Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:19:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Tee-se-Itse
| | |-+  Lakat&Maalit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lakat&Maalit  (Luettu 7661 kertaa)
simppa
Virallinen Simppa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #175 : 10.03.08 - klo:20:09 »

Kuules pikku sami, mä en oo käyttäny sitä ihan hetkiin vaan oon siirtyny probiin ja lv 1 lakkaan, haluuks sen mun cd levy kansi lakan ihan ilmatteeks mut sitä pitää kyl ohentaa hiuka viel. Epävarma Ja toimiiko toi lv bropilla ja decalla? ku en oo viel tesmannu ku ei oo ollu mitää aihioo mikä olis siin vaihees ja en oo ny ees tehny uistimii.
tallennettu
samppa1
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #176 : 12.03.08 - klo:14:30 »

mulla on sellanen HBC system auto maali setti misä on yli 80 eri väristä tinneri ohenteista maalia.onko kellään kokemusta HBC system maaleista
 Huh
tallennettu
samppa1
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #177 : 12.03.08 - klo:14:39 »

Kuules pikku sami, mä en oo käyttäny sitä ihan hetkiin vaan oon siirtyny probiin ja lv 1 lakkaan, haluuks sen mun cd levy kansi lakan ihan ilmatteeks mut sitä pitää kyl ohentaa hiuka viel. Epävarma Ja toimiiko toi lv bropilla ja decalla? ku en oo viel tesmannu ku ei oo ollu mitää aihioo mikä olis siin vaihees ja en oo ny ees tehny uistimii.
ok.ja en haluu
tallennettu
Giafo
Jäsen
*
Poissa

Satanen Fishing Team

Profiili WWW
« Vastaus #178 : 12.03.08 - klo:17:50 »

Onkos muuten olemassa sellaista matta lakkaa?
tallennettu

Vauvahauki magneetti
ThE Speed
VIP #22
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #179 : 12.03.08 - klo:18:01 »

...Luulisin että on, mutta en ole aivan satavarma että onko sitä "kalastus" käyttöön. voisin sanoa kyllä että ON
tallennettu

Kalastamaan kerkeämätön putkimies.
simppa
Virallinen Simppa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #180 : 12.03.08 - klo:18:20 »

Kyllä mun mielestä sprei purkissa olevaa matta lakkaa on mutta matta pinnan saa kai jollai hienolla teräs villalla hiomalla.
tallennettu
riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #181 : 12.03.08 - klo:18:33 »

CABilla taisi olla jotain mattalakkaa... En ole satavarma. Onhan noita
mattapintaisiakin vieheitä joku tehny eli kyllä sellaista lakkaa olemassa on.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: Lastunen
Jätkä puhuu asiaa!
ZiMMU
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #182 : 13.03.08 - klo:08:53 »

Terve!

Kysymys kaikille createxia käyttäville. Millä puhdistatte ruiskunne maalauksen jälkeen?
tallennettu
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #183 : 13.03.08 - klo:09:38 »

pelkällä vedellä huuhtelen.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Paikalla

Profiili WWW
« Vastaus #184 : 13.03.08 - klo:09:45 »

Kysymys kaikille createxia käyttäville. Millä puhdistatte ruiskunne maalauksen jälkeen?

-Kun vielä maalasin Createxilla käytin veden lisäksi Createxin omaa puhdistusainetta. Pelkkä vesipesu tuntui aiheuttavan aina välillä tukoksia ja ruutan räkimistä.
tallennettu

romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #185 : 13.03.08 - klo:09:56 »

en viel toistaiseks ite ole maalannu noilla liuotin pohjaisilla maaleilla kun kauhistuttaa toi ruiskun puhdistus joten kysymys kuuluukin et millä/miten saa sen helpoiten puhdistettua? ja mitä maaleja kannattaisi käyttää siis semmoisia helposti maalattavia?
tallennettu

PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #186 : 14.03.08 - klo:20:50 »

Mistähän ja millä hinnalla viimeaikoina porukka on ostanut LV-1 lakkaa Hesan seuduilla. Se lista myyjistä, jonka Solmasterin sivuilta saa, ei pidä paikkaansa. Olen soittanut moneen siinä mainittuun liikkeeseen, mutta saanut vastaukseksi "ei oota myynnissä lainkaan". Dekoväri saa tuotetta ensi viikolla ja luopuu siitä pulittamalla 29€ per litra. Löytyykö mistään halvemmalla täältäpäin???

Dekoväri on sitten c-kirjaimen kera.
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:20:52 kirjoittanut PAR » tallennettu
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Paikalla

Profiili WWW
« Vastaus #187 : 14.03.08 - klo:20:56 »

en viel toistaiseks ite ole maalannu noilla liuotin pohjaisilla maaleilla kun kauhistuttaa toi ruiskun puhdistus joten kysymys kuuluukin et millä/miten saa sen helpoiten puhdistettua? ja mitä maaleja kannattaisi käyttää siis semmoisia helposti maalattavia?

-Siis puhutko/kysytkö nyt vesiohenteisista vai liuotinmaaleista?
tallennettu

romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #188 : 15.03.08 - klo:09:31 »

-Siis puhutko/kysytkö nyt vesiohenteisista vai liuotinmaaleista?
liuotin maaleista puhun.
tallennettu

Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Paikalla

Profiili WWW
« Vastaus #189 : 15.03.08 - klo:10:36 »

liuotin maaleista puhun.

-Puhdistan ruuttani Bilteman asetonilla. Oikein hyvin on puhdistunut tähän asti.
Perusvärit olen ostanut SP-automaalista (vanhaa kirkkoa vastapäätä), fl.värit ovat sitten CAB:ia ja yhtä ulkolaista maalia.
CAB:in maalit ovat selkesti kakkosluokkaa noihin automaaleihin verrattuna, jotka ovat joka suhteessa parempia.
tallennettu

Taho
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Pikku hauki

Profiili WWW
« Vastaus #190 : 15.03.08 - klo:11:10 »

En tiedä onko jo kysytty mutta kysynpä kuitenkin. Olen nyt alkanut käyttää tuota lv1-lakkaa pintoihin ja hyvin on siinä toiminut. Ainoa asia jonka kanssa on ollut ongelmia on uintilevyn liimaaminen. Aiemmin olen liimannut uintilevyt joko probilla tai UHU:lla, mutta nyt ne eivät enää meinaakaan tarttua hyvin lv1 pintaan. Mikä avuksi?
Kyllä varmaan joku muukin käyttää lv ykköstä.  Iskee silmää
tallennettu

romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #191 : 15.03.08 - klo:11:42 »

-Puhdistan ruuttani Bilteman asetonilla. Oikein hyvin on puhdistunut tähän asti.
Perusvärit olen ostanut SP-automaalista (vanhaa kirkkoa vastapäätä), fl.värit ovat sitten CAB:ia ja yhtä ulkolaista maalia.
CAB:in maalit ovat selkesti kakkosluokkaa noihin automaaleihin verrattuna, jotka ovat joka suhteessa parempia.
eli nokka kohti biltemaa. ja kyseisessä automaali kaupassa olenkin asioinut ohenteita ostamassa. joutuu varmaan käydä hakee sieltä myös niitä auto maaleja. onkos nuo automaalit siellä kovinkin arvokkaita?
tallennettu

Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Paikalla

Profiili WWW
« Vastaus #192 : 15.03.08 - klo:11:46 »

onkos nuo automaalit siellä kovinkin arvokkaita?

-Metallimaalit maksavat hiukan enemmän kuin perusvärit. Ja hinta määräytyy ostetun määrän perusteella. Eli montako desiä ostetaan.
Heillä on saatavilla myös vesiliukoiset vaihtoehdot noista maaleista.
tallennettu

romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #193 : 15.03.08 - klo:11:59 »

-Metallimaalit maksavat hiukan enemmän kuin perusvärit. Ja hinta määräytyy ostetun määrän perusteella. Eli montako desiä ostetaan.
Heillä on saatavilla myös vesiliukoiset vaihtoehdot noista maaleista.
osaatko antaa mitään suuntaa antavaa hintaa esim. 2dl maalia sekä vesi- että liuotin väreille? siis noin suunnilleen.
tallennettu

riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #194 : 15.03.08 - klo:19:30 »

Mistähän ja millä hinnalla viimeaikoina porukka on ostanut LV-1 lakkaa Hesan seuduilla. Se lista myyjistä, jonka Solmasterin sivuilta saa, ei pidä paikkaansa. Olen soittanut moneen siinä mainittuun liikkeeseen, mutta saanut vastaukseksi "ei oota myynnissä lainkaan". Dekoväri saa tuotetta ensi viikolla ja luopuu siitä pulittamalla 29€ per litra. Löytyykö mistään halvemmalla täältäpäin???

Dekoväri on sitten c-kirjaimen kera.
Rautakaupoistahan sitä porukat on ostanu. Jos niistä ei kerran ole löytyny, niin sitten
ei ole mitään hajua. Tuo Decon hinta on aika suolanen Epävarma. 20€/l se kuulemma
normaalisti on. Mulla on ollu tähän asti käytössä CABia, mutta nyt tulee sama
homma kuin sulla eteen, eli LV-1 pitäis saada mahdollisimman halvalla ja äkkiä. Jostain
tota saa kuulemma ostettua 10l satsissa ja silloin hinta on kuulemma jotain 10€/l?!
Jos joku puuha pete jaksaisi, niin voisi ostaa pari tollasta 10l settiä ja niistä sitten voisi
jokainen ilmoittaa litra määrän minkä haluaa. Olisi paljon halvempaa kuin litran ostaminen
kerrallaan.

EDIT: Täyttä *askaa puhuin. Toi lakka jota saa 10l ja hinta 10€/l olikin CABia Surullinen
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:19:33 kirjoittanut riwehe » tallennettu

Jätkä puhuu asiaa!
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #195 : 15.03.08 - klo:20:04 »

Rautakaupoistahan sitä porukat on ostanu. Jos niistä ei kerran ole löytyny, niin sitten
ei ole mitään hajua. Tuo Decon hinta on aika suolanen Epävarma. 20€/l se kuulemma
normaalisti on. Mulla on ollu tähän asti käytössä CABia, mutta nyt tulee sama
homma kuin sulla eteen, eli LV-1 pitäis saada mahdollisimman halvalla ja äkkiä. Jostain
tota saa kuulemma ostettua 10l satsissa ja silloin hinta on kuulemma jotain 10€/l?!
Jos joku puuha pete jaksaisi, niin voisi ostaa pari tollasta 10l settiä ja niistä sitten voisi
jokainen ilmoittaa litra määrän minkä haluaa. Olisi paljon halvempaa kuin litran ostaminen
kerrallaan.

EDIT: Täyttä *askaa puhuin. Toi lakka jota saa 10l ja hinta 10€/l olikin CABia Surullinen

LV-1 lakan metsästys Hesan lieppeillä on, telefoonia käyttäen, jatkunut. Decovärin suolainen hinta on laskenut 20€:oon litra, jos ostaa Vantaanportin K-raudasta. Luurissa kundi ensin sanoi, jotta yks' pönikkä olisi jäljellä, mutta korjas oitis että näyttää noita olevan enenpikin tuolla muitten purnukoiden takana. Kysy vielä myyjäpoika puhelimessa, jotta uistimiako lakkailet.
Tämä tämänhetkisistä tiedoistani. Jos joku muu tietää tuon tuotteen olevan saatavilla ja vieläpä edullisemmin näillä tienoin, niin avatkoon tietonsa arkun.
tallennettu
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #196 : 15.03.08 - klo:20:29 »

Mihin käyttöön tarvit tota lv1:stä, kun aika riittosaa kamaa ja menee suhteellisen nopeest pilalle, niin tulee vähän kalliiksi ton käyttö ellei oo kovin paljoa lakattavaa...Ja on aika epämiellyttävät käryt tossa.
tallennettu

---Riko-vaaput---
riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #197 : 15.03.08 - klo:20:40 »

Mihin käyttöön tarvit tota lv1:stä, kun aika riittosaa kamaa ja menee suhteellisen nopeest pilalle, niin tulee vähän kalliiksi ton käyttö ellei oo kovin paljoa lakattavaa...Ja on aika epämiellyttävät käryt tossa.

Kysyit varmaan PARilta, mutta minä käytän jerkeissä tuota. Syynä käyttöön on yksinkertaisesti
se, että muut lakat ei ole tarpeeksi kestäviä hauen käsittelyssä. Ja tuo säilyminenhän on
melkeinpä ikuisuuskysymys, eli osalla säilyy, osalla ei. Joskus oikein säilytettynäkin jämähtää
nopeasti, joskus taas ei Näyttää kieltä Itsellä ei VIELÄ ole kokemusta ko. lakan säilyttämisestä, mutta
toivottavasti kohta on!
tallennettu

Jätkä puhuu asiaa!
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #198 : 15.03.08 - klo:20:43 »

Joo PAR:iltahan tota kysyin. Eihän tossa lakassa mitään vikaa siis oo, itekkin käytän tota ja oon tyytyväinen, ajattelin vain että jos suht vähän lakkailee niin menee vain hukkaan tota lakkaa aika paljon.
tallennettu

---Riko-vaaput---
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #199 : 15.03.08 - klo:20:48 »

Eipä mene pahemmin hukkaan, kun laittaa Jion neuvon mukaan sen siihen patenttikorkilliseen hillopurkkiin, ja väliin vielä vaikkapa kelmun. Itsellä ollut jo parikuukautta noin, eikä miksikään ole vielä muuttunut. Noita purkkeja löysin Euromarketista 0.70€/1l purkki. Myös kirppikset kannattaa kierrellä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu