Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:02:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Tuki ja tiedotukset
| |-+  Tuki & kysymykset
| | |-+  Galleriassa ongelmia.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Galleriassa ongelmia.  (Luettu 721 kertaa)
Chan
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 10.07.06 - klo:21:00 »

Juu eli eilen kävi sillä lailla, että muilla käyttäjillä oli minun hauki kuvani.. Luulin tietysti heti, että joku typerys oli varastanut kuvan ja alkanut väittää haukea omakseen.. Näin ei asia kuitenkaan ole. Tänään tämä sama homma kävi minulle Hymyilee leveästi Kun tulin äskön katsomaan huomasin, että minun hauki kuvani oli poissa! Päätin hieman selailla gallerian kuvia ja huomasin, että Janski nimisen käyttäjän hauki kuvakin oli levinnyt jonkin verran. Jopa oma hauki kuvani on nyt muuttunut Janskin kuvaksi.

Toivottavasti asia korjaantuu.  Hymyilee
tallennettu
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.07.06 - klo:00:29 »

Juu eli eilen kävi sillä lailla, että muilla käyttäjillä oli minun hauki kuvani.. Luulin tietysti heti, että joku typerys oli varastanut kuvan ja alkanut väittää haukea omakseen.. Näin ei asia kuitenkaan ole. Tänään tämä sama homma kävi minulle Hymyilee leveästi Kun tulin äskön katsomaan huomasin, että minun hauki kuvani oli poissa! Päätin hieman selailla gallerian kuvia ja huomasin, että Janski nimisen käyttäjän hauki kuvakin oli levinnyt jonkin verran. Jopa oma hauki kuvani on nyt muuttunut Janskin kuvaksi.

Toivottavasti asia korjaantuu.  Hymyilee

Nyt PITÄISI olla kunnossa, mutta en mene vannomaan vieläkään, joten testailkaa ja ilmoittakaa vaikka allekirjoittaneelle jos ongelmia vielä esiintyy.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.07.06 - klo:00:27 »

Tein muutoksen. Ilmoittakaa tuleeko vielä UUSISSA kuvissa noita.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.03.07 - klo:13:40 »

Kun mä heitän galleriaan kommenttia, niin välillä ei näy lisääjän (kevytkalastaja) nickiä ollenkaan..
Pelkästään sanoo: ja sitten teksti.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu