Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.12.08 - klo:03:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Särkisalo
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Särkisalo  (Luettu 13802 kertaa)
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #100 : 09.12.07 - klo:14:51 »

Nyt kiinnostaa vähäsen, että heittelettekö vaiko vedättekö siellä?  Pyörittää silmiään
Itse en saanut pun/valk nilsuun enkä kyllä muihinkaan kaloja kiinnostumaan. Vaikka tuota nilsua käytin jonkin aikaa vedossa. Olisi kait pitänyt kokeilla heittää sitä.  Hymyilee

Teidän reissunne sai lisää uskoa kokeilla vielä kerran tänä vuonna haukea tuolta.   Iskee silmää
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
ShowStopper
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #101 : 09.12.07 - klo:19:32 »

Ihan vedeltiin melkeimpä koko ajan kaislikoiden suuntasesti.saatiin vielä viimesellä reissulla yks reilu 500gr  hauki ja sitten yks reilu 2,9kg hauki.Eli koko viikonlopun saalis oli yhteensä 14 haukea,painot oli väliltä 0,5kg-2,9kg.Oli kyllä ihan hyvä viikonloppu,alkuodotuksina oli että hyvä jos saatais edes jotain siiman päähän.
« Viimeksi muokattu: 09.12.07 - klo:21:44 kirjoittanut ShowStopper » tallennettu
ShowStopper
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #102 : 14.12.07 - klo:09:23 »

Onkos muuten jo ruvennu meri jäätymään särkisalossa?
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #103 : 14.12.07 - klo:14:40 »

Luulen, että se on taas kyllä jäässä. Näiden pakkasten johdosta.  Hymyilee
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
ShowStopper
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #104 : 15.12.07 - klo:16:06 »

Ok.oli vaan ajatuksena että olis käyny huomenna heittämässä  kauden viimesen reissun,pitänee soittaa mökkinaapurille ja kysästä että onko jäässä
tallennettu
Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #105 : 22.12.07 - klo:09:13 »

Jep jep ollaan lähössä tässä kohta kalaan, iltapäivästä tulee mahd. saalisraportit
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #106 : 22.12.07 - klo:14:03 »

Avovettä selällä rannat on noin 3-5cm teräsjäässä. Ja olin joku 30min sit rannassa käymässä.  Hymyilee
tallennettu

Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #107 : 22.12.07 - klo:15:33 »

Avovettä selällä rannat on noin 3-5cm teräsjäässä. Ja olin joku 30min sit rannassa käymässä.  Hymyilee

meiän siinä salmella ei ollu ollenkaan jäätä.... tuli pelkästään yks 1,5kg hauki..
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #108 : 16.03.08 - klo:18:35 »

Tollasia tuli, ei paljon muuta kerrottavaa reissusta. Jerkkeihin ei hauki kunnolla napannut, itse karkuutin yhden ja muutamat tärpit tuli.

* kuhaa.jpg (53.83 kilotavua, 400x500 - tarkasteltu 99 kertaa.)
tallennettu
GUSy
TechnicalüberPRO
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #109 : 16.03.08 - klo:19:42 »

Milläs konstilla kuhat tuli veneeseen?
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #110 : 16.03.08 - klo:19:58 »

Ei ainakaan heittokalastamalla...
tallennettu
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #111 : 17.03.08 - klo:18:40 »

Tollasia tuli, ei paljon muuta kerrottavaa reissusta. Jerkkeihin ei hauki kunnolla napannut, itse karkuutin yhden ja muutamat tärpit tuli.

Aika hyvin noussut kuhaa yhdellä reissulla ja vielä kelpo kokoisia!

Mihin uistimeen nappas noi kuhat? Saitko yksin noi kuhat vai oliko mukana muitakin kalastajia?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #112 : 17.03.08 - klo:20:37 »

Aika hyvin noussut kuhaa yhdellä reissulla ja vielä kelpo kokoisia!

Mihin uistimeen nappas noi kuhat? Saitko yksin noi kuhat vai oliko mukana muitakin kalastajia?
Mulla on vähän semmone kutina et allu ois saanu verkoilla nämä Iskee silmää Pitääkö paikkansa?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: Lastunen
Jätkä puhuu asiaa!
Puddi
Suomenmestari loikkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #113 : 17.03.08 - klo:20:41 »

Sama taisi käydä mulla mielessä. Pari ekaa kuhaa ovat paljon vaaleampia.

Taisivat olla kuolleet kun irrotit verkosta, jos näin on?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #114 : 17.03.08 - klo:21:12 »

Joo, verkoillahan ne, sen takia en niistä enempää kertonutkaan. Ei kyllä ollut verkoissa kuolleita noi kuhat, ihan eri värisiä oli osa muuten vain. Varsinkin tuo isoin. Kuhan värit vaihtelee aika paljon, riippuen siitä missä elävät.
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #115 : 18.03.08 - klo:15:44 »

Sama taisi käydä mulla mielessä. Pari ekaa kuhaa ovat paljon vaaleampia.

Taisivat olla kuolleet kun irrotit verkosta, jos näin on?

Kaikki elivät vielä ennen kuin pääsin papittamaan.
Ja jos joku tarkka kiinnitti tuohon pieneeseen ruskeaan kohtaan viimeisen kuhan takana niin siellä on 500g made joka ei ollut kutenut. Maiti lensi komeassa kaaressa melkein housuille kun otin kalasta kiinni. Ja toi made oli aivan tajuttoman hyvää savustettuna. Jos saan valita kumpaan mateeni käytän, eli kalakeittoon vai savustettuna niin keitto jää aina toiseksi. Keitto on mautonta velliä savu mateeseen verrattuna.  Hymyilee
tallennettu

Taho
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Pikku hauki

Profiili WWW
« Vastaus #116 : 18.03.08 - klo:16:17 »

Komea kuhasaalis tosiaan.
Tuo savumade on muuten hyvää, yhtenä syksynä tuli verkoilla pari kappaletta ja päätin nuo savustaa, maistuu paremmalta kuin kuha ja ahven.
tallennettu

Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #117 : 18.03.08 - klo:16:53 »

Komea kuhasaalis tosiaan.
Tuo savumade on muuten hyvää, yhtenä syksynä tuli verkoilla pari kappaletta ja päätin nuo savustaa, maistuu paremmalta kuin kuha ja ahven.

Todellakin. Olin aivan yllättynyt, että miten se näin hyvää voikaan olla. Meinasin syödä kalan heti kun maistoin. Meinas allu jäädä ilman.  Pyörittää silmiään
tallennettu

mika922
Jäsen
*
Poissa

Siikahan se siellä!

Profiili
« Vastaus #118 : 18.03.08 - klo:17:12 »

Heh, jos olisitte saanut vain tuon mateen, veikkaan, että allu_ olisi kuollut nälkään. Hymyilee leveästi Ei vaiskaan, hienoja kuhia on verkoilla tullut. Hymyilee
tallennettu

Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #119 : 20.03.08 - klo:19:50 »

Sunnuntaina ois tarkotus avata 2008 kausi särkisalossa. toivon mukaan tulis jotain saalistakin ettei heti jäis tyhjin käsin ekalla reissulla......
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #120 : 20.03.08 - klo:21:44 »

Sunnuntaina ois tarkotus avata 2008 kausi särkisalossa. toivon mukaan tulis jotain saalistakin ettei heti jäis tyhjin käsin ekalla reissulla......
Sää ennusteiden perusteella, se on jo pe-la jäässä. Saatat suurella tödennäköisyydellä törmätä jäähän ja vielä kaiken lisäksi  se vesi on todella ulkonakin vielä loppujen lopuksi mutavelliä.  Pyörittää silmiään
tallennettu

Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #121 : 21.03.08 - klo:13:28 »

Sää ennusteiden perusteella, se on jo pe-la jäässä. Saatat suurella tödennäköisyydellä törmätä jäähän ja vielä kaiken lisäksi  se vesi on todella ulkonakin vielä loppujen lopuksi mutavelliä.  Pyörittää silmiään

joo kyllä siellä oli jäätä... perkele ei pääse alottamaan venekautta viellä....... pakko se o mennä heittelemään sinne !
tallennettu
Jackass66
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #122 : 24.03.08 - klo:22:16 »

joo kyllä sitä törmättiin jäähän mutta ei se ole ennenkään estäny kalastusta..... saalis oli vaan aika heikko. 1hauki saatiin heittämällä ja sit verkolla tuli 600g ahven ja sit 2silakkaa tai ainaki luulen että oli silakoita??

tallennettu
Taho
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Pikku hauki

Profiili WWW
« Vastaus #123 : 24.03.08 - klo:22:17 »

Eikös nuo ole kuoreita. Tai mikä minä olen sanomaan kun en ole kuoretta koskaan nähnyt Virnistää
tallennettu

allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #124 : 24.03.08 - klo:22:19 »

Kuoreita tai norsseja, kummaksi haluaa kutsua. Erittäin hyviä ruokakaloja
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu