Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.12.08 - klo:01:55

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Pohjoismaat
| | |-+  Gotlanti
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Gotlanti  (Luettu 5083 kertaa)
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 08.03.08 - klo:17:27 »

Kamat olisi 95% kasassa  Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään   Muistakaa pojat PYYHE ja PETIVAATTEET mukaa. Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää
Ja koska matkassa on Vaka ja Ruaska niin merkatkaa omat sukkanne ja käsineet ettei "katoamisprosentti" nouse 100%. Ja muistakaa keskustella kalastuksenvalvojan oikeuksista niin Suomessa kuin Ruotsissa Virnistää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 08.03.08 - klo:19:24 »

Koska nyt on matkan alkuun alle vuorokausi niin haluan toivottaa kaikille reissuun lähtijöille Kireitä Siimoja Larun MP Teamilta. Olkoon Ahti suosiollinen ja jottei menis liian imeläksi niin satakoon vesi päällenne Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää

Psy

PS. Koittakaas nukkua edes hitunen ensi yönä Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 08.03.08 - klo:19:29 kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 08.03.08 - klo:19:38 »

Juu minun puolesta kaikille matkaan lähtijöille kireitä. Innolla jo odottele saalis rapsaa ja kuvia. Suoraan sanottuna olen vähän kateellinen. Itkee
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
El Samu
lakkatukkainen palokärki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Satanen vaaput

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 08.03.08 - klo:20:20 »

Kuten myös saapuu Kireitten toivotuksia roppakaupalla täältä. On se hyvä että edes jotkut kalaan pääsevät, ettei tuo ainainen valittaminen pääse pesiytymään tänne.  Iskee silmää Laittakeehan sitten kunnon rapsat.  Pusu
tallennettu
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 08.03.08 - klo:20:48 »

Joo tosiaan Kireitä Siimoja ja odotettavissa on että ainakin yhdestä säälitaimenesta tulisi kuva.  Iskee silmää  Iskee silmää
tallennettu
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #30 : 08.03.08 - klo:20:50 »

Näillä mennään Epävarma
riittääköhän?
joo kuvia tulee varmasti jos/kun saalista ilmaantuu.
Onneksi vielä parisenkymmentä kingiä on kuivumassa jotka saan myös matkaan Cool

* gotlannin namit 019.jpg (118.96 kilotavua, 845x562 - tarkasteltu 137 kertaa.)
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
romo
Oranssi "Bomber"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 08.03.08 - klo:20:59 »

meinaatko että riittää? Iskee silmää jos noilla ei kalaa tule niin sit ei millään.
tallennettu

"Kaikkea mikä ei tapa nopeasti pitää kokeilla"
kuhankeittäjä92
Vieras
« Vastaus #32 : 08.03.08 - klo:21:13 »

Juu kireitä siimoja vaa herroille! Näyttääkää sit kuvia ja tehkää hyvä reissurapotti kun tulette, tykkään niin lukea Virnistää
tallennettu
Jiksu
Great White Troutfisher
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 08.03.08 - klo:22:18 »

Kireitä vaan äijille reissuun.

Ja muistakaa keskustella kalastuksenvalvojan oikeuksista niin Suomessa kuin Ruotsissa Virnistää
Virnistää
tallennettu
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 09.03.08 - klo:00:06 »

Saaliskuvia odotellessa  Cool

Ei muuta kun hyvää reissua!!!  Virnistää
tallennettu
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #35 : 09.03.08 - klo:08:54 »

9 tuntia lähtöön,kauan odotettu loma alkaa ja siat omalla laumalla pois karsinoista Virnistää Virnistää
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua

Profiili
« Vastaus #36 : 09.03.08 - klo:10:19 »

Mites meinaaks muut osallistujat ottaa oikein ongetkin mukaan...Huh? Pyörittää silmiään

Mulla on vasta hommattuna kori Carilloo, Baden-Baden,pallogrilli,putkimankka,aurinkorasva,pelikortit,paikallisen taksin numero ja ensiavun numerot...tarviiks viä jotain muuta?

Kireitä äijjille Gotlantiin. Toivottavasti Tulppa ei turhaan roudaa pallogrilliä jalokalan valmistusta silmälläpitäen.
tallennettu
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #37 : 09.03.08 - klo:15:49 »

Reissu alkaa NYT,heippa kaikille ja yritetään tästä reissusta saada aikaiseksi kunnon rapsa kuvien kera. Virnistää
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #38 : 26.03.08 - klo:11:32 »

Taas voidaan ottaa aihe esille, sillä eilen sovimme että syksyllä menemme marras-joulukuulla uudestaan taimenten valtakuntaan Itkee
Ja kevvän reissut sinne on jo itsetään selvyys Hymyilee
Nyt pitäis selvitellä että mikä ajankohta olisi paras vai luottaisko omaan vaistoon Epävarma
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #39 : 21.05.08 - klo:19:23 »

IKÄVÄ  Itkee Itkee marraskuussa taas kohdataan,oi Meritaimenten saari  Virnistää Virnistää
tallennettu

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #40 : 21.05.08 - klo:20:04 »

Nyt reissua täsmennetty elikäs lähtöpäivä torstai 30.10 ja paluu 7.11-08.
Tällä hetkellä miesvahvuus 7+ vaka.
tallennettu

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #41 : 03.06.08 - klo:19:37 »

Nyt on mökit/talot vuokrattu.
Elikäs samaa paikkaan mennään Klintehamiin ja siellä varattu paritalo, sama missä olimme keväällä.
tallennettu

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #42 : 30.09.08 - klo:13:14 »

liput on nyt laivalle tilattu, elikäs kaksi autoa ja 7 miestä edestakaisin viikingillä hintana n.630€
sitten gotlanddestinationin liput samalle porukalle n.280€
paritalo viikoksi hintaa 1000€
Ei siitä mikään älyttämän kallis reissu tule kun nuo summat jakaa seitsämälle äijälle.
Nyt on varusteiden virittely alkamassa. Uutena innokkaana miehenä matkaan lähtee heittiksestä sammydavids.
« Viimeksi muokattu: 30.09.08 - klo:23:21 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Tulppa
Soppa Lusikat
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ei kalaa(n) ilman Carilloo...

Profiili
« Vastaus #43 : 30.09.08 - klo:13:48 »

Vinkki: varokaa sit niitä norsukuonoja....niitä oli luvattoman paljon ja niitä näkyi lähes joka päivä(ja joka paikassa...) Virnistää
tallennettu

Ei se määrä vaan se koko...
Ruaska
Kustavin Leonardo DiCaprio
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

markkuruohonen_luukku.com

Profiili
« Vastaus #44 : 30.09.08 - klo:17:02 »

liput on nyt laivalle tilattu, elikäs kaksi autoa ja 7 miestä edestakaisin viikingillä hintana n.630€
sitten gotlanddestinationin liput samalle porukalle 136€
paritalo viikoksi hintaa 1000€
Ei siitä mikään älyttämän kallis reissu tule kun nuo summat jakaa seitsämälle äijälle.
Nyt on varusteiden virittely alkamassa. Uutena innokkaana miehenä matkaan lähtee heittiksestä sammydavids.

Kuulostaa hyvältä, kiitti sulle kun hoidit varaukset! Melko halpa reissuhan se kyllä tosiaan on,
nimittäin eihän tosta jää per äijä ku jotain 250€. Kyllä se on melko sama että tekeekö reissuja
Suomessa vai lähteekö sitten hieman paremmille apajille, sillä ei siinä hinnassa kyllä eroja paljon ole.
Itseasiassa tuolla kun ei kulu veneen bensoja, niin on äkkiä jopa halvempi reissu kun jonnekin
täällä kotimaassa.
tallennettu

Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 30.09.08 - klo:19:43 »

Matkakuume nousee  Virnistää
tallennettu
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #46 : 30.09.08 - klo:23:23 »

Kuulostaa hyvältä, kiitti sulle kun hoidit varaukset! Melko halpa reissuhan se kyllä tosiaan on,
nimittäin eihän tosta jää per äijä ku jotain 250€. Kyllä se on melko sama että tekeekö reissuja
Suomessa vai lähteekö sitten hieman paremmille apajille, sillä ei siinä hinnassa kyllä eroja paljon ole.
Itseasiassa tuolla kun ei kulu veneen bensoja, niin on äkkiä jopa halvempi reissu kun jonnekin
täällä kotimaassa.
Pikkasen nostin hintaa Iskee silmää kun en huomannut että tuo destinationin lippu hinta oli vain yhden auton oasalta. Mutta ei se silti nosta kuin 20€ per hanuri.
tallennettu

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #47 : 15.10.08 - klo:14:26 »

Pikkasien kalastusta tulee hankaloittamaan meillä tuo taimenen rauhoitusalueet. Sillä monet pelipaikat ovat nyt kilometrien matkoilta rauhoitettu. Hieno juttuhan tuo on että kaikki oja/jokisuut ovat rauhoitettuja ja näin varmistetaan luonnonkantojen oma lisääntyminen. Mutta tykkään haasteista ja toivotaan että kalaakin löytyy.
nyt lähtöön n. 2 viikkoa
tallennettu

kuhan
ViherUrsula
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 27.10.08 - klo:17:27 »

Torstaina olis lähtö kotlantiin, taidan lopettaa kepun latkimisen ja teen pari puikko kingiä matkalle mukaan Virnistää
tallennettu
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #49 : 28.10.08 - klo:01:28 »

Torstaina olis lähtö kotlantiin, taidan lopettaa kepun latkimisen ja teen pari puikko kingiä matkalle mukaan Virnistää
syytä olisi, mä olen tehnyt aikas hyvin lusikoita.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu