Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:02:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Rapala Boxit 08
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rapala Boxit 08  (Luettu 2113 kertaa)
Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 11.06.08 - klo:16:59 »

Onku tullut ostettua jompi kumpi boxi? (Ahven&Jalokala tai Hauki&Kuha)

Itse ostin A&J boxin kun laskin että sieltä saa kaksi rapalan vaappua jotka ovat melkein kaksistaan sen 20€ ja noita laatikoita ei ole koskaan liikaa. Ja sitten vielä kesätyöntekijä sähläs kassalla jonka jälkeen boxi oli enään vaivaiset 15€   Virnistää

Mutta onko tullut mitään saalista niillä?
tallennettu
rolli92
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 11.06.08 - klo:17:36 »

Itse hypistelin sitä tänään, mutta totesin turhaksi ostettavaksi. Vaappujen värit olivat melko surkeita (tiedä sitten vaihteleeko boksista riippuen). Tietysti halvallahan sen saa, mutta en katso tarpeelliseksi.
tallennettu

Siellähän on melkoinen kuhina käynnissä!
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.08 - klo:17:58 »

Mä meinaan ainakin ostaa tuollaisen boxin, vielä en tiedä kumman. Näyttää ihan hyvältä kun vertaa hintaa siihen tavaraan mitä sieltä boxista löytyy.

Uistinten värit vaihtelet boxeittain.
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.06.08 - klo:19:34 »

mitä vieheitä siinä ahven ja jalokala paketissa on sisällä?
tallennettu
Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.08 - klo:20:19 »

http://www.normark.fi/tv/index.html
 Tuoltahan niitä voit silmäillä... Tietenkin värit vaihtelevat hiukan
tallennettu
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.08 - klo:20:48 »

mitkäköhän noista vieheistä on alle 10g? mun vapa on <10g painoille, ois sääli jos ostaa semmosia vieheitä joita ei voi käyttää Pyörittää silmiään
tallennettu
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.06.08 - klo:23:26 »

tulihan nuo ostettua. Enemmänkin sillä yllätysfiiliksellä, että mitä niissä on. No ei ne hinnalla ole pilattu, mutta olisin odottanut, että ahvenpakissa olis ollut enemmän  niitä pro grubeja, kun eivät ole niin kalliita edes. 
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
devas
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Back again ~

Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.08 - klo:08:11 »

Tulihan tuo ostettua. Hymyilee

Ei ollut hinnalla pilattu ja olihan siinä CD komian värinen ja Tail dancer oli myös komias värissä.

Kireitä siimoja odotellen  Cool
tallennettu

Give a man a fish and he will eat for a day.  Teach him how to fish and he will sit in a boat and drink beer all day
Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 12.06.08 - klo:16:28 »

Lainaus
tulihan nuo ostettua. Enemmänkin sillä yllätysfiiliksellä, että mitä niissä on. No ei ne hinnalla ole pilattu, mutta olisin odottanut, että ahvenpakissa olis ollut enemmän  niitä pro grubeja, kun eivät ole niin kalliita edes.

Joo samaa jäin itsekin hiukan ihmettelemään. Mutta puheet niistä Jigeistä pitivät paikkansa, ovat meinaan todella hyviä...  Hymyilee
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 14.06.08 - klo:06:46 »

Tuohon hauki&kuha pakkiin näyttäis tuolla normarkjin sivuilla tulevan stor progrupeja kans, mutta en vaan nähnyt eilen siä pakin sisällä niitä kun sitä katseli. Huh
tallennettu

Heittokalastus.info:n 1000 jäsen. Virnistää
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 15.06.08 - klo:21:31 »

ei tule haukipakissa pro grubeja. sivut on sheisseä ja muutenkin aika sekaisin sisällöistä
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 16.06.08 - klo:08:36 »

Montako noita jigejä/pro grubeja tulee tossa ahven&jalokala boxissa.
entä kuinka monta jigi päätä.? Huh
tallennettu

Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 16.06.08 - klo:10:58 »

Lainaus
Montako noita jigejä/pro grubeja tulee tossa ahven&jalokala boxissa.
entä kuinka monta jigi päätä.? Huh

4 matoa & 2 lyijypäätä...
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 16.06.08 - klo:13:32 »

Onko toi ahven&jalokala pakki järkevämpi osto kuin toi hauki&kuha pakki. ahven&jalokala pakissa saa jigejä joilla kylääsaa kuhaakin, mutta onko silti järkevä ostos.
tallennettu

Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 16.06.08 - klo:16:22 »

Lainaus
Onko toi ahven&jalokala pakki järkevämpi osto kuin toi hauki&kuha pakki. ahven&jalokala pakissa saa jigejä joilla kylääsaa kuhaakin, mutta onko silti järkevä ostos.

Riippuu paljon siitä missä ja miten kalastat....?
tallennettu
Timbe
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 19.06.08 - klo:11:32 »

Ite ostin 2 viikkoa sitten ahven ja jalokalapaketin ja kun aloin tarkemmin kattoon uistimia niin huomasin ettei niitä löytynyt rapalan 08 kalastus lehdestä. Luulen että boksi sisältää kopio kuvia tai jotain hivenen pilalle menneitä kuvia. Millään muulla boksin kamoista en ole saanut kun neon vihreellä jigilla 13 cm ahvenen
tallennettu
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 20.06.08 - klo:08:58 »

Ite ostin 2 viikkoa sitten ahven ja jalokalapaketin ja kun aloin tarkemmin kattoon uistimia niin huomasin ettei niitä löytynyt rapalan 08 kalastus lehdestä. Luulen että boksi sisältää kopio kuvia tai jotain hivenen pilalle menneitä kuvia.
Miulla ei tän vuoden Rapalan lehtee taida olla, mutta tuskimpa ne pilalle menneitä sinne ovat laittaneet, vaikkeivat ne löytyiskään 08-läpyskästä. Iskee silmää Katoppa seuraavia kuvia ja kerro näyttääkö tutuille?

http://www.normark.fi/tv/img/vieheet.jpg
http://www.normark.fi/tv/img/vieheet2.jpg
tallennettu
Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 20.06.08 - klo:10:45 »

Juu ei nuo mitään sekunda kamaa sisällä, värit saattavat olla uusia joita ei näy rapalan värikartassa ja sehän ei mitään haittaa...
tallennettu
Timbe
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 20.06.08 - klo:15:31 »

Sitä minäkin ihmettelin ettei ne näkynyt 08 rapalan värikartassa niin vedin siitä sitten oman johtopäätöksen että ne on jotain kopio jutskaa tai jotain vastaavaa. Kyl noi kuvat tutuilta näyttää mutta mikaan muu kuin jigit, kumikala ja lippa on samanlaisia ja muut ei löytynyt mistään värikartasta.
tallennettu
Wallu
Jäsen
*
Poissa

Kalattomuus vaivaa...

Profiili
« Vastaus #19 : 20.06.08 - klo:16:06 »

Ostin A&J- paketin koska toisessa oli puolet niitä stormin ylisuuria kalajigejä.

A&J paketin vieheet käyvät hauelle yhtähyvin, haukihan tunnetusti ottaa nälissään kaikkeen mikä liikkuu.
tallennettu

huug0
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 22.06.08 - klo:08:42 »

Miulla ei tän vuoden Rapalan lehtee taida olla, mutta tuskimpa ne pilalle menneitä sinne ovat laittaneet, vaikkeivat ne löytyiskään 08-läpyskästä. Iskee silmää Katoppa seuraavia kuvia ja kerro näyttääkö tutuille?

toi A & J boxsin blue fox inkoo muistuttaa musta kyllä tota Trout & Pike Quiver uistinta?Huh??
http://www.normark.fi/index.php?page=12&cid=92&pid=379
tallennettu
mika922
Jäsen
*
Poissa

Siikahan se siellä!

Profiili
« Vastaus #21 : 22.06.08 - klo:09:41 »

toi A & J boxsin blue fox inkoo muistuttaa musta kyllä tota Trout & Pike Quiver uistinta?Huh??
http://www.normark.fi/index.php?page=12&cid=92&pid=379

Se on Blue Fox Trout Quiver, nimi lukee uistimen kuppipuolella ja muutenkin se ihan samanlainen kuin isompi malli. Iskee silmää
tallennettu

Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
minnow
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Erämies on eri mies...

Profiili
« Vastaus #22 : 22.06.08 - klo:11:50 »

Noissa mainoksissa ei kyllä uistinten kuvat ja nimet käy yksiin, sillä ainakin minusta näyttäisi tuossa A&J-boxin kuvassa olevan Stormin Hot´n tot-vaapun, vaikka alla lukeekin Wiggle Wart... Ja sitten tuossa K&H-boxissa on kuvan perusteella tuo Wiggle Wart, vaikka alla lukee Countdown Huh
tallennettu

M - I - N - N - O - W
mika922
Jäsen
*
Poissa

Siikahan se siellä!

Profiili
« Vastaus #23 : 22.06.08 - klo:13:35 »

Noissa mainoksissa ei kyllä uistinten kuvat ja nimet käy yksiin, sillä ainakin minusta näyttäisi tuossa A&J-boxin kuvassa olevan Stormin Hot´n tot-vaapun, vaikka alla lukeekin Wiggle Wart... Ja sitten tuossa K&H-boxissa on kuvan perusteella tuo Wiggle Wart, vaikka alla lukee Countdown Huh

Olen samaa mieltä. Eivät kuvien vieheet ja nimet sovi yhteen, vaan ovat ihan sekaisin. Lisäksi tuo Inkoo on kyllä Trout Quiver, se lukee tuossa vieheessäkin. 
tallennettu

Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
Sanpo
Jäsen
*
Poissa

jea

Profiili
« Vastaus #24 : 22.06.08 - klo:21:46 »

minulla on molemmat boxit ja varsinkin barra magnum ja wiggle wart ovat toimineet hyvin hauelle.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu