Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #100 : 09.12.07 - klo:14:51 » |
|
Nyt kiinnostaa vähäsen, että heittelettekö vaiko vedättekö siellä? Itse en saanut pun/valk nilsuun enkä kyllä muihinkaan kaloja kiinnostumaan. Vaikka tuota nilsua käytin jonkin aikaa vedossa. Olisi kait pitänyt kokeilla heittää sitä.  Teidän reissunne sai lisää uskoa kokeilla vielä kerran tänä vuonna haukea tuolta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
|
|
|
ShowStopper
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #101 : 09.12.07 - klo:19:32 » |
|
Ihan vedeltiin melkeimpä koko ajan kaislikoiden suuntasesti.saatiin vielä viimesellä reissulla yks reilu 500gr hauki ja sitten yks reilu 2,9kg hauki.Eli koko viikonlopun saalis oli yhteensä 14 haukea,painot oli väliltä 0,5kg-2,9kg.Oli kyllä ihan hyvä viikonloppu,alkuodotuksina oli että hyvä jos saatais edes jotain siiman päähän.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.07 - klo:21:44 kirjoittanut ShowStopper »
|
tallennettu
|
|
|
|
ShowStopper
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #102 : 14.12.07 - klo:09:23 » |
|
Onkos muuten jo ruvennu meri jäätymään särkisalossa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #103 : 14.12.07 - klo:14:40 » |
|
Luulen, että se on taas kyllä jäässä. Näiden pakkasten johdosta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
|
|
|
ShowStopper
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #104 : 15.12.07 - klo:16:06 » |
|
Ok.oli vaan ajatuksena että olis käyny huomenna heittämässä kauden viimesen reissun,pitänee soittaa mökkinaapurille ja kysästä että onko jäässä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jackass66
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #105 : 22.12.07 - klo:09:13 » |
|
Jep jep ollaan lähössä tässä kohta kalaan, iltapäivästä tulee mahd. saalisraportit
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #106 : 22.12.07 - klo:14:03 » |
|
Avovettä selällä rannat on noin 3-5cm teräsjäässä. Ja olin joku 30min sit rannassa käymässä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jackass66
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #107 : 22.12.07 - klo:15:33 » |
|
Avovettä selällä rannat on noin 3-5cm teräsjäässä. Ja olin joku 30min sit rannassa käymässä.  meiän siinä salmella ei ollu ollenkaan jäätä.... tuli pelkästään yks 1,5kg hauki..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #108 : 16.03.08 - klo:18:35 » |
|
Tollasia tuli, ei paljon muuta kerrottavaa reissusta. Jerkkeihin ei hauki kunnolla napannut, itse karkuutin yhden ja muutamat tärpit tuli.
|
|
|
|
|
GUSy
TechnicalüberPRO
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #109 : 16.03.08 - klo:19:42 » |
|
Milläs konstilla kuhat tuli veneeseen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #110 : 16.03.08 - klo:19:58 » |
|
Ei ainakaan heittokalastamalla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #111 : 17.03.08 - klo:18:40 » |
|
Tollasia tuli, ei paljon muuta kerrottavaa reissusta. Jerkkeihin ei hauki kunnolla napannut, itse karkuutin yhden ja muutamat tärpit tuli.
Aika hyvin noussut kuhaa yhdellä reissulla ja vielä kelpo kokoisia! Mihin uistimeen nappas noi kuhat? Saitko yksin noi kuhat vai oliko mukana muitakin kalastajia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #112 : 17.03.08 - klo:20:37 » |
|
Aika hyvin noussut kuhaa yhdellä reissulla ja vielä kelpo kokoisia!
Mihin uistimeen nappas noi kuhat? Saitko yksin noi kuhat vai oliko mukana muitakin kalastajia?
Mulla on vähän semmone kutina et allu ois saanu verkoilla nämä  Pitääkö paikkansa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #113 : 17.03.08 - klo:20:41 » |
|
Sama taisi käydä mulla mielessä. Pari ekaa kuhaa ovat paljon vaaleampia.
Taisivat olla kuolleet kun irrotit verkosta, jos näin on?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Hän putoaa kuin eno veneestä~
|
|
|
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #114 : 17.03.08 - klo:21:12 » |
|
Joo, verkoillahan ne, sen takia en niistä enempää kertonutkaan. Ei kyllä ollut verkoissa kuolleita noi kuhat, ihan eri värisiä oli osa muuten vain. Varsinkin tuo isoin. Kuhan värit vaihtelee aika paljon, riippuen siitä missä elävät.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #115 : 18.03.08 - klo:15:44 » |
|
Sama taisi käydä mulla mielessä. Pari ekaa kuhaa ovat paljon vaaleampia.
Taisivat olla kuolleet kun irrotit verkosta, jos näin on?
Kaikki elivät vielä ennen kuin pääsin papittamaan. Ja jos joku tarkka kiinnitti tuohon pieneeseen ruskeaan kohtaan viimeisen kuhan takana niin siellä on 500g made joka ei ollut kutenut. Maiti lensi komeassa kaaressa melkein housuille kun otin kalasta kiinni. Ja toi made oli aivan tajuttoman hyvää savustettuna. Jos saan valita kumpaan mateeni käytän, eli kalakeittoon vai savustettuna niin keitto jää aina toiseksi. Keitto on mautonta velliä savu mateeseen verrattuna. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taho
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Pikku hauki
Profiili
|
 |
« Vastaus #116 : 18.03.08 - klo:16:17 » |
|
Komea kuhasaalis tosiaan. Tuo savumade on muuten hyvää, yhtenä syksynä tuli verkoilla pari kappaletta ja päätin nuo savustaa, maistuu paremmalta kuin kuha ja ahven.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #117 : 18.03.08 - klo:16:53 » |
|
Komea kuhasaalis tosiaan. Tuo savumade on muuten hyvää, yhtenä syksynä tuli verkoilla pari kappaletta ja päätin nuo savustaa, maistuu paremmalta kuin kuha ja ahven.
Todellakin. Olin aivan yllättynyt, että miten se näin hyvää voikaan olla. Meinasin syödä kalan heti kun maistoin. Meinas allu jäädä ilman. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mika922
Jäsen

Poissa
Siikahan se siellä!
Profiili
|
 |
« Vastaus #118 : 18.03.08 - klo:17:12 » |
|
Heh, jos olisitte saanut vain tuon mateen, veikkaan, että allu_ olisi kuollut nälkään.  Ei vaiskaan, hienoja kuhia on verkoilla tullut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
|
|
|
Jackass66
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #119 : 20.03.08 - klo:19:50 » |
|
Sunnuntaina ois tarkotus avata 2008 kausi särkisalossa. toivon mukaan tulis jotain saalistakin ettei heti jäis tyhjin käsin ekalla reissulla......
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #120 : 20.03.08 - klo:21:44 » |
|
Sunnuntaina ois tarkotus avata 2008 kausi särkisalossa. toivon mukaan tulis jotain saalistakin ettei heti jäis tyhjin käsin ekalla reissulla......
Sää ennusteiden perusteella, se on jo pe-la jäässä. Saatat suurella tödennäköisyydellä törmätä jäähän ja vielä kaiken lisäksi se vesi on todella ulkonakin vielä loppujen lopuksi mutavelliä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jackass66
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #121 : 21.03.08 - klo:13:28 » |
|
Sää ennusteiden perusteella, se on jo pe-la jäässä. Saatat suurella tödennäköisyydellä törmätä jäähän ja vielä kaiken lisäksi se vesi on todella ulkonakin vielä loppujen lopuksi mutavelliä.  joo kyllä siellä oli jäätä... perkele ei pääse alottamaan venekautta viellä....... pakko se o mennä heittelemään sinne !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jackass66
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #122 : 24.03.08 - klo:22:16 » |
|
Sää ennusteiden perusteella, se on jo pe-la jäässä. Saatat suurella tödennäköisyydellä törmätä jäähän ja vielä kaiken lisäksi se vesi on todella ulkonakin vielä loppujen lopuksi mutavelliä.  joo kyllä sitä törmättiin jäähän mutta ei se ole ennenkään estäny kalastusta..... saalis oli vaan aika heikko. 1hauki saatiin heittämällä ja sit verkolla tuli 600g ahven ja sit 2silakkaa tai ainaki luulen että oli silakoita??  
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taho
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Pikku hauki
Profiili
|
 |
« Vastaus #123 : 24.03.08 - klo:22:17 » |
|
Eikös nuo ole kuoreita. Tai mikä minä olen sanomaan kun en ole kuoretta koskaan nähnyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
allu_
"MacGyver"