Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:05:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Vaapun uittoreissu
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vaapun uittoreissu  (Luettu 504 kertaa)
KalaMies94
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 03.10.07 - klo:16:14 »

Elikkä siis olin joku pari kuukautta väsäillyt vaappuja ja vihdoinkin sain valmiiksi yhden... Muut kun tuntuivat epäonnistuneen lakkauksessa tai maalauksessa. Tämä oli ensimmäinen johon olin tyytyväinen. Lähin 14 aikaan polkemaan kohti kotini läheistä rantaa, jossa olin tottunut kalastamaan ja kalaakin oli tullut ihan mukavasti. Saavuttuani rantaan rupesin läheiseltä rannalta heittelemään. Ei tärppiä... Siirryin kallioille ja samassa molskahti!!! Juuri heittoalueeni sisäpuolella. Heitin tuikin viereen ja rupesin kelaamaan siimaa... TUMPS!!! Vapa oli kaarella ja rulla huusi. Nyt oli isompi kala kiinni. Rupesin kelailemaan siima takaisin ja kala veti.. Olisikohan kuha?Huh Ei.. Se oli HAUKI Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt Jalkani ja käteni tärisivät, kun nostin kalan ylös ja onnenkyyneleet kihosivat silmiin... Nyt oli sitten eka kala omatekosella saatu.

PS: Kalalla mittaa noin puoli kiloa ja vaappu ui mahtavasti pienen säädön jälkeen http://www.heittokalastus.info/GALLERIA/7/1666
« Viimeksi muokattu: 03.10.07 - klo:16:36 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

Fish is hard to find, but easy to catch...
Taho
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Pikku hauki

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.10.07 - klo:16:44 »

Onnittelut ensimmäisestä kalasta omatekoisella vaapulla!  Hymyilee
tallennettu

Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.10.07 - klo:17:31 »

Elikkä siis olin joku pari kuukautta väsäillyt vaappuja ja vihdoinkin sain valmiiksi yhden... Muut kun tuntuivat epäonnistuneen lakkauksessa tai maalauksessa. Tämä oli ensimmäinen johon olin tyytyväinen. Lähin 14 aikaan polkemaan kohti kotini läheistä rantaa, jossa olin tottunut kalastamaan ja kalaakin oli tullut ihan mukavasti. Saavuttuani rantaan rupesin läheiseltä rannalta heittelemään. Ei tärppiä... Siirryin kallioille ja samassa molskahti!!! Juuri heittoalueeni sisäpuolella. Heitin tuikin viereen ja rupesin kelaamaan siimaa... TUMPS!!! Vapa oli kaarella ja rulla huusi. Nyt oli isompi kala kiinni. Rupesin kelailemaan siima takaisin ja kala veti.. Olisikohan kuha?Huh Ei.. Se oli HAUKI Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt Jalkani ja käteni tärisivät, kun nostin kalan ylös ja onnenkyyneleet kihosivat silmiin... Nyt oli sitten eka kala omatekosella saatu.

PS: Kalalla mittaa noin puoli kiloa ja vaappu ui mahtavasti pienen säädön jälkeen http://www.heittokalastus.info/GALLERIA/7/1666

-Onnittelut hienosta tapahtumasta!

Muutoinkin yksi parhaimpia kirjoitettuja reissuraporteja pitkään aikaan, oikein jäi hyvä mieli itsellekkin!
tallennettu

KalaMies94
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 03.10.07 - klo:17:37 »

Kiitos palautteesta... Yritän mahduttaa tänne vielä hieman lisää tällaisia samanlaisia  Virnistää
tallennettu

Fish is hard to find, but easy to catch...
igors
Ihmisohjus
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.07 - klo:17:47 »

Yes.  onnittelut täältäkin.  Kävinkin jo kirjoittelemassa siellä kuvan ohessa.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 03.10.07 - klo:19:36 »

Do dii.. siitä se lähtee!
tallennettu
kalastaja 90
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 27.10.07 - klo:12:56 »

Onneksi olkoon!
tallennettu

WANHA! :-p
Kalastaja-93
Kittelänkosken kirbelirinssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kirjolohi 1,6kg

Profiili
« Vastaus #7 : 20.12.07 - klo:19:49 »

Onnittelut täältäkin. Hyvä raportti. Ties vaikka itsekkin saisin joskus omatekeleellä kalan.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu