Eli täysin haugimääs, on vain kalastavinaan tanttuu ku taito ja täsmäpyytää haugii.
Noh tähän sen verran että sinä olet kyllä ehkä hieman väärä henkilö arvioimaan minun kalastustaitoja että
onko niitä vai ei. Ite on ainaskin vaikea lähteä tuntemattomien henkilöiden taitoja hirveästi arvioimaan, ai niin
mutta sinähän kyllä tiedät kaiken kaikesta ainakin omasta mielestäsi.
Miksen saisi olla eri mieltä? Ja mitä tekemistä sillä on minkään paremmuuden/huonommuuden kanssa? Vai et kisata pitäis, miksi sit teille kotikenttäetu haugijahdille? Sipoon suuntaan ennemmin... ja iliman sukkahousuja. Lisäksi pakko todeta, että selkeästi jonkinverran kilpailuhenkisenä sul olis pelkkä tappiomahdollisuus, koska jos vaikka saaliissa mut voittasitkin, ei se mua hetkauttais yhtään, eli voittosikin maistuisi tappiolta. Mä kun en omaa kilpailuviettiä, enkä kalakateuttakaan. Ruaskalla kuitenkin kaihertaa katala epäilys, että käyttäessään hauggikelaa, on tuomittu saamaan pelkkiä commandopukuisia, niiden tavoittelemiensa albinoiden sijasta...
Saat toki olla erimieltä asioista ja niin pitääkin, mutta aina ei kannata puuttua asioihin/tekoihin joista ei sen enempää tiedä koska
antaa kyllä sinusta hirveän huonon ja epäasiallisen kuvan.
Tosta kisajutusta sen verran että se oli lähinnä vitsillä heitetty mitä et näemmä jostain syystä ymmärtänyt, ilmeisesti omaat melko huonon
huumorintajun, ken tietää?
Välineiden paremmuudesta/huonommuudesta sen verran että yleensä vain ne ovat mielestäsi oikeita välineitä joita sinä käytät. Tämä on asia josta on aivan turha lähteä
kinaamaan koska kaikilla on omat mielipiteet/mieltymykset ja suodaan ne heille.
Kilpailuhenkinen kyllä olen viimeiseen asti mutta kalakateudesta minulla ei kuitenkaan ole hajuakaan, sillä itseäni muiden saaliit kyllä lämmittävät
erittäin paljon ja pakko myöntää että itsekin kalaa jopa taimentakin olen ihan mukavasti saanut vaikka ehkä muuta kuvittelet.
Ps. Lopuksi kyllä pakko myöntää että en viitsi enää tämän asian tiimoilta kanssasi leikkiä juupas eipäs leikkiä koska se on aivan turhaa vaan
tämä väittely oli puolestani tässä.