelellä puolitettua härveliä. Mutta pakko myöntä, notten ole niillä värkeillä saanut muuta kun heittelemisen iloa/surua ja roppakaupalla kokemustakin. Esimerkiksi siitä, miten siimaa koukkujen ympäriltä setvitään.
tallennettu

Kunnioittaen toveri ja veli heittokalastuksessa.
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.09.07 - klo:16:18 »

Ensimmäisenä tuli ostettua toki, tuo uljas ambulanssi, jolla kai jo jokin legendan kaltainen sädekehä ympärillään ompi.

-Mikä siitä on tehnyt legendaarisen?
Itselle ei tulee mieleen legendaarisista ambulanssi-väreistä kuin Tuiskusen ylistämä 7 cm Countdown ja Rikua:n hehkuttama katko-rapala.
tallennettu

Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.07 - klo:16:24 »

En menee vastamaan, kerran en tiedä. Vaan kun tässä maassa minulle, aloittelijan ja siten keltanokan ominaisuudessa, sitä nimenomaista härveliä suositeltiin. Siis ensimmäisten ns. pakollisten vieheitten joukkioon. Siitä minä vaan semmosen käsityksen sain, notta jospa jonkinmoista luottamusta ja palvontaa, tuo kyseinen vaaputin nauttisi.
tallennettu

Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.07 - klo:08:03 »

HiLon ambulanssi? Tarkoitatko keties punapäätä joka omaa kyllä jonkinmoista haukki-lekendan mainetta.

Sitä minä kai sitten tarkoitan. Pää on todellakin, sillä vaappuvalla, erittäin aatteen värinen ja muu osa valkoinen vallan. Sen lempinimistä en sitten meneekään sanomaan muuta kuin mitä itse kuullut olen. Taas tuli opittua jotakin uutta.
tallennettu

Nolan
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.07 - klo:14:27 »

Omistin joskus sekä 11 cm:n jatkomallin värissä punapää ja 15 cm:n yksiosaisen "kylmän veden värissä". Kummassakin uinti toimi kelvollisesti uintilevyn keskimmäisissä asennoissa, vaikka niitä on kuusi. Reilusta uintiajasta huolimatta onnistuin saamaan isommalla vain yhden hauen(n. 1 kg). En voi suositella.
tallennettu
Markose
kalamies, perhoveijari
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.12.07 - klo:16:53 »

Mulla on toiminut hienosti hauelle punapää (punavalk) katkohilo, yksi varmoja pelejä silloin kun ei muuta keksi. Toinen hyvä väri on papukaija, toimii jopa lämpöisellä vedellä. HiLo vaatii uittamista, pätkittäin kelaamista ja kunnon pysäyttelyä. Silloin siitä tulee vastustamaton. Tulee uitettua melkein yhtä paljon kun Puukalaa. Epätoivoisten haukipäivien uistin!!
tallennettu

Fly fishermen are born honest, but they get over it.
Ed Zern

What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Patrick F. McManus

-Tärpin saa pyytämällä-
Makek
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 18.07.08 - klo:20:56 »

Mistähän näitä löytyisi kun ei ole tullut vastaan pitkiin aikoihin ja pakistakaan ei löydy enää yhtään? Joskus juniori iässä käytin viimeksi ja oli vuosien tauko kalastuksessa jolloin katos kaikki uistimet Huh
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 18.07.08 - klo:21:07 »

Kyllä nuo vielä "Nyt Nappaa -08" lehdykästä löytyy mutta missään liikkeessä missä itse olen käynyt ei ole vielä silmään osunut. Enkä nyt kovasti ole edes etsinyt, mutta voi olla harvinaista kauraa. Esim Keskiseltä löytyy kaikkea "ihmeellistä" eli sinne kannattaa vaikka soittaa.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 18.07.08 - klo:21:10 »

Yhdistetty.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 18.07.08 - klo:23:22 »

Kyllä nuo vielä "Nyt Nappaa -08" lehdykästä löytyy mutta missään liikkeessä missä itse olen käynyt ei ole vielä silmään osunut. Enkä nyt kovasti ole edes etsinyt, mutta voi olla harvinaista kauraa. Esim Keskiseltä löytyy kaikkea "ihmeellistä" eli sinne kannattaa vaikka soittaa.

motonet, honkkari ja ainakin sellon prisma niitä näyttää välillä myyvän
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 19.07.08 - klo:07:27 »

Ja ai nakin kalastus ja vapaa-aika liike wirginia. Vähän ot mut sieltä löytyy myös hilo jerkkejä.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
Peba
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 23.09.08 - klo:17:40 »

Itsellä toiminut semmonen tummansininen varsinkin sellaisessa matalassa suopohjaisessa järvessä. Mataliin vesiin erittäin hyvä.
tallennettu
Olberoinen
Jäsen
*
Poissa

w00t?!

Profiili
« Vastaus #13 : 23.09.08 - klo:17:55 »

Kyllä toimii! Mulla on toiminu semmonen hauen värinen uppoova hi-lo meijän mökillä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu