Teukka
Aktiivi
Jäsen

Poissa
-.-.-.-.-.-.-
Profiili
|
 |
« : 18.05.06 - klo:15:32 » |
|
laitetaan tällanen missä voi kysyä pikku kysymyksiä koskien foorumia.
elikkäs oma kyssä ois,et mitäs tuo profiilissa lukeva karma tarkoittaa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.07 - klo:14:28 kirjoittanut abo »
|
tallennettu
|
hoi
|
|
|
majm
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 18.05.06 - klo:15:38 » |
|
Hyvää tai huonoa henkeä, karma voi olla positiivisella puolella tai negalla. Eli muiden käyttäjien mielipiteitä esim. sinusta. Juha kertokoot tarkemmin tuleeko toi oikein käyttöönkin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 18.05.06 - klo:15:44 » |
|
Käytännössä toi tarkoittaa että jos hemmo käyttäytyy huonosti niin muut käyttäjät antavat huonoa karmaa, jos taas hemmo antaa jatkuvasti hyviä neuvoja ja on muutenkin asiallinen ja kaikille mukava niin karma menee plussalle.
Käytössä on. Mutta ennen kuin karmaa voi antaa vaaditaan tietty minimäärä viestejä (tämä ei sitten tarkoita että kannattaa alkaa spammailemaan turhanpäiväisyyksillä foorumia, tälläiset viestit poistetaan hyvin äkkiä ja saattaapi niistä napsahtaa porttikieltoakin).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Teukka
Aktiivi
Jäsen

Poissa
-.-.-.-.-.-.-
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 18.05.06 - klo:15:47 » |
|
no nyt tuli seleväksi. en sitte postannu tätä viestiä että viesti määrä nousis..  jos saan kysästä,ni paljoks se vviestimäärä pitää olla,että voi antaa karmaa..?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hoi
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 18.05.06 - klo:15:48 » |
|
no nyt tuli seleväksi. en sitte postannu tätä viestiä että viesti määrä nousis..  jos saan kysästä,ni paljoks se vviestimäärä pitää olla,että voi antaa karmaa..? Enpä viitti sitä tässä julkaista ettei turhia viestejä ala satelemaan, mutta järin iso se ei ole  Edit. Taisit itsekin huomata tämän viestin jälkeen paljonko se määrä on =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
M@ra
Jäsen

Poissa
Raitapaitojen vihollinen.
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 18.06.06 - klo:07:18 » |
|
Sitä vain kysyisin, että aina kun lisätään jokin kuva tuonne galleriaan, niin miksi kuvaan tulee tuo "heittokalastus.info" logo?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 18.06.06 - klo:11:22 » |
|
Sitä vain kysyisin, että aina kun lisätään jokin kuva tuonne galleriaan, niin miksi kuvaan tulee tuo "heittokalastus.info" logo?
Copyrighti ettei kuvia löydy ties mistä ja ettei meidän kaistaa varasteta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jamppa
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 18.06.06 - klo:18:36 » |
|
Miksiköhän toi mun karma on negalla ?  Olen koko ajan ollut ihan asiallinen.  :'(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 18.06.06 - klo:18:37 » |
|
Miksiköhän toi mun karma on negalla ?  Olen koko ajan ollut ihan asiallinen.  :'( Eräs tietty käyttäjä on läpsinyt karmaa vähän miten sattuu, nostin karman antamiseen vaadittavan viestimäärän. Otin nuo negatiiviset karmat sinulta pois.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 18.06.06 - klo:19:07 » |
|
Miten mä saan semmosen mainostussysteemin kuin sulla (Juha) kun surffailen muilla sivuilla? Se "heittokalastus.info, koukussa kalastukseen" tai jotain sinne päin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 18.06.06 - klo:22:16 » |
|
Miten mä saan semmosen mainostussysteemin kuin sulla (Juha) kun surffailen muilla sivuilla? Se "heittokalastus.info, koukussa kalastukseen" tai jotain sinne päin.
Teet bannerin ja lisäät sen esim: www.bannerinvaihto.fiVAi meinaatko bannerien tekemistä? VilleK osaa auttaa sua paremmin niissä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.06 - klo:23:21 kirjoittanut Juha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jamppa
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 19.06.06 - klo:14:04 » |
|
Juu, kiitos paljon juha! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 19.06.06 - klo:18:46 » |
|
Teet bannerin ja lisäät sen esim: www.bannerinvaihto.fiVAi meinaatko bannerien tekemistä? VilleK osaa auttaa sua paremmin niissä  Emmä mitään osaa tehdä. Haluun vaan samanlaisen kun sulla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 19.06.06 - klo:18:54 » |
|
Teet bannerin ja lisäät sen esim: www.bannerinvaihto.fiVAi meinaatko bannerien tekemistä? VilleK osaa auttaa sua paremmin niissä  Emmä mitään osaa tehdä. Haluun vaan samanlaisen kun sulla.  Siis jollekin sivulleko sä tahdot bannerin? Onko sulla sivu? =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 19.06.06 - klo:18:59 » |
|
Teet bannerin ja lisäät sen esim: www.bannerinvaihto.fiVAi meinaatko bannerien tekemistä? VilleK osaa auttaa sua paremmin niissä  Ei mulla mitään sivuja oo  Haluisin vaan että tää sivu sais näkyvyyttä kun pyörin esim. kalamies.comissa ja kalastajat.comissa.  Emmä mitään osaa tehdä. Haluun vaan samanlaisen kun sulla.  Siis jollekin sivulleko sä tahdot bannerin? Onko sulla sivu? =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 19.06.06 - klo:20:46 » |
|
Teet bannerin ja lisäät sen esim: www.bannerinvaihto.fiVAi meinaatko bannerien tekemistä? VilleK osaa auttaa sua paremmin niissä  Ei mulla mitään sivuja oo  Haluisin vaan että tää sivu sais näkyvyyttä kun pyörin esim. kalamies.comissa ja kalastajat.comissa.  Emmä mitään osaa tehdä. Haluun vaan samanlaisen kun sulla.  Siis jollekin sivulleko sä tahdot bannerin? Onko sulla sivu? =) Tolla koodilla saa sivut allekirjoitukseen: [url=http://www.heittokalastus.info/][img]http://www.heittokalastus.info/bannerit/468x60.gif[/img][/url]
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
fatbloke
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 21.06.06 - klo:22:38 » |
|
Olisiko mahdollista muuttaa nämä Kalastusalueet vanhojen läänien mukaisiksi ja niihin tarvittaessa lisätä kalapaikat alasivuina , kuten Teno, Kymi/korkeaskoski jne.
Sitten kalalajeille myöskin omat alasivut. eli kuha, hauki, ahven jne. särkikalat voisi niputtaa samaan ja niille taas omat alasivut jos tarvetta esiintyy?
Lisäksi välineisiin myöskin pyydykset. Lähinnä tietoa millä esimerkiksi täkykaloja pyydetään jne. olisihan sekin tietysti hyvä jos saisi sinnekin alasivut katiska, verkko, rysä.. Vaikka nämä ovatkin heittokalastus.info sivut, niin jos tosiaaan meinataan tehdä hyvät sivut ja laajimmat, niin kannattaisi houkutella myös muitakin kuin jerkkaajia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 21.06.06 - klo:22:51 » |
|
Olisiko mahdollista muuttaa nämä Kalastusalueet vanhojen läänien mukaisiksi ja niihin tarvittaessa lisätä kalapaikat alasivuina , kuten Teno, Kymi/korkeaskoski jne.
Sitten kalalajeille myöskin omat alasivut. eli kuha, hauki, ahven jne. särkikalat voisi niputtaa samaan ja niille taas omat alasivut jos tarvetta esiintyy?
Lisäksi välineisiin myöskin pyydykset. Lähinnä tietoa millä esimerkiksi täkykaloja pyydetään jne. olisihan sekin tietysti hyvä jos saisi sinnekin alasivut katiska, verkko, rysä.. Vaikka nämä ovatkin heittokalastus.info sivut, niin jos tosiaaan meinataan tehdä hyvät sivut ja laajimmat, niin kannattaisi houkutella myös muitakin kuin jerkkaajia.
Noi kalalajikohtaiset oli jo, mutta ne poistettiin yleisön pyynnöstä koska alueita alkoi olemaan vähän liikaa. Verkko, rysä- ja katiskapyynti ei itseäni juurikaan nappaa. Itseasiassa olen koko verkkokalastusta vastaan muuna kun hoitokalastusmuotona ja niin taitaa olla valtaosa (?) muistakin foorumilaisista. Heittokalastuksessa harvemmin tosiaan täkykaloja käsittääkseni käytetään, joten mielestäni tuolle ei ole tarvetta. Mun mielestä (tämä vain henk.koht.) mielipiteeni on että kannattaa keskittyä tekemään yksi juttu kunnolla, olisi vähän hassua jos täällä olisi alueet esim. vetouistelulle tai verkottamiselle koska sivuston nimikin tosiaan kuten mainitsit on Heittokalastus.info, lisäksi kun esim. vetouistelulla on jo varsin aktiivinen ja asiallinen keskustelualue, niin en näe syytä kilpailla heidän kanssaan, myöskin perhokalastusfoorumeita löytyy, todella laadukkaitakin. Heittokalastusaiheista foorumia ei käsittääkseni ole suomessa varsinaisesti vielä ollut, vaikka ks. kalastuslaji taitaa olla kaikkein suosituin, joten uskoisin tänne kävijöiden tulemisen ilmankin että aletaan tason kustannuksella ahnehtimaan. Yleisfoorumeitahan on mm. Kalassa.net, kalastajat.com, kalastus.com ja kalamies.com. Perhokalastus on yksi minkä lisäämistä sivuille on miettinyt, koska onhan se tavallaan myös heittokalastusta, mutta toistaiseksi sitä ei ole ainakaan vielä lisätty. Mutta kyllä näistäkin voi keskustella tuolla Yleistä Kalastuskeskustelua -alueella vapaamuotoisesti. En minä mitenkään tommoista keskustelua sensuroi. Mutta hyviä mielipiteitä, tämmöisiä lisää.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.06.06 - klo:22:54 kirjoittanut Juha »
|
tallennettu
|
|
|
|
fatbloke
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 21.06.06 - klo:23:48 » |
|
Meinasin lähiinä näitä aiheita ja jakoja sen takia, että täällä ainakin näyttää olevan hyvä ote kalastukseen ja minusta on parempi että jako on selkeampi. Kalastus com ja moni muu on aika sillisalaattia, kun kansioita on liian vähän ja ei tosiaankaan viitsi käydä läpi yli 20000 viestiä, jotta saisi tietoa, jota silloin tarvitsisin.onhan tietenkin hakupalvelu, mutta ei siinä kovin usein matchaa ja joillakin foorumeilla on vanhojen kaivelu kiellettyä.
Mitä taasen tulee tuohon täkykaloihin, niin jonkin verran olen kavereiden nähnyt rakseja heittelevän. Eihän ne muikut kovin montaa heittoa kestä, mutta kalaa tulee myöskin sillä tavalla. kesto on pidempi,jos laittaa raksin virran vietäväksi.
Verkotuksesta olen osittain eri mieltä, nimittäin eivät kaikki verkottajat ole ryöstökalastajia ja myöskin kuhajigistelyllä ja haukijerkkauksella saatetaan saada moni mökkiverkottaja kateelliseksi. On nimittäin tässä maassa vielä sen verran vettä että pitäisi kumpienkin kalastajien mahtua mukaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
|
|
|
Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 22.06.06 - klo:00:00 » |
|
Perhokalastus on yksi minkä lisäämistä sivuille on miettinyt, koska onhan se tavallaan myös heittokalastusta, mutta toistaiseksi sitä ei ole ainakaan vielä lisätty.
Ei tarvitse mielestäni lisätäkään. Niillä on oma foorumi, joten turha kai niidenkään kanssa on "kilpailla". Erikoistuminen heittokalastukseen (tosiaan uistimen kera) on hieno juttu ja hyvä vaan jos kun pidätte ylläpidon osalta linjasta kiinni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 22.08.06 - klo:18:18 » |
|
Mites toi homma menee kun aikasemmin kirjauduin ulos ja sit vähän ajan päästä tulin kattoo uudelleen, olin muka kirjautuneena. Kuitenkin sitten kun olin rupeamassa kirjottamaan niin piti kirjautua et sain kirjottaa (koettakaa saada selvää  ). Mistäs kyseinen buugi johtuu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 22.08.06 - klo:21:17 » |
|
Mites toi homma menee kun aikasemmin kirjauduin ulos ja sit vähän ajan päästä tulin kattoo uudelleen, olin muka kirjautuneena. Kuitenkin sitten kun olin rupeamassa kirjottamaan niin piti kirjautua et sain kirjottaa (koettakaa saada selvää  ). Mistäs kyseinen buugi johtuu? Sulla jotenkin cachetti (eli haki välimuistista) kone sivua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 27.08.06 - klo:00:09 » |
|
Sellanen propleema,että hymiöt ei toimi niistä klikkaamalla niinkuin aiemmin,vaan ne pitää kirjoittaa. Ihmeellistä on vain se,että Operalla ja Explorerilla hymiöt toimii tavalliseen tapaan.Siis Mutsilla nyt käytössä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 28.08.06 - klo:11:29 » |
|
Sellanen propleema,että hymiöt ei toimi niistä klikkaamalla niinkuin aiemmin,vaan ne pitää kirjoittaa. Ihmeellistä on vain se,että Operalla ja Explorerilla hymiöt toimii tavalliseen tapaan.Siis Mutsilla nyt käytössä  Hmm.. Oliskohan sulla jotkut suoja-asetukset päällä Mozillassa? Koitapas laittaa kaikki sen asetukset oletuksille..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #24 : 31.08.06 - klo:17:47 » |
|
Asetukset ovat oletuksella.Vika taisi olla ohimenevä,sillä nyt toimii taas normaalisti..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|