Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.11.08 - klo:15:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Beggar vaaput
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Beggar vaaput  (Luettu 391 kertaa)
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 11.02.07 - klo:22:59 »

Löytyykö kokemuksia kyseisistä vaapuista??

http://www.beggar.fi/index.php

* beggar1.jpg (61.96 kilotavua, 600x534 - tarkasteltu 13 kertaa.)

* beggar2.jpg (38.16 kilotavua, 596x341 - tarkasteltu 10 kertaa.)
tallennettu

fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 12.02.07 - klo:22:51 »

Jonkun verran kerkesi viime syksynä kokeilla tota pienempää mallia. Hyvin tuli ahventa, hauki ja kuha jättivät väliin. Ja paikka oli sellainen missä hauke ja kuhaa enemmän, kuin ahventa. Joten itsellä toimi ainakin siinä tarkoituksessa, mihin sen ostin. Koskella yleensä ja lohikaloille en kerinnyt kokeilla.
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 12.02.07 - klo:22:59 »

Itellä sellainen käsitys, että olisivat juurikin lohikaloille tarkoitettu pääasias, tai ainakin koon puolesta ja sitten ahvenelle.

Minkäs hintaisia nuo muuten ovat ?10€?
tallennettu

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #3 : 12.02.07 - klo:23:08 »

Olisi hauska tietäää miten noi toimii virtaavassa vedessä. Pitäisköhän ihan soittaa ko hemmolle.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 12.02.07 - klo:23:11 »

Olisi hauska tietäää miten noi toimii virtaavassa vedessä. Pitäisköhän ihan soittaa ko hemmolle.
En olisi itekään muuten törmännyt näihin, mutta kyseisten vaappujen valmista samas kuntoutukses kun äitee tällä hetkellä, niin se lähetti mulle tuo osoitteen ja alkas vain kiinnostamaan millaisia olisivat.
tallennettu

fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 13.02.07 - klo:22:59 »

Tyyppi majaili ainakin kesällä kalakomin puolella ja ite ostin 4 vaappua 33 egee kuluineen. Ja itse sai esittää väritoiveitakin. Virtavedessä uimisesta en osaa kommentoida, mutta eiköhän mies mielellään vastaile.
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 14.02.07 - klo:00:09 »

Tyyppi majaili ainakin kesällä kalakomin puolella ja ite ostin 4 vaappua 33 egee kuluineen. Ja itse sai esittää väritoiveitakin. Virtavedessä uimisesta en osaa kommentoida, mutta eiköhän mies mielellään vastaile.
Ostitko noita pieniä vai isoja vaappuja?

Hinta kuulostaa kyllä melko kohtuulliselta...
tallennettu

Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 14.02.07 - klo:09:06 »

kalamiehessä ja kalastus.com:ssa silloin tällöin myynnissä.
mene Kalastus.com:n myydään palstalle ja laita find:n: M:Beggar vaappuja lohikaloille
tallennettu
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 14.02.07 - klo:18:21 »

Ostin silloin vaan pieniä. Kun niitä mainostettiin. Ja toisaalta isompi malli on muotoilultaan turhaan eksoottinen mun makuun.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu