Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.12.08 - klo:22:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Haukea järveltä marraskuussa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Haukea järveltä marraskuussa  (Luettu 420 kertaa)
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 05.11.07 - klo:19:25 »

http://www.students.tut.fi/~makine44/jullet2007

Tuolta luettavissa rapsa, jos jotakuta kiinnostaa pienet ja matalat järvet syyshaukimielessä  Iskee silmää
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
imot90
Vieras
« Vastaus #1 : 06.11.07 - klo:19:34 »

Jumakauta :O

Nättiä reissua noin järvelle...
tallennettu
Taho
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Pikku hauki

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.11.07 - klo:19:44 »

Erinomainen raportti ja kunnon kaloja!
 Hymyilee
tallennettu

Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.07 - klo:20:25 »

Kiitos pojat mukavista kommenteista! Oli kyllä vähän tuuriakin matkassa ja hyvä opas. Mukavaa siinä nostella kaloja  Iskee silmää

Jos houkuttaa lukea lisää vastaavanlaista proosaa niin kaikki settini on luettavissa tuolta:
http://www.students.tut.fi/~makine44/jarskin.seikkailut
tallennettu

Hervannan Jamie Oliver
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.07 - klo:20:32 »

Kivoja kaloja. Ei huono alkuunkaan.  Hymyilee
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.07 - klo:20:44 »

Mukava reissu osunut koskigurulle Hymyilee

Tuo järvi vaikuttaa tutulta. Tuolta (oletetaan että sama paikka..) kavereiden kanssa revittiin kaksi syksyä takaperin päivässä varmastikin kolminumeroinen määrä haukea per lärvi. Koko oli puolesta kilosta aina reiluun seiskaan saakka, keskipainon pyöriessä ehkäpä 3 kilon paikkeilla. Kahta lukuunottamatta kaikki pääsivät takaisin uimaan, siksi koot on silmäpuntaroitu ja laskuissa seottu. Saakelisti niitä kuitenkin tuli, melko pessimistisesti suhtaudun tuon määrän ylittämiseen ainakaan sisävesiltä.
Kaveri, jolla mökki ko. järven rannalla, on saanut sieltä neljätoistakiloisen muutama vuosi sitten käsittääkseni melko laittivehkeillä. Mahtava paikka joka tapauksessa, on sitten sama kuin omasi tai ei. Melkein tekisi mieli tehdä uusintavisiittii tuonne, kun muistaisi lätäkön nimen ja sijainnin..

ps. Tällaiset paikat kuuluu pitää salassa, toki netissä saa jutella, mutta sijaintia _EI_ kannata paljastaa, kuten fiksusti jätitkin tekemättä.. Hymyilee

ps2. Jäi kaivelemaan, puhummeko samaisesta paikasta.. Lievestuoreen lähistöllä?
tallennettu

Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.07 - klo:20:58 »

Ei puhuta ihan samasta paikasta, itse olin Lievestuoreesta noin 100 kilometrin päästä. Tuo sun järves vaikuttaa kyllä jo sellaiselta haukiparatiisilta, että jää nämä mun salaiset mestat kakkoseksi  Iskee silmää Tuosta mun kertomasta järvestä ei ole noussut vielä yli kymppiä ikinä - lähelle on kaveri kyllä päässyt (joka periaatteessa onkin järven ainoa kalastaja ja siten saamamies).

Nämä tällaiset paikat ovat kyllä hauenkalastuksen suola. Toivon että jokainen foorumilainen löytäisi oman salaisen paikkansa ja nauttisi täysillä!
tallennettu

Hervannan Jamie Oliver
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.07 - klo:21:05 »

Ei puhuta ihan samasta paikasta, itse olin Lievestuoreesta noin 100 kilometrin päästä. Tuo sun järves vaikuttaa kyllä jo sellaiselta haukiparatiisilta, että jää nämä mun salaiset mestat kakkoseksi  Iskee silmää Tuosta mun kertomasta järvestä ei ole noussut vielä yli kymppiä ikinä - lähelle on kaveri kyllä päässyt (joka periaatteessa onkin järven ainoa kalastaja ja siten saamamies).

Nämä tällaiset paikat ovat kyllä hauenkalastuksen suola. Toivon että jokainen foorumilainen löytäisi oman salaisen paikkansa ja nauttisi täysillä!

Jep. Sitä etitäänkin ja onnistunutkin pari kertaa.  Pyörittää silmiään Mutta ihminen muuttaa luontoa, niin nyt olen taas joutunut etsimään uudestaan paikkoja. Hymyilee
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu