Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:02:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Tuki ja tiedotukset
| |-+  Tuki & kysymykset
| | |-+  Pikku kysymyksiä.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pikku kysymyksiä.  (Luettu 27807 kertaa)
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #750 : 27.06.08 - klo:00:02 »

Mulla toi firefox 3 teki sellasta et jos vaikka katto jotain netti-tv:tä ja sulki ruksista niin jäi äänet kuulumaan. Sitten kun yritti uudelleen avata selainta niin ilmoitti että se on jo käynnissä eikä voi avata. Eli prosessinhallinnasta piti sulkea erikseen vielä firefoxin prosessi ennen kuin pystyi käynnistämään selaimen uudelleen. Muutaman päivän jaksoin sitä tehdä ja sitten tympiinnyin ja vaihdoin takaisin 2:seen.
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #751 : 07.07.08 - klo:12:57 »

Noista kuvista, joita liitetään omaan viestiin. Miten toimia tilanteessa, jossa on liittänyt kuvan mutta se onkin esim. liian suuri. Muokkaa viestiäsi kohdalta ei löydy mitään poistomahdollisuutta. Yritin jopa kikkaa "ilmoita ylläpidolle", mutta sehän herjas jotta olenkos pöhelö, kun omasta viestistäni ilmoittelen. Elikäs mikä on se menettelytapa, jolla kuvan saa omassa viestissä vaihdettua pienenpään.
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #752 : 07.07.08 - klo:13:34 »

En nyt ihan varmaksi muista mutta eikö sieltä samasta lisätoiminnot nappulan alta löydy myös mahdollisuus poistaa se oma liite omasta viestistä.

Edit: kyllä se juuri niin menee eli:
Muokkaa -> Lisätoiminnot -> LIITETTY ja siinä teksti VALITSE TÄMÄ POISTAAKSESI LIITTEESI-> siinä otat rastin pois ruudusta sen kuvan kohdalta minkä haluat poistaa.
Noin se näytti toimivan.
« Viimeksi muokattu: 07.07.08 - klo:13:41 kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #753 : 07.07.08 - klo:13:46 »

Mielenkiintoista. Itse en ole vielä asentanut uutta tulikettua koska kaikki mun pluginit eivät toimi siinä, asentelen johonkin testikoneelle kyseisen selaimen huomenna ja testaan miten toimii.

Onko muilla firefox 3:sen käyttäjillä vastaavaa ongelmaa?
Mulla pelaa ainakin Firefoxin 3:n Mäkkiversio ihan kuten pitää.
tallennettu

jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #754 : 07.07.08 - klo:13:56 »

en tiedä tuliko tää oikeeseen osastoon mutta kun olen loggautumassa sisään heittikseen (käyttäjätunnus ja salasana tulevat automaattisesti) niin vasta kolmannella yrityksellä kirjaa mut sisään mikä avuksi? ja tää ongelma on tullut vasta kun asensin ton uusimman tuliketun.

jännä juttu, mulla toi ongelma nimittäin poistu kun asensin kettu kolmosen...
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #755 : 07.07.08 - klo:14:10 »

En nyt ihan varmaksi muista mutta eikö sieltä samasta lisätoiminnot nappulan alta löydy myös mahdollisuus poistaa se oma liite omasta viestistä.

Edit: kyllä se juuri niin menee eli:
Muokkaa -> Lisätoiminnot -> LIITETTY ja siinä teksti VALITSE TÄMÄ POISTAAKSESI LIITTEESI-> siinä otat rastin pois ruudusta sen kuvan kohdalta minkä haluat poistaa.
Noin se näytti toimivan.

Jebulis, noin se homma sujui, aikani kun sitä pähkäilin.

Sorry, tää mun kysymys on sitten kahdessa paikassa, eli myöskin tuolla avautukaa.... jutskassakin. Nooh, ehkäpä se sitten tulee paremmin noteeratuksi ja siitä on hyötyä muillekin.
tallennettu
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #756 : 11.07.08 - klo:11:33 »

Olis sellainen ongelma että vaikka ole kirjautunut sivulle niin minun kuvaa ei näy missään enkä pääse muuttamaan käyttäjätietoja?
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #757 : 11.07.08 - klo:11:43 »

Olis sellainen ongelma että vaikka ole kirjautunut sivulle niin minun kuvaa ei näy missään enkä pääse muuttamaan käyttäjätietoja?
Kuvalla tarkoittanet avatarta? Kyllä se tänne näkyy ihan ok ja näkyy oelvan profiilikin ihan muokattavissa eikä ole banniakaan päällä;)
Kokeile toista selainta jos on. Toimiiko kaikki muut sivut kunnolla?
tallennettu

www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #758 : 11.07.08 - klo:11:45 »

Kuvalla tarkoittanet avatarta? Kyllä se tänne näkyy ihan ok ja näkyy oelvan profiilikin ihan muokattavissa eikä ole banniakaan päällä;)
Kokeile toista selainta jos on. Toimiiko kaikki muut sivut kunnolla?

Ja tämän lisäksi Juhan vakioneuvo: tyhjennä välimuisti ja poista cookiet  Virnistää
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #759 : 11.07.08 - klo:11:57 »

Ja tämän lisäksi Juhan vakioneuvo: tyhjennä välimuisti ja poista cookiet  Virnistää

Ja tuohon hommaan on olemassa vallan loistava ohjelma:

http://www.ccleaner.com/

tallennettu
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #760 : 13.07.08 - klo:09:17 »

Juu on tyhjennetty muistit selaimesta eikä ole väliä millä koneella tai selaimella olen niin ei näy avatarta, eikä nimeä klikkaamalla pääse profiiliin käsiksi. Pääsen profiilliin vain kun haen jonkun vanhan kirjoituksen ja siitä vasemmasta reunasta painamalla "profiili" kohtaa. Kuuluuko sen olla niin vai onko mulla vaan joku häikkä?
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
minnow
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Erämies on eri mies...

Profiili
« Vastaus #761 : 13.07.08 - klo:13:03 »

Tässäpä kaksi kuvaa, jotka ehkä vähän selventävät asiaa. Mulla profiiliin pääsee käsiksi ykköskuvan osoittamalla tavalla. Ja jos kutistaa yläosan näkymää, profiiliin pääsee kakkoskuvan neuvoin...

* heittokalastus.info.JPG (64.12 kilotavua, 799x459 - tarkasteltu 29 kertaa.)

* heittokalastus.info2.JPG (66.27 kilotavua, 799x441 - tarkasteltu 27 kertaa.)
tallennettu

M - I - N - N - O - W
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #762 : 13.07.08 - klo:18:31 »

Tässäpä kaksi kuvaa, jotka ehkä vähän selventävät asiaa. Mulla profiiliin pääsee käsiksi ykköskuvan osoittamalla tavalla. Ja jos kutistaa yläosan näkymää, profiiliin pääsee kakkoskuvan neuvoin...

Jep jep, pitäis varmaan käydä useamin täällä kun ei hokaa noita pieniä muutoksia. kiitos avusta...
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #763 : 27.07.08 - klo:21:21 »

nyt kun saatiin toi perhoaluekkin, niin kai myös galleriaan saa laitella perhokuvia?
siis kaloista...
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #764 : 27.07.08 - klo:21:46 »

nyt kun saatiin toi perhoaluekkin, niin kai myös galleriaan saa laitella perhokuvia?
siis kaloista...
Eipä ole perhosaaliit ikinä olleetkaan kiellettyjä, ne perhojen esittely siellä taas on. Niitä varten voi nyt availla omaa topikkia tonne perho-osioon.
tallennettu

igors
Ihmisohjus
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #765 : 28.07.08 - klo:07:07 »

"Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua "      Minulle tulee aina välillä tämäntapainen teksti kun avaan jonkin näistä infoista.  Esim. onkipuolella aika usein ja sitten kun klikkaankin pilkkipuolelle se aukaisee sivun ja sieltä sitten pääseekin suoraan esim. onkipuolelle.  Onko vikaa omassa koneessa vai jossakin muualla.  Sivustoille kyllä pääsen mutta joskus vaatii juuri( ei aina) tämäntapaisen kiertämisen.

Sitten tuo esikatselu.  Itselläni tuo esikatselun tausta on lähes musta, ainoastaan hymiöt ovat normaaleja.  Kyllä siitä tekstistä juuri ja juuri selvää saa tuosta tummasta taustasta huolimatta, tämä esikatselun vaikeus on vain heittiksen puolella ei muissa infoissa. Otsikko esim tähän osioon: Vs:Pikku kysymyksiä näkyy kyllä oikein mutta ei muu teksti.  ps kokeillaan vielä värin vaihtoakin testi
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia
fisherman´s friend
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #766 : 31.07.08 - klo:16:59 »

Arvoisa ylläpito.

Miksi käyttäjäni kirjautuu automaatisesti ulos kun menen galleriaan? Mutta kun taas menen takaisin foorumille niin käyttäjäni on taas kirjautunut sisään. Huh
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #767 : 31.07.08 - klo:17:01 »

Arvoisa ylläpito.

Miksi käyttäjäni kirjautuu automaatisesti ulos kun menen galleriaan? Mutta kun taas menen takaisin foorumille niin käyttäjäni on taas kirjautunut sisään. Huh
http://www.heittokalastus.info/forum/heittokalastus-info-tiedottaa!/toimintahairio-korjataan-pian/
Tuolla on muitakin samojen ongelmien kanssa. Eli joudutaan odottamaan vaan että Juha fiksaa sen. Ko ongelma ei koske kaikkia käyttäjiä.
tallennettu

fisherman´s friend
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #768 : 31.07.08 - klo:17:13 »

Kiitos tiedosta.
tallennettu
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #769 : 13.08.08 - klo:14:25 »

Onko asetuksista poistunut sivuston tökkimisen myötä tuo mahdollisuus säätää, minkä alueen viestit näkee tuossa etusivun viimeisissä viesteissä? Itse ainakin säätäisin nuo vapaamuotoiset mieluusti pois, mutta en enää löytänyt asetuksista kyseistä kohtaa.
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #770 : 16.08.08 - klo:13:30 »

Onko asetuksista poistunut sivuston tökkimisen myötä tuo mahdollisuus säätää, minkä alueen viestit näkee tuossa etusivun viimeisissä viesteissä? Itse ainakin säätäisin nuo vapaamuotoiset mieluusti pois, mutta en enää löytänyt asetuksista kyseistä kohtaa.
Kaikki moinen liittynee siihen sivujen nyykähtämiseen jokin aika sitten. Kunhan se Juha nyt sen sitten fiksaisi.....
tallennettu

Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #771 : 18.08.08 - klo:22:42 »

Ei ratkennut sillä millä oletin.. Tutkitaan vielä.. Pahoittelen viivästystä, mutta suhteellisen hidasta puuhaa kun en oikeen tiedä mistä vika johtuu edes vielä.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #772 : 26.08.08 - klo:15:03 »

Mikäs pilkki ja vetouistelu.infoa vaivaa kun ei mulla ainakaan avaudu...?
tallennettu
ode
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #773 : 26.08.08 - klo:15:07 »

mulla ainakin toimii moitteetomasti Huh
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #774 : 26.08.08 - klo:15:08 »

Ihan ok toimii täälläkin.
Tosin vkl oli mulla heittiksen kanssa samaa ongelmaa muiden toimiessa moitteettomasti. Siihenkin buutti auttoi Iskee silmää
tallennettu

Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu