Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.08.08 - klo:03:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Siimat
| | |-+  Justron 500m monofiili
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Justron 500m monofiili  (Luettu 279 kertaa)
roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 08.07.08 - klo:23:42 »

http://www.fishers.fi/monofiilisiima-justrom-500m-p-133.html
Haulla löysin hajanaisia kommentteja tuosta siimasta,mutta laitetaas nyt tällekin oma aihe.

Eli risut ja ruusut kyseisestä siimasta tänne.
Oman mielipiteeni kerron sitten kun tilattu tavara kotiin saapuu,ja sitä joskus ehdin kokeilemaan.

tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 09.07.08 - klo:07:43 »

Mulla on paria paksuutta (0,28 ja 0,33)tuota Justronia mutta on jäänyt hoitamaan täytesiiman virkaa. Ei oikein löytynyt niin paljoa luottoa että olisin vaikkapa vetosettiin moista laittanut. Välillä tuli aina ihmeellisiä katkoja jopa jo solmuja tehdessä. Nyttemmin kokeilussa Sufixin monofiili.
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:16:23 kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.08 - klo:08:10 »

Ostin tuota ihan vitsillä kun Honkkarista sai 5e/rulla. Todella venyvää tavaraa ja oikein reuhtaistessa solmut napsahtelevat poikki. Vetolujuus kuitenkin muuten hyvä (0.26mm) ja itse omalla kierolla tavallani pidin siimasta. Tällä hetkellä tuota ei ole enää käytössä, kaikki 1000 metriä on laitettu kakkoskeloihin tai kuhapilkkeihin.
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #3 : 09.07.08 - klo:08:31 »

Minä kans viime syksynä ostin tuota Justronia Honkkarista, ku halvalla sai. Se tosiaan tuntui aika venyvältä ja, kuten aiemmin mainittu. ihmeen helposti napsahteli poikki solmukohdista. Pohjasiimaksi käytän sitä ja monasti Justroni räpsähti katki kun kiristin kuidun ja monon yhdistämissolmua.
tallennettu
jänis
Jäsen
*
Poissa

Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!

Profiili
« Vastaus #4 : 09.07.08 - klo:11:02 »

Ompas saanu huonoa arvostelua.. Tuohan on paras siima ikinä!! 2 vuotta tullu käytettyä oikeastaan vain tuota  pinkkinä. En tiedä mitä solmua käytätte, mutta mulla nuo solmut on kestänyt parenminkuin hyvin! MUlla on tota aika kaapissa varalla 2 kelallista Virnistää ettei vaan pääse loppumaan Iskee silmää
tallennettu

! vituik män prkl !

--=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 09.07.08 - klo:11:41 »

Ompas saanu huonoa arvostelua.. Tuohan on paras siima ikinä!! 2 vuotta tullu käytettyä oikeastaan vain tuota  pinkkinä. En tiedä mitä solmua käytätte, mutta mulla nuo solmut on kestänyt parenminkuin hyvin! MUlla on tota aika kaapissa varalla 2 kelallista Virnistää ettei vaan pääse loppumaan Iskee silmää

Mitäs muita siimoja olet kokeillut, eli mihin vertaat Justronia?
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
jänis
Jäsen
*
Poissa

Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!

Profiili
« Vastaus #6 : 09.07.08 - klo:15:19 »

erilaisia monoja ja kuituja! o pireviree tulilankaa daivalasia sun muuta... Tuo pikki on vielä hyvin näkyvää, koskikalastuksen kunkkua! Ja hintakin on kohdallaan!
tallennettu

! vituik män prkl !

--=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #7 : 09.07.08 - klo:16:09 »

Mulla myös aluksi toimi hyvin,sitten muutama "haamukatko" ja siimat vaihtoon,samoin kävi BigGameille,eli kumpaakaan en enää koskaa puolaa vetokeloihin.Nykyjään mennään Sufixin xl-strongilla johon olen ollut tyytyväinen.
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
johndoe
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 10.07.08 - klo:00:01 »

Venyy ja paukkuu kuten kaikki kuminauhasiimat. Ja paljon muistia löytyy. Ainut hyvä juttu tuossa siimassa on tuo huomiota herättävä väri.

tallennettu

roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 24.07.08 - klo:09:17 »

Venyy todella paljon,joten tuntuma ei ole paras mahdollinen.
Pinkki väri näkyy hyvin ja helpottaa siiman/uistimen ohjailua kaislojen välissä.

Solmut kestivät hyvin,ja vetolujuuskin tuntui riittävän omaan  käyttöön.
Hintaisekseen ihan käyttökelpoista tavaraa.
tallennettu

kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu