Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:15:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Kymijoki, siikakoski , kotka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kymijoki, siikakoski , kotka  (Luettu 536 kertaa)
tarantella anatoli
VIP #6 - Sauvakävelevä junkkari :)
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 02.06.08 - klo:09:42 »

Viikonloppu vierähti siikakoskella. N.14 tuntia tehokasta kalastusta. Saalis jäi yhteen alamittaiseen taimeneen (37cm). Vihainen
tallennettu

Metsään on tullut jo syys
Korkis
Riko - sitä ei voi yksikään kala vastustaa
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.08 - klo:09:48 »

Epävarma Aika huonost kalaa liikkeel?
Tänään tarkotus mennä ja varmaan huomennakin...Eihän sielt mitää tuu, mut silti pitää mennä  Iskee silmää
tallennettu

---Riko-vaaput---
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.08 - klo:15:18 »

Tuli pikareissu tehtyä, ei mitään merkkiä kaloista...Eikä siellä muitakaan kalastajia näkyny.
tallennettu

---Riko-vaaput---
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.08 - klo:16:20 »

Tänään oli 6 tunnin sessio siikiksellä. Korkis oli siellä myöskin rikoja paiskomassa. Hoidettiin samalla vähän uistin bisneksiä. Kalaa ei kyllä kotiin tuotavaks tullutpari isompaa näkyi (taimenia luokkaa 1-1,5kg) toinen jopa kävi kopasemassa lusikkaa. ylös asti tuli 3 ala mittaista luokaa 20-25cm pikainen irrotus ja takas kasvamaan. Keli oli kuin morsian ja lämpöä riitti ihan liiaksikin asti ehkä se oli (teko)syy kalojen ruoka haluttomuuteen. No siinä 14:30 maissa mopon nokka kohti hyvinkäätä ja todella vilvoittava kyyti alkoi. Pysähdyin sitten noin 80km ajon jälkeen kuninkaantien st1:lle kahville ja repun ku otin pois selästä paljastui karu totuus. Mun reppu oli auennut matkalla ja molemmat uistin rasiat olivat tippuneet matkalle. Eli olen nyt noin 50 uistinta köyhempi. Itkee Eli mitä tästä opimme? Älkää missään nimessä käyttäkö eastpakin reppuja. Jos joku kuulee/löytää noita mun uisteita niin saa informoida minua.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.08 - klo:16:50 »

Muuten joo oli ihan jees reissu, tohon pakkien tippumiseen vaan oli vähän huono lopettaa  Epävarma

Mut maanantaina lähen hakemaan noi laiskat kalat ylös, mitkä ei tänään suostun uistinta purra  Iskee silmää

* DSCN0783.JPG (501.24 kilotavua, 900x673 - tarkasteltu 28 kertaa.)

* DSCN0786.JPG (595.91 kilotavua, 900x673 - tarkasteltu 28 kertaa.)
tallennettu

---Riko-vaaput---
marvellous
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.08 - klo:22:37 »

No johan oli huono tsägä romolla  Surullinen
Uisteita saattaa siis tulla vastaan huomenna jo ennen Riihimäkeä  Iskee silmää Pidetään piennarta silmällä!
tallennettu
Lastunen
Hankasalmen Kansleri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.06.08 - klo:20:32 »

Kävin kattoos noita siikakosken nettisivuja. Mitä hel......ä? Jos oikein ymmärsin, niin sieltä on noussut hirveitä mörköjä?! Lohet keskimäärin 5kg ja melkein kaikki C&R!! Ymmärsinkö nyt oikein?!
tallennettu

-Mun kaas on nii helappoa elää, teköö vaan justihin niikummää sanon!-

-Sivulta 7 (lastusen lusikat) löytyy ennnätyskalat -
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #7 : 06.06.08 - klo:20:43 »

Kävin kattoos noita siikakosken nettisivuja. Mitä hel......ä? Jos oikein ymmärsin, niin sieltä on noussut hirveitä mörköjä?! Lohet keskimäärin 5kg ja melkein kaikki C&R!! Ymmärsinkö nyt oikein?!

Ymmärsit
Onhan tuolt aika möllei nostettu...Joskus kun itekin vielä sais  Iskee silmää
tallennettu

---Riko-vaaput---
Lastunen
Hankasalmen Kansleri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 06.06.08 - klo:20:49 »

Ei voi olla totta!
Kattelin noita saalistilastoja ja tuntuu ihan uskomattomalta. Mä kun luulin et nää keski-suomen kosket on kova juttu. Tai onhan ne edelleenkin jos miettii miten paljon niitä on: luonnonrauhaa, kirkasvetisyyttä, puhtautta jne. Tääl 1,5-2kg on jo kova sana. Ymmärtääkseni vain Tenolta tms. nousee tommosia mörköjä. Taidan olla ihan pihalla. Voi lintu!
tallennettu

-Mun kaas on nii helappoa elää, teköö vaan justihin niikummää sanon!-

-Sivulta 7 (lastusen lusikat) löytyy ennnätyskalat -
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #9 : 06.06.08 - klo:22:18 »

Ei ketään innostais tulla vaikka ens viikonloppuna siikakoskea koluamaan?  Iskee silmää
Vähän tylsä tuolla yksin pyöriä...
tallennettu

---Riko-vaaput---
djuza
Kettuuntunut maailmanmatkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 06.06.08 - klo:22:35 »

Ei ketään innostais tulla vaikka ens viikonloppuna siikakoskea koluamaan?  Iskee silmää
Vähän tylsä tuolla yksin pyöriä...
Jos tarkoitat tuota 14-15.6 viikonloppua niin suunnitelmien mukaan olen loviisassa eli vain noin 50 km päässä ja kun kattelin noita saalistilastoja niin alkoi"vähäsen"kiinnostaa Pyörittää silmiään,mutta mun duunilla on usein tapana sotkea mun suunnitelmat mutta pistelen YV:tä jos olen maisemissa.
tallennettu
Korkis
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #11 : 06.06.08 - klo:22:38 »

Jos tarkoitat tuota 14-15.6 viikonloppua niin suunnitelmien mukaan olen loviisassa eli vain noin 50 km päässä ja kun kattelin noita saalistilastoja niin alkoi"vähäsen"kiinnostaa Pyörittää silmiään,mutta mun duunilla on usein tapana sotkea mun suunnitelmat mutta pistelen YV:tä jos olen maisemissa.

Tota joo tarkotin, juu laittele viestiä jos tännepäin tulossa  Hymyilee
tallennettu

---Riko-vaaput---
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu