Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.12.08 - klo:23:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Heittokalastus.infon 1. taimenreissu Kustaviin 1-4.11.07
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Heittokalastus.infon 1. taimenreissu Kustaviin 1-4.11.07  (Luettu 2641 kertaa)
Ruaska
Kustavin Leonardo DiCaprio
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

markkuruohonen_luukku.com

Profiili
« Vastaus #50 : 06.11.07 - klo:10:18 »

Melkein unohdin... kalakisan heikon tilanteen vuoksi tuli lauantai-iltana luvattua voittopottiin kalannahkalla päällystetty taskumatti. 
Laitahan Ruaska tulemaan yhteystietoja vai laitetaanko J-Kingin rukkaspakettiin?

Voi olla että itekään ei tota jostain kumman syystä enää sunnuntai aamulla muistanut... Hymyilee
...mutta jos asia todella niin oli niin olen kyllä todella tyytyväinen kyseisen palkinnon johdosta.
Tuotteet olivat nimittäin todella upeita ja tässä samalla niitä on sen verran pakko mainostaa, eli
jos joku jotain kalannahkapäällysteisiä tuotteita haluaa kuten hanskoja, taskumatteja tai vaikka
kalannahkaliivejä niin kannattaa ehdottomasti olla yhteyksissä Kalaparkkiin. Upeita tuotteita nimittäin ovat.

Laita muuten ihmeessä tuotteista kuvia foorumiin niin ihmiset voivat niitä ihailla/tilailla.

Laitan sulle mun osoitteen yv:nä tulemaan.
tallennettu

Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
T.L
Total.Looser
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 06.11.07 - klo:11:42 »

Harmi ku kelit oli viikonloppuna vähä"väärät".itsellä 5 tapahtumaa ja suurin 70cm. TL
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #52 : 06.11.07 - klo:14:30 »

Nyt kun kaikki halukkaat ovat saaneet avautua niin riittämiin niin palataan orginaali aiheeseen. Jatkossa kuvien nimet pelkkiä numerosarjoja jos kuvia tulee.
Topikki luututtu puhtaaksi.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Ruaska
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 06.11.07 - klo:14:56 »

Harmi ku kelit oli viikonloppuna vähä"väärät".itsellä 5 tapahtumaa ja suurin 70cm. TL

Aika yllättävän hyvin oot kalaa saanu!

Laitappa vähän kuvia tulemaan kyseisistä kaloista, niin
voidaan niitä hieman ihailla  Iskee silmää Iskee silmää

Mistäpäin kalat tuli ja mikä toimi ottipelinä?
tallennettu

T.L
Total.Looser
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 06.11.07 - klo:16:29 »

Pistin kännyllä Pörrille kuvan eilen.pyydä siltä! matalasta tuli ja keltasiin vaappuihin vedettynä.  Taidan pakata kassin ja painua takasin merelle kaljakaupan kautta. Iskee silmää
tallennettu
kettujänis
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 06.11.07 - klo:18:39 »

Mä lähden peesiin Virnistää
tallennettu

Mä tiedän missä mä en asu
Ruaska
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 07.11.07 - klo:12:05 »

Eli täysin haugimääs, on vain kalastavinaan tanttuu ku taito ja täsmäpyytää haugii.

Noh tähän sen verran että sinä olet kyllä ehkä hieman väärä henkilö arvioimaan minun kalastustaitoja että
onko niitä vai ei. Ite on ainaskin vaikea lähteä tuntemattomien henkilöiden taitoja hirveästi arvioimaan, ai niin
mutta sinähän kyllä tiedät kaiken kaikesta ainakin omasta mielestäsi.

Miksen saisi olla eri mieltä? Ja mitä tekemistä sillä on minkään paremmuuden/huonommuuden kanssa? Vai et kisata pitäis, miksi sit teille kotikenttäetu haugijahdille? Sipoon suuntaan ennemmin... ja iliman sukkahousuja. Lisäksi pakko todeta, että selkeästi jonkinverran kilpailuhenkisenä sul olis pelkkä tappiomahdollisuus, koska jos vaikka saaliissa mut voittasitkin, ei se mua hetkauttais yhtään, eli voittosikin maistuisi tappiolta. Mä kun en omaa kilpailuviettiä, enkä kalakateuttakaan. Ruaskalla kuitenkin kaihertaa katala epäilys, että käyttäessään hauggikelaa, on tuomittu saamaan pelkkiä commandopukuisia, niiden tavoittelemiensa albinoiden sijasta...

Saat toki olla erimieltä asioista ja niin pitääkin, mutta aina ei kannata puuttua asioihin/tekoihin joista ei sen enempää tiedä koska
antaa kyllä sinusta hirveän huonon ja epäasiallisen kuvan.
Tosta kisajutusta sen verran että se oli lähinnä vitsillä heitetty mitä et näemmä jostain syystä ymmärtänyt, ilmeisesti omaat melko huonon
huumorintajun, ken tietää?
Välineiden paremmuudesta/huonommuudesta sen verran että yleensä vain ne ovat mielestäsi oikeita välineitä joita sinä käytät. Tämä on asia josta on aivan turha lähteä
kinaamaan koska kaikilla on omat mielipiteet/mieltymykset ja suodaan ne heille.
Kilpailuhenkinen kyllä olen viimeiseen asti mutta kalakateudesta minulla ei kuitenkaan ole hajuakaan, sillä itseäni muiden saaliit kyllä lämmittävät
erittäin paljon ja pakko myöntää että itsekin kalaa jopa taimentakin olen ihan mukavasti saanut vaikka ehkä muuta kuvittelet.

Ps. Lopuksi kyllä pakko myöntää että en viitsi enää tämän asian tiimoilta kanssasi leikkiä juupas eipäs leikkiä koska se on aivan turhaa vaan
tämä väittely oli puolestani tässä.

« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:12:08 kirjoittanut Ruaska » tallennettu

Elmewi
Vieras
« Vastaus #57 : 07.11.07 - klo:14:42 »

Taas eksytään aiheesta....
Tämä siis vain minun mielipiteeni asiasta, ja henkilökohtaisesti tuo kinastelu ei ole hupaisaa.
Tämä topicci oli alun alkaen raportti Kustavin kalaretkestä, jota oli kiva lukea ja kommentoida, nyt se on muuttunut tyhjänpäiväiseksi kinasteluksi.
Pyydän vilpittömästi anteeksi jos tämä kommentti loukkaa tai aiheuttaa mielipahaa, mutta sivullisena kun olen lukenut tätä naljailua se alkaa vaikuttaa enemmänkin kalastus.comin tyyliltä...
tallennettu
Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ei kalaa(n) ilman Carilloo...

Profiili
« Vastaus #58 : 07.11.07 - klo:14:59 »

Taas eksytään aiheesta....
Tämä siis vain minun mielipiteeni asiasta, ja henkilökohtaisesti tuo kinastelu ei ole hupaisaa.
Tämä topicci oli alun alkaen raportti Kustavin kalaretkestä, jota oli kiva lukea ja kommentoida, nyt se on muuttunut tyhjänpäiväiseksi kinasteluksi.
Pyydän vilpittömästi anteeksi jos tämä kommentti loukkaa tai aiheuttaa mielipahaa, mutta sivullisena kun olen lukenut tätä naljailua se alkaa vaikuttaa enemmänkin kalastus.comin tyyliltä...

Joo olihan tää hauskaa luettavaa vähän aikaa ,mut ei mennä liian heniklökohtaisuuksiin... kohta ollaan siinä tilanteessa et kukaan ei viitti tehdä raportteja reissuista kun heti mennään ohi aiheesta(ihan kivahan on raportteja lukea ja hienoja kuvia katsella). Molemmille osapuolille kala onnee jatkossakin on ne välineet ym. ihan mitä vaan. Iskee silmää
tallennettu

Ei se määrä vaan se koko...
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #59 : 07.11.07 - klo:15:39 »

Reissuraportteja minäkin tänne tulen lukemaan. Onhan osionkin otsikko Reissuraportit. Kummalliselta tuntuu jotta jonkun pitää puuttua asusteisiin ja varusteisiin. No, ehkä Abo on tulkinnut tanejen veden pinnan yläpuolelle hyppelyn kalastajan varustuksien tarkastamiseseksi. Jos toteaa ne "vääränlaisiksi", jättää kiinni jäämättä ja lähtee etsimään sille oikeammin varustautunutta fisustajaa.
tallennettu
ZiMMU
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #60 : 07.11.07 - klo:16:05 »

Kertokaas joku että,miks toi ruaskan kela on nimenomaan haukikela ja millanen se tarvii sit olla että se on taimenkela?
tallennettu
jpsuominen
Kojak
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 07.11.07 - klo:20:17 »

Kummalliselta tuntuu jotta jonkun pitää puuttua asusteisiin ja varusteisiin.

Mielestäni ainoa kummallinen asia tässä threadissa on se, että vielä 16 vuotta Internetin ensiesittelynkään jälkeen jotkut eivät tunnista ironiaa ellei viesti ole läpeensä kyllästetty hymiöillä.

EDIT: Ja tarkennetaas nyt tuotakin sitten, että WWW:tähän minä tuossa intterwebillä tarkoitin, notta ei tarvi kenenkään siitä nokkiinsa ottaa...
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:20:26 kirjoittanut jpsuominen » tallennettu

PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #62 : 07.11.07 - klo:20:46 »

Enpä ainakaan minä niin herkkäsieluinen ole, jotta nokkiini ottaisin. Sattumoisin itsekin jätän hymiöt omaan arvoonsa. Syy kirjoitukseeni oli se että ketju on mielestäni osittain riistäytynyt otsikon ulkopuolelle. No, jos Abo vänkää vain ironiamielessä, niin olkoon sitten silleen.
tallennettu
koukku67
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 07.11.07 - klo:22:37 »

Annetaan olla jo tuon kinastelun, menee vaan hyvä topicci pilalle.
Jos joku on jostain kelasta jotain mieltä, tulkoon hän uskossaan onnelliseksi ja suotakoon se hänelle.
tallennettu

Kannattaa pyytää, vaikka ei saiskaan...
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu