Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.11.08 - klo:18:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  J-king Fishing Team
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: J-king Fishing Team  (Luettu 7981 kertaa)
Markose
kalamies
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 10.12.07 - klo:17:27 »

Mainiota, saittepa joulupöytään tavaraa.  Hyvä, että  tanttuja vielä löytyy.
tallennettu

Fly fishermen are born honest, but they get over it.
Ed Zern

What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Patrick F. McManus
J-KING
J-King lusikat / Merisika / Someron Picasso
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #26 : 18.12.07 - klo:20:32 »

Nyt kaikki taimenkalastuksesta kiinnostuneet mukaan dragsfjärdiin Tapaninpäivänä 26.12-07.
Menemme sinne koko tiimin voimin "pikkujoulu"/kaudenpäätös tunnelmissa päiväksi kalaan.
Saavumme paikanpäälle bussilla Cool n.klo 9.30 ja vietämme rennonpäivän kahden Pyörittää silmiään lempiharrastuksemme parissa.
Joten kaikki mukaan viettämään kaudenpäättäjäisiä(mammat hyväksyy syynä Näyttää kieltä) vaikka kausi ei vielä päätykkään.
eli hyvä tilaisuus koeajaa pukin tuomat kalavehkeet ja juoda pukin tuomat pullot Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:20:36 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ei kalaa(n) ilman Carilloo...

Profiili
« Vastaus #27 : 18.12.07 - klo:20:53 »

Suosittelen lämpimästi kaikille!!! Virnistää Varataan tarpeeksi puita grilliin ja makkaraa jos muita halukkaita on paikalle saapumassa! Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:21:08 kirjoittanut Tulppa » tallennettu

Ei se määrä vaan se koko...
djuza
Kettuuntunut maailmanmatkaaja
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #28 : 18.12.07 - klo:21:21 »

Kiinnostaa isosti.oisko jotain tarkkaa paikkaa mihin pitäis ilmestyä aamulla,en nimittäin ole koskaan käynnyt tuollapäin.
tallennettu
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 18.12.07 - klo:21:28 »

Valitettavasti en pääse...Pakolliset syömingit sukulaisten luona, muuten kyllä paikka kiinnostaisi....(+ hyvä seura ja nuotio juoma  Iskee silmää)
tallennettu
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 18.12.07 - klo:21:31 »

Kiinnostaa isosti.oisko jotain tarkkaa paikkaa mihin pitäis ilmestyä aamulla,en nimittäin ole koskaan käynnyt tuollapäin.

Eiköhän toi Kingi ilmottele tarkan paikan vielä lähempänä(itse en ole vielä paikalla ollut) tervetuloa mukaan vaan!!!
tallennettu

J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #31 : 18.12.07 - klo:21:32 »

joo, eli osoite on Ölmosintie, Dragsfjärd.
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Makee
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 18.12.07 - klo:21:36 »

Kovasti houkuttelee myös! Pitää kattoo tilanteen mukaan, että miten sukulaisten luota pääsee x)
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #33 : 18.12.07 - klo:21:39 »

Jos ei oo vatsa täynnä oksennusta tai pää sekaisin, niin aika varmasti pamahdan paikalle kans.
tallennettu
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #34 : 18.12.07 - klo:21:42 »

Jos ei oo vatsa täynnä oksennusta tai pää sekaisin, niin aika varmasti pamahdan paikalle kans.
Loistavaa, rento meininki odottaa, kalastus välineet eivät ole tällä reisulla pakolliset Virnistää
tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 18.12.07 - klo:21:46 »

Loistavaa, rento meininki odottaa, kalastus välineet eivät ole tällä reisulla pakolliset Virnistää

Juu mä en ota omia romuja mukaan ollenkaan jos siellä alkaa joku Carudon kelan ja Hardwickin vavan kans heilua vai mitä ne nyt oli... Järkyttynyt
tallennettu

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #36 : 18.12.07 - klo:21:53 »

Taitaa jäädä väliin (näillä näkymin); edellisenä päivänä pientä juhlantapaista eli aamulla ei ajeta ja torstaina normia aikaisemmin duuniin eli otot jäis novellen tasolle Surullinen Näyttää kieltä
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #37 : 18.12.07 - klo:21:54 »

saiskohan jollai konstilla Jaakko-tepon rokkaamaan taimenet lähemmäksi rantaa. Mä ajattelin syödä aamulla paljon katkarapuja, sillä olen kuullut että kun oksentaa ne ja Carilloa rantaveteen niin taimenet tulevat herkuttelee, eli yhteen Carillovatsahappo marinoituun rapuun koukku kiinni ja kelan räikkä laulaa Hymyilee leveästi
tallennettu

temesi
Vieras
« Vastaus #38 : 18.12.07 - klo:22:04 »

saiskohan jollai konstilla Jaakko-tepon rokkaamaan taimenet lähemmäksi rantaa. Mä ajattelin syödä aamulla paljon katkarapuja, sillä olen kuullut että kun oksentaa ne ja Carilloa rantaveteen niin taimenet tulevat herkuttelee, eli yhteen Carillovatsahappo marinoituun rapuun koukku kiinni ja kelan räikkä laulaa Hymyilee leveästi

Jos toi onnistuu niin samantien vaan kastaa niitä katkarapuja sinne viinakseen ja heittelee rantamatalaan. Hetken päästä saa haavita humalaisia taimenia. Heti paistamaan fileet niin saa vielä valmiiksi konjakkimarinoidut fileet nauttia. Hymyilee
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #39 : 18.12.07 - klo:22:05 »

Mä ajattelin syödä aamulla paljon katkarapuja, sillä olen kuullut että kun oksentaa ne ja Carilloa rantaveteen niin taimenet tulevat herkuttelee, eli yhteen Carillovatsahappo marinoituun rapuun koukku kiinni ja kelan räikkä laulaa Hymyilee leveästi
Meinasi tehdä uuden houkuttimen; J:PINKY-oksennusmatto. Houkuttelee pinkillä värillä paikalle ja tappaa hajullaan Virnistää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #40 : 18.12.07 - klo:22:14 »

Myös Jaakko-Tepon loitsua eivät taimenet voi vastustaa vaan tulevat rantaveteen lumoutuneena lätkyttelemään, eli kun kaatu naamalleen rantaveteen niin täytyy muistaa pitää jahtitakki auki jotta taimenet jää takin sisäverkkoon.
tallennettu

T.L
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 18.12.07 - klo:22:37 »

Mitä kautta bussi kulkee? TL
tallennettu
J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #42 : 18.12.07 - klo:22:39 »

Vorssa-Somero-Dragshow.
tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 18.12.07 - klo:22:40 »

Myös Jaakko-Tepon loitsua eivät taimenet voi vastustaa vaan tulevat rantaveteen lumoutuneena lätkyttelemään, eli kun kaatu naamalleen rantaveteen niin täytyy muistaa pitää jahtitakki auki jotta taimenet jää takin sisäverkkoon.

"Ethän tamma laakkoo,älä heinee välliin haakkoo..." menis nyt jo joulu... Virnistää Iskee silmää täytyy kyllä heti huomenna alkaa raju treeni ettei ekana oo takajalat ylhäällä...
tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 18.12.07 - klo:22:43 »

Koitin kattoo et mistä sen pitäis kulkea mut jätkähän ei ollut mistään kotoisin... Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää
tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 18.12.07 - klo:23:01 »

No me lähdetään nyt Supon kans edeltä niin tulkaa muut Tapaninpäivänä perässä... Virnistää

* Alasti.JPG (118.94 kilotavua, 845x634 - tarkasteltu 61 kertaa.)
tallennettu

jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 18.12.07 - klo:23:04 »

tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
T.L
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 18.12.07 - klo:23:31 »

Koitin kattoo et mistä sen pitäis kulkea mut jätkähän ei ollut mistään kotoisin... Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää

Iskee silmää Hymyilee,,No Littoisista tosiaan joo. jos menee sauvon kautta ni pääsis Hevonpäästä kyytiin ja jos ei ni taxit kulkee Iskee silmää
tallennettu
jpsuominen
Kojak
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 18.12.07 - klo:23:41 »

Nyt kaikki taimenkalastuksesta kiinnostuneet mukaan dragsfjärdiin Tapaninpäivänä 26.12-07.

Sinne Ölmosin "keskukseen" ootte menossa? Pitääpä laittaa korvan taakse. Meillä on anoppi kylässä joulun pyhät ja mulla ei kestä veneellä kauhean kauaa tuonne kotoota pyyhkäistä, kun asun siinä "lätäkön" toisella puollella, eli Stortervossa...

EDIT: Edellyttäen tietysti että vedet on vielä auki tuolloin.
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:23:43 kirjoittanut jpsuominen » tallennettu

J-KING
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Paikalla

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #49 : 19.12.07 - klo:01:14 »

Sinne Ölmosin "keskukseen" ootte menossa? Pitääpä laittaa korvan taakse. Meillä on anoppi kylässä joulun pyhät ja mulla ei kestä veneellä kauhean kauaa tuonne kotoota pyyhkäistä, kun asun siinä "lätäkön" toisella puollella, eli Stortervossa...

EDIT: Edellyttäen tietysti että vedet on vielä auki tuolloin.
Kyllä, tuolla jossain mylläämme. Tule ihmeessä sillä ei vedet siksees ainakaan jäädy.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu