Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.11.08 - klo:12:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Veneet
| |-+  Muut venetarvikkeet
| | |-+  kaikuluotain
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kaikuluotain  (Luettu 8149 kertaa)
Lastunen
Hankasalmen Kansleri
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 08.09.08 - klo:22:05 »

Löytyipähän tuollainenkin vempele: http://www.navtronics.gr/index_eng_files/FishFinder.htm
Mulla on melkein tommonen. Se mistä oon viimeaikoina kirjotellut ja sen onkelmista. Auttakaa nyt TYHMÄÄ, oikein nolottaa kysyä, mut kysyn kuitenkin. Anturin  (vai mikä se vedenalla oleva osa on?) suojana on jonkinlainen kumi. Onko sen tarkoitus suojata anturia vedeltä vai onko se ihan vaan pehmuste? Meinaan ku se ei ainakaan tunnu pitävän vettä..
tallennettu

- KOMIAA KU TULOO TALAVI, NII NÄKÖÖ MITÄ KÖYHÄT PUKOO PÄÄLLENSÄ-

-Sivulta 7 (lastusen lusikat) löytyy ennnätyskalat -
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 08.09.08 - klo:22:16 »

Mulla on melkein tommonen. Se mistä oon viimeaikoina kirjotellut ja sen onkelmista. Auttakaa nyt TYHMÄÄ, oikein nolottaa kysyä, mut kysyn kuitenkin. Anturin  (vai mikä se vedenalla oleva osa on?) suojana on jonkinlainen kumi. Onko sen tarkoitus suojata anturia vedeltä vai onko se ihan vaan pehmuste? Meinaan ku se ei ainakaan tunnu pitävän vettä..
Otas kuvaa siitä niin joku vaikka tietääkkin. Toki lukase ne ohjeet ensin Iskee silmää
Omassa "normi" kaiun anturissa ei ole mitään kumeja.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
busterr
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 24.09.08 - klo:18:08 »

Ostin juuri itselleni Garmin FishFinder 140:sen, jonka ruuvasin eilen kiinni ja samalla tuli ehtoolla eka reissu tehtyä. Anturin kiinnitin akryylilevyn palaseen, jonka länttäsin liimamassalla Busterin peräpeiliin kiinni. Hyvin pysyi plaanissakin ja pohjakin näkyi kokoajan. Laitteessa on kaikki normaalit toiminnat ja lisänä akun jännitemittaus alahälytyksellä.
Näyttö on selkeä ja näkyy oranssinkeltaisen taustavalon ansiosta hyvin pimeälläkin. Ylläri oli koneen lataus"teho", jännite näytti melkein 17volttia nopeassa ajossa, vaikka välissä on 70Ah autonakku.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu