Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:21:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Siimat
| | |-+  Sufix GYRO
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sufix GYRO  (Luettu 595 kertaa)
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 11.09.07 - klo:16:47 »

Olen ennenkin tästä siimasta kirjoitellut jonnekkin. Eli koko kesän ollut käytössä tämmöistä siimaa varapuolalla. Olen kuitenkin heitellyt siimalla jonkin verran ja todennut sen todella hyväksi. Löysin kaapista keväällä ostetun rullan jossa oli sitä 130m ja puolasin sen nyt kelaani. Olen ollut siimaan todella tyytyväinen ja olen varmasti jatkossakin. 10e/130m maksoi tuo honkkarissa ja loppuivat rullat nopeasti. Haukien kanssa leikkiin todella hyvää siimaa. Eli jos on kokemuksia/kysyttävää ko. siimasta niin tänne vain. Vetolujuus suht hyvä. Itselläni nyt 0.20mm kelassani vetolujuus 10.2kg. Koot siinä ovat 0.12-0.45mm
tallennettu
simppa
Virallinen Simppa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.07 - klo:17:43 »

Mikä kela sulla on? ajattelin kyllä varmaan ostaa aika halpaakin!
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.07 - klo:17:44 »

Abu cardinal X3 on kelana.
tallennettu
simppa
Virallinen Simppa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.07 - klo:17:50 »

Onko sulla tullu sotkuja tolla gyrolla paljon?
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.09.07 - klo:17:53 »

Yhtäkään sotkua en sillä siimalla ole aikaan saanut. Hymyilee
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 29.04.08 - klo:13:31 »

Tänään ostin ko. siimaa 0.35mm paksuutena jerkkikelaan. Ongelmia tämän siiman kanssa ei ole vielä ollut ainakaan ohuemmissa. Uskon että toimii tämäkin, eikö tosiaan kellään kokemusta tästä?
tallennettu
GUSy
TechnicalüberPRO
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 29.04.08 - klo:14:16 »

Mulla on quantum tempossa kyseistä siimaa paksuudessa 0.30mm. Verrattuna matrix prohon se on puolet halvempi, hieman nihkeämpi, omaa huonomman vetolujuuden, värjää sormet vihreiksi, mutta noin yleisesti täysin toimiva kalastukseen. Itselläni on myös sellainen kutina että heittopituudet saattavat olla parempia matrix prolla yms "laadukkaammalla" kuidulla (?) Syheröitäkin saattaa tulla tällä siimalla enemmän vaikka olen loistava hyrrällä heittäjä.

Oliko mikolla ongelmia puolauksessa? Mä en tahtonu saada sitä millään riittävän kireäksi. Iskin lopulta siimaan kunnon painon ja kaasuttelin veneellä kunnes puola tyhjeni ja kelasin sisään. Hyvä tuli.

Paremmin siimoista perillä olevat kertokoon paremmin/enemmän, tässä vain oma näkemykseni.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 29.04.08 - klo:14:29 »

Haspelille puolasin viimeksi muistaakseni 0.25mm Gyrot, ongelmia ei ollut kun piti siimaa tiukasti sormien välissä kelatessa.
Alkuvaiheilla kun opettelin hyrräilyn saloja niin puolasin nuo vanhat gyrot joita en enää käyttänyt. Heittopituus ehkä niukasti huonompi kun esim. Matrix pro:lla, mutta syheröitä en sen helpommin saanut/ ole saanut kuin muillakaan siimoilla. Kyllä tällä siimalla olen kiskonut jigikoukkuja suoraksi kiven takaa.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 27.05.08 - klo:12:29 »

Nyt ollut parilla reissulla jerkkikelassa tuita 0.35mm Gyroa ja mitään moitittavaa en ole löytänyt. Hyvin kiskoin eilen joen rannalla tuoreet paksut kaislat pohjasta irti jerkin mukana ja kesti hyvin heittojumin 58g jerkillä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu