Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:03:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Rapala Boxit 08
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rapala Boxit 08  (Luettu 2114 kertaa)
Migi16
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 12.07.08 - klo:15:50 »

Nuo boxit on ollut ihan surkeita !
tallennettu

<*))))))<
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 12.07.08 - klo:15:53 »

Ei sulla tuohon mitään tarkempaa perustelua olis?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
sebu
Jäsen
*
Poissa

Is Liigapörssi

Profiili
« Vastaus #27 : 12.07.08 - klo:21:46 »

en nyt sanois toi ahven&jalokala vois olla ihan hyvä ja onhan niitä progrubejakin kehuttu aika kovasti
tallennettu

kalamiehen tunnistaa kalamiehen jutuista
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 12.07.08 - klo:21:48 »

Niin ja hinta laatu suhteeltaan noi on ihan ylivoimaisen halpoja yksittäin ostetuihin nähden.
tallennettu

Heittokalastus.info:n 1000 jäsen. Virnistää
lape89
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 12.07.08 - klo:22:14 »

Samaa mieltä. Tai tietysti joillekkin kalastajille nuo sopii, mutta ei minulle. Ahven ja jalokala boxissa ois yks uistin, jonka voisin vaikka pakkiini huoliakkin. Hauki-kuha paketissa ei näyttäis olevan mitään mielenkiintoista, turhaa pakintäytettä jolla en tekis mitään. Viime vuonnakin boxi oli turha.
tallennettu
Skarpa
Vieras
« Vastaus #30 : 12.07.08 - klo:22:24 »

niin kerros perustelut. kyllä noissa on käyttökelpoisia vaappuja ja kalastavia.Oletko muka itse ostanut kun noin haukut?   Huh
tallennettu
Migi16
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 12.07.08 - klo:22:34 »

no mun kaveri ei oo saanu niil vaik se on yrittäny jonkunverrran. ja niis tulee must liikaa jigei mut tää on mielipide kysymys . mun mielestä huonompi verrattuna viime vuoden boxiin Hymyilee tää on mun mielipide
tallennettu

<*))))))<
Migi16
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 12.07.08 - klo:22:37 »

Hinnaltahan toi on tosi halpa et ei siinä mitään mut , en oo oikeen tykästyny. jos pitäis kuitenkin valita kumman ottaisin. ahven ja jalokala Hymyilee
tallennettu

<*))))))<
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 12.07.08 - klo:22:51 »

no mun kaveri ei oo saanu niil vaik se on yrittäny jonkunverrran. ja niis tulee must liikaa jigei mut tää on mielipide kysymys . mun mielestä huonompi verrattuna viime vuoden boxiin Hymyilee tää on mun mielipide

Ei munkaan kaveri oo saanu suspeilla vaik se on yrittäny niil jonkunverran. Enkä mäkään oo saanu jessellä hyvin kalaa vaik oon yrittäny jonkunverran. Mun pikkuveli ei taas sitten oo saanu krokodilella vaik sekin on yrittäny jonkunverran. Ei se siltikään tarkoita että olisivat turhia uistimia. Itsekään en kyllä tosta boksista erityisemmin välitä, enkä osta. Liian sekalainen satsi vieheitä, eikä siinä edes ole mitään mulle tarpeellista. Halpojahan noi boksit tietenkin on, enimmäkseen nuo on varmaan suunnattu satunnaiskalastajille jotka eivät tiedä mitä vieheitä haluavat
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 12.07.08 - klo:23:44 »

Kaverillani on Viento ja se on sen mielestä huono hyrrä, eli onko Viento oikeasti huono ja pitääkö minun olla asiasta samaa mieltä, vaikka itselläni ei Viennosta ole kokemusta vai onko kyseessä vain kaverini mielipide? Eli nyt järkeä noihin kommentteihin, ettehän te (toivottavasti) arvostele mitään muutakaan pelkästään kaverin mielipiteen tai kokemuksen perusteella itse sen enempää paneutumatta aiheeseen. Eiks je?  Iskee silmää

tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
Nils Baster
Jäsen
*
Poissa

Help me out

Profiili
« Vastaus #35 : 13.07.08 - klo:09:14 »

Minusta tuo hauki ja kuha uistimet on ihan toimivan näköisiä ainakin hauelle tuo suspi voisi olla todel hyvä. En tiedä mistä päättelet että on huonoja on niitä silti yritetty tehdä parhaan mukaan jatka vain heittelemistä niin kyll tuloksiii tulee noista vaapuista en oo kovin yllättyny ne on tommosta perus kamaa yleensä huonoon päin. Ahven ja jalokalassa on jotku toimivan näkösii mut aikas paljon krääsää.
Mutta suosittelen näitä pakkauksia halpoja ja ihan hyviä ainakin itse tulen ostamaan toun kuha hauki boxin.
« Viimeksi muokattu: 13.07.08 - klo:09:16 kirjoittanut Nils Baster » tallennettu
ode
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 14.07.08 - klo:18:49 »

jos jommankumman ostaisin niin varmaan 4-5 uistinta niistä pakkiini ottaisin riippuen tietysti väreistä mutta kyllä noissa molemmissa on minusta ihan hyviä uistimia.
tallennettu
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 15.07.08 - klo:18:17 »

tänään tuli ostettua tuo ahven&jalokala-rasia, hinta/laatu on kyllä hyvä. se kultanen särkijigi lens roskiin välittömästi hajunsa ja ulkonäkönsä takia Pyörittää silmiään kaikki oli vieläpä joko tasan tai alle 10g, joten mun UL-tikku kestää tarjoilla näitä kaloille Hymyilee
tallennettu
K1M
Jäsen
*
Poissa

Säästä vesi kaloille

Profiili
« Vastaus #38 : 15.07.08 - klo:20:27 »

Ei löydy boxeista itselleni mitään mielenkiintoista. Värit eivät ole mieleiset tai sellaiset mitä huolisin. Jotain ylijäämä vieheitähän noissa on. 59 euron alkuperäinen hinta on kyllä repäisty ihan jostain kuusesta. Jigejä ja hyvät lipat niissä on mutta muita en käyttäisi. Boxi on tietenkin käyttökelpoinen.  Hymyilee
tallennettu

Skarpa
Vieras
« Vastaus #39 : 15.07.08 - klo:21:20 »

Ei löydy boxeista itselleni mitään mielenkiintoista. Värit eivät ole mieleiset tai sellaiset mitä huolisin. Jotain ylijäämä vieheitähän noissa on. 59 euron alkuperäinen hinta on kyllä repäisty ihan jostain kuusesta. Jigejä ja hyvät lipat niissä on mutta muita en käyttäisi. Boxi on tietenkin käyttökelpoinen.  Hymyilee

Kyllähän sen hinnaksi tulee tuo 59 euroa kun rupeaa miettimään  Hymyilee
tallennettu
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 15.07.08 - klo:21:25 »

Kyllähän sen hinnaksi tulee tuo 59 euroa kun rupeaa miettimään  Hymyilee
Ei tarvi miettiäkkään, riittää että osaa lukea  Iskee silmää
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
Turusukko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 23.07.08 - klo:22:30 »

Mitä itse noita boxeja katselin niin aika kohtuullisella hinnalla saa hyviä vieheitä+viehelaatikon, joten minun mielestäni aika hyviä ovat hinta/laatu-suhteeltaan.
tallennettu
rolli92
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 24.07.08 - klo:08:51 »

Onko kellään ollut bokseissa jotain kirkkaamman värisiä uistimia? Mitä itse olen vilkaissut useammassa kaupassa niin vaaput ovat olleet pääosin tuollaista harmaan vihertävää, jota en itse kauheasti suosi omilla vesilläni...
tallennettu

Siellähän on melkoinen kuhina käynnissä!
SUURkalastaja jyväskyläst
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

-Suuuuuurrkalastaja

Profiili
« Vastaus #43 : 24.07.08 - klo:10:40 »

Onko kellään ollut bokseissa jotain kirkkaamman värisiä uistimia? Mitä itse olen vilkaissut useammassa kaupassa niin vaaput ovat olleet pääosin tuollaista harmaan vihertävää, jota en itse kauheasti suosi omilla vesilläni...
Ahven& Jalokala- boxissa se Stormin vaappu on aika räikee. Sit se lippa oli aika kirkas ja onnistuin penkomaan semmosen boxin, jossa oli semmonen lila CountDown. Hymyilee
tallennettu

nikomies
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 12.08.08 - klo:01:20 »

Rismassa loota maksaa enää 14,90, ellei ole siitäkin jo tippunut. Siinä ei vieheiden kappalehinta enää päätä huimaa. Tuleehan siinä kylkiäisenä jotain dvd:tä sun muuta sälää. Täytyy heittää ens kerralla ostoskoriin. 12 euron vaapulla tehty siiman katkaisuveto kirpaisee sielun syövereissä sen verran, että edullisuutta arvostan. Hyviä vieheitähän loota sisältää.
tallennettu
Heittokalastaja-94
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 09.09.08 - klo:18:43 »

Mielestäni ihan mahtava boksi jonka olen nyt joka vuosi ostanut. Hinta/laatu suhteeltaan ovat ainakn ollut erinomaisia. Ja kyllähän tuolla boksissa tosi hyviä uistmia on. Miten niin surkea? Perusteluja.
tallennettu
Giafo
Jäsen
*
Poissa

Satanen Fishing Team

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 18.09.08 - klo:21:40 »

Noniin! Nyt tuli sitten hankittua ihka eka Rapala Boxi  Järkyttynyt ja sain muuten halvalla 10€ (Forssan Citymarket). Siellä oli vain näitä Sinisiä "Ahven ja Jalokala" Boxeja, mutta eihän se menoo haittaa.  Virnistää
Tuli siinä muutakin shopattua, joten eipä tuo 10€ oikeen siinä sivussa tuntunut. No huomenna, pitäisi koittaa päästä testaamaan, vaikkapa kuhalle noita jigejä, jne. Ainut ongelma huomisessa on se kun on "taksvärkki" Ja sitten vielä 2 1,5 tunnin harkat niin, että ehtiikö kalastamaan, mutta onneksi sitten viikonloppu... Näyttää kieltä
tallennettu

Vauvahauki magneetti
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu