Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #725 : 18.04.08 - klo:20:07 » |
|
Tämä foorumi on vielä talviajassa.  Profiili - Keskustelualueen asetukset -> Aikaeron asetus: 1 tunti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pasi1
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #726 : 18.04.08 - klo:20:36 » |
|
Ja toinen juttu on että kun kirjautuu sisään ja painaa ''Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.'' se listaa siihen aiheet mihin on kirjoitettu edellisen käynnin jälkeen mutta sitten kun painaa tuolta ylhäältä painiketta KESKUSTELU niin siellä on vielä välillä jonkun aiheen edessä sininen merkki ja siellä on lukematon viesti, mikä ei näkynyt silloin kun painoi ''Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.'' Muokatut viestit eivät näy uusimmissa eikä viimeisen käynnin jälkeen kirjoitetuissa viesteissä vaikka viestille tuleekin sininen leima; johtunee forum-ohjelmistosta. Ekaan kyssäriisi Juha varmaan osaa vastata tyhjentävästi, voisin veikata, että "tyhjennä välimuisti ja poista cookiet" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #727 : 19.04.08 - klo:09:33 » |
|
Selvä tuo  Ei tuo nyt niin hirveätä ole, mutta hieman häiritsevää vain. Kiitos !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #728 : 20.04.08 - klo:12:08 » |
|
Mulla on useita ideoita auki joista toivottavasti palaveraataan jossain määrin Siuron keikan yhteydessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Tahtoo ul-välineet
Profiili
|
 |
« Vastaus #729 : 01.05.08 - klo:12:33 » |
|
Olen tässä ihmetellyt, että miksi minun lähettämäni yksityisviestit eivät näy tuolla "arkistossa", mutta vastaanotetu näkyvät? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yksi perillä, toinen tulossa. 
|
|
|
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #730 : 01.05.08 - klo:12:37 » |
|
Olen tässä ihmetellyt, että miksi minun lähettämäni yksityisviestit eivät näy tuolla "arkistossa", mutta vastaanotetu näkyvät?  Pitää muokata asetuksia että ne tallentuvat, eli Profiili->yksityisviestien asetukset->ja sielä ruksi kohtaan tallenna automaattisesti lähetetyt viestit..... sitten ne jää sinne arkistoon 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Tahtoo ul-välineet
Profiili
|
 |
« Vastaus #731 : 01.05.08 - klo:12:50 » |
|
Juu, näyttää toimivan. Kiitos! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yksi perillä, toinen tulossa. 
|
|
|
johndoe
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #732 : 01.05.08 - klo:12:50 » |
|
Tänään varhain aamulla näkyi joku ihme-ilmoitus tuolla alakulmassa jossa oli jotain juttua Freakloader nickiin liittyen, oliko se joku bugi vai jotain draamaa. Siellä näkyi myös osio jossa paikan ylläpitäjät kirjautuvat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #733 : 04.05.08 - klo:11:16 » |
|
tuli mieleen sellanen juttu lähinnä uusia käyttäjiä silmälläpitäen, että onkos täällä sivuilla missään listaa modeista sun muista miekkahihoista, joilta apuja voi kysellä hädän hetkellä  nyt visiin ainoa vaihtoehto on katsella vaan tuota "paikalla" listaa ja toivoa että siinä on joku sinisenä tai punaisena 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #734 : 04.05.08 - klo:11:31 » |
|
tuli mieleen sellanen juttu lähinnä uusia käyttäjiä silmälläpitäen, että onkos täällä sivuilla missään listaa modeista sun muista miekkahihoista, joilta apuja voi kysellä hädän hetkellä  nyt visiin ainoa vaihtoehto on katsella vaan tuota "paikalla" listaa ja toivoa että siinä on joku sinisenä tai punaisena  Joo, tommonen lista on tarkoitus tehdä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Pasi1
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #735 : 04.05.08 - klo:11:32 » |
|
Joo, tommonen lista on tarkoitus tehdä. Heittiksen henkilökunta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #736 : 19.05.08 - klo:17:44 » |
|
miksi... kirjoitan tuonne yläreunaan tunnarin ja salasanan, niin tämä herjaa että salasana on väärä. kirjoitan saman uudestaan, ja kas kummaa, se kelpaakin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #737 : 22.05.08 - klo:19:53 » |
|
Mikä on kun ei tuo korkiksen "riko-vaaput" aihe muutu luetuksi vaan herjaa koko ajan, että on lukematon uusi viesti. Ei auttanut koneen tai netin uudelleen avaus.  Edit: joku bugi tai jotain, kun korkis laittoi uuden viestin sinne niin sit sai taas muuttaa luetuksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.08 - klo:19:55 kirjoittanut Allu-Santeri »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #738 : 25.05.08 - klo:21:05 » |
|
Sori offtopic kun ei liity foorumiin, mutta tuo saaliiden muokkaus ei toimi. Piti lisätä kirjolohi, mutta valitsin vahingossa kalalajiksi kissakalan  . Kun huomasin, että saaliini lajin kohdalla lukee "Kissakala", valitsin ylhäältä "SAALIIT" ja sieltä "Hallitse saaliitasi". Sitten lukee, että nimimerkilläni on lisätty kolme saalista, joista yksi on kissakala ja kaksi on kirjolohia. Oikeasti olen lisännyt vain yhden saaliin, ja sen laitoin vahingossa kissakalana. Ja kun painan linkkiä "MUOKKAA KALAA", lukee että www-sivua ei löydy...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #739 : 25.05.08 - klo:21:10 » |
|
Jos mahdollista, olisi sittenkin varmaan helpointa jos joku ylläpitäjistä/yleisvalvojista poistaisi sen toisen kirjoloheni ja kissakalan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #740 : 25.05.08 - klo:21:34 » |
|
Juhan poissa ollessa kokeileppa seuraavaa: Mene SAALIIT osioon Sieltä HALLITSE SAALIITASI Valitse omista saaliistasi se mitä haluat poistaa ja sen perässä on MUOKKAA KALAA Ja sieltä sivulta ihan alareunasta POISTA KALAN TIEDOT
Kerro jos ei tuolla onnistu mutta itse sain sillä poistettua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #741 : 25.05.08 - klo:22:05 » |
|
Ja kun painan linkkiä "MUOKKAA KALAA", lukee että www-sivua ei löydy...
Valitse omista saaliistasi se mitä haluat poistaa ja sen perässä on MUOKKAA KALAA

|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #742 : 17.06.08 - klo:23:17 » |
|
mites pelikiellon saanut henkilö voi olla paikalla? vai tarkottaakos tuo pelikielto vaan sitä ettei pysty kirjottamaan mihinkään?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #743 : 17.06.08 - klo:23:27 » |
|
mites pelikiellon saanut henkilö voi olla paikalla? vai tarkottaakos tuo pelikielto vaan sitä ettei pysty kirjottamaan mihinkään?
On erilaisia "pelikieltoja" eli jos ei ole mitään varsinaisesti häröillyt mutta ei usko opastusta niin voidaan antaa myös vain kirjoituskielto. Ja sillä yleensä pyritään lähtemään liikkeelle. Aina sekään ei toimi..... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #744 : 26.06.08 - klo:19:21 » |
|
en tiedä tuliko tää oikeeseen osastoon mutta kun olen loggautumassa sisään heittikseen (käyttäjätunnus ja salasana tulevat automaattisesti) niin vasta kolmannella yrityksellä kirjaa mut sisään mikä avuksi? ja tää ongelma on tullut vasta kun asensin ton uusimman tuliketun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #745 : 26.06.08 - klo:20:27 » |
|
en tiedä tuliko tää oikeeseen osastoon mutta kun olen loggautumassa sisään heittikseen (käyttäjätunnus ja salasana tulevat automaattisesti) niin vasta kolmannella yrityksellä kirjaa mut sisään mikä avuksi? ja tää ongelma on tullut vasta kun asensin ton uusimman tuliketun.
Mielenkiintoista. Itse en ole vielä asentanut uutta tulikettua koska kaikki mun pluginit eivät toimi siinä, asentelen johonkin testikoneelle kyseisen selaimen huomenna ja testaan miten toimii. Onko muilla firefox 3:sen käyttäjillä vastaavaa ongelmaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #746 : 26.06.08 - klo:20:54 » |
|
Onko muilla firefox 3:sen käyttäjillä vastaavaa ongelmaa?
Saatujen tietojen mukaan sen verta buginen toistaiseksi ettei ole vielä tullut. Jahka päivityksiä tulee niin sitten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #747 : 26.06.08 - klo:21:56 » |
|
Onko muilla firefox 3:sen käyttäjillä vastaavaa ongelmaa?
Mulla ollut tulikettu 3 käytös julkaisupäivästä lähtien, eikä ole ollut kyllä minkään sortin ongelmia kirjautumisissa tai missään muussakaan. Niin ja XP käyttiksenä, vista on sitten asia erikseen ongelmiensa kanssa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K1M
Jäsen

Poissa
Säästä vesi kaloille
Profiili
|
 |
« Vastaus #748 : 26.06.08 - klo:22:16 » |
|
Minullakin on kyllä Firefox 3 pelittäny loistavasti ihan joka sivustolla. Käyttiksenä on XP.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #749 : 26.06.08 - klo:23:03 » |
|
sain korjattua vian sillä kun menin poistamaan tallennetuista salasanoista heittiksen tiedot ja tallensin uudestaa ja kokeilin nyt muutamaan otteeseen ja näytti auttavan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
|
|
|
|