Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« : 09.01.08 - klo:19:06 » |
|
Tuli tuos tuollainen vahingos vastaan selaillessa, eikä näyttänyt löytyvän vielä juttua tästä. Löytyykös keltään kokemuksia tästä? Rialinnan sivuilta ei löytynyt ainakaan muuta kuin 270m rullissa tätä ja hintaa oli 39€ Lujuudet näyttävät olevan vielä paremmat kuin firelinessä  # ERÄ-lehden TESTIVOITTAJA # puhutaan maailman vahvimmasta microdyneema kuidusta # puolassa aina 270 m # vahvuudet ja vetolujuus: 0,06 mm - 10,6 kg 0,10 mm - 14,1 kg 0,17 mm - 21,7 kg 0,21 mm - 26,4 kg http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=77&productid=148
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 09.01.08 - klo:21:58 » |
|
no eipät oi hinta oikeastaan paha ole kun puolasta riittää kahteen kelaan. täytyypäs laittaa oikein harkintaan paketti tuota, mikäli jollain tosiaan on oikeaa kokemusta tuotteesta...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 09.01.08 - klo:22:00 » |
|
Vetolujuuskin näyttäisi suhteellisen hyvältä. Jos pelkkiä hyviä kokemuksia jollain niin voisi johonkin settiin ostaa tuota ensi kesäksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalaparkki
Merikalastus.info Staff
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 10.01.08 - klo:00:15 » |
|
Tuota siimaa on tullut käytettyä merikalastuksessa Norjassa, ilmoitettu paksuus 0,28 ja reilu 40 kg kestavyys. Monesta pilkistä on koukut sillä oienneet... Muuten olen tyytyväinen tuohon, mutta värjää esim. kädet vihreäksi turhan tehokkaasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
fatbloke
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 10.01.08 - klo:00:42 » |
|
Muistaakseni siinä erän testissä oli myös, että todellinen paksuus olis 0,06mm siimalla 0,18mm, tosin siiman ollessa litteää ja löyhähköä, niin mittaus todella hankalaa. Tosin se todellisen paksuuden löytäminen kuitusiimoissa on muutenkin hankalaa, kun jokainen ilmoittaa eri tavalla ja jenkithän käyttävät kestävyyttä, eikä paksuutta myydessään siimoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 10.01.08 - klo:10:22 » |
|
saataskohan me jostain pätkä tätä ihmesiimaa psykon mikroskooppiin tutkimuksiin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 23.03.08 - klo:09:01 » |
|
tuntuu aika uskomattomalta en tiiä sit paljon tää heittää. luulis heittoa löytyvän tohon paketin lupaamaan paksuus-vetolujuus suhteeseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalastus se oikea harrastus
|
|
|
|
kuhankeittäjä92
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : 23.03.08 - klo:10:33 » |
|
Toi 0,06 mm siima sopis hyvin, vaikkapa ongintaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 13.05.08 - klo:20:27 » |
|
hinta on muuten noussut 49e ja silti tarjoushinta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 17.05.08 - klo:06:27 » |
|
Niin vai onko toi 49.9. 270 metrin rullan hinta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jerkkailija
ul-monofilisti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 20.05.08 - klo:15:33 » |
|
Niin vai onko toi 49.9. 270 metrin rullan hinta.
se 39e oli 270m rullan hinta, ja nyt se on noussut kympillä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
fatbloke
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 20.05.08 - klo:22:46 » |
|
niin joo onhan se dollari kallistunut viimeisen vuoden aikana niin paljon, että pitäähän myyjillekin jotain jäädä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole yhtä komea, kuin Cruise, mutta sekopäisempi. En ole yhtä lihaksikas, kuin Arnold, mutta vaikeammin ymmärrettävä. En ole yhtä hauska, kuin John Candy, mutta lihavampi. En ole yhtä taistelutaitoinen, kuin Seagal, mutta olen ilmeettömämpi. En omista samanlaista melaa, kuin Holmes, mutta olen rumempi, Eli kaikinpuolin olen täydellinen
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 24.05.08 - klo:08:38 » |
|
No totta mutta ei uskois että tollanen siima kallistuis 10 eurolla. noin vain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 06.06.08 - klo:18:03 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 09.06.08 - klo:08:35 » |
|
Onko tästä ollu mitään testejä että pitääkö nää vetolujuudet paikkaansa. Vai onko vaan sinne päin niin kun firelinessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jeeps
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 18.06.08 - klo:17:05 » |
|
ostelin tuota, muuten ihan ok oloista mutta.. puolalle menee .20 siimaa n.110m, ja ostin tuota .17 ja puolalle menee n.60m. pikkasen paksuus jotain muuta ku pitäs
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
devas
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Back again ~
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 12.08.08 - klo:07:32 » |
|
Mulla ainakin toiminut hyvin jerkkihyrräs.
Toisin käyttö tuntei vasta about 8, niin ei voi varmaks viel sanoa. Hinta ei ole kyl mun mielestä kallis, koska tuolla on ainakin ollut melko mahdotonta jättää jerkkei pohjaan/kaisloihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish and he will sit in a boat and drink beer all day
|
|
|
devas
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Back again ~
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 02.09.08 - klo:09:17 » |
|
Paksuushan näissä heittää ihan simona.
Jerkkisiimana mulla, joten ei väliä paksuudel niin. Oon muutamat kaislat repinyt juurineen pois. Kestää hyvin myös hankausta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish and he will sit in a boat and drink beer all day
|
|
|
|