SammyDavids
Mr Frosty .... nuts
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 16.06.08 - klo:16:19 » |
|
Miten teidän kanssa kalastajien kahluuhousut ovat kestäneet käyttöä? Onko hyviä/huonoja kokemuksia eri merkeistä ja malleista?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VaKa
VArma KArkuuttaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
J-king lusikat
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 16.06.08 - klo:18:13 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
|
|
|
kevytkalastaja
VIP #1 "Omenakuningas"
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 16.06.08 - klo:20:57 » |
|
Vissun Flywaterit itselläni edelleen aktiivikäytössä. Ovat ohutta kangasta, mutta ei mulla ole noiden kestävyydestä pahaa sanaa sanottavaksi? Säälittä olen noita rankaissut ja kovassa käytössä ovat olleet. Hengittää saisivat enemmän, muuten täytyy olla tyytyväinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 16.06.08 - klo:21:37 » |
|
Itellä ollut nuo Flywaterit nyt vuoden ja hyvin on kestänyt niin pakkasessa kuin kuin helteellä. Pakkasella kerrospukeutuminen kunniaan jne. On laskettu polvillaan muutaman kerran kalliota alespäin ja hyvin on kestänyt  . Ja kun sika liukuu niin siinä pinta käryää  . Kengät on se suurin ongelma eli huovat jäätyy pakkasella joskin pito vedessä on mainio.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 16.06.08 - klo:22:00 » |
|
mulla on kineticit ekaa kautta vasta käytössä, mutta kivalta tuntuvat. taitavat olla samat kun nuo flywaterit, ainakin kuvista päätellen, joten odotukset ovat kovat
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aloittelevan perhokalastajan tunnistaa repaleisista korvista
|
|
|
J-KING
Gustavs's FishBalls
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 16.06.08 - klo:22:28 » |
|
mulla on kineticit ekaa kautta vasta käytössä, mutta kivalta tuntuvat. taitavat olla samat kun nuo flywaterit, ainakin kuvista päätellen, joten odotukset ovat kovat
kyseisillä housuilla on yhtä paljon yhteistä tekemistä kuin onanoimisella ja yhdynnällä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä... Sillä olenhan laakson suurin sika
|
|
|
Jarski
Liekehtivät lihapiiraat
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
ämirkki: jallufisu
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 16.06.08 - klo:22:44 » |
|
Jaxonin ~50 euron pöksyissä ei tahdo oikein kumikangas kestää. Pariin otteeseen mennyt terävä risu läpi. Eipä ole hinnalla pilattu ja muuten ihan toimivat, pitää vaan olla takataskussa aina kontaktiliima tai paikkaussarja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
|
|
|
Juha
Lost in Space...somewhere very very deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 16.06.08 - klo:23:04 » |
|
Mun Visionin Extremeillä on kaaduttu liukkailla ja jäisillä rantakivillä useamman otteeseen kunniolla, hyvin ovat silti kestäneet.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
SammyDavids
Mr Frosty .... nuts
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 16.06.08 - klo:23:41 » |
|
Itse mietin että jossain vaiheessa noi vissun extremet vetoketjulla voisivat olla aika kivat sitten kun vanhat sanoo sopimuksen irti....Toisaalta myös Gore Simmsit jenkeistä näillä kursseilla voisi olla houkuttelevat....mutta vasta kun vanhat hajoavat 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
J-KING
Gustavs's FishBalls
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 17.06.08 - klo:08:58 » |
|
vai neopreeni miehillä kerrottavaa, no joo kyllä on ollut pikkaisen näiden kanssa ongelmia sillä kaikki ovat ruvenneet vuotaa ja aina lähes samoista paikoista merkistä riippumatta. gore pöksyt itsellänikin toimineet moitteetta. Juuri neppareiden vuotoihin kyllästyneenä tilasimme ursuitin puvut kylmänkelin kahluutouhuihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä... Sillä olenhan laakson suurin sika
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 17.06.08 - klo:09:21 » |
|
mites igorsilla ja djuzalla? pikkulinnut lauloi että teillä ois samanlainen kinetic housu+kenkä paketti kun mulla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
djuza
Todella kettuuntunut ulkosuomalainen
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 17.06.08 - klo:13:56 » |
|
Mulla ei vielä hirveästi kerrottavaa kun on ollut vasta 5 kertaa päällä,ei kaaduttu ei menty risukoissa jne.eli ei ole vielä päässyt vuotoja tulemaan  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pahin pelkoni on että kuolemani jälkeen vaimoni myy kalastustavarani siihen hintaan minkä hän luulee minun maksaneeni niistä.
|
|
|
pohja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 30.07.08 - klo:12:25 » |
|
kyllä mun kahluuhousut on ihan vammoitta säilyny.Ja säilyy jos ei ryve niillä missä sattuun. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
perhomies on eri mies:)
|
|
|
jyrze
Mr Pickup -- Porin suurin savupakastin
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 14.06.09 - klo:09:31 » |
|
Noniin, nyt ne sitten repes!, nimittäin eilen pienet lipat ja vision extremeen repesi sellanen vinottainen 4-5cm repeämä. Onneksi tuli juuri polven kohdalle jossa on tuplakangas. Mitenköhän tuollaisen saisi paikattua?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 14.06.09 - klo:09:46 » |
|
Noniin, nyt ne sitten repes!, nimittäin eilen pienet lipat ja vision extremeen repesi sellanen vinottainen 4-5cm repeämä. Onneksi tuli juuri polven kohdalle jossa on tuplakangas. Mitenköhän tuollaisen saisi paikattua?
Eikös siinä housuejen mukan tullut paikkapala? Ainakin mulla tuli Flywater pöksyjen mukana (siellä "rintataskussa"). Liimasta en sitten olekkaan varma mikä noihin sopii ettei sula isompi reikä siihen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
djuza
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 14.06.09 - klo:10:02 » |
|
Eikös siinä housuejen mukan tullut paikkapala? Ainakin mulla tuli Flywater pöksyjen mukana (siellä "rintataskussa"). Liimasta en sitten olekkaan varma mikä noihin sopii ettei sula isompi reikä siihen.
Oliko se Aquasure liimaa(myydään ainakin Honkkareissa)?Muistelen jostain lukeneeni että sillä olis paikattu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pahin pelkoni on että kuolemani jälkeen vaimoni myy kalastustavarani siihen hintaan minkä hän luulee minun maksaneeni niistä.
|
|
|
jyrze
Mr Pickup -- Porin suurin savupakastin
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 14.06.09 - klo:10:06 » |
|
Pöksyt on jo sen verran vanhat että on tainnut mennä hukkaan jos niissä sellainen on mukana ollut. Minkä kokoinen paikka niissä on mukana tullut? edit: taas kerran kvg auttoi: http://encyclopedia.perhokalastaja.com/index.php/Kahluuhousujen_paikkaaminen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 14.06.09 - klo:10:43 » |
|
Minkä kokoinen paikka niissä on mukana tullut?
mun pöksyjen mukana tuli kolme sellasta 5x5cm palasta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
djuza
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 14.06.09 - klo:18:06 » |
|
Oliko se Aquasure liimaa(myydään ainakin Honkkareissa)?Muistelen jostain lukeneeni että sillä olis paikattu  http://mistpool.com/product_info.php?products_id=827Tämähän se liima oli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tarantella anatoli
VIP #6 - Sauvakävelevä junkkari :)
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 14.06.09 - klo:19:53 » |
|
Loopin vermeet ollu ny vuoden käytös. Uuden veroset. Tyytyväinen oon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Entinen keittokalastaja, nykyään maratoonari, tunnustaa heittokalastus.infon värejä
|
|
|
TMU-82
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 24.06.09 - klo:11:50 » |
|
Ostin visionin extreme zip kahluuhousut Helsingin kalastusmessuilta maaliskuussa 2008. Housut olivat kesän käytössä ja tänä keväänä huomasin oikean lahkeen vuotavan polven korkeudelta varsin runsaasti. Housuilla ei ollut kaaduttu eikä muutenkaan kokeneet kovia. Lähetin housut visionille josta sitten jo seuraavana päivänä lähetyksestä soitettiin ja sanottiin housuissa olevan valmistusvirhe. Saumaan oli laitettu liikaa liimaa joka oli sitten alkanut hapertua. Olisin saanut samanlaiset uudet housut samantien, mutta minulle tarjottiin mahdollisuutta ostaa myös vision rapidor housut ja välirahaa täytyisi maksaa 95€. Meikäpoika sitten osti tuollaiset ja helkkarin hyvän tuntuset housut oli. Nyt viime viikonloppuna huomasin(kolmatta päivää käytössä), että oikean jalan neopreenisukka vuotaa varsin runsaasti sillä sukka on aivan märkä kalastuksen jäljiltä. Vasemman jalan sukka täysin kuiva. Housut lähtee tänään visionille takaisin saatekirjeen kanssa. Katsotaan millaista palvelua nyt saan. Viimeksi olin erittäin tyytyväinen nopeaan yhteydenottoon sekä uusien housujen saapumiseen.
Edit: Visionilla homma toimi taas erinomaisen nopeasti ja uudet housut saapuivat 29.6. On se hyvä kun saa näin nopeaa ja hyvää palvelua. Tosin ottaisi sitä mieluummin ehjät housut ettei pitäisi lähetellä edestakaisin. Mutta hyvä näin, että ei tarvitse viikkokaupalla odotella uusia housuja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.07.09 - klo:21:18 kirjoittanut TMU-82 »
|
tallennettu
|
Mulle kävi vahinko. Sain kalastusreissulla kalan...
|
|
|
Allu-Santeri
"Täkyguru"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Niin se vain menee...
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 24.06.09 - klo:12:05 » |
|
Viime marraskuussa ostin Salon honkkarista tuollaiset ~40€ kineticin kahluuhousut joissa oli valmiiksi saappaat jo kiinni. Erittäin hyvin on kestänyt. On rämmitty pusikossa, kaaduttu kivillä, hiekkatiellä ja missä milloinkin. Ei ole saumatkaan pettäneet. Suosittelen ostamaan jos haluaa päästä halvalla ja saada laadukkaat kahluuhousut kovaankin kompurointiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
temesi
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 24.06.09 - klo:13:39 » |
|
Viime marraskuussa ostin Salon honkkarista tuollaiset ~40€ kineticin kahluuhousut joissa oli valmiiksi saappaat jo kiinni. Erittäin hyvin on kestänyt. On rämmitty pusikossa, kaaduttu kivillä, hiekkatiellä ja missä milloinkin. Ei ole saumatkaan pettäneet. Suosittelen ostamaan jos haluaa päästä halvalla ja saada laadukkaat kahluuhousut kovaankin kompurointiin.  Täytyy varmaan mennä joku päivä tollaset hakemaan samasta paikasta. Millasta materiaalia toi on, et täytyykö alle saada jotain lämmintä vaatetta paljon jos meen vaikka hiukan viileempään veteen heilumaan? Ootko ollu noiden vehkeiden kanssa miten kylmässä kahlailemassa ja mitkä fiilikset siitä jäi?? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pjude
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 24.06.09 - klo:14:24 » |
|
Viime marraskuussa ostin Salon honkkarista tuollaiset ~40€ kineticin kahluuhousut joissa oli valmiiksi saappaat jo kiinni. Erittäin hyvin on kestänyt. On rämmitty pusikossa, kaaduttu kivillä, hiekkatiellä ja missä milloinkin. Ei ole saumatkaan pettäneet. Suosittelen ostamaan jos haluaa päästä halvalla ja saada laadukkaat kahluuhousut kovaankin kompurointiin.  Mulla on samallaiset housut ollu yli 3 vuotta eikä valittamista ole ollut. ei tule vesi sisään ja on ihan kohtuu hyvät kävellä ja seisoa koskessa pidempiäkin aikoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|