|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #700 : 28.03.08 - klo:22:57 » |
|
Tehdään perhokalastus.info niin saadaan taas asiallista porukkaa pois täältä foorumilta. Kuten on jo käynyt pilkkimisen ja vetouistelun kanssa. Lähes jokainen heittokalastaja myös uistelee välillä ja jotain kokemusta ja tietoa siitäkin löytyy, mut ei muuta kuin toiselle foorumille löpisemään. Pilkkimisen kanssa sama juttu, kun täällä hiljaista niin ei siinä mitään, luodaan tyhmiä aiheita ja kysymyksiä ja tapellaan sitten ajankuluksi kun ei ajankohtaisesta kalastamisesta saa puhua... Jos vaan riittää kapasiteetti pitämään noi asiat samalla foorumilla, niin järjen köyhyyttä niitä hajoittaa, oli sitten syyt mitkä tahansa. Vapaamuotoista aihetta vaan kehiin kun tietty aihealue siirtyy talvi-/kesälomalle. Mut jos tilastollisesti haluaa kärjessä pysyä, niin ei muuta kuin antaa mennä samaa rataa vaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #701 : 28.03.08 - klo:22:59 » |
|
Mikäs nyt oli Temesin pointti äskeisessä? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #702 : 28.03.08 - klo:23:02 » |
|
Jaahas, googletin äsken tuon perhokalastus.infon ja sellainen olikin jo. No, hyvä tietää sitten sekin. Lähes kaikki kalastusmuodot kiinnostaa itseänikin, mut kaikki eri foorumeilla niin olkoot rauhassa... Valitaan sitten tämä alue.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #703 : 28.03.08 - klo:23:11 » |
|
Pisteet temesin ehdotukselle! Kaikki alueet pilkintä, vetouistelu ja pervoilu samaan foorumiin. Eli tänne lisättäisiin noi pilkki-, vetouistelu- ja perho-osastot. Pyydyskalastuksen voisi jättää omaksi foorumiksi, mutta muut yhteen ja samaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TMU-82
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #704 : 28.03.08 - klo:23:20 » |
|
Pisteet temesin ehdotukselle! Kaikki alueet pilkintä, vetouistelu ja pervoilu samaan foorumiin. Eli tänne lisättäisiin noi pilkki-, vetouistelu- ja perho-osastot. Pyydyskalastuksen voisi jättää omaksi foorumiksi, mutta muut yhteen ja samaan!
Eli kalastus.info sivustot pystyyn, jonka sisälle mahtuisi kaikki edellämainitut lajit? Ei mikään hullumpi idea, kunhan olisi tarpeeksi ylläpitäjiä ja toteutus olisi toimiva. Ihan mielellään sitä itsekkin lukisi mielekkäät viestit saman sivuston sisältä, kuin monen eri sivuston.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mulle kävi vahinko. Sain kalastusreissulla kalan...
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #705 : 28.03.08 - klo:23:20 » |
|
Ja tämä foorumeiden yhdistäminen siis vain siinä tapauksessa jos Juhan(tai kenestä se ikinä on kiinni niin hänen) resurssit siihen riittävät. Jos ei resurssit riitä, niin ei sille mitään mahda. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #706 : 28.03.08 - klo:23:29 » |
|
Ja tämä foorumeiden yhdistäminen siis vain siinä tapauksessa jos Juhan(tai kenestä se ikinä on kiinni niin hänen) resurssit siihen riittävät. Jos ei resurssit riitä, niin ei sille mitään mahda.  Asiaa on puitu jo aikaa sitten eli että olisi yksi kokoomasivu josta jokainen voisi siirtyä haluamalleen osiolle. Se ei aikanaan saanut kannatusta kovinkaan paljon joten se haudattiin silloin Juhan toimesta. Kaikkien yhdistäminen samaan foorumiin taas ei eroisi mitenkään muista alan foorumeista ja poistaisi idean koko heittiksen perustamisesta. Jos uuden välilehden avaaminen on on ylivoimainen suoritus niin ei kannata moiseen ryhtyä. Aiheesta löytyy juttua saitilta jo riittämiin. Se mitä heittiksen V3 tuo tullessaan on vielä täysin auki. Mutta tuolle perhostelulle on heittäjien muassa oma paikkansa joten oma osio on sille kerrasaan toivottava ja aiheesta on laiteltu Juhalla viestiä. Odotellaan ja katellaan. Ei näitä hommia kukaan kumminkaan 24h tee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #707 : 28.03.08 - klo:23:50 » |
|
Vaikka tähän nyt liitettäisiinkin joku muu kalastusmuoto samaan, niin miten ihmeessä se tekee tästä paikasta samanlaisen kuin muista paikoista?? Arvatkaa sata kertaa oltaisiinko täältä jo lähdetty muille foorumeille jos tuo väite pitäisi paikkaansa. Tämä paikka ei ole samanlainen härölaatikko kun noi muut ovat. Jos tämä heittiksen linja pysyisi yhtä lujana jatkossakin, niin ei tästä mitään suomi24-sivua tulisi vahingossakaan vaikka täällä siitä OLEELLISESTA, eli kalastuksesta puhuttaisiin laajemminkin. Aktiivinen porukka keskustelisi täällä vuodenajasta riippumatta jos näin vaan olisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
igors
Ihmisohjus
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #708 : 29.03.08 - klo:09:17 » |
|
Lainaus Vaikka tähän nyt liitettäisiinkin joku muu kalastusmuoto samaan, niin miten ihmeessä se tekee tästä paikasta samanlaisen kuin muista paikoista?? Arvatkaa sata kertaa oltaisiinko täältä jo lähdetty muille foorumeille jos tuo väite pitäisi paikkaansa. Tämä paikka ei ole samanlainen härölaatikko kun noi muut ovat. Jos tämä heittiksen linja pysyisi yhtä lujana jatkossakin, niin ei tästä mitään suomi24-sivua tulisi vahingossakaan vaikka täällä siitä OLEELLISESTA, eli kalastuksesta puhuttaisiin laajemminkin. Aktiivinen porukka keskustelisi täällä vuodenajasta riippumatta jos näin vaan olisi.En oikeastaan ymmärrä mistä johtuu mutta viime aikoina olen ollut lähes jokaisesta asiasta juuri samaa mieltä kuin Temesikin. Esimerkiksi Temesin edellinen kirjoitus on juuri kuin olisin itse sen kirjoittanut. Niin, ja perusteluita myöden. ( miten muuten sopii pilkku ja ja- sana heti perään  ) kielioppi kielioppi  onneksi ei häritse minua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia 
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #709 : 29.03.08 - klo:10:47 » |
|
En oikeastaan ymmärrä mistä johtuu mutta viime aikoina olen ollut lähes jokaisesta asiasta juuri samaa mieltä kuin Temesikin. Esimerkiksi Temesin edellinen kirjoitus on juuri kuin olisin itse sen kirjoittanut. Niin, ja perusteluita myöden. ( miten muuten sopii pilkku ja ja- sana heti perään  ) kielioppi kielioppi  onneksi ei häritse minua. Minä olen huomannut aivan saman asian! Temesiltä satelee juuri samoja ideoita, mitä minä pyörittelen päässä, enkä jaksa kirjoittaa tänne. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #710 : 29.03.08 - klo:22:23 » |
|
( miten muuten sopii pilkku ja ja- sana heti perään  ) kielioppi kielioppi  onneksi ei häritse minua. Jos tähän kysymykseen pitäisi vastata, niin äidinkielessä on sellainen pointti et pilkun jälkeen saa käyttää JA-sanaa asian vaihtuvuudessa esimerkiksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen

Poissa
yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua
Profiili
|
 |
« Vastaus #711 : 30.03.08 - klo:10:13 » |
|
Kesäaikaan itsekukin tänään heräsi, vaan taitaa "Heittiksen" aika kulkea talviajassa. Voiko tuota jotenkin rukata asetuksista?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #712 : 30.03.08 - klo:11:03 » |
|
Profiili -> Keskustelualuen asetukset -> Aikaeron asetus
Juha kaiketi pystyy säätämään koko fooruminkin kesäaikaan, joten jos nyt vaihtaa itse aikaeron, se on tunnin edellä sitten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #713 : 03.04.08 - klo:23:06 » |
|
Juha kaiketi pystyy säätämään koko fooruminkin kesäaikaan, joten jos nyt vaihtaa itse aikaeron, se on tunnin edellä sitten.
pystyiskö? alko just nimittäin häiritseen ku jokaisessa eilisessä viestissä lukee että kirjotettu tänään, vaikka "tänään" on ollu vasta 5 min 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #714 : 04.04.08 - klo:13:53 » |
|
Mites omiaasetuksia voi muuttaa niin, että jokaisesta yv:stä ei tule muistusta sähköpostiin???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #715 : 04.04.08 - klo:14:08 » |
|
Mites omiaasetuksia voi muuttaa niin, että jokaisesta yv:stä ei tule muistusta sähköpostiin???
Profiili-> yksityisviestien asetukset-> ja sieltä alimmaisena on teksti : Muistuta sähköpostilla aina kun saan uuden yksityisviestin. Siitä nuolivalikosta otat kohdan "ei koskaan".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #716 : 04.04.08 - klo:16:59 » |
|
Täällä jossain vaiheessa varmaan onkin jo tätä kysytty mutta miten YV:llä voi lähettää kuvia jotka on otettu digikameralla? Tuossa on kyllä tuo lisää kuva nappi mutta miten sitä käytetään? [img]/[img] mikä koodi noitten väliin tulee laittaa jotta kuva näkyy?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #717 : 04.04.08 - klo:17:03 » |
|
Täällä jossain vaiheessa varmaan onkin jo tätä kysytty mutta miten YV:llä voi lähettää kuvia jotka on otettu digikameralla?
Ei voi lähettää yv:llä kuvia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #718 : 04.04.08 - klo:20:41 » |
|
Mulla ei toimi (pihanurmikon) esikastelu (siis katselu  )? Tuota, miten on muilla? Jää vain viesti, että "ladataan esikatselua" ja sitähän saa kahtua vaikka koko päivän. Sama homma on muuten sekä duunissa että kotona. Ärsyttävä ominaisuus...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #719 : 04.04.08 - klo:20:46 » |
|
Mulla ei toimi (pihanurmikon) esikastelu (siis katselu  )? Tuota, miten on muilla? Jää vain viesti, että "ladataan esikatselua" ja sitähän saa kahtua vaikka koko päivän. Sama homma on muuten sekä duunissa että kotona. Ärsyttävä ominaisuus... Minusta se ei ole edes koskaan toiminut. Juha voinee korjata jos olen väärässä. Itse ihmettelen koko nappulan olemassa oloa; se ei kumminkaan estä kirjoittajaa päästämästä sammakoita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #720 : 04.04.08 - klo:20:52 » |
|
Ihme minulla se toimii aivan moitteettomasti. Sekunnin verran siinä lukee ladataan esikatselua ja sitten se rävähtää siihen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #721 : 04.04.08 - klo:21:07 » |
|
Ihme minulla se toimii aivan moitteettomasti. Sekunnin verran siinä lukee ladataan esikatselua ja sitten se rävähtää siihen.
Samat sanat. Ei mulla ole ainakaan mitään ongelmia tuon suhteen ollut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #722 : 04.04.08 - klo:21:22 » |
|
joo ei mitään... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #723 : 18.04.08 - klo:19:47 » |
|
Minkä takia kaikki viestit eivät näy vaikka koko ajan tarkistaisi on tullut uusia viestejä.
Tässä esimerkki. Oon koko illan täs kattellu uusia viestejä ja odottanu jos joku tänne jotain kirjoittaa. Nyt äsken vasta kun tarkistin uudet viestit niin siellä oli yksi uusi viesti aiheessa vidoet ja vitsin tapaiset. Ja sen oli lähettänyt pikeslayer vähä ennen SEITSEMÄÄ. Mä oon seitsemän jälkeen tarkistanu uudet viestit aikani 5 kertaa ja se näky siel vasta ihan äsken.
Ja toinen juttu on että kun kirjautuu sisään ja painaa ''Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.'' se listaa siihen aiheet mihin on kirjoitettu edellisen käynnin jälkeen mutta sitten kun painaa tuolta ylhäältä painiketta KESKUSTELU niin siellä on vielä välillä jonkun aiheen edessä sininen merkki ja siellä on lukematon viesti, mikä ei näkynyt silloin kun painoi ''Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.''
Tälläistä on ilmennyt jo jonkin aikaa. Toivottavasti joku tajusi mun pointtini.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Tahtoo ul-välineet
Profiili
|
 |
« Vastaus #724 : 18.04.08 - klo:20:04 » |
|
Minkä takia kaikki viestit eivät näy vaikka koko ajan tarkistaisi on tullut uusia viestejä.
Tämä foorumi on vielä talviajassa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yksi perillä, toinen tulossa. 
|
|
|