romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #475 : 11.09.08 - klo:09:01 » |
|
Tuli eilen ostettua ihan kokeilun vuoksi pari purkkia kili kali maalia ja pakkohan seoli samantien kokeilla mitä niillä saa aikaan ja lopputulos kuvassa.
|
|
|
|
tallennettu
|
"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
|
|
|
a-n-a
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #476 : 11.09.08 - klo:09:03 » |
|
Nättihän siitä on tullut!  Varmasti myös kalastava peli. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AMR
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #477 : 11.09.08 - klo:09:11 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #478 : 11.09.08 - klo:09:21 » |
|
Nyt kun keksis viel jonkun lakan tohon pintaan mikä pysyis siinä. Pari hyvää ehdokasta siihen olis mutta kun kaikki myyvät ei oota.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #479 : 11.09.08 - klo:09:25 » |
|
Nyt kun keksis viel jonkun lakan tohon pintaan mikä pysyis siinä. Pari hyvää ehdokasta siihen olis mutta kun kaikki myyvät ei oota.
laitappa kiiltävä spryy lakka, toimii yllättävän hyvin ja ei syö maalipintoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä... Sillä olenhan laakson suurin sika
|
|
|
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #480 : 11.09.08 - klo:10:35 » |
|
laitappa kiiltävä spryy lakka, toimii yllättävän hyvin ja ei syö maalipintoja.
Täytyypi käydä ostamassa. Päätin sitten pilata pari lusikkaa lisää  Väri maailma ei ole kummoinen ku noita kali koli pulloja on vasta noi kaks väriä. Mutta kyllä niilläkin jotain saa aikaiseksi. Strategiset mitat 88mm pitkä ja n.18g painoa. Vähän meni toi alempi v..uiks mut kokeilu opettaa.
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!
Profiili
|
 |
« Vastaus #481 : 11.09.08 - klo:19:03 » |
|
upeeta mahtavaa!! paukkupulloillakin saa ihmeitä aikaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
! vituik män prkl ! "Emmä me sä" "Ontuja-lussukat" Kaikki mikä menee pohjaan, ei välttämättä tule ylös.. --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --=
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #482 : 13.09.08 - klo:13:21 » |
|
Pikkanen, ihan kokeilua vaan. Tuulta vastaan. Saahan noista, sit pohja ongenpainoja 
|
|
|
|
tallennettu
|
="Oikeat lusikat ovat rautaa"= ="Vain tyhmä luulee tietävänsä kaiken"=
|
|
|
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen

Poissa
yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua
Profiili
|
 |
« Vastaus #483 : 13.09.08 - klo:13:48 » |
|
Pikkanen, ihan kokeilua vaan. Tuulta vastaan. Saahan noista, sit pohja ongenpainoja  Se vaan,että olisi synti käyttää noin hyvän mallisia lusikoita painona. Koukut vaan kiinni ja fisuja ylös vetämään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TMU-82
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #484 : 26.09.08 - klo:22:15 » |
|
Ensimmäiset itse maalatut lusikat. Kuva 1: 25.9.08 Loviisan merialueella ylenmpi sininen antoi ennätyshauen, 6,5kg. Kamera ei ollut mukana veneessä joten kuvaa ei valitettavasti ole. Kuva 2: Näillä ei ole vielä mitään tullut ja kuten huomaatte, on sapluuna "hieman" kusenut värjätessä, mutta toivotaan ettei se kaloja haittaa. Kuva 3: Ylemmällä tullut yksi 56cm taimen uistelemalla, painoa ei mitattu.
Edit: Pahoittelen kuvien isoa kokoa.
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.08 - klo:22:25 kirjoittanut TMU-82 »
|
tallennettu
|
Mulle kävi vahinko. Sain kalastusreissulla kalan...
|
|
|
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen

Poissa
yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua
Profiili
|
 |
« Vastaus #485 : 26.09.08 - klo:22:38 » |
|
Ensimmäiset itse maalatut lusikat.
Onkohan noi noita Okkimin myymiin blankkoihin maalattu? Niihin maalattuihin on tullut mun, kauden parhaat saaliit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TMU-82
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #486 : 26.09.08 - klo:22:43 » |
|
Onkohan noi noita Okkimin myymiin blankkoihin maalattu? Niihin maalattuihin on tullut mun, kauden parhaat saaliit.
Nämä on tilattu hänelt jonka vihjasit minulle taannoin, eli sama ihminen kyseessä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mulle kävi vahinko. Sain kalastusreissulla kalan...
|
|
|
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #487 : 16.10.08 - klo:18:28 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
! vituik män prkl ! "Emmä me sä" "Ontuja-lussukat" Kaikki mikä menee pohjaan, ei välttämättä tule ylös.. --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --=
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #488 : 16.10.08 - klo:20:36 » |
|
Veto pelteihin ja kevennetyn aihioiksi sopivaa värkkiä. hinnoista iso - . romuttamolta saa halvemmalla Isomman kasan levyä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #489 : 16.10.08 - klo:22:05 » |
|
Kyllähän tuo 0.7 riittää piku lusikoiden tekoon... ja tuommosesta 500*200 palasta tekee jo aika monta 50*20 kokosta luskaa... mimmosilta romiksilta hajette nuita palasia? Tää korvessa tuommosia tuskin on 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tomppa K
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #490 : 03.11.08 - klo:09:30 » |
|
Tässä olisi kuvaa nyt sitten mun ekoista tuotoksista. uintia on testattu, kyllä se siellä vedessä poukkoilee jonkun verran. on vaan kanssa niin kevyttä kamaa että tahtoo nousta pintaan. pitäisi hommata paksumpaa tavaraa... Tää on sitten vasta prototyyppi, kutsun tätä ja tulevia Wonka:ksi. (nimi vaihettu ku en tost edellisestä perustannu  ). 
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.08 - klo:21:18 kirjoittanut Tomppa K »
|
tallennettu
|
Wonka-viehe - Siihen jää koukkuun!
|
|
|
Lastunen
Hankasalmen Kansleri
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #491 : 03.11.08 - klo:10:06 » |
|
Oikeen sitte viimesenpäälle aito kuparilusikka!
Onnea alkavalle kuparisepän uralle. Voit tulla mulle "kisällioppiin" näin netin välityksellä. Eli jos kaipaat apua, niin neuvon mielelläni joko yv:llä tai vaikka täällä ometekeessä. Jos vaan kaipaat tai tarvit apuja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sain viime kesänä niin isoon hauen, notta kylälääset söi sitä viikon ja se karkas silti!
-Sivulta 7 (lastusen lusikat) löytyy ennnätyskalat ja sivulta 14 "historiikki" - -Sivulla 3 (Lastusen vaaput) on myös enkkalista, tosin vielä vaatimaton-
|
|
|
Tomppa K
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #492 : 03.11.08 - klo:16:50 » |
|
Oikeen sitte viimesenpäälle aito kuparilusikka!
Onnea alkavalle kuparisepän uralle. Voit tulla mulle "kisällioppiin" näin netin välityksellä. Eli jos kaipaat apua, niin neuvon mielelläni joko yv:llä tai vaikka täällä ometekeessä. Jos vaan kaipaat tai tarvit apuja?
No joo semmosta vähän kyselisin, että ootko kiillotellu noita, johon oot jättänyt ihan pelkän kuparisen pinnan jos oot semmosta tehny?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lastunen
Hankasalmen Kansleri
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #493 : 03.11.08 - klo:17:44 » |
|
No joo semmosta vähän kyselisin, että ootko kiillotellu noita, johon oot jättänyt ihan pelkän kuparisen pinnan jos oot semmosta tehny?
Kiillotus Johnsson kupari & messinki kiilloitus aineella ja monta kerrosta lakkaa päälle, hyvä tulee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sain viime kesänä niin isoon hauen, notta kylälääset söi sitä viikon ja se karkas silti!
-Sivulta 7 (lastusen lusikat) löytyy ennnätyskalat ja sivulta 14 "historiikki" - -Sivulla 3 (Lastusen vaaput) on myös enkkalista, tosin vielä vaatimaton-
|
|
|
Tomppa K
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #494 : 03.11.08 - klo:17:50 » |
|
okei, kiitos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #495 : 04.11.08 - klo:17:11 » |
|
Tomppa k. Hieno lusikka, siitä se alkaa  niin kuin lastusellekin aikoinaan sanoin. Tuohon jää koukkuun. Kuparista on hyvä aloittaa, koska virheet on helppo korjata ja hyvä muovata muotoonsa. Koska riittävän pehmeää materiaalia. Onnea tulevalle harrastukselle
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tomppa K
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #496 : 04.11.08 - klo:17:53 » |
|
Tomppa k. Hieno lusikka, siitä se alkaa  niin kuin lastusellekin aikoinaan sanoin. Tuohon jää koukkuun. Kuparista on hyvä aloittaa, koska virheet on helppo korjata ja hyvä muovata muotoonsa. Koska riittävän pehmeää materiaalia. Onnea tulevalle harrastukselle Kiitos kiitos  . Pitäs taas lähtä talliin leikkailemaan aihioita, jos saisi jotaan kunnollista vielä tän viikon aikana valmiiksi. Sit pitäs vielä se kiillotusaine käydä ostamassa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
OssyS
Jäsen

Poissa
Ikuisesti kalassa...
Profiili
|
 |
« Vastaus #497 : 10.11.08 - klo:16:27 » |
|
Ensimmäinen lusikkani. Itse lusikka tehty varmaankin vuonna 1996  Hionta, harjaus ja koukku jne vuonna 2008. Pitkä prosessi oli 
|
|
|
|
|
Tomppa K
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #498 : 10.11.08 - klo:18:08 » |
|
Komee on  ootko testannu että uiko?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
OssyS
Jäsen

Poissa
Ikuisesti kalassa...
Profiili
|
 |
« Vastaus #499 : 10.11.08 - klo:18:40 » |
|
Komee on  ootko testannu että uiko? Mikäli mulle kirjotit, niin kiitos, ui oikein hienosti! Kerran vasta testannut, mutta tulevaisuudessa varmasti tulen käyttämään enempi! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|