Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:22:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Siimat
| | |-+  Platil Tagara
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Platil Tagara  (Luettu 233 kertaa)
minnow
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Erämies on eri mies...

Profiili
« : 15.01.08 - klo:12:12 »

Onko kellään kokemuksia tästä ihmesiimasta. Netissä yllättävän vähän puhuttu tästä siimasta, joten puhutaanpa nyt. Onko kyse oikeasti hyvästä siimasta, vai onko tämä jotain pilipalihömppää? Virnistää

http://www.teho.net/kalastuskolmio/news/uutiset.php3?x00084
tallennettu

M - I - N - N - O - W
fatbloke
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 18.01.08 - klo:07:43 »

Tais olla jossain erälehdessä testissä. Hieman ilmaa kestossa ja kehuissa. Eli ei loppujen lopuks sitten ollut kovin kummoinen siima.
tallennettu

En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
minnow
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Erämies on eri mies...

Profiili
« Vastaus #2 : 18.01.08 - klo:08:19 »

Mikähän siima tuo sitten oikein loppujen lopuksi onkaan, kun mainoksessa puhutaan monofiili-hybridistä ja kalastus.comin puolella joku taas väittää sitä punotuksi; http://www.kalastus.com/keskustelu/messages/29747/35900.html?1096369830
Onkohan siimassa sitten jotain hiilikuitupunosta, kun mainoksessakin sanotaan siimaa hiilikuituvahvisteiseksi.

Ja muistaako kukaan, missä Erän testissä tämä siima on ollut, kun en itse ainakaan moiseen muista törmänneeni.
tallennettu

M - I - N - N - O - W
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu