Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.12.08 - klo:05:23

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Puumala
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Puumala  (Luettu 365 kertaa)
stento-z
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kippis

Profiili
« : 01.07.07 - klo:07:56 »

No niin Puumalan reissu tuli tehtyä,kalantulolla ei päästy kehumaan oli täys pläkä ja aurinko porotti pilvettömällä taivaalla.Pari päivää tuli vedettyä tyhjää kunnes paikallinen kalakaveri lainas syvääjiä hauet oli 10m ja sieltä sitten saatiin 4.600g ja se joutui ruokapöytään toki niitä pieniäkin tuli mutta ne vapautettiin iso karikko vihreä toimi parhaiten,no oppirahat tuli maksettua taas kerran.Ahvenet oli täysin kadoksissa ne isommat samoin kuha ja vieheitä tuli kokeiltua todella monta.Että semmoinen reissu Virnistää
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #1 : 01.07.07 - klo:09:44 »

Kyllähän sitä kalastaa vähän tyhjääkin jos vain kelit ovat komeat. Itse tulin kans just reissusta ja siälläkin myös isonpi hauki oli vamasti syvenmällä, saimme silti paljon 1.5-3kg haukea noi 1-2 metrin syvyydestä. Minkälaiset vesistöt olivat? Olitteko vuokramökissä?
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
stento-z
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kippis

Profiili
« Vastaus #2 : 02.07.07 - klo:05:05 »

Kyllä meillä oli saaressa hirsimökki vailla mitään mukavuuksia saunaan kannettiin vesi järvestä ja juomavedet haettiin Puumalasta hinta oli 400e joka oli varsin kohtuullinen juhannus viikoksi.Vesi oli aika kirkasta,kaveri ei harrastanut heittokalastusta joten ne ruovikot jäi kokematta,eikä uistelukaan sujunut rantoja pitkin joten seuraava reissu mennään minun veneellä kunhan saan viellä hommattua kaikuluotaimen niin uskon kalan tulon paranevan.Teetkö muuten tilauksesta noita lusikoita olis sellainen noutajan värinen hakusessa,ja jos satut kalastelemaan täällä Ukissa päin niin voisin ehkä järjestää kortteerin tästä olisi noin 3-4km meren rantaan eikä maksa mitään muuta kuin pääsylipun yhdelle reissulle hakemaan vähän oppia Hymyilee leveästi
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu