Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
14.10.08 - klo:03:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Lappi
| | |-+  Simojoen alajuoksu
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Simojoen alajuoksu  (Luettu 812 kertaa)
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 13.08.06 - klo:16:07 »

Onkos täällä kukaan käynyt Simojoen alajuoksulla tavoittelemassa lohta? Itse olisi tarkoitus mennä vielä tänä vuonna visiitille ja kaipaisin roppakaupalla neuvoja  Iskee silmää Nousiko/nouseeko lohi edes näin vähävetisenä kesänä, entäs ottipelit? Olen kiinnostunut myös harjuksista, joten tietoa niistäkin.

Kitoos!
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
ritu
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 13.08.06 - klo:22:16 »

Onkos täällä kukaan käynyt Simojoen alajuoksulla tavoittelemassa lohta? Itse olisi tarkoitus mennä vielä tänä vuonna visiitille ja kaipaisin roppakaupalla neuvoja  Iskee silmää Nousiko/nouseeko lohi edes näin vähävetisenä kesänä, entäs ottipelit? Olen kiinnostunut myös harjuksista, joten tietoa niistäkin.

Kitoos!

Kävin juhannuksen jälkeisellä viikolla Simojoella, tosin Ranuan puolella, siellä paikallinen kalastaja sanoi että lohi nousee Simojärveen saakka, en sitten tiedä.
Minä karkuutin yhden taimenen, olin vain yhden yönseudun joten en ehtinyt kalastaa kovin paljon.
Metsähallituksella on hyvällä kalapaikalla  Koukun kämppä.
Samoin tuollaiselta kuin  MAALAREIDEN KALAKERHO sivuilta löytyy juttu Simojoesta.
Metsähallituksen tai Villi Pohjolan kämppäesittelyissä on linkki Simojoki infoon, siellä on tuosta kala ja vesitilanteesta juttua.
tallennettu
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 22.08.06 - klo:15:10 »

Dodii, Simojoen alajuoksu tuli kalasteltua kolmen miehen voimin parin vuorokauden ajan. Lohista ei paljoa saatu merkkejä, mutta kaksi nättiä hyppyä ja yksi titti karkuun koukuista. Harjusta tuli roppakaupalla, mutta oli kovin pientä. Ahventa ja haukea myös runsaasti.

Vesi oli turhauttavan matalalla. Parhaiten kalaa tuli Sankalan- ja Tainionkoskista, siellä vettä riitti jotenkuten. Muualla kalastus oli vaivalloista.
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu