Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:05:06

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Vaasan merialue
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vaasan merialue  (Luettu 4521 kertaa)
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #75 : 06.10.08 - klo:19:02 »

Terve.  Voitais pitää joku rantakalastus sydeemi porukalla. onko ideoita? Mä voisin saada saunan järjestettyä sit reissun päätteeksi, niin saatais pitää palaveri.  Miksi ei saatu kalaa  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Ei vaiskaan, voitais tehä tollanen reissu.  Iskee silmää

Joo no ei huono idea, tosin joku arki-ilta/iltapäivä olis mulle ainakin se paras vaihtoehto, koska en kyllä viitti lähteä enää viikonloppuna ajamaan vaasaan, kun joka arkipäivä jo sinne ajaa töihin...

Mutta pitää tuumata olisko vaikka jo ens viikolla joku ilta sellainen mikä kävis, kun näkee vielä vähä ens viikon säätä niin vois kattoa paremmin...

Paikalla ei oo mulle sinällään väliä, välillä vois koittaa sitä sundomiakin, kun toiset saa sieltä kalaa, mutta ite en oo saanut koskaan mitään Hymyilee leveästi
tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #76 : 07.10.08 - klo:08:23 »

No nyt jos tunalla ei ole aikaa paljon, niin sundis olis lähellä,  ja Daiwamega vois meitä sit opastaa sundomilla.  Miten  niitä kaloja otetaan Virnistää  toi olis kaikille helppo paikka.   Jos saatais aikaa oikeen kunnolla, niin vois tuonne raippikseenkin mennä koittaa rantakalastusta. Vaikka sit sitä kirkasta koittaa. Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #77 : 07.10.08 - klo:17:27 »

No nyt jos tunalla ei ole aikaa paljon, niin sundis olis lähellä,  ja Daiwamega vois meitä sit opastaa sundomilla.  Miten  niitä kaloja otetaan Virnistää  toi olis kaikille helppo paikka.   Jos saatais aikaa oikeen kunnolla, niin vois tuonne raippikseenkin mennä koittaa rantakalastusta. Vaikka sit sitä kirkasta koittaa. Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

Minä opastaa  Järkyttynyt  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi , mähän en oo ollu siel ku siin viime viikolla ekaa kertaa  Virnistää, mut joo katotaan siin ens viikol sitte joku hyvä päivä jolloin ei sada ja ei ole myrskyä =)
mulle sopii siinä joskus ma-pe 12.00 --> yö vuoro töissä niin se iltapäivä sopis parhaiten
tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #78 : 07.10.08 - klo:18:13 »

Minä opastaa  Järkyttynyt  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi , mähän en oo ollu siel ku siin viime viikolla ekaa kertaa  Virnistää, mut joo katotaan siin ens viikol sitte joku hyvä päivä jolloin ei sada ja ei ole myrskyä =)
mulle sopii siinä joskus ma-pe 12.00 --> yö vuoro töissä niin se iltapäivä sopis parhaiten

Ite pääsisin lähtemään tuos klo 15.30 jälkeen virallisesti, mutta vähä siitä nyt voi venyä tarvittaessa, mutta jäähän sitä siltikin vielä monta tuntia aikaa perehtyä sillan ympäristöön, kun matkaa kuitenkin niin vähän.

Mutta pistetään nyt kelit vähä seurantaan ja katotaan sitten se päivä Hymyilee
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #79 : 08.10.08 - klo:17:38 »

tänään kalas klo 14.00-16.00, 8 kertaa oli joku kala kiinni mut sain vaan 2 ylös Itkee suurin 2,3kg Pyörittää silmiään   nappas kyllä joku isohko hauki myös ku sain vääntää aika lujaa et se alko tuleen kohti mut sit vaan yhtäkkiä irti  Vihainen vähänkö harmitti, mut ainaki tietää et sielä on joku iso odottamas, ehkä ens kerralla sit on parempi tuuri.

* 08102008122.jpg (335.65 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 33 kertaa.)

* 08102008121.jpg (75.1 kilotavua, 1024x768 - tarkasteltu 26 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:18:00 kirjoittanut DaiwaMega » tallennettu
DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #80 : 11.10.08 - klo:11:16 »

Eilen Kalas muutama hauki tuli.

* 10102008124.jpg (253.06 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 20 kertaa.)

* 10102008126.jpg (133.62 kilotavua, 1024x768 - tarkasteltu 18 kertaa.)

* 10102008131.jpg (86.12 kilotavua, 1056x792 - tarkasteltu 18 kertaa.)
tallennettu
DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #81 : 12.10.08 - klo:15:13 »

Tänään kalas 8 haukea ylös 4 pääsi irti,pienin n. 0.5kg isoin 3kg ja 82cm

* 12102008134.jpg (110.58 kilotavua, 1024x768 - tarkasteltu 19 kertaa.)

* 12102008136.jpg (345.3 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 17 kertaa.)

* 12102008137.jpg (315.55 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 9 kertaa.)

* 12102008138.jpg (233.65 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 11 kertaa.)

* 12102008142.jpg (503.66 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 25 kertaa.)

* 12102008143.jpg (330.62 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 19 kertaa.)
tallennettu
Taikajanne
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #82 : 13.10.08 - klo:16:49 »

Keskiviikoksi reissua? keli ainakin forecan mukaan bueno.
tallennettu

emmie tajuu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #83 : 13.10.08 - klo:17:36 »

Keskiviikoksi reissua? keli ainakin forecan mukaan bueno.

Jop eipä siinä oikein muita järkeviä päiviä olekaan, torstaille vettä ja perjantai ei sitten vain muuten käy allekirjoittaneelle eikä kyllä lainatullekaan, kun työmenoa silloin...

Että olisko se sitten tuo keskiviikko, ite voisin tulla joskus puolineljän mais/jälkeen sundomiin...
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #84 : 13.10.08 - klo:18:28 »

keskiviikko sopii mullekin hyvin tavataan sit 15.30 siel sillan päädyn levähdys paikalla jos sopii.
Perjantai ei passaa mullekaan oon menos uutta venettä katsomaan.
tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #85 : 13.10.08 - klo:18:40 »

keskiviikko sopii mullekin hyvin tavataan sit 15.30 siel sillan päädyn levähdys paikalla jos sopii.
Perjantai ei passaa mullekaan oon menos uutta venettä katsomaan.

Niin tarkoitatko sitä kaupungista päin tultaessa ennen siltaa oikealla se parkkialue jonka reunoilla veneitä säilytyksessä? Vai sillan yli ja sitten vasemmalle?
Yleensä jätetty autot siihen ennen siltaa olevalle veneiden säilytys alueelle, siitä kohtuu lyhyt kävellä sillallekin...

Mulla menee varmaan vähä yli puoleen kun tuun runsorista sinne, mutta eiköhän sieltä sitten löydetä, jos olette jo menneet sillalle...
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #86 : 13.10.08 - klo:18:47 »

tarkotin sitä missä ei ole veneitä , se riipuu ihan et kummalle puolelle menee kalaan, jos menee siihen missä mä oon yleensä ollu niin tulee lyhyempi matka kävellä sieltä missä ei ole veneitä
« Viimeksi muokattu: 13.10.08 - klo:18:49 kirjoittanut DaiwaMega » tallennettu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #87 : 13.10.08 - klo:18:51 »

tarkotin sitä missä ei ole veneitä , se riipuu ihan et kummalle puolelle menee kalaan, jos menee siihen missä mä oon yleensä ollu niin tulee lyhyempi matka kävellä sieltä missä ei ole veneitä

No mennään sitten sillan yli sinne missä oot ollut, kun oot kerta nuota kalojakin saanut sieltä, toisin kuin me sietä kaupunginpuolelta Hymyilee leveästi
tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #88 : 13.10.08 - klo:19:47 »

Perhana.  Mä olen just menossa keskiviikko, autoa kattomaan.(kaupoille)  Töiden jälkeen, no pitää tulla, joku muu kerta sit porukkaan.  Surullinen Surullinen Surullinen
tallennettu

Taikajanne
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #89 : 13.10.08 - klo:19:56 »

Perhana.  Mä olen just menossa keskiviikko, autoa kattomaan.(kaupoille)  Töiden jälkeen, no pitää tulla, joku muu kerta sit porukkaan.  Surullinen Surullinen Surullinen

aina mahtuu mukaan ja jos kaveria tarvittoo nii kannattaa kysellä Hymyilee leveästi

kyl mie oon melkee koskavaa vapaa kalaan Hymyilee leveästi
tallennettu

emmie tajuu
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #90 : 15.10.08 - klo:19:03 »

Käytiin siinä Taikajannen ja DaiwaMegan kanssa sundomissa koittamas olisko kalat syönnillä.

Kalaa tuli kohtuudella, mutta kovin pieniä vain olivat.

Ainut kalan kokoinen oli jannen saama 2.4kg hauki.

Kalaa tuli yhteensä joku vähä reilu 10kpl, suurin osa sellaisia kilon paikkeilla olevia ja alle, vain tuo yks vähä vauraampi.

Mä ja janne vedettiin hauet vaapuilla ja DaiwaMega lusikoilla. Molemmat toimi, mutta isoja piti vain olla.

Peruspuikkareita

Jannen reissun suurin
tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #91 : 16.10.08 - klo:20:31 »

Jaaha pitäis lauantaina mennä koittaa varmaan sundomille.  Mut toiseen päähän tuosta teidän paikasta. jos sais edes yhen hauen, niin reissu olis hyvä. hyvinhän te kaloja otitte.  harmi kun en päässy reissuun.
tallennettu

DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #92 : 17.10.08 - klo:20:53 »

jep eli sieltäkin sitten tulee myös kaloja niinku mä vähän arvelin Pyörittää silmiään , jätkiltä kyselin siitä mut eivät oleet saanu mitään sielt Virnistää, ehkä sielä on joku isomus odottamassa.
Itekkin tulisin Lauantaina heitteleen kun näyttää olevan hyvä keli sillon mutta pitää mennä Tuuriin ostelemaan lisää kalastus vehkeitä ja muuta sälää  Iskee silmää
Itse ajattelin lähteä Raippiksen sillalle onkimaan Sunnuntaina Formuloitten jälkeen joskus 13.00--> toivottavasti sieltä joku siika nappais.
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #93 : 17.10.08 - klo:20:58 »

toivottavasti sieltä joku siika nappais.
Anteeksi OT mutta: Onko siian onginta näin syksyisin ihan samanmoista kuin keväällä? Siis sama sydeemi ja samat paikat?
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
DaiwaMega
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #94 : 17.10.08 - klo:21:00 »

On joo  Hymyilee
tallennettu
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #95 : 18.10.08 - klo:15:36 »

Tuli käytyä kalassa. Puoli toistatuntia kerittiin olemaan poijan kanssa kalassa. kun mopon ostaja soitti että olis tulossa. No ei siinä muu auttanut kun kamat kasaan, ja kotiin haukli oli heikolla syönnillä, itse sain 5 kpl poika yhen. oli taas naama kun naantalin aurinko. kun rupes vierestä huutaa iskä iskä, mulla on haukikiin. Otti vieheet itellä omat proto lusikat. poika sai isolla kumikala lipalla.  kuviakin olis mut puhelin ja tietokone eivät ymmärrä taas toisiaan, mut samaa kaliperia kun kova kolmikko repi reissulla ylös.
« Viimeksi muokattu: 18.10.08 - klo:15:40 kirjoittanut salama » tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #96 : 19.10.08 - klo:15:32 »

Tuliko siikoja ja missä päin olit?
tallennettu

Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #97 : 22.10.08 - klo:20:42 »

Huomenna taas sundomiin taikojan kans koittamaan olisko luupäät syönnillä.

Mennään siinä vähä puoli neljän jälkeen, että jos muita kiinnostaa, niin sinne vain hätistelemään luupäitä porukalla Iskee silmää
tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #98 : 22.10.08 - klo:22:05 »

Pashat oon illassa, taas menee yks reissu ohi. Mut ite koitan suunnata lauantaina.  Johonkin suuntaa kalaan
tallennettu

Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #99 : 23.10.08 - klo:18:51 »

No niin tulipa käytyä taas sekin paikka tutkimas, aluksi sitä tienpenkkaa pitkin mentiin ja heiteltiin ja pari tärppiä tuli, mutta ei mitään ylös. Joku vanhempi mies siinä sanoikin, että tänään ei oo tullut mitään, mutta eilen oli tullut hyvin samasta paikasta. No parisen tuntia siinä heiteltiin eri paikoissa penkalla, mutta ei mitään ylös.

No sitten lähdettiin autojen lähelle heittelemään ja aluksi oli hiljaista sieläkin ja janne jättikin jo siinä tullessa nostokoukun ja repun autoon, että ei täältä mitään tule. No jonkun aikaa siinä oli sitten heitelty niin jannella kunnon vonkale kiinni ja eka koitettiin haaviin ja toteamus, "Ei mahdu" no mä lähdin juostesta takaisin autolle hakemaan nostokoukkua. Siinä sitten pienten veden lennätysten jälkeen kuitenkin koukku leukaan kiinni ja hauki ylös.

Nopeasti vain puntaria esiin ja sehän näytti sellaista 5.4kg luokkaa ja oli meininki päästää takaisin kasvamaan, mutta koukku olikin osunut johonkin suoneen ja verta tuli sellaista vauhtia, että janne saikin siitä sitten loppuviikoksi evästä Virnistää

Mulla jäi reissu pariin tärppiin ja tuo jannen kala oli ainut mikä nousi ylös asti koko reissulla Näyttää kieltä

tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu