Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:07:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Uistin jota ilman et tule toimeen.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uistin jota ilman et tule toimeen.  (Luettu 1774 kertaa)
Tepoteus
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 09.08.08 - klo:19:06 »

minnow spoon ehdottomasti koska on vaan niin hyvä lusikka se pelastaa usein päivän ja bete lotto on toinen erinomainen uistin
tallennettu
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 09.08.08 - klo:21:01 »

Ei mitään aivan välttämätöntä uistinta ole, mutta jos kuparinen 2-koon Mepps Aglia jää pohjaan tai jonnekin muualle, käyn ostamassa uuden.
tallennettu
m1kko94
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 09.08.08 - klo:21:07 »

rapalan original ft värissä  Hymyilee
tallennettu

helppoa kun osaa Iskee silmää
Pekka M
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 09.08.08 - klo:21:56 »

Pienet pintavaaput. Niihin olen täysin koukussa. On vaan niin pirun hauskaa kalastusta!  Hymyilee leveästi
tallennettu
jabala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Porilainen vatipää

Profiili
« Vastaus #29 : 02.09.08 - klo:06:52 »

Ei mitään aivan välttämätöntä uistinta ole, mutta jos kuparinen 2-koon Mepps Aglia jää pohjaan tai jonnekin muualle, käyn ostamassa uuden.

Samalla kannalla. 2-3 koon Mepps kuparina tai messinkisenä ja punaisilla pilkuilla on monipuolisuudessaan vertaansa vailla. Tältäkin kesältä todisteena yli 6 kg:n hauki paikasta, jossa hauet yleensä alta kiloisia tumppeja. Hauen lisäksi meppsin kelpuuttaa ahven, säyne, turpa, kuha, harjus ym. jalokalat, lahna, särki. Nämä nyt ainakin tulee mieleen äkkiseltään.

Pyyntiominaisuuksien lisäksi ostohinnaltaan halpa ja löytää lähes mistä tahansa.

Kakkossijan jakaakin sitten 3" toukkajigi taikka 3cm minivaappu.
tallennettu
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 02.09.08 - klo:11:01 »

Eipä ole (enää) korvaamatonta uistinta tullut vastaan aikoihin.
Joka vuodelle tulee muutama viehesuosikki  joilla saa paremmin kalaa (koska niitä käyttää enempi) kuin muilla.
tallennettu

JanNeM
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 12.09.08 - klo:07:54 »

Kyllähäs se kupari/hopea räsänen on päivän monesti pelastanut. Yleensä niitä pitää olla pakissa kaksin kappalein pakissa. Juuri menetin yhden Loimijoen pohjaan, joten pitänee hakea uusi ennen Vattkastin reissua.
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 12.09.08 - klo:08:11 »

Joka vuodelle tulee muutama viehesuosikki  joilla saa paremmin kalaa (koska niitä käyttää enempi) kuin muilla.

Tähän kantaan minäkin olen mennyt. Muutama viehesuosikki löytyy mitkä enemmän siimanpäässä, mutta kyllä ilman niitä toimeen tulisi. Joku muu tilalle vaan.
tallennettu
a-n-a
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 12.09.08 - klo:08:17 »

Tähän kantaan minäkin olen mennyt. Muutama viehesuosikki löytyy mitkä enemmän siimanpäässä, mutta kyllä ilman niitä toimeen tulisi. Joku muu tilalle vaan.

Näin on ja riippuuhan se aika paljon vielä siitäkin että mitä fisustaa mutta tämäkin menee enemmän tohon A-S:n lauseeseen. Muutama viehesuosikki on enemmän vedessä mutta en voi sanoa että omistaisin uistinta jota ilman en tule toimeen.
tallennettu

AMR
jrasi
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 12.09.08 - klo:11:22 »

Super Taimen jäi puuhun, oitis hakemaan uutta. Myös Salmon Hornettia pitää löytyä parissa koossa, kelluvana ja uppoavana.

No voi sun @£$$£##, nyt jäi Super Taimen kivenkoloon ja yks hornetti lensi ilman siimaa!  Virnistää
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:08:59 kirjoittanut jrasi » tallennettu
mikkorau
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 13.09.08 - klo:09:29 »

Helmi-jak 20gr! Kuinka pärjään, kun kukaan ei sitä enää tee?
tallennettu

Mikään ei ole niin tärkeää kuin kalastus, eikä sekään ole niin tärkeää.
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!

Profiili
« Vastaus #36 : 13.09.08 - klo:10:01 »

Tällähetkellä se on omatekele! vaikkei niillä mitään saisikaan silti niitä on pakko olla mukana ja kokoajan viskoa senkin uhalla että jää ilman saalista.
tallennettu

! vituik män prkl !        "Emmä me sä"          "Ontuja-lussukat"        Kaikki mikä menee pohjaan, ei välttämättä tule ylös..

--=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=
Olberoinen
Jäsen
*
Poissa

w00t?!

Profiili
« Vastaus #37 : 26.10.08 - klo:09:29 »

Oiskohan Räsäsen seiska tai joku vibraxlippa. Räsäsellä on tullu niin pirusti haukee ja ahventa.
tallennettu
Matsku_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 26.10.08 - klo:10:07 »

Blue foxin lucius tuntuu aina pelittävän ja niitä löytyy pakista kymmenkunta pahan päivän varalle  Virnistää
tallennettu
Sanpo
Jäsen
*
Poissa

jea

Profiili
« Vastaus #39 : 28.11.08 - klo:12:35 »

Bete lotto punapilkullisena on kaikille kaloille paras ja jos jää pohjaan uusi tilalle. Tällä hetkellä minulla on tuota samaa mallia kolme kappaletta varalla jos yksi jää pohjaan  Hymyilee leveästi
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 28.11.08 - klo:13:09 »

eikö tässä pitäis mainita mitä kalastaa myös koska parhaat uistimet on yleensä parhaita ainostaan yhdelle kala lajille
tallennettu
Olberoinen
Jäsen
*
Poissa

w00t?!

Profiili
« Vastaus #41 : 28.11.08 - klo:16:13 »

eikö tässä pitäis mainita mitä kalastaa myös koska parhaat uistimet on yleensä parhaita ainostaan yhdelle kala lajille
Ei ole totta! Esimerkiksi Bete Lotto(itse en kalasta tällä uistimella.) on kuulemma todella hyvä lajille kuin lajille.
tallennettu
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 28.11.08 - klo:16:45 »

Ei ole viel tullut vastaan Huh  mut odotellaan, jos tulee, niin kerrotaan sit.
tallennettu

="Oikeat lusikat ovat rautaa"= ="Vain tyhmä luulee tietävänsä kaiken"=
Sanpo
Jäsen
*
Poissa

jea

Profiili
« Vastaus #43 : 28.11.08 - klo:19:19 »

Kyllä lotolla saa hyvinkin kuhaa matalista paikoista, kuten koskista
tallennettu

a-n-a
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 28.11.08 - klo:19:30 »

Noniin sanon jo nyt heti tässä vaiheessa että parempi kun ei aloteta riitaa tästä ja pidetään heittis ja kmc eri arvoissa. Iskee silmää Tuskin olberoinen tarkoittikaan sitä että joku kalastaa kuhaa lotto lipalla? Vaan itse kyllä ymmärsin suoraan tuon olberoisen kirjoituksen koska miettii mitä kaloja olen itse saanut lotto lipalla.? = pitkä lista Hymyilee Että liioitella voi joka asiassa mutta olberoinen vaan kirjoitti tähän aiheeseen liittyvän asian eikä juttua tyyliin "kuka v*tt* pyyytää sillä ja sillä esim särkiä?" Ei itselläkään ole vielä sattunut sellaista usitinta millä olen saanut kaikki kalalajit mitä mun kalavesilläni ui. Hymyilee Mutta olen varmaan jo kirjoittanut tänne että rapala original on varmaankin MONIPUOLISIN.. ollut omilla kalavesilläni ja eniten antanut laleja. Hymyilee
tallennettu

AMR
Peba
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 28.11.08 - klo:23:04 »

Anteeksi, asiaton ja järjetön kommentti.(Luin vähän väärin)

niih,pitihän mun sanoa iha topikkiin liittyvää asiaa. Omasta pakista pitää aina löytyä pari Räsästä eri koossa sekä Calico Cat. Aika lailla yleisvieheitä, joilla lähes joka paikasta jotain jos on ottaakseen.
« Viimeksi muokattu: 29.11.08 - klo:14:30 kirjoittanut Peba » tallennettu
Olberoinen
Jäsen
*
Poissa

w00t?!

Profiili
« Vastaus #46 : 29.11.08 - klo:11:18 »

Anteeksi paljon. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa mitään hulabaloota. Sorry.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu