Migi16
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #25 : 12.07.08 - klo:15:50 » |
|
Nuo boxit on ollut ihan surkeita !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
<*))))))<
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #26 : 12.07.08 - klo:15:53 » |
|
Ei sulla tuohon mitään tarkempaa perustelua olis?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
sebu
Jäsen

Poissa
Is Liigapörssi
Profiili
|
 |
« Vastaus #27 : 12.07.08 - klo:21:46 » |
|
en nyt sanois toi ahven&jalokala vois olla ihan hyvä ja onhan niitä progrubejakin kehuttu aika kovasti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalamiehen tunnistaa kalamiehen jutuista
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #28 : 12.07.08 - klo:21:48 » |
|
Niin ja hinta laatu suhteeltaan noi on ihan ylivoimaisen halpoja yksittäin ostetuihin nähden.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lape89
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #29 : 12.07.08 - klo:22:14 » |
|
Samaa mieltä. Tai tietysti joillekkin kalastajille nuo sopii, mutta ei minulle. Ahven ja jalokala boxissa ois yks uistin, jonka voisin vaikka pakkiini huoliakkin. Hauki-kuha paketissa ei näyttäis olevan mitään mielenkiintoista, turhaa pakintäytettä jolla en tekis mitään. Viime vuonnakin boxi oli turha.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Skarpa
Vieras
|
 |
« Vastaus #30 : 12.07.08 - klo:22:24 » |
|
niin kerros perustelut. kyllä noissa on käyttökelpoisia vaappuja ja kalastavia.Oletko muka itse ostanut kun noin haukut? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Migi16
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #31 : 12.07.08 - klo:22:34 » |
|
no mun kaveri ei oo saanu niil vaik se on yrittäny jonkunverrran. ja niis tulee must liikaa jigei mut tää on mielipide kysymys . mun mielestä huonompi verrattuna viime vuoden boxiin  tää on mun mielipide
|
|
|
|
|
tallennettu
|
<*))))))<
|
|
|
Migi16
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #32 : 12.07.08 - klo:22:37 » |
|
Hinnaltahan toi on tosi halpa et ei siinä mitään mut , en oo oikeen tykästyny. jos pitäis kuitenkin valita kumman ottaisin. ahven ja jalokala 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
<*))))))<
|
|
|
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #33 : 12.07.08 - klo:22:51 » |
|
no mun kaveri ei oo saanu niil vaik se on yrittäny jonkunverrran. ja niis tulee must liikaa jigei mut tää on mielipide kysymys . mun mielestä huonompi verrattuna viime vuoden boxiin  tää on mun mielipide Ei munkaan kaveri oo saanu suspeilla vaik se on yrittäny niil jonkunverran. Enkä mäkään oo saanu jessellä hyvin kalaa vaik oon yrittäny jonkunverran. Mun pikkuveli ei taas sitten oo saanu krokodilella vaik sekin on yrittäny jonkunverran. Ei se siltikään tarkoita että olisivat turhia uistimia. Itsekään en kyllä tosta boksista erityisemmin välitä, enkä osta. Liian sekalainen satsi vieheitä, eikä siinä edes ole mitään mulle tarpeellista. Halpojahan noi boksit tietenkin on, enimmäkseen nuo on varmaan suunnattu satunnaiskalastajille jotka eivät tiedä mitä vieheitä haluavat
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #34 : 12.07.08 - klo:23:44 » |
|
no mun kaveri ei oo saanu niil vaik se on yrittäny jonkunverrran. ja niis tulee must liikaa jigei mut tää on mielipide kysymys . mun mielestä huonompi verrattuna viime vuoden boxiin  tää on mun mielipide Kaverillani on Viento ja se on sen mielestä huono hyrrä, eli onko Viento oikeasti huono ja pitääkö minun olla asiasta samaa mieltä, vaikka itselläni ei Viennosta ole kokemusta vai onko kyseessä vain kaverini mielipide? Eli nyt järkeä noihin kommentteihin, ettehän te (toivottavasti) arvostele mitään muutakaan pelkästään kaverin mielipiteen tai kokemuksen perusteella itse sen enempää paneutumatta aiheeseen. Eiks je? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nils Baster
Jäsen

Poissa
Help me out
Profiili
|
 |
« Vastaus #35 : 13.07.08 - klo:09:14 » |
|
Minusta tuo hauki ja kuha uistimet on ihan toimivan näköisiä ainakin hauelle tuo suspi voisi olla todel hyvä. En tiedä mistä päättelet että on huonoja on niitä silti yritetty tehdä parhaan mukaan jatka vain heittelemistä niin kyll tuloksiii tulee noista vaapuista en oo kovin yllättyny ne on tommosta perus kamaa yleensä huonoon päin. Ahven ja jalokalassa on jotku toimivan näkösii mut aikas paljon krääsää. Mutta suosittelen näitä pakkauksia halpoja ja ihan hyviä ainakin itse tulen ostamaan toun kuha hauki boxin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.08 - klo:09:16 kirjoittanut Nils Baster »
|
tallennettu
|
|
|
|
ode
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #36 : 14.07.08 - klo:18:49 » |
|
jos jommankumman ostaisin niin varmaan 4-5 uistinta niistä pakkiini ottaisin riippuen tietysti väreistä mutta kyllä noissa molemmissa on minusta ihan hyviä uistimia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #37 : 15.07.08 - klo:18:17 » |
|
tänään tuli ostettua tuo ahven&jalokala-rasia, hinta/laatu on kyllä hyvä. se kultanen särkijigi lens roskiin välittömästi hajunsa ja ulkonäkönsä takia  kaikki oli vieläpä joko tasan tai alle 10g, joten mun UL-tikku kestää tarjoilla näitä kaloille 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K1M
Jäsen

Poissa
Säästä vesi kaloille
Profiili
|
 |
« Vastaus #38 : 15.07.08 - klo:20:27 » |
|
Ei löydy boxeista itselleni mitään mielenkiintoista. Värit eivät ole mieleiset tai sellaiset mitä huolisin. Jotain ylijäämä vieheitähän noissa on. 59 euron alkuperäinen hinta on kyllä repäisty ihan jostain kuusesta. Jigejä ja hyvät lipat niissä on mutta muita en käyttäisi. Boxi on tietenkin käyttökelpoinen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Skarpa
Vieras
|
 |
« Vastaus #39 : 15.07.08 - klo:21:20 » |
|
Ei löydy boxeista itselleni mitään mielenkiintoista. Värit eivät ole mieleiset tai sellaiset mitä huolisin. Jotain ylijäämä vieheitähän noissa on. 59 euron alkuperäinen hinta on kyllä repäisty ihan jostain kuusesta. Jigejä ja hyvät lipat niissä on mutta muita en käyttäisi. Boxi on tietenkin käyttökelpoinen.  Kyllähän sen hinnaksi tulee tuo 59 euroa kun rupeaa miettimään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #40 : 15.07.08 - klo:21:25 » |
|
Kyllähän sen hinnaksi tulee tuo 59 euroa kun rupeaa miettimään  Ei tarvi miettiäkkään, riittää että osaa lukea 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
Turusukko
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #41 : 23.07.08 - klo:22:30 » |
|
Mitä itse noita boxeja katselin niin aika kohtuullisella hinnalla saa hyviä vieheitä+viehelaatikon, joten minun mielestäni aika hyviä ovat hinta/laatu-suhteeltaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rolli92
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #42 : 24.07.08 - klo:08:51 » |
|
Onko kellään ollut bokseissa jotain kirkkaamman värisiä uistimia? Mitä itse olen vilkaissut useammassa kaupassa niin vaaput ovat olleet pääosin tuollaista harmaan vihertävää, jota en itse kauheasti suosi omilla vesilläni...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Siellähän on melkoinen kuhina käynnissä!
|
|
|
SUURkalastaja jyväskyläst
Aktiivi
Jäsen

Poissa
-Suuuuuurrkalastaja
Profiili
|
 |
« Vastaus #43 : 24.07.08 - klo:10:40 » |
|
Onko kellään ollut bokseissa jotain kirkkaamman värisiä uistimia? Mitä itse olen vilkaissut useammassa kaupassa niin vaaput ovat olleet pääosin tuollaista harmaan vihertävää, jota en itse kauheasti suosi omilla vesilläni...
Ahven& Jalokala- boxissa se Stormin vaappu on aika räikee. Sit se lippa oli aika kirkas ja onnistuin penkomaan semmosen boxin, jossa oli semmonen lila CountDown. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikomies
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #44 : 12.08.08 - klo:01:20 » |
|
Rismassa loota maksaa enää 14,90, ellei ole siitäkin jo tippunut. Siinä ei vieheiden kappalehinta enää päätä huimaa. Tuleehan siinä kylkiäisenä jotain dvd:tä sun muuta sälää. Täytyy heittää ens kerralla ostoskoriin. 12 euron vaapulla tehty siiman katkaisuveto kirpaisee sielun syövereissä sen verran, että edullisuutta arvostan. Hyviä vieheitähän loota sisältää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heittokalastaja-94
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #45 : 09.09.08 - klo:18:43 » |
|
Mielestäni ihan mahtava boksi jonka olen nyt joka vuosi ostanut. Hinta/laatu suhteeltaan ovat ainakn ollut erinomaisia. Ja kyllähän tuolla boksissa tosi hyviä uistmia on. Miten niin surkea? Perusteluja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Giafo
Jäsen

Poissa
Satanen Fishing Team
Profiili
|
 |
« Vastaus #46 : 18.09.08 - klo:21:40 » |
|
Noniin! Nyt tuli sitten hankittua ihka eka Rapala Boxi  ja sain muuten halvalla 10€ (Forssan Citymarket). Siellä oli vain näitä Sinisiä "Ahven ja Jalokala" Boxeja, mutta eihän se menoo haittaa.  Tuli siinä muutakin shopattua, joten eipä tuo 10€ oikeen siinä sivussa tuntunut. No huomenna, pitäisi koittaa päästä testaamaan, vaikkapa kuhalle noita jigejä, jne. Ainut ongelma huomisessa on se kun on "taksvärkki" Ja sitten vielä 2 1,5 tunnin harkat niin, että ehtiikö kalastamaan, mutta onneksi sitten viikonloppu... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vauvahauki magneetti
|
|
|
|