Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:03:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Tuki ja tiedotukset
| |-+  Tuki & kysymykset
| | |-+  Pikku kysymyksiä.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 33 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pikku kysymyksiä.  (Luettu 27822 kertaa)
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 01.09.06 - klo:22:36 »

Kevytkalastaja kerto tuolla mistä nimimerkkisi keskustelussa ettei oikein tykkää nimimerkistään ja samaa mieltä oon omastani. Uteliaisuuttani kyselen että onnistuuko sen vaihto jos keksii omasta mielestään paremman?
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 01.09.06 - klo:22:39 »

Kevytkalastaja kerto tuolla mistä nimimerkkisi keskustelussa ettei oikein tykkää nimimerkistään ja samaa mieltä oon omastani. Uteliaisuuttani kyselen että onnistuuko sen vaihto jos keksii omasta mielestään paremman?
Ei nimi miestä/naista pahenna, jos ei mies/nainen nimeä Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää. Nimimerkillä 10v sama nimimerkki Virnistää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 01.09.06 - klo:23:03 »

Ei nimi miestä/naista pahenna, jos ei mies/nainen nimeä Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää. Nimimerkillä 10v sama nimimerkki Virnistää

Turhaa tupakan mollaamista kun mulla Stögö nimimerkkinä.  Virnistää
Jos asiaakin vähän... Vaikka oon käyttäny tota nimimerkkiä täällä ja parilla muullakin palstalla jo muutaman vuoden, en siltikään tunne sitä omakseni. Ei vaan kuvaa meikäläistä juuri mitenkään vaikka välillä vedänki tupakkaa ku korsteeni... Hymyilee
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 02.09.06 - klo:00:16 »

Onnistuu, mutta suosittelen olemaan vaihtamatta ainakaan vielä tässä foorumin versiossa. Horzalla testattiin tuota nimimerkin vaihtoa ja se ei mennyt ihan putkeen. Joten jos vaan mahdollista niin älkää vaihtako ennen kuin olen päivittänyt foorumin version uudempaan -> kohtapuolin.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 02.09.06 - klo:00:44 »

Turhaa tupakan mollaamista kun mulla Stögö nimimerkkinä.  Virnistää
Jos asiaakin vähän... Vaikka oon käyttäny tota nimimerkkiä täällä ja parilla muullakin palstalla jo muutaman vuoden, en siltikään tunne sitä omakseni. Ei vaan kuvaa meikäläistä juuri mitenkään vaikka välillä vedänki tupakkaa ku korsteeni... Hymyilee

Älkää nyt hyvät ihmiset alkako nimimerkejä vaihtelemaan. Hymyilee Mielestäni noissa ei ole mitään vikaa. Pysyy foorumikin selvempänä kun on yksi ja sama nimimerkki.
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 02.09.06 - klo:00:47 »

Älkää nyt hyvät ihmiset alkako nimimerkejä vaihtelemaan. Hymyilee Mielestäni noissa ei ole mitään vikaa. Pysyy foorumikin selvempänä kun on yksi ja sama nimimerkki.
Samaa mieltä,vaikka "kevytkalastaja" onkin ihan suolesta.. Virnistää
tallennettu

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 02.09.06 - klo:01:30 »

Samaa mieltä,vaikka "kevytkalastaja" onkin ihan suolesta.. Virnistää

En mäkään lähe vaihtaa nimee just tosta samasta syystä. Tympäsee vaan ku pitiki mennä ottaa tollanen nimi. Ihan omaki olis riittäny...
tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #32 : 02.09.06 - klo:09:54 »

Eihän me muut sitten tiedetä kuka puhuu? Kun katsoo kirjoittajaa ja siellä lukee kevytkalastaja, tietää heti että se on se ukko ja sellasta asiallista tekstiä on tulossa. Mutta jos se on joku muu, niin mitäs sitten? Ei se enää olekaan se kevytkalastaja vaan joku muu.  Surullinen
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 02.09.06 - klo:13:42 »

Eihän me muut sitten tiedetä kuka puhuu? Kun katsoo kirjoittajaa ja siellä lukee kevytkalastaja, tietää heti että se on se ukko ja sellasta asiallista tekstiä on tulossa. Mutta jos se on joku muu, niin mitäs sitten? Ei se enää olekaan se kevytkalastaja vaan joku muu.  Surullinen
Just tästä syystä en lähde nimimerkkiäni vaihtamaan.Toivottavasti sitä tähänkin tottuu.Ja eipä sillä nimimerkillä ole kovin paljon painoarvoa muille kuin itselleen..Muille se on suht sama,minkälaisen nimimerkin oot itselles räpeltäny,ei se pärstäkerroin nimimerkin myötä paremmaksi muutu.
tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #34 : 02.09.06 - klo:20:21 »

Niin, ei sillä nimimerkillä niin paljoa väliä ole, sillon kyllä saattaa tuntua jossain jos joku vaikka nauraa nimimerkkiäsi julkisesti tai jotain vastaavaa.
tallennettu

temesi
Vieras
« Vastaus #35 : 12.09.06 - klo:23:18 »

Olisiko mahdollista saada vaikka tuohon etusivulle liitettyä auringon nousu- ja laskuajat, sekä hämärän alkamisaika ja loppumisaika??
Noi on sellaisia tärkeitä asioita joita aina joutuu etsimään pitkin nettiä kun suunnitellaan kalareissuja.
tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 12.09.06 - klo:23:38 »

Olisiko mahdollista saada vaikka tuohon etusivulle liitettyä auringon nousu- ja laskuajat, sekä hämärän alkamisaika ja loppumisaika??
Noi on sellaisia tärkeitä asioita joita aina joutuu etsimään pitkin nettiä kun suunnitellaan kalareissuja.

Kyllä ne siihen saa crapattua kuhan vaan kerrot että missä noi on esillä.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 12.09.06 - klo:23:47 »

Ilmatieteenlaitoksen sivuilla nousu ja lasku on ihan paikkakuntakohtasesti.

Edit: www.ilmatieteenlaitos.fi ja tuolta paikallissää.
« Viimeksi muokattu: 12.09.06 - klo:23:56 kirjoittanut Stögö » tallennettu

-dasse-
Vieras
« Vastaus #38 : 13.09.06 - klo:07:49 »

Kyllä ne siihen saa crapattua kuhan vaan kerrot että missä noi on esillä.

Tuohon voisi sanoa severran vielä että olisi semmonen homma että joku kalenteri kertois aina että onko huominen hyvä kalastuskeli (vaikka hauelle ja sit lohikaloille ja niin edespäin ja minkälainen sää olisiko mahdollista Huh Huh Huh
« Viimeksi muokattu: 13.09.06 - klo:18:33 kirjoittanut -dasse- » tallennettu
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 12.10.06 - klo:20:12 »

Näkeekö jostain tuon käyttäjälistan? Ihmettelen vaan, että miten täällä voi jo entuudestaan olla kaksi semmoista nimimerkkiä, eli Jykä ja Jykä1, jotka minulla on ollut käytössä ties kuinka kauan, jälkimmäinen kalastus.com:ssa ja edellinen kalamies.com:ssa. Mutta ollaan nyt sitten täällä Original Jykä  Hymyilee leveästi

edit: löytyihän se lista. Eiks tuon Jykän voisi oikeasti poistaa ja antaa nimimerkin minulle, olenhan kirjoittanut 200% enemmän viestejä kuin se  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 12.10.06 - klo:20:14 kirjoittanut Original Jykä » tallennettu

Deadman walking.
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 12.10.06 - klo:21:02 »

Näkeekö jostain tuon käyttäjälistan? Ihmettelen vaan, että miten täällä voi jo entuudestaan olla kaksi semmoista nimimerkkiä, eli Jykä ja Jykä1, jotka minulla on ollut käytössä ties kuinka kauan, jälkimmäinen kalastus.com:ssa ja edellinen kalamies.com:ssa. Mutta ollaan nyt sitten täällä Original Jykä  Hymyilee leveästi

edit: löytyihän se lista. Eiks tuon Jykän voisi oikeasti poistaa ja antaa nimimerkin minulle, olenhan kirjoittanut 200% enemmän viestejä kuin se  Iskee silmää

http://www.heittokalastus.info/forum/index.php?action=mlist;sa=search
tallennettu

Juha Söderholm

esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 17.10.06 - klo:16:46 »

Jostain huomasin Yleiset statistiikat kohdan, jossa luki jotenkin näin maksimi haukkumiset yhdelle käyttäjälle: Juha -6. Sitten katsoin Juhan karmanmuutos tilastoa ja hänellä oli vain yhden kerran annettu miinuskarmaa. http://www.heittokalastus.info/forum/index.php?action=ownkarma;u=1
Miten tämä on mahdollista?

Sorry sekavasta viestistä, kone ei oikein toimi.
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 17.10.06 - klo:17:28 »

Se kohta tarkoittaa,että kuka saittilainen on läpsinyt eniten,eikä sitä,että ketä on läpsitty eniten.
tallennettu

esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 17.10.06 - klo:19:10 »

Se kohta tarkoittaa,että kuka saittilainen on läpsinyt eniten,eikä sitä,että ketä on läpsitty eniten.
Aijaa.. No kiitos vastauksesta!
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 17.10.06 - klo:23:40 »

Äsken ei ainakaan mulla saanut heti yhteyttä serveriin ja pukkas jotain warningia..Nyt kuitenkin taas pääsin takas tänne,eli ei ihan ehtinyt maailmani kaatua Hymyilee
Tarkemmin ottaen:

Notice: Undefined variable: group in /home/webteam/juha/heittokalastus.info/index.php on line 5

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/webteam/juha/heittokalastus.info/index.php on line 15

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/webteam/juha/heittokalastus.info/index.php on line 17

Tapahtui virhe: Ei tietokanta yhteyttä! Kokeile myöhemmin uudestaan.
tallennettu

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 17.10.06 - klo:23:48 »

Mulle herjas "connection problems". Rupesin jo miettimään ja kiroilemaan mielessäni et mikä peijjoona tähän koneeseen nyt taas tuli. Hymyilee leveästi
tallennettu

Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 17.10.06 - klo:23:55 »

Mulle herjas "connection problems". Rupesin jo miettimään ja kiroilemaan mielessäni et mikä peijjoona tähän koneeseen nyt taas tuli. Hymyilee leveästi

Päivitin palvelimen niin stoppas tietokannan hetkeks aikaa.
tallennettu

Juha Söderholm

Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 18.10.06 - klo:00:22 »

Päivitin palvelimen niin stoppas tietokannan hetkeks aikaa.

No sehän selittääkin aika paljon. Hymyilee
tallennettu

roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 19.10.06 - klo:23:13 »

en tiedä oliko vika omassa koneessa vai jossain muualla.
olin kirjautuneena sisälle ja painoin vastaus painiketta ja ruutu muuttui kokonaan valkoiseksi ja sivut jumiin.
yritin uudestaan tänne mutta ei onnistunut.

nyt näköjään taas toimii.
tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #49 : 19.10.06 - klo:23:15 »

en tiedä oliko vika omassa koneessa vai jossain muualla.
olin kirjautuneena sisälle ja painoin vastaus painiketta ja ruutu muuttui kokonaan valkoiseksi ja sivut jumiin.
yritin uudestaan tänne mutta ei onnistunut.

nyt näköjään taas toimii.
Se syy kerrottiin tuolla toisessa aiheessa. Hymyilee
http://www.heittokalastus.info/forum/index.php/topic,1062.0.html
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 33 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu