Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Ei kalaa(n) ilman Carilloo...
Profiili
|
 |
« Vastaus #75 : 15.01.08 - klo:13:12 » |
|
Suppo,Andy ja Pete tänään ollut Kopparnäsissä kalassa mut vielä ei oo mitään kuulunut joten on tainnut olla melko hiljaista...toivottavasti löytyy iltapäivän kala vielä jonkun kiven kolosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei se määrä vaan se koko...
|
|
|
Kalamara
Pastori & laatuvahti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #76 : 15.01.08 - klo:15:24 » |
|
Hilja hyvä tulee! Jos ei muuta, niin ainakin über-hyvää kokemusta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kunnioittaen toveri ja veli heittokalastuksessa.
|
|
|
stento-z
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kippis
Profiili
|
 |
« Vastaus #77 : 16.01.08 - klo:08:28 » |
|
Meinasi tehdä uuden houkuttimen; J:PINKY-oksennusmatto. Houkuttelee pinkillä värillä paikalle ja tappaa hajullaan  Heitä psyco sukkas sinne varmasti kalat pyörtyilee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vanhalla on oppimisen vaikeus
|
|
|
Ruaska
Kustavin Leonardo DiCaprio
Aktiivi
Jäsen

Poissa
markkuruohonen_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #78 : 17.01.08 - klo:21:01 » |
|
Tiimin Gotlannin reissu lähestyy, joten pitää alkaa pikkuhiljaa kerää hieman romuja valmiiksi! Tässä viimeiset hankinnat, tuollaisia ihme puikkoja ne siellä taimenelle syöttää 
|
Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
|
|
|
Ruaska
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #79 : 17.01.08 - klo:21:08 » |
|
Toimii nuo täälläkin. Ylin ja toiseks alin hyvii värei....
Ai olet noilla myös täältä saanut? Ite ostin nyt vasta ekat, ei vielä kokemuksia, mutta pitää niitä tosiaan täälläkin testata! Osaatko sanoa mistä noita mahtais paremmin saada ja eri merkkisiä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #80 : 18.01.08 - klo:08:18 » |
|
Tanttuu ku fiskaa niin mun miest suurin haaste on löytää kalat, sit vast se et mil niit pyytää. Uisteit hyvä olla hieman eri kokoisia/mallisia, joitain värei ja ennenkaikke eri nopeuksisille uitoille sopivia. Näin siin mun kokemusten valossa.
Allekirjoitan täysin ton kalan löytämis homman!!! kun kala on hyvällä otilla niin on se kiinni käynyt vaikka mihin uistimeen.Noista "peräpuikoista" ei oo mitään kokemusta mut kun mallia katsoo ja kuullut sen ns. uinnista niin kyllä omalla kohdalla nousee vähän karvat pystyyn... edit, korjasin lainauksen
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.01.08 - klo:11:52 kirjoittanut abo »
|
tallennettu
|
|
|
|
stento-z
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kippis
Profiili
|
 |
« Vastaus #81 : 18.01.08 - klo:09:37 » |
|
Noista neuloista sitä voisi löytyä haasteita J-King Fishing Team:ile 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vanhalla on oppimisen vaikeus
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #82 : 18.01.08 - klo:09:42 » |
|
Noista neuloista sitä voisi löytyä haasteita J-King Fishing Team:ile  Semmoinen proto on jo kiertänyt maailmalla  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ruaska
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #83 : 05.03.08 - klo:18:18 » |
|
No niin, alkaa tiimin reissu kohti Gotlantia oleen aika lähellä. Sunnuntaina iltana lähetään ja tosiaan viikon verran ollaan siellä taimenen sekä paikallisten naisten kiusana  Reisuun lähdetään seitsemän miehen voimin ja toivotaan tosiaan että muutama kalakin sieltä onnistuttain ylös asti huijaamaan. Kuvia ja juttua reissusta on varmasti sitten jossain vaiheessa tulossa tännekin. Mielenkiintoista on nähdä että miten Kingi ja Carillo siellä toimivat, itse uskon aika kovasti molempiin uistimiin sekä uskon myös että ne melkoisesti uintiaikaakin tulevat siellä saamaan. Tietenkin siellä on sitten paljon muitakin mielenkiintoisia uisteita mukana esim. Jayteen lusikoita, perhoja, puikkoja jne... Ps. Toivotaan vaan vielä että myös kelit meitä siellä suosisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #84 : 11.03.08 - klo:13:28 » |
|
Väliraporttia tuli reissun päältä: Aamupäivän saldo 4kg ja 2kg taimenet sini/pronssi kingillä saamamiehenä J-KING ite. Ruaska karkuuttanut kanssa isomman. Seurioita on kuulemma runsaasti ja kääntyävät vasta ihan jaloista pois. Tuuli kiihtyi sen verta pahaksi että siirtyvät ruokatauon kautta hieman tyvenempään paikkaan. Aallot kuulemma jo Ruaskan meinas viedä mennessään. Tulppa on kuulemma linnoittautunut mökkiin kun näkee öttömötiäisiä joka puolella  , mikä ei tietenkään ole yllätys kenellekkään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #85 : 11.03.08 - klo:14:29 » |
|
Ompa itse Kinky napannut komeat taimenet heti. En edes uskalla arvata minkäkokoisia he saavat koko viiikon aikana 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pasi1
Insinööri, mp-maestro
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #86 : 11.03.08 - klo:14:52 » |
|
Väliraporttia tuli reissun päältä: Etteivät vaan tarinoisi Tukholman satamasta pallogrillin ääreltä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #87 : 11.03.08 - klo:15:28 » |
|
Melkoisen hyvin siis lähetenyt heillä viikko liikkeelle, ja kuten Mikko jo mainitsikin että minkäköhän kokoista sieltä mahtaa koko viikon aikana nousta.  Tulppa on kuulemma linnoittautunut mökkiin kun näkee öttömötiäisiä joka puolella  , mikä ei tietenkään ole yllätys kenellekkään  Eikös se Tulppa hyvä ymmärrä että ne öttömönkijäiset ovat niitä muita kalastustiimin jäseniä?  Vai ovatko muut hänelle uskotelleet että hän näkee mönkijäisiä, ettei Tulppa kaikkia tuolta merestä ehdi rannalle nykiä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #88 : 12.03.08 - klo:08:36 » |
|
Samoja se vaka eilen selitteli. Iso j näyttänyt mallia. ja kuulemma ovat saaneet myös laitettua. Muutaman lusikan pohjaan muistoksi kaloille. Vaka sanoi että kuvat eivät tuosta paikasta, kerro koko totuutta asiasta, on kuullemma 10 kertaa viel parempaa kun kuvissa. eikä ollu kovin alakulonen vaikka mp tulikin eilen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #89 : 12.03.08 - klo:20:32 » |
|
Tänään noussut 3 kpl ylös asti, kymmenkunta karkuutusta ja älytönmäärä seurioita. Kaikki kalat tarttuneet J-KING uisteisiin, joka carillo-osastoa tietenniin sapettaa  . Päivän kalojen keskikoko on 2,5kg paikkeilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #90 : 12.03.08 - klo:23:36 » |
|
On se vaan eri homma kun pääsee hyville paikoille...Ei kyllä tekijämiehet asialla kun noin hyvät saalit jo saaneet...Tekis kyllä itse olla matkassa myös... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #91 : 13.03.08 - klo:22:10 » |
|
Vakan tekstiviesti tältä illalta: "Yksi kala ylös, muutamia karkuutuksia. Hulluintapaus oli kun kahlatessa ja samalla heitellessä, uistinta seurannut kala päätti vielä uida minua päinkin  " 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #92 : 14.03.08 - klo:15:38 » |
|
Aamupäivän saldo: J-KING 3,5kg, 2,3kg ja 1,2. Vaka 1,38kg ja yksi tosi komea karkuutus. Karkuutuksia koko porukalla riittämiin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:15:45 kirjoittanut psychocowboy »
|
tallennettu
|
|
|
|
J-KING
J-King lusikat / Merisika / Someron Picasso
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #93 : 15.03.08 - klo:21:26 » |
|
Tänään 4 taimenta ylös, isoin reilu kakkonen. Monta karkuutettiin tänäänkin, rantaan pitkä matka kahlata ja mainingit lisää jännitystä. Neljäpäivää kalastettu ja 12 taimenta ylös, monta karkuutettu ja seurioita paljon. Meni paljon aikaa paikkoihin kalapaikkoihin tutustumisessa, ensi kerralla viisaanpia. Nyt mökin siivous ja huomen aamulla lähdemme takaisin päin. Ensi vuonna palaamme varmasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä... Sillä olenhan laakson suurin sika
|
|
|
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Satanen vaaput
Profiili
|
 |
« Vastaus #94 : 15.03.08 - klo:21:46 » |
|
Hyvin on taitanut poikien viikko vierähtää. Kaikki kalat ilmeisesti siis Kinkyillä? Mites sen yhren Vorssalaisen laita sielä, vieläkö se näkee niitä mönkijäisiä, vai veikö ne sen jo? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #95 : 17.03.08 - klo:11:06 » |
|
Hyvin on taitanut poikien viikko vierähtää. Kaikki kalat ilmeisesti siis Kinkyillä? Mites sen yhren Vorssalaisen laita sielä, vieläkö se näkee niitä mönkijäisiä, vai veikö ne sen jo?  Se yksi ei merta nähnyt...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä... Sillä olenhan laakson suurin sika
|
|
|
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #96 : 17.03.08 - klo:11:26 » |
|
Reissustakuvia. taimenia nousi 4 päivässä jotka pystyimme kunnolla kalastaa 12 kpl joista minä sain 7kpl, isäni sai 2kpl, vaka 2kpl ja ruaska yhren ja muut rähmi munat pataan. Mahdollisuuksia olis ollut paljon enenpään mutta rannat ja kahlaaminen antavat kaloille paljon mahdollisuuksia kun välillä oltiin jopa 200m rannasta. Kaikki kalat tuli kingillä, sillä monet suomalaiset kevennetyt eivät sovellu niin matalille rannoille. Väreinä toimi hyvin pitkälle samat sävyt kuin kotoisilla vesillä. Suurinpana ongelmani oli löytää se oikea paikka sillä kaikki rannat olivat toinen toistaan upeanpia. Tuulet kiusas meitä parina päivänä, myöskään parinpäivän vesisade ei mieltä ylentänyt. Maininkit olivat upeat, sillä minä, ruaska, olmi ja tulppa pääsimme nauttimaan itämeren kylmistä kylvyistä kunnola ja jokainen muukin meistä sai kyllä pärskeitä tarpeekseen. Muita kalamiehiä ei nähty, vain yksi golfari tuli rantaa heittelemään kun näki meidät kahlaamassa, oli jonkun virvelinkin löytänyt autostaan, oli kuulemma huono golffi keli 
|
4 kg.JPG (125.45 kilotavua, 562x845 - tarkasteltu 79 kertaa.)
2.1 kg.JPG (162.84 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 69 kertaa.)
3,49kg ja 2,33kg.JPG (110.26 kilotavua, 562x845 - tarkasteltu 73 kertaa.)
53cm.JPG (168.21 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 51 kertaa.)
54cm.JPG (161.26 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 64 kertaa.)
56cm.JPG (179.35 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 42 kertaa.)
vauva ylös.JPG (186.53 kilotavua, 562x845 - tarkasteltu 72 kertaa.)
...vauva takas.JPG (116.22 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 52 kertaa.)
Isän reilu 2 kiloinen.JPG (106.58 kilotavua, 562x845 - tarkasteltu 81 kertaa.)
kahlaajia.JPG (124.63 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 94 kertaa.)
kahlaamista.JPG (149.23 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 59 kertaa.)
kahlaamista 2.JPG (81.52 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 45 kertaa.)
kahlaamista 3.JPG (73.92 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 47 kertaa.)
kahlaamista 4.JPG (93.4 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 68 kertaa.)
taimen rantaa.JPG (124.19 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 60 kertaa.)
Majoitus.JPG (128.46 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 84 kertaa.)
kalustuoa.JPG (91.37 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 51 kertaa.)
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.08 - klo:09:58 kirjoittanut J-KING »
|
tallennettu
|
|
|
|
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua
Profiili
|
 |
« Vastaus #97 : 17.03.08 - klo:14:38 » |
|
Olipas mukava lukea matkarapsaa ja katsella kuvia reissusta. Kaikki kuvat ovat hienoja ja varsinkin se 54cm, jossa fisu mulkoilee vähän tiimellyksessä vammoja saanutta J-Kingiä -halpaan menin ja sinä voitit- ilme naamalla. Komeat saaliit saitte.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Seatrout_luukku.com
Profiili
|
 |
« Vastaus #98 : 18.03.08 - klo:09:24 » |
|
Joitain kuvia löyty lisää
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #99 : 18.03.08 - klo:13:12 » |
|
On komeita kuvia...mistäs noi oikein on...? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|