Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:15:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Matildanjärvi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Matildanjärvi  (Luettu 896 kertaa)
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 15.05.07 - klo:15:02 »

Perjantaista lauantaihin oltiin tuolla. Perjantaina joskus seitsemän maissa leiri pystyyn ja ootto-onget veteen, kirjolohta kun yritettiin. Ei ehditty kun kaksi vapaa laskea niin jo otti kala kiinni. Pieni kirjolohihan se siellä. No kirjo irti ja fileiksi ja loputkin onget veteen. Joku vajaa tunti taisi mennä niin tuli toinen, vähän isompi kala. Sen jälkeen yhden kirren karkuutus nilsusta ja pari haukea. Loppuillasta vielä yksi ootto-ongella.

Aamulla kaksi kirreä ootto-ongella, ja kaksi haukea pepelle sieltä ojasta. Itse vain karkuutin.

* kirjo.jpg (45.75 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 69 kertaa.)

* kirjo2.jpg (118.38 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 61 kertaa.)

* kirjo3.jpg (156.38 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 55 kertaa.)

* hauki1.jpg (62.44 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 70 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 15.05.07 - klo:16:43 kirjoittanut allu_ » tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 10.02.08 - klo:08:56 »

Kohta taas lähdetään tonne.
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 10.02.08 - klo:10:47 »

Vesi olikin vähän turhan kiinteää kalastamiseen
tallennettu
GUSy
TechnicalüberPRO
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 10.02.08 - klo:11:28 »

Eli tämä on se teijon matildanjärvi? Tiedä vaikka joskus lähtisi sinneppäin pilkille kun faijan kautta saisin siitä mökkikylästä vuokrattua jonkun läävän. Onko kalatilanne hyvä ja istutetaanko sinne paljon fisua talvikaudella/talvikaudeksi?
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 10.02.08 - klo:11:53 »

Ei ole asiaa pilkille kyllä todellakaan. Sohjoa vain 5cm koko järvessä, eikä sula vaikka viikon ollut plussaa.  Näyttää kieltä

Edit: Ja on juuri se Teijon Matildajärvi
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 05.10.08 - klo:19:26 »

Pitäähän sitä kerran vuodessa käydä ootto-onkimassa matildajärvellä, ja tänään oli sitten tän vuoden reissun aika. Järven rannalla oltiin joskus ysiltä, mutta tietenkin vakio onkipaikka oli varattu. No mentiin siinä sitten jonnekin muualle pyytämään tyhjää. A-s meinasi heitellä siinä onkimisen ohessa, mutta heti ekalla heitolla Lastusen Komia pohjaan joten heittelyt jäivät siihen  Virnistää Parin tunnin päästä vakiopaikka vapautui joten äkkiä onget kasaan ja sinne.

Onget veteen ja kunnon roihu nuotion paikalle. A-s lähti ojaan kiusaamaan haukia ja mä jäin vahtimaan onkia. Sitten alkoikin porukkaa änkemään jatkuvasti samalle nuotipaikalle. On se jumankauta kumma, kun PAKKO tunkea isolla porukalla sihen samalle nuotiopaikalle, vaikka järven rannat on täynnä muitakin nuotipaikkoja? Ja heti kun vanha porukka lähti, tuli uusi tilalle. Kalaonneakin muistettiin toivottaa vartin välein, joten ei ihmekään ettei pahemmin tapahtumia ongissa ollut. A-s taisi pari pientä haukea sieltä ojasta saadakin päivän aikana, ite keskityin makkaran paistamiseen kun ongissa oli suht hiljaista.

Iltaa kohti tuuli yltyi ihan älyttömän kovaksi, mutta rannalla oltiin silti hämärän tuloon asti. Kirretapahtumia tasan 0, mutta ei mulla nyt niin huono reissu ollut koska eväät sentään oli hyviä  Virnistää A-s meni vielä lopuksi tippumaan suohon, oli varmaan kiva ajaa 30km kotiin saappaat täynnä jääkylmää vettä .

Eipähän tarvii tonnekaan enää mennä
tallennettu
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 05.10.08 - klo:19:44 »

Viimeinen reissu vähään aikaa tonne.  Vihainen
On se kumma ku aina joku tippuu tuolla suohon. Viimeksi allu ja nyt mun vuoro. Allun uutta vuoroa odotellessa.  Pyörittää silmiään
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
temesi
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #7 : 05.10.08 - klo:20:17 »

3 reissua oon tehny tonne tänä vuonna ja se on harvinaisen vähän. Aina tullut kalaa, yksi noista kolmesta reissusta antoi aavistuksen yli 4kg kirjon. Viikon päästä täytyy taas mennä jos ei ihan älytön keli ole...
tallennettu
Migu
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.08 - klo:16:18 »

Kyllä sitä on tullut Madiltalta käyty ottamassa tänävuonna riittävästi savukalaa. Joku 7-10 reissua on nyt tehtynä, ja vain kerran on munapadat tullut. Keväällä oli paras yksittäinen reissu -kolmeen mieheen ongittiin jokaisen luvat täyteen silloin.

Kesä oli hiukkasen hankala, ennen kuin tajusi alkaa käyttämään vaappuja vedossa. Yllättävää kyllä, myös selvästi vanhemmat kalat olivat vaappujen perään. Joitakin päiviä osui, ettei millään muulla vekottimella niitä tullukkaan.

Syksyllä tuli tehtyä tuo mp reissu, viikko sitten. Toinenkin reissu syksyllä tehtyä, ja sekin oli kamalaa kuraa. Luulen että tämä johtuu väitetyiden istutusten pienistä kpl-määristä.

3 reissua oon tehny tonne tänä vuonna ja se on harvinaisen vähän. Aina tullut kalaa, yksi noista kolmesta reissusta antoi aavistuksen yli 4kg kirjon. Viikon päästä täytyy taas mennä jos ei ihan älytön keli ole...

Huhuahan noista olen kuullut itsekin, ja paikkaansapitävyys on nyt ilmeisesti todistettu. Oma Madiltan suurin on jäänyt johonkin 1,8-2,0 kg:n luokkaan tänä kautena. Onnittelut komeasta kalasta Temesi.

Näillä sanoilla ja tunnelmilla aloitan heittokalastus.infon "urani" Hymyilee
tallennettu
temesi
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #9 : 30.10.08 - klo:19:13 »

6 lohta tuli kun viimeksi olin. Tahnaongella. Uistelua olen harrastanut niin vähän tuolla et varmaan saisin nollareissun välillä. Tahnalla löydän ne aina, tai ne löytää mut... Hymyilee leveästi

Ja yksi tuolla iät ja ajat töissä olleena, vannoi että nuo reilut 4kg on vielä todella sinttejä niihin verrattuna mitä paikan vanhimmat piileskelijät ovat.
Mullakin on karua kokemusta yhdestä isommasta, valitettavasti en päässyt edes näkemään...
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu